Jaquote:
Haar?quote:Op donderdag 16 september 2021 18:47 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Vertel! hoe heb je haar ontmoet en het hof gemaakt?
Ok, je nam maar even aan dat ik een vent wasquote:Op donderdag 16 september 2021 18:53 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
ja ik zit op mn mobielik zag even niet dat je een vrouw was
Op zich was het niet een erg probleem. Maar ik werkte wisseldiensten. Soms zoenen in het trappenhuisquote:
Waar ken ik jou eigenlijk vanquote:Op donderdag 16 september 2021 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
@:soury trapt af
en wellicht de gekleurden op fok
Ik ben tegen racisme
inderdaadquote:Op donderdag 16 september 2021 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok, je nam maar even aan dat ik een vent was
Vrouwen doen dat nietquote:
Wat domquote:Op donderdag 16 september 2021 19:05 schreef GerryDV het volgende:
Wel bij klanten. Vaak vrouwen waarbij het uiteindelijk op een wipje uitdraaide. Bij 1 klant een dame in een managementfunctie die ik buiten bedrijf ook vaak begon te zien, romantische avondjes. Ze wou niet binden maar wel een kind dus uiteindelijk als vrijwillige zaaddonor opgeworpen.
Directe collega's nog niet maar er is er wel 1 waarvan ik denk dat het er binnenkort van gaat komen.
Ja weet ik eigenlijk niet maar je kan een keer op je smoel gaanquote:
Okquote:
Jij ook niet meerquote:Op donderdag 16 september 2021 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, toen ik nog werkzaam was bij de Efteling. Was mijn laatste jaar, en zij werkte er al even. Moesten het verborgen houden omdat relaties op de werkvloer niet toegestaan waren. Toen ik uiteindelijk wegging werd het wel bekend, maar zij heeft er nooit wat van gehoord.
Ja, eens kijken hoe dat wettelijk goed onderbouwd isquote:Op donderdag 16 september 2021 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, toen ik nog werkzaam was bij de Efteling. Was mijn laatste jaar, en zij werkte er al even. Moesten het verborgen houden omdat relaties op de werkvloer niet toegestaan waren. Toen ik uiteindelijk wegging werd het wel bekend, maar zij heeft er nooit wat van gehoord.
Een SAP ontwikkelaar?quote:Op donderdag 16 september 2021 19:56 schreef babylon het volgende:
Ja. Met een SAP-ontwikkelaar. Voel mij nog steeds vies.
Nope, nooit wat van gehoordquote:
Toen was het een soort gedragscode of iets in die strekking. Het was ook gewoon dom want er liepen (en lopen nog steeds vermoed ik) veel stelletjes rond daar. Volgens mij zijn er ook nooit mensen ontslagen meen ik. Wel zijn er mensen destijds overgeplaatst.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, eens kijken hoe dat wettelijk goed onderbouwd is
Ikzelf niet, want dat is een regel helaas.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:35 schreef Ypmaha het volgende:
Met collega bedoel ik iemand die bij hetzelfde bedrijf/organisatie als jijzelf werkt, niet per se iemand waar je ook mee samenwerkt.
Ik werk bij een farmaceut als onderhoudsmonteur. We maken medicijnen, en bij de productieafdeling (ongeveer 80 man) werken erg veel knappe dames. Naast af en toe in de rij in de kantine of bij een toevallige ontmoeten een praatje maken heb ik echt geen idee hoe ik hen beter kan leren kennen, laat staan iets met een van hen beginnen.
Dus vroeg ik me af: heb jij ooit iets gehad met een collega?
zo ja: hoe heb je diegene ontmoet en het hof gemaakt?
TS begint: Nee
Hij wilde dat jij ook zijn kroket zou proeven.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:22 schreef Soury het volgende:
.
Ik heb wel eens een kroketje besteld in het restaurant en op dat kartonnetje was een 06 nummer geschrevenDat was wel cute.
Ja ik wist ook wel wie dat was. Maar helaas voor hemquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij wilde dat jij ook zijn kroket zou proeven.
Mja. Misschien moet je eerst eens uit zien te vinden of er wel eentje tussen zit waar je je halve leven tijd aan wil spenderen. Uiterlijk is niet het beste criterium, hoewel wel belangrijk natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2021 18:35 schreef Ypmaha het volgende:
Ik werk bij een farmaceut als onderhoudsmonteur. We maken medicijnen, en bij de productieafdeling (ongeveer 80 man) werken erg veel knappe dames. Naast af en toe in de rij in de kantine of bij een toevallige ontmoeten een praatje maken heb ik echt geen idee hoe ik hen beter kan leren kennen, laat staan iets met een van hen beginnen.
Wat is dit voor gelulquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:51 schreef RetepV het volgende:
[..]
Mja. Misschien moet je eerst eens uit zien te vinden of er wel eentje tussen zit waar je je halve leven tijd aan wil spenderen. Uiterlijk is niet het beste criterium, hoewel wel belangrijk natuurlijk.
In mijn ervaring begint het altijd met: oprechte aandacht schenken. Begin met aandacht schenken aan minstens twee dames. Dan trek je vanzelf aandacht bij de andere dames, en daar zal er misschien eentje jou ook aandacht gaan schenken. In het beste (of slechtste?) geval zullen die twee dames om je gaan 'vechten'.
Misschien zal het niet de mooiste van de groep zijn die aandacht terug aan jou gaat schenken. Maar beter een minder mooie vrouw die aandacht voor jou heeft, dan een mooie vrouw die aandacht voor niemand behalve haarzelf heeft.
Nou neequote:
Ahh dat is wel leuk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:05 schreef stokj het volgende:
In de bijbaantijd was één van mijn assistenten net in een relatie terechtgekomen met een cassiere. Na ongeveer een jaar wilde hij met haar trouwen maar zij zag hem met een andere vrouwelijke collega praten en dacht dat hij haar wilde.
Op een dag tijdens zijn dienst stond die vriendin met een andere vriendin voor zijn neus. Ze wilde NU praten. Dus heel zenuwachtig vroeg hij mij toestemming om op kantoor te praten. Ergens wilde ik dat weigeren want zulke dingen bespreek je maar buiten werktijd. Maar ik zag het terneergeslagen gezicht van mijn assistent en dat droevige gezicht van die meid en kwam tot de conclusie dat die twee goed moesten praten. Dus zo geschiedde. Uiteindelijk zijn ze een gelukkig gezinnetje geworden.
Daar deed men tenminste moeite om de werksfeer nog positief te houdenquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:12 schreef Soury het volgende:
Ook in die jaren werkervaring. Gozer had een oogje op een dame. Hij was getrouwd en zij had een relatie. Het is ooit wat uit de hand gelopen (pff.....) Maar die gast had nachtdienst met die meid en die zegt tegen me. Jesus Soury ik heb mijn condoom al om.Ok dan, het is niet en nooit gebeurd. Ze konden nog wel door één deur maar de werk roosters werden wel wat omgelegd
Wat denk je dan wel niet. Dat is een nachtmerriequote:Op vrijdag 17 september 2021 18:13 schreef stokj het volgende:
Schiet mij net te binnen: de heks en haar huidige man. Geen collega's maar hebben elkaar wel ontmoet op de studie. Beiden hadden veel problemen achter de rug. Sinds die periode (denk ongeveer 3 jaar) wonen ze samen maar doen ze ook alles letterlijk samen: eten, drinken, slapen, relaxen, haar vrienden zijn zijn vrienden en omgekeerd. Je zou bijna denken dat het broer en zus zijn
Het verbaasde me dan ook niks dat ze een keer goed boos waren: ze solliciteerden beiden voor dezelfde functie bij een bedrijf op dezelfde afdeling. Beiden waren uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek wat ze na elkaar zouden hebben. Ze gingen er samen naar toe. De sollicitatiecommissie was verbaasd dat ze beiden binnenstapten om het sollicitatiegesprek te voeren. Ze wilden desnoods elk 50/50 werken zolang ze maar samen konden werken. Nou, de sollicitatiecommissie lachte hun in het gezicht uit waarna ze boos vertrokken.
Ja dat eerdere verhaal waren uitzendkrachten die werden er zonder pardon uitgetieftquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar deed men tenminste moeite om de werksfeer nog positief te houden
Na het debacle van collega J en D was de sfeer verpest omdat het J tegen D was. Letterlijk...
D functioneerde niet meer omdat hij niet kon verwerken dat hij geen rol in het leven van dat kind mocht spelen. Collega's spuugden D uit en ondertussen probeerde J en haar collega's mij te overtuigen om D per direct de laan uit te sturen. Puur omdat ze op persoonlijk vlak een issue hadden. Uiteindelijk is D zelf weggegaan naar hopelijk betere oorden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat eerdere verhaal waren uitzendkrachten die werden er zonder pardon uitgetieft
Het kan wel maar wees voorzichtig, ik heb het jaren lang verzwegen. Maar we waren ook niet meer directe collega's Ik had wel met hem te maken maar op een ander level.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
D functioneerde niet meer omdat hij niet kon verwerken dat hij geen rol in het leven van dat kind mocht spelen. Collega's spuugden D uit en ondertussen probeerde J en haar collega's mij te overtuigen om D per direct de laan uit te sturen. Puur omdat ze op persoonlijk vlak een issue hadden. Uiteindelijk is D zelf weggegaan naar hopelijk betere oorden.
Zeker, het kan ook werken mits beide partijen er professioneel mee om kunnen gaan. G en E doen dat bijvoorbeeld. Al ging G wel uithuilen bij E toen G zijn vriendin overleed.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kan wel maar wees voorzichtig, ik heb het jaren lang verzwegen. Maar we waren ook niet meer directe collega's Ik had wel met hem te maken maar op een ander level.
De manier hoe je het omschrijft doet me denken dat men wel op de proef wordt gesteld zoquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:40 schreef herverwijderd het volgende:
Ja, was nog een getrouwde vent ook. Was een bedrijf waar we heel veel moesten reizen en vaak twee of drie weken van huis waren. Dan zaten we met alle collega's steeds in wisselende hotels. Ik kan je vertellen, er zijn daar een hoop relaties stuk gelopen omdat mensen het met collega's aanlegden terwijl hun partner thuis zat.
Huwelijk van de man in kwestie heeft het voor zover ik weet wel overleefd. Is al lang geleden en ik zie niemand meer die daar werkt.
Ja, het was bijna onvermijdelijk. Waren bijna allemaal jonge mensen ook (35 en jonger) en er werd ook nog redelijk gedronken. Allemaal geen excuus natuurlijk, maar de omstandigheden waren gunstig voor het ontwikkelen van meer of minder serieuze relaties met een collega.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:21 schreef stokj het volgende:
[..]
De manier hoe je het omschrijft doet me denken dat men wel op de proef wordt gesteld zo
Vond het bedrijf er nog wat van? Of die interesseerde het niet zoquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:09 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja, het was bijna onvermijdelijk. Waren bijna allemaal jonge mensen ook (35 en jonger) en er werd ook nog redelijk gedronken. Allemaal geen excuus natuurlijk, maar de omstandigheden waren gunstig voor het ontwikkelen van meer of minder serieuze relaties met een collega.
Nee, het bedrijf bemoeide zich daar niet mee.quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Vond het bedrijf er nog wat van? Of die interesseerde het niet zo
Sommige mensen gaan zich dan ineens raar gedragen. Doe gewoon normaal, is toch niet zo bijzonder dat je gedate/geneukt hebt?quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:06 schreef Cue_ het volgende:
Heb wel wat flings gehad met collega's. Ook eentje waar ik intensief mee samenwerkte en zelfs op een gegeven moment leidinggevende van werd.
Toen t daten enzo voorbij was hebben we nog een paar jaar goed samengewerkt.
Heb eigenlijk nooit problemen of rare situaties gehad met collega's waar iets mee gebeurd was.
Idd. Je hoort veel slechte verhalen.quote:Op zondag 19 september 2021 17:38 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan zich dan ineens raar gedragen. Doe gewoon normaal, is toch niet zo bijzonder dat je gedate/geneukt hebt?
Dat had ik bij een stage op een bouwplaats. Man man manquote:Op woensdag 22 september 2021 14:01 schreef DjVero het volgende:
Als bijbaan werkte ik een zomer in een magazijn waar alleen maar kerels liepen. Na een week kwam er ook een vrouwtje werken. Man man man, zoveel sneuheid bij elkaar heb ik nog nooit gezien.![]()
Gelukkig stond ze stevig in d'r schoenen, dus ze stond haar mannetje (vrouwtje) wel. Maar dat is zo'n beetje het dichtstbij aan seks/relaties op de werkvloer wat ik heb meegemaakt.
Iedereen weet dat je bij een groep mannetjes niet ineens een vrouwtje moet introduceren. Dat is een recept voor ellende. Andersom ook trouwens.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:41 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dat had ik bij een stage op een bouwplaats. Man man man
Dan merk je wel wat voor holbewoners sommige mannen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |