abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 16 september 2021 @ 18:35:23 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201387487
Met collega bedoel ik iemand die bij hetzelfde bedrijf/organisatie als jijzelf werkt, niet per se iemand waar je ook mee samenwerkt.

Ik werk bij een farmaceut als onderhoudsmonteur. We maken medicijnen, en bij de productieafdeling (ongeveer 80 man) werken erg veel knappe dames. Naast af en toe in de rij in de kantine of bij een toevallige ontmoeten een praatje maken heb ik echt geen idee hoe ik hen beter kan leren kennen, laat staan iets met een van hen beginnen.

Dus vroeg ik me af: heb jij ooit iets gehad met een collega?

zo ja: hoe heb je diegene ontmoet en het hof gemaakt?

TS begint: Nee :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Ypmaha op 16-09-2021 18:53:37 ]
pi_201387625
@Soury trapt af

en wellicht de gekleurden op fok

Ik ben tegen racisme

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2021 18:46:45 ]
pi_201387630
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
@:soury trapt af
Ja :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 september 2021 @ 18:47:14 #4
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201387640
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja :D
Vertel! hoe heb je haar ontmoet en het hof gemaakt?
pi_201387647
Ja. Geen aanrader.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_201387656
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:47 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Vertel! hoe heb je haar ontmoet en het hof gemaakt?
Haar?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 september 2021 @ 18:49:01 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201387673
Ja.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 16 september 2021 @ 18:53:05 #8
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201387724
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Haar?
ja ik zit op mn mobiel :D ik zag even niet dat je een vrouw was :P
pi_201387729
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:53 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
ja ik zit op mn mobiel :D ik zag even niet dat je een vrouw was :P
Ok, je nam maar even aan dat ik een vent was
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 september 2021 @ 18:56:50 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_201387762
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:47 schreef ZarB het volgende:
Ja. Geen aanrader.
  donderdag 16 september 2021 @ 18:58:59 #11
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_201387794
Nee.
soooo, da's mooi!
  donderdag 16 september 2021 @ 18:59:32 #12
27929 piere
doe mij maar bier
pi_201387799
Yep, paar keer
fok you ja!
pi_201387808
quote:
2s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Op zich was het niet een erg probleem. Maar ik werkte wisseldiensten. Soms zoenen in het trappenhuis :D Niemand wist het
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 september 2021 @ 19:01:58 #14
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_201387827
Ja, mijn vrouw is mijn collega. Maar goed, toen we elkaar hebben leren kennen nog niet :+ .
En grote organisatie, dus ja, dan boeit het niet zo.
pi_201387828
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
@:soury trapt af

en wellicht de gekleurden op fok

Ik ben tegen racisme
Waar ken ik jou eigenlijk van :o
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 september 2021 @ 19:03:46 #16
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201387851
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ok, je nam maar even aan dat ik een vent was
inderdaad
pi_201387866
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:03 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
inderdaad
Vrouwen doen dat niet ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201387880
Wel bij klanten. Vaak vrouwen waarbij het uiteindelijk op een wipje uitdraaide. Bij 1 klant een dame in een managementfunctie die ik buiten bedrijf ook vaak begon te zien, romantische avondjes. Ze wou niet binden maar wel een kind dus uiteindelijk als vrijwillige zaaddonor opgeworpen.

Directe collega's nog niet maar er is er wel 1 waarvan ik denk dat het er binnenkort van gaat komen.
pi_201387900
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:05 schreef GerryDV het volgende:
Wel bij klanten. Vaak vrouwen waarbij het uiteindelijk op een wipje uitdraaide. Bij 1 klant een dame in een managementfunctie die ik buiten bedrijf ook vaak begon te zien, romantische avondjes. Ze wou niet binden maar wel een kind dus uiteindelijk als vrijwillige zaaddonor opgeworpen.

Directe collega's nog niet maar er is er wel 1 waarvan ik denk dat het er binnenkort van gaat komen.
Wat dom ;(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 september 2021 @ 19:09:11 #20
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201387929
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat dom ;(
want?
pi_201387944
Yes, ik ben getrouwd (geweest) met mijn toenmalige bedrijfsleider.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201387965
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:09 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
want?
Ja weet ik eigenlijk niet maar je kan een keer op je smoel gaan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201388027
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Waar ken ik jou eigenlijk van :o
Korsakoff
pi_201388032
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:16 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Korsakoff
Ok
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201388054
Bedrijf geen probleem.
Zelfde afdeling, niet doen.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201388200
@de_boswachter zit nu middenin een heftige romance met zijn leidinggevende bij de Westrom
pi_201388292
Ik mis ook wel de verhalen van AnthonyZeus en z'n collega. En uiteraard Kastanova. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201388374
Ja, toen ik nog werkzaam was bij de Efteling. Was mijn laatste jaar, en zij werkte er al even. Moesten het verborgen houden omdat relaties op de werkvloer niet toegestaan waren. Toen ik uiteindelijk wegging werd het wel bekend, maar zij heeft er nooit wat van gehoord.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201388397
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, toen ik nog werkzaam was bij de Efteling. Was mijn laatste jaar, en zij werkte er al even. Moesten het verborgen houden omdat relaties op de werkvloer niet toegestaan waren. Toen ik uiteindelijk wegging werd het wel bekend, maar zij heeft er nooit wat van gehoord.
Jij ook niet meer ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201388665
Ja. Met een SAP-ontwikkelaar. Voel mij nog steeds vies.
pi_201388675
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, toen ik nog werkzaam was bij de Efteling. Was mijn laatste jaar, en zij werkte er al even. Moesten het verborgen houden omdat relaties op de werkvloer niet toegestaan waren. Toen ik uiteindelijk wegging werd het wel bekend, maar zij heeft er nooit wat van gehoord.
Ja, eens kijken hoe dat wettelijk goed onderbouwd is _O-
  donderdag 16 september 2021 @ 20:20:14 #32
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_201389192
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:56 schreef babylon het volgende:
Ja. Met een SAP-ontwikkelaar. Voel mij nog steeds vies.
Een SAP ontwikkelaar? :')
pi_201389770
Nee, op mijn werk wisten mensen vaak wel snel wat voor een creep ik ben.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_201392309
Seks.
pi_201392325
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 20:20 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Een SAP ontwikkelaar? :')
Ja
pi_201392330
Ja, daar zijn borrels en het kerstfeest voor toch?
pi_201394879
quote:
11s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Jij ook niet meer ;)
Nope, nooit wat van gehoord :P Het is inmiddels ook al weer een jaar of 10 geleden, als het niet meer is :P

quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:57 schreef babylon het volgende:

[..]
Ja, eens kijken hoe dat wettelijk goed onderbouwd is _O-
Toen was het een soort gedragscode of iets in die strekking. Het was ook gewoon dom want er liepen (en lopen nog steeds vermoed ik) veel stelletjes rond daar. Volgens mij zijn er ook nooit mensen ontslagen meen ik. Wel zijn er mensen destijds overgeplaatst.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201397452
Ik heb 4x een relatie gehad met iemand op het werk. 2 bij mijn vorige werk en 2 bij mijn huidige werkgever.
Ging eigenlijk vanzelf. Aan de praat raken en uiteindelijk besloten buiten het werk om samen iets te gaan doen.
pi_201397789
Ja, stiekem zoenen en neuken in het magazijn :P Maar toen was ik 17-18
pi_201398150
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:35 schreef Ypmaha het volgende:
Met collega bedoel ik iemand die bij hetzelfde bedrijf/organisatie als jijzelf werkt, niet per se iemand waar je ook mee samenwerkt.

Ik werk bij een farmaceut als onderhoudsmonteur. We maken medicijnen, en bij de productieafdeling (ongeveer 80 man) werken erg veel knappe dames. Naast af en toe in de rij in de kantine of bij een toevallige ontmoeten een praatje maken heb ik echt geen idee hoe ik hen beter kan leren kennen, laat staan iets met een van hen beginnen.

Dus vroeg ik me af: heb jij ooit iets gehad met een collega?

zo ja: hoe heb je diegene ontmoet en het hof gemaakt?

TS begint: Nee :')
Ikzelf niet, want dat is een regel helaas.
Maar ik ken wel mensen die directe collega's van elkaar zijn en met elkaar een relatie hadden. Met nadruk op hadden:

Collega E en G hadden elkaar in het buitenland ontmoet toen ze voor hun studie op hetzelfde project zaten. Later zijn ze samen bij één organisatie als directe collega's gaan werken. Ze hebben een dochter samen die al ver volwassen is (E en G kunnen namelijk bijna met pensioen). Echter kwam het werk ook mee naar huis en huis mee naar het werk. E en G gingen uit elkaar. Als ze in een dipje zitten dan zoeken ze elkaar wel op.

Collega J en D... tja...J wou op het kerstfeest een nummertje maken en selecteerde D omdat die er best goed uitziet. D is echter niet zo snugger. D scoorde echter wel en dacht dat hij eindelijk zijn vrouw had gevonden maar zij wou na de bevalling niks met hem te maken hebben. Tot op heden (denk ongeveer 7 jaar) vechten ze nog steeds bij de rechtbank: zij wil dat D niks in het leven van haar en het kind doet, D wilt juist een vader zijn...

Collega JD en P. Zijn beiden door hun ouders uit het huis getrapt, deelden hun verhaal met elkaar en kwamen op het idee om samen een huis te kopen waar ze als huisgenoten in woonden. We weten allemaal dat daar meer van komt zoals ook geschiedde. Echter 'officieel een relatie' wilde één van de twee niet. Dus ging men anderen daten maar als de date mee naar huis kwam werd de één of de ander jaloers. Uiteindelijk is JD met collega GE aan de slag gegaan maar die wou alleen lossen en verder niks. JD werd gepromoveerd tot leidinggevende van P. Huiselijke zaken en werkgerelateerde zaken werden gemixed met als gevolg dat JD en P een huiselijke ruzie kregen en dat JD zo gepikeerd was dat ze een klacht indiende op het werk dat ze werd lastiggevallen en geïntimideerd. Omdat de hiërarchische leidinggevende ook niet al te slim is koos die gelijk de kant van JD met als gevolg dat er een rechtszaak kwam om P te ontslaan zoals geschiedde.

Zo kan ik nog een paar voorbeelden geven. Ik moet wel goed nadenken of er ook succesverhalen tussen zitten.
pi_201398223
Niet echt iets mee gehad. Paar keer seks gehad met een collega, en een keer gefrunnikt aan een stagiaire toen ik zelf ook stagair was.

Tegenwoordig heb ik geen vrouwelijke collega's.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_201398279
Ja en het is ergens vorig jaar uitgegaan. Door het thuiswerken heb ik haar sindsdien niet meer gezien of gesproken. Wordt straks nog wat als we weer teruggaan naar kantoor.
pi_201398304
Je spendeert de meeste tijd op je werk (pre-corona dan) dus heel logisch dat veel mensen elkaar daar ontmoetten. Dat zie ik ook wel in mijn omgeving.
  vrijdag 17 september 2021 @ 13:06:03 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201398584
Heb wel wat flings gehad met collega's. Ook eentje waar ik intensief mee samenwerkte en zelfs op een gegeven moment leidinggevende van werd.

Toen t daten enzo voorbij was hebben we nog een paar jaar goed samengewerkt.

Heb eigenlijk nooit problemen of rare situaties gehad met collega's waar iets mee gebeurd was.
pi_201401807
Ik heb wel in die 24 jaar wat meegemaakt hoor wat relaties betreft. Mijn collega papte aan met een man. Ze hadden de zelfde baan. Hij dacht dat ze singel was en was uitgenodigd bij haar thuis. Man lief kwam er achter en heeft die gast min of meer tot pulp geschopt. Ze zijn beide ontslagen.

Ik heb wel eens een kroketje besteld in het restaurant en op dat kartonnetje was een 06 nummer geschreven :D Dat was wel cute.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201401837
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:22 schreef Soury het volgende:
.

Ik heb wel eens een kroketje besteld in het restaurant en op dat kartonnetje was een 06 nummer geschreven :D Dat was wel cute.
Hij wilde dat jij ook zijn kroket zou proeven.
  vrijdag 17 september 2021 @ 17:29:40 #47
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_201401855
Ik was verliefd op een man die een hele leuke baan had. Hij stelde me daar voor en ik mocht er ook komen werken. Voorwaarde was wel dat als het uit zou gaan we dat zelf zouden oplossen, geen gedoe met roosteren enzo. Is jaren leuk geweest. Het ging pas uit toen ik er al weer weg was (want nog leukere baan) dus nooit lastig geweest. Integendeel zelfs, als er lange diensten waren deden we die gezellig samen.
Prrrrr
pi_201401907
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hij wilde dat jij ook zijn kroket zou proeven.
Ja ik wist ook wel wie dat was. Maar helaas voor hem :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201402053
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:35 schreef Ypmaha het volgende:
Ik werk bij een farmaceut als onderhoudsmonteur. We maken medicijnen, en bij de productieafdeling (ongeveer 80 man) werken erg veel knappe dames. Naast af en toe in de rij in de kantine of bij een toevallige ontmoeten een praatje maken heb ik echt geen idee hoe ik hen beter kan leren kennen, laat staan iets met een van hen beginnen.
Mja. Misschien moet je eerst eens uit zien te vinden of er wel eentje tussen zit waar je je halve leven tijd aan wil spenderen. Uiterlijk is niet het beste criterium, hoewel wel belangrijk natuurlijk :).

In mijn ervaring begint het altijd met: oprechte aandacht schenken. Begin met aandacht schenken aan minstens twee dames. Dan trek je vanzelf aandacht bij de andere dames, en daar zal er misschien eentje jou ook aandacht gaan schenken. In het beste (of slechtste?) geval zullen die twee dames om je gaan 'vechten'.

Misschien zal het niet de mooiste van de groep zijn die aandacht terug aan jou gaat schenken. Maar beter een minder mooie vrouw die aandacht voor jou heeft, dan een mooie vrouw die aandacht voor niemand behalve haarzelf heeft.
pi_201402139
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 17:51 schreef RetepV het volgende:

[..]
Mja. Misschien moet je eerst eens uit zien te vinden of er wel eentje tussen zit waar je je halve leven tijd aan wil spenderen. Uiterlijk is niet het beste criterium, hoewel wel belangrijk natuurlijk :).

In mijn ervaring begint het altijd met: oprechte aandacht schenken. Begin met aandacht schenken aan minstens twee dames. Dan trek je vanzelf aandacht bij de andere dames, en daar zal er misschien eentje jou ook aandacht gaan schenken. In het beste (of slechtste?) geval zullen die twee dames om je gaan 'vechten'.

Misschien zal het niet de mooiste van de groep zijn die aandacht terug aan jou gaat schenken. Maar beter een minder mooie vrouw die aandacht voor jou heeft, dan een mooie vrouw die aandacht voor niemand behalve haarzelf heeft.
Wat is dit voor gelul _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')