abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 16 september 2021 @ 18:35:23 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201387487
Met collega bedoel ik iemand die bij hetzelfde bedrijf/organisatie als jijzelf werkt, niet per se iemand waar je ook mee samenwerkt.

Ik werk bij een farmaceut als onderhoudsmonteur. We maken medicijnen, en bij de productieafdeling (ongeveer 80 man) werken erg veel knappe dames. Naast af en toe in de rij in de kantine of bij een toevallige ontmoeten een praatje maken heb ik echt geen idee hoe ik hen beter kan leren kennen, laat staan iets met een van hen beginnen.

Dus vroeg ik me af: heb jij ooit iets gehad met een collega?

zo ja: hoe heb je diegene ontmoet en het hof gemaakt?

TS begint: Nee :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Ypmaha op 16-09-2021 18:53:37 ]
pi_201387625
@Soury trapt af

en wellicht de gekleurden op fok

Ik ben tegen racisme

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2021 18:46:45 ]
pi_201387630
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
@:soury trapt af
Ja :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 september 2021 @ 18:47:14 #4
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201387640
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja :D
Vertel! hoe heb je haar ontmoet en het hof gemaakt?
pi_201387647
Ja. Geen aanrader.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_201387656
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:47 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Vertel! hoe heb je haar ontmoet en het hof gemaakt?
Haar?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.