Heks: https://www.vice.com/nl/a(...)-een-mannelijke-heksquote:Op donderdag 16 september 2021 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat is eigenlijk een mannelijke equivalent voor "heks"?
Een kaag?quote:Op donderdag 16 september 2021 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Tovenaarquote:Op donderdag 16 september 2021 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een tovenaar?quote:Op donderdag 16 september 2021 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik bedoel als enigszins voorkomend scheldwoord.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Heks: https://www.vice.com/nl/a(...)-een-mannelijke-heks
De peilingen geven aan dat er geen significante andere formatie mogelijk is na verkiezingen.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Ook het hele formatieproces is een slepend en getraineerd proces. Je mag de kaarten imo best opnieuw schudden.
Hufter, schurk, kwal, eikel, ...quote:Op donderdag 16 september 2021 20:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik bedoel als enigszins voorkomend scheldwoord.
Tovenaar. Maar dat heeft niet dezelfde lading natuurlijk. Die ken ik ook niet echt.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Graag.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:41 schreef Tijger_m het volgende:
Kan het gekleuter over heks weer ophouden?
Toch redelijk tokkie dan dat een hoop mensen het maar acceptabel vinden om haar een heks te noemen of het te hebben over hexit.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:40 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Hufter, schurk, kwal, eikel, ...
Ik wist niet dat ik mensen uitmaak voor ‘heks’. Zelfs mijn buurvrouw niet. Gelieve mij bij dit statement niet te quoten. Dat ik synoniemen geef, kan ook cynisme zijn.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Toch redelijk tokkie dan dat een hoop mensen het maar acceptabel vinden om haar een heks te noemen of het te hebben over hexit.
Ik bedoelde niet Tokkie van jou, maar van die andere mensen die dat wel doen, uiteraard.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:45 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik mensen uitmaak voor ‘heks’. Zelfs mijn buurvrouw niet. Gelieve mij bij dit statement niet te quoten. Dat ik synoniemen geef, kan ook cynisme zijn.
Dat zou de hypocrisie opheffenquote:Op donderdag 16 september 2021 20:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze kan ook kiezen in de kamer te blijven als fractievoorzitter.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:56 schreef Raw85 het volgende:
Ik kan me overigens ook niet aan de indruk onttrekken dat hier een achterliggende tactiek gaande is:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:53 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Noem ze gewoon bij naam dan
Als Rutte zou ik de bui al voelen hangen. Het enige wat nu nodig is, is een nieuw schandaaltje.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:56 schreef Raw85 het volgende:
Ik kan me overigens ook niet aan de indruk onttrekken dat hier een achterliggende tactiek gaande is:
[ twitter ]
Tja, hoe vaak hebben we dat al wel niet gedacht inmiddels?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:02 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Als Rutte zou ik de bui al voelen hangen. Het enige wat nu nodig is, is een nieuw schandaaltje.
Hopen doen ze bij de EOquote:Op donderdag 16 september 2021 20:52 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dat kunnen we slechts hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |