Derk Boerrigter doet mee?quote:
Moeten altijd zijn hersenbloeding ontdekken .quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:37 schreef DonDruiper het volgende:
En dan hebben we Boskamp ook nog..
Jaa uuuh... asje dat ziet Rene... jaa.. das toch niet normaal man. Echt werelds.
Jan Boskamp.
Aandoenlijk juist. Zij hebben geen empathie.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
@:Van_Poppel en @:superniger vinden dit ongemakkelijk.
Oprutte dan maarquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:40 schreef R-woud93 het volgende:
Nou, ik vind er al geen reet meer aan
Ik had verwacht dat ie zou zeggen dat het naar benzine ruikt als Mendes langskomt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
'Er zaten mensen op de statribune, die konden hem niet volgen.'
Misschien moeten ze even gaan staan dan.
Live op NPO3 nuquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van
Die worden ook zonder Flekken kampioenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
Misschien moet Ajax Flekken halen in de winter.
Als ik moet poepen en het komt niet goed op gang, drink ik een tasje koffie en kijk ik een herhaling van de Oranje Leeuwinnen. Dan brom ik die pot vol als een volleerde beer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:poepz0r @:sfancta @:de_boswachter
Ideaal als breekijzer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:58 schreef WethouderHekking het volgende:
Luuk de Jong bij Barca is pure armoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |