SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door maxi-mus op 16-09-2021 13:51:50 ]![]()
Aangepast en een paar eruit gehaald.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:25 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor in de OP eventueel, beetje verversen![]()
Test geslaagd makkerquote:Op donderdag 16 september 2021 12:25 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor in de OP eventueel, beetje verversen“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Nou ja, voor zijn doen was hij erg matig. Ik heb vrijwel geen bruikbare bal van zijn kant gezien. In goede doen komt hij nog wel regelmatig langs zijn tegenstander, maar nu liep ie zich keer op keer vast.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Tadic niet heel slecht, er ging vooral (logischerwijs) enorm veel over rechts vanwege Antony en omdat Mazraoui de vrije man was in de opbouw. Vond Blind wederom niet geweldig en Martinez ook niet. (@:wimderon)Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik denk niet dat dat aan Tadic lag. Je moet niet vergeten dat de tegenstander juist aan hun linkse kant veel zwakker is geworden vergeleken met vorig seizoen, Tadic had het gewoon een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, voor zijn doen was hij erg matig. Ik heb vrijwel geen bruikbare bal van zijn kant gezien. In goede doen komt hij nog wel regelmatig langs zijn tegenstander, maar nu liep ie zich keer op keer vast.![]()
dan nog heeft hij altijd wel oplossingen maar gelukkig was dat gisteren ook niet nodig, was al blij dat er enkelen wel de vorm hadden, dat heb je gewoon nodig bij dit soort wedstrijdenquote:Op donderdag 16 september 2021 12:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat aan Tadic lag. Je moet niet vergeten dat de tegenstander juist aan hun linkse kant veel zwakker is geworden vergeleken met vorig seizoen, Tadic had het gewoon een stuk moeilijker.![]()
Iemand anders ook zo gelachen toen Plasveer tot twee keer toe trucjes ging proberen in de eigen 16?
Deze man zit stevig in een midlife crisis![]()
lachen is misschien niet het juiste woord, wat een debiel, zo van jullie denken dat ik onzeker ben maar dat ben ik nietquote:Op donderdag 16 september 2021 12:49 schreef Ramboetan het volgende:
Iemand anders ook zo gelachen toen Plasveer tot twee keer toe trucjes ging proberen in de eigen 16?
Deze man zit stevig in een midlife crisis![]()
Ik zeg niet dat zijn tegenstanders niet goed waren, maar hij heeft al regelmatig op dit niveau laten zien ook tegen goede tegenstanders prima te kunnen presteren. Dus ja, als hij dan in een wedstrijd totaal geen potten kan breken, dan noem ik dat matig. Geeft ook verder niet, iedereen heeft wel eens mindere wedstrijden.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat aan Tadic lag. Je moet niet vergeten dat de tegenstander juist aan hun linkse kant veel zwakker is geworden vergeleken met vorig seizoen, Tadic had het gewoon een stuk moeilijker.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die berghuis hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:25 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor in de OP eventueel, beetje verversen![]()
Het zit diep.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
OP wat geactualiseerd qua gifjes en plaatjes. Is nu wel allemaal van één potje maar zoveel moois is er nog niet geweest dit seizoen, tzt komt er vast wel wat bij gedurende het seizoen.![]()
![]()
Heel mooiquote:Op donderdag 16 september 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
OP wat geactualiseerd qua gifjes en plaatjes. Is nu wel allemaal van één potje maar zoveel moois is er nog niet geweest dit seizoen, tzt komt er vast wel wat bij gedurende het seizoen.![]()
dit vind ik leukquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op donderdag 16 september 2021 12:49 schreef Ramboetan het volgende:
Deze man zit stevig in een midlife crisisIk hield m'n hart vast, maar als het lukt is het uiteindelijk wel een goede manier om van die onzekerheid af te komen. Hij had daarna nog een goede redding op een afstandsschot en was er op tijd bij bij die bal op de paal. Beter dit dan onzeker de bal de tribune in blijven schieten... dan kom je er nooit overheen.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
lachen is misschien niet het juiste woord, wat een debiel, zo van jullie denken dat ik onzeker ben maar dat ben ik nietOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
1,5 jaar naar lege stadions en klote CL wedstrijden moeten kijken. Denk dat iedereen snakte naar een pot zoals deze, laatste keer was Valencia/Chelsea uit dat ik deze vibe had.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
Is dat echt omdat hij een paar jaar bij Feyenoord gespeeld heeft? Die hele voetbalwereld is gewoon een grote business he.quote:![]()
Blind speelt op een positie die niet echt de zijne is en is niet echt in vorm. Vlak voor hij gewisseld werd leek hij ook echt extreem uitgeput. Een pijnlijke teennagel in de volgende interlandperiode zou niet slecht uitkomen.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Tadic niet heel slecht, er ging vooral (logischerwijs) enorm veel over rechts vanwege Antony en omdat Mazraoui de vrije man was in de opbouw. Vond Blind wederom niet geweldig en Martinez ook niet. (@:wimderon)
En Martinez tja. Bij die blunder van Pasveer had hij daar niet meer kunnen doen? Bij een gevaarlijke vrije trap liep hij als enige naar achteren waardoor buitenspel opgeheven werd. Die kopbal vlak voor rust was zijn man (al had Pasveer die bal de actie daarvoor natuurlijk moeten klemmen). De afgekeurde goal vlak na rust komt diezelfde spits weer gemakkelijk voor hem (al stond eigenlijk Blind bij die man). Pakt ook nog een domme gele kaart.
Gravenberch heeft de topvorm ook nog niet te pakken trouwens.![]()
mwa is natuurlijk zijn zwakke kant, zou de zone van Timber moeten zijnquote:Op donderdag 16 september 2021 15:47 schreef wimderon het volgende:
En Martinez tja. Bij die blunder van Pasveer had hij daar niet meer kunnen doen?![]()
Ik vond Gravenberch veruit de beste middenvelder op het veld. De man was werkelijk overal.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blind speelt op een positie die niet echt de zijne is en is niet echt in vorm. Vlak voor hij gewisseld werd leek hij ook echt extreem uitgeput. Een pijnlijke teennagel in de volgende interlandperiode zou niet slecht uitkomen.
En Martinez tja. Bij die blunder van Pasveer had hij daar niet meer kunnen doen? Bij een gevaarlijke vrije trap liep hij als enige naar achteren waardoor buitenspel opgeheven werd. Die kopbal vlak voor rust was zijn man (al had Pasveer die bal de actie daarvoor natuurlijk moeten klemmen). De afgekeurde goal vlak na rust komt diezelfde spits weer gemakkelijk voor hem (al stond eigenlijk Blind bij die man). Pakt ook nog een domme gele kaart.
Jij weet het ook mooi te vertellen moet ik zeggen. Blind moet die man dekken en het is de schuld van Martinez. Kijk eens objectief johquote:Op donderdag 16 september 2021 15:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blind speelt op een positie die niet echt de zijne is en is niet echt in vorm. Vlak voor hij gewisseld werd leek hij ook echt extreem uitgeput. Een pijnlijke teennagel in de volgende interlandperiode zou niet slecht uitkomen.
Ik vond hem de minste middenvelder bij Ajax, en hij kan sowieso (veel) beter dan hij tot nu toe dit seizoen laat zien. Maar ik vond hem zeker niet slecht gister hoor alleen er zit nog rek in.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik vond Gravenberch veruit de beste middenvelder op het veld. De man was werkelijk overal.![]()
Wil je me geen woorden in de mond leggen? Dank je.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij weet het ook mooi te vertellen moet ik zeggen. Blind moet die man dekken en het is de schuld van Martinez. Kijk eens objectief joh![]()
Raiola toch? Die gaat wel weg dan en cashen.quote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Maar ze zijn in gesprek over contractverlenging.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Raiola toch? Die gaat wel weg dan en cashen.![]()
Dat waren ze ook met Kluivert en Brobbey. En we weten het resultaat daarvan.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ze zijn in gesprek over contractverlenging.
Overigens hebben we voor die plek een meer dan prima alternatief met Rensch.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat dus. Je verkent al je opties.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat waren ze ook met Kluivert en Brobbey. En we weten het resultaat daarvan.
Overigens hebben we voor die plek een meer dan prima alternatief met Rensch.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ja klopt zei Freek ook maar je kunt beter zonder enige kennis van zaken roepen 'Raiola dus weg'.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uit interview met Netto toen klonk het alsof het wel bijna rond was met Mazraoui.![]()
Ach Mazza is gewoon weg einde seizoen. Raiola heeft hem allang ergens ondergebracht joh.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ze zijn in gesprek over contractverlenging.![]()
Ah oké.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach Mazza is gewoon weg einde seizoen. Raiola heeft hem allang ergens ondergebracht joh.![]()
Gorter moet gewoon langzaam gebracht worden nu. Laat hem maar in de eredivisie af en toe een paar wedstijdjes keepen voor Ajax en dan kijken hoe het gaat.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:38 schreef kurk_droog het volgende:
Gorter mag wel snel stappen gaan maken. Die oudjes is niets, allebei twijfelend.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Wie is er nog meer ontzettend aan het nagenieten van de overwinning? We mogen Overmars & van der Sar op onze knieën bedanken wat ze hebben bereikt de afgelopen vijf jaar. We hebben echt ontzettend veel epische avonden gehad die we nog vele jaren zullen herinneren. Daarnaast valt het me ook op dat ten Hag de selectie altijd tevreden en gemotiveerd weet te houden. #positivevibes![]()
Ten Hag is de beste trainer sinds Van Gaal en nog steeds zijn er klachten over hem.quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:32 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wie is er nog meer ontzettend aan het nagenieten van de overwinning? We mogen Overmars & van der Sar op onze knieën bedanken wat ze hebben bereikt de afgelopen vijf jaar. We hebben echt ontzettend veel epische avonden gehad die we nog vele jaren zullen herinneren. Daarnaast valt het me ook op dat ten Hag de selectie altijd tevreden en gemotiveerd weet te houden. #positivevibesGroot fan van User Wotte![]()
#gaathetquote:Op vrijdag 17 september 2021 00:32 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wie is er nog meer ontzettend aan het nagenieten van de overwinning? We mogen Overmars & van der Sar op onze knieën bedanken wat ze hebben bereikt de afgelopen vijf jaar. We hebben echt ontzettend veel epische avonden gehad die we nog vele jaren zullen herinneren. Daarnaast valt het me ook op dat ten Hag de selectie altijd tevreden en gemotiveerd weet te houden. #positivevibes![]()
Zeker genoten, sinds lange tijd. Maar moeten niet gaan zweven, als je over twee weken punten morst tegen Besiktas ben je in principe weer terug bij af in de poule.quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:32 schreef Mestreech1990 het volgende:
#AntonyGod
Zou hij inmiddels al meer waard zijn dan Neres tijdens zijn hoogtijdagen?
Hij is nu iig de meest waardevolle speler uit de selectie. Kan snel gaan.![]()
Dit.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond hem de minste middenvelder bij Ajax, en hij kan sowieso (veel) beter dan hij tot nu toe dit seizoen laat zien. Maar ik vond hem zeker niet slecht gister hoor alleen er zit nog rek in.
Ik vond Berghuis de beste op het middenveld.![]()
Je zou dit nuchter kunnen noemen maar in werkelijkheid slaat het nergens op.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zeker genoten, sinds lange tijd. Maar moeten niet gaan zweven, als je over twee weken punten morst tegen Besiktas ben je in principe weer terug bij af in de poule.![]()
Als je zaterdag punten morst sta je weer voor lul. Zo!quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je zou dit nuchter kunnen noemen maar in werkelijkheid slaat het nergens op.![]()
Naja Sporting uit was geen "moetje" qua winnen, ik denk dat vooraf de meeste Ajacieden met een punt vrede zouden hebben. Besiktas thuis is toch wel de pot waar 3 punten vereist zijn voor overwintering. Dus wat ik probeer te zeggen is dat wanneer je nu punten gaat verspelen tegen Besiktas de overwinning in de eerste wedstrijd zijn waarde verliest.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je zou dit nuchter kunnen noemen maar in werkelijkheid slaat het nergens op.![]()
Terug uit Lissabon. Wat. Een. Trip. Geweldige wedstrijd, mooi stadion, prachtige stad, heerlijk weer. Het zat niet tegen...![]()
Dat zijn wel de betere uit-wedstrijden. Niet alleen qua setting, maar als je dan ook nog zo'n voorstelling krijgt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:39 schreef Fargo het volgende:
Terug uit Lissabon. Wat. Een. Trip. Geweldige wedstrijd, mooi stadion, prachtige stad, heerlijk weer. Het zat niet tegen...
Nice. Dat gun je iedere supporter van elke uit-club die zijn team achterna reist.![]()
Je hebt je directe concurrent voor plek 2 in deze groep met zulke grote cijfers verslagen dat de slinger bij een gelijk aantal punten hoogstwaarschijnlijk jouw kant uit zal slaan.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zeker genoten, sinds lange tijd. Maar moeten niet gaan zweven, als je over twee weken punten morst tegen Besiktas ben je in principe weer terug bij af in de poule.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Klopt, die klachten zijn terecht, want hij is het seizoen weer begonnen met een matige verdediging (bij de goal van Sporting ging niet alleen Pasveer, maar ook Martinez in de fout) en de enige keeper die Ajax-waardig is/was wordt deze maand 39 jaar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ten Hag is de beste trainer sinds Van Gaal en nog steeds zijn er klachten over hem.
Maar natuurlijk ben ik blij met de Champions League successen, ook financieel is dat een flinke meevaller want het gat met PSV wordt nu weer iets groter. Alleen iedereen met verstand van voetbal weet dat PSV kampioen wordt en dat het missen van de CL volgend jaar desastreuze gevolgen zal hebben voor dit Ajax. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door één goede verdediger aan te trekken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, die klachten zijn terecht, want hij is het seizoen weer begonnen met een matige verdediging (bij de goal van Sporting ging niet alleen Pasveer, maar ook Martinez in de fout) en de enige keeper die Ajax-waardig is/was wordt deze maand 39 jaar.
Maar natuurlijk ben ik blij met de Champions League successen, ook financieel is dat een flinke meevaller want het gat met PSV wordt nu weer iets groter. Alleen iedereen met verstand van voetbal weet dat PSV kampioen wordt en dat het missen van de CL volgend jaar desastreuze gevolgen zal hebben voor dit Ajax. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door één goede verdediger aan te trekken.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Mongooltje ben jij zegquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, die klachten zijn terecht, want hij is het seizoen weer begonnen met een matige verdediging (bij de goal van Sporting ging niet alleen Pasveer, maar ook Martinez in de fout) en de enige keeper die Ajax-waardig is/was wordt deze maand 39 jaar.
Maar natuurlijk ben ik blij met de Champions League successen, ook financieel is dat een flinke meevaller want het gat met PSV wordt nu weer iets groter. Alleen iedereen met verstand van voetbal weet dat PSV kampioen wordt en dat het missen van de CL volgend jaar desastreuze gevolgen zal hebben voor dit Ajax. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door één goede verdediger aan te trekken.![]()
stukje psychosequote:Op vrijdag 17 september 2021 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ben ik blij met de Champions League successen, ook financieel is dat een flinke meevaller want het gat met PSV wordt nu weer iets groter. Alleen iedereen met verstand van voetbal weet dat PSV kampioen wordt en dat het missen van de CL volgend jaar desastreuze gevolgen zal hebben voor dit Ajax. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door één goede verdediger aan te trekken.![]()
@GGMM en @yvonne en @Pharkus @Dannyquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ben ik blij met de Champions League successen, ook financieel is dat een flinke meevaller want het gat met PSV wordt nu weer iets groter. Alleen iedereen met verstand van voetbal weet dat PSV kampioen wordt en dat het missen van de CL volgend jaar desastreuze gevolgen zal hebben voor dit Ajax. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door één goede verdediger aan te trekken.
ik wil dit graag als ondertitel waarom kan dit nietGroot fan van User Wotte![]()
Besiktas is verdedigend erg matig.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Naja Sporting uit was geen "moetje" qua winnen, ik denk dat vooraf de meeste Ajacieden met een punt vrede zouden hebben. Besiktas thuis is toch wel de pot waar 3 punten vereist zijn voor overwintering. Dus wat ik probeer te zeggen is dat wanneer je nu punten gaat verspelen tegen Besiktas de overwinning in de eerste wedstrijd zijn waarde verliest.Groot fan van User Wotte![]()
Goed zo vriend. Hoop dat ik naar Istanbul en Dortmund mag.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:39 schreef Fargo het volgende:
Terug uit Lissabon. Wat. Een. Trip. Geweldige wedstrijd, mooi stadion, prachtige stad, heerlijk weer. Het zat niet tegen...Groot fan van User Wotte![]()
Je zou toch zeggen dat je dat half uurtje per dag contact met de buitenwereld beter kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah de nieuwe @Shreyas is uit, zo even lezen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2021 07:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah de nieuwe @:Shreyas is uit, zo even lezen. Niet gelezen![]()
Pasveer is prima. Steek is gewoon niet goed genoeg. Dus lijkt me logisch om Steek te laten gaan.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:38 schreef kurk_droog het volgende:
Gorter mag wel snel stappen gaan maken. Die oudjes is niets, allebei twijfelend.![]()
Steek is toch wel beter hoor, niet dat hij de ideale man is, begrijp nu nog beter dat ze Onana hebben ingeschreven voor de CL.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pasveer is prima. Steek is gewoon niet goed genoeg. Dus lijkt me logisch om Steek te laten gaan.![]()
Vraag me wel af wat de termijn is die ze (zichzelf en) Gorter hebben gegeven om zich onder de lat te nestelen. Ik snap dat je geen miljoenen weglegt voor een nieuwe keeper als je denkt dat Gorter bij de start van het nieuwe seizoen basisspeler is. Maar een heel jaar Steek/Pasveer is in de eredivisie al tricky, laat staan in Europa.![]()
Op weg naar een zakelijke 1-0 in de 88e minuutCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Schouten is er niet bij (aanvoerder en belangrijkste man centraal in de verdediging) en Tol was vorige week verdedigend echt dramatisch dus een afslachting acht ik vrij reëel. Zeker als ze ook nog wat gaan rouleren. de moordende concurrentiestrijd zorgt er hopelijk voor dat iedereen lekker scherp is.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:37 schreef franklop het volgende:
Op weg naar een zakelijke 1-0 in de 88e minuut![]()
scheelt ook wel dat het thuis is, uit had ik wel een zaadpot verwachtquote:Op zaterdag 18 september 2021 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schouten is er niet bij (aanvoerder en belangrijkste man centraal in de verdediging) en Tol was vorige week verdedigend echt dramatisch dus een afslachting acht ik vrij reëel. Zeker als ze ook nog wat gaan rouleren. de moordende concurrentiestrijd zorgt er hopelijk voor dat iedereen lekker scherp is.![]()
Daarnaast een zaterdagavond pot en geen zondag 12:15. Verwacht eigenlijk gewoon een nulletje of 4/5.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt ook wel dat het thuis is, uit had ik wel een zaadpot verwacht![]()
Dat is tegen dit soort clubs een wereld van verschil ja.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt ook wel dat het thuis is, uit had ik wel een zaadpot verwacht![]()
Het punt is dat vooral nog niet duidelijk is wat Onana gaat doen. Mocht hij, tegen de verwachting in, toch nog blijven zal hij weer eerste keeper worden en Jay Gorter tweede. Maar als Onana echt weg gaat, dan zal Gorter wel eerder zijn kans krijgen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:25 schreef Fargo het volgende:
Vraag me wel af wat de termijn is die ze (zichzelf en) Gorter hebben gegeven om zich onder de lat te nestelen. Ik snap dat je geen miljoenen weglegt voor een nieuwe keeper als je denkt dat Gorter bij de start van het nieuwe seizoen basisspeler is. Maar een heel jaar Steek/Pasveer is in de eredivisie al tricky, laat staan in Europa.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zijn allebei niet goed genoeg (meer) voor Ajax. Qua ervaring en talent is Stekelenburg wel beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pasveer is prima. Steek is gewoon niet goed genoeg. Dus lijkt me logisch om Steek te laten gaan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana een lekker contract aanbieden. Als je een keeper van hetzelfde niveau wilt hebben (wat wij ook moeten willen) leg je al snel 50 miljoen voor neer. (moeten we niet willen)quote:Op zaterdag 18 september 2021 11:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet goed genoeg (meer) voor Ajax. Qua ervaring en talent is Stekelenburg wel beter natuurlijk.
Mij lijkt het vrij simpel.![]()
Ja, maar Onana moet ook wel zelf willen blijven. Als hij al zijn zinnen heeft gezet op een club in de Premier League, La Liga, Serie A of Bundesliga dan ga je hem toch niet kunnen houden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Onana een lekker contract aanbieden. Als je een keeper van hetzelfde niveau wilt hebben (wat wij ook moeten willen) leg je al snel 50 miljoen voor neer. (moeten we niet willen)
Mij lijkt het vrij simpel.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana gaat toch gewoon lekker naar een topclub met een tekenpremie? Kan me niet voorstellen dat hij nog wilt blijven.-nee-![]()
Onana gaat echt niet tekenen snap ook niet waar die hoop vandaan komt. In de winter gewoon die Souza oppikken bij Flamengo en laten concureren met Gorter.![]()
Topclubs hebben volgens mij over het algemeen liever geen spelers met een dopingschorsing achter hun naam .quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:30 schreef Marsenal het volgende:
Onana gaat toch gewoon lekker naar een topclub met een tekenpremie? Kan me niet voorstellen dat hij nog wilt blijven.RED ONS HENNIEGOD![]()
Fair enuff, het is ook niet effe een aanrandinkje of steekpartijtje natuurlijk, doping is ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Topclubs hebben volgens mij over het algemeen liever geen spelers met een dopingschorsing achter hun naam .-nee-![]()
Doet het zichzelf aan . Je staat dan bekend als onbetrouwbaar , per ongeluk of niet .quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Fair enuff, het is ook niet effe een aanrandinkje of steekpartijtje natuurlijk, doping is ook verschrikkelijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Pasveer wederom in het doel, jammer. Hopelijk is Stekelenburg weer snel fit.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die heeft gisteravond toch nog meegedaan met Jong Ajax ?quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:53 schreef Heeinz het volgende:
Mooie wedstrijd om Kudus weer te vroeg te brengenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik snap niks van die Pasveer. Vorig jaar vond ik hem echt heel sterk keepen. Maar nu?quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:59 schreef Shreyas het volgende:
Pasveer wederom in het doel, jammer. Hopelijk is Stekelenburg weer snel fit.
Misschien komt het nog goed.![]()
Subtop en topclub is nogal een verschilletje .quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik snap niks van die Pasveer. Vorig jaar vond ik hem echt heel sterk keepen. Maar nu?
Misschien komt het nog goed.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lijkt me niet die speelde gisterenquote:Op zaterdag 18 september 2021 18:53 schreef Heeinz het volgende:
Mooie wedstrijd om Kudus weer te vroeg te brengen![]()
Dat snap ik. Maar dan heb je alsnog dezelfde tegenstander. CL en EL daargelaten ...quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Subtop en topclub is nogal een verschilletje .
Maakt gewoon geen frisse indruk.![]()
Bij Vitesse stappen ze makkelijk over een blunder en bij Ajax krijg je het hele week te horen . Babos bij Feyenoord was ook precies hetzelfde .quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dan heb je alsnog dezelfde tegenstander. CL en EL daargelaten ...
Maakt gewoon geen frisse indruk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Blind kan volgens mij ook wel een wedstrijdje rust gebruiken.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Doe maar gewoon heel veel wedstrijdjes.quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blind kan volgens mij ook wel een wedstrijdje rust gebruiken.![]()
Ook niet van Tadic zo te zien.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
Neres lol
Geen voorzetten voor Haller dus."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ik word toch niet heel vrolijk van deze ruimte achterin met Pasveer op doel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ten Hag had beter Tadic ff kunnen laten banken en Anthony en Neres laten spelen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:09 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ook niet van Tadic zo te zien.
Tadic hoeft toch niet alles te spelen? Zeker niet tegen fucking Cambuur![]()
Voorzetten van Neres
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Lekker Timber."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wel een lekker wedstrijdje om vertrouwen te tanken in ieder geval.
Ik snap alleen niet waarom dit soort ploegen met deze insteek aan een wedstrijd in de Arena beginnen. Je weet op voorhand dat het dan een slachtpartij wordt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Na een slechte wedstrijd is dit inderdaad wel lekker jaquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:42 schreef Monolith het volgende:
Wel een lekker wedstrijdje om vertrouwen te tanken in ieder geval.![]()
Ik doelde ook meer op Neres.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Na een slechte wedstrijd is dit inderdaad wel lekker ja
Haller en Berghuis zullen geen vertrouwen hoeven tanken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hopelijk zien we Daramy zo ook nog even.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik wou het ook net zeggenAntony is al wel echt een stuk beter
Oh.![]()
Yupquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk zien we Daramy zo ook nog even.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Deensegod[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Binnenkort in het rozequote:Op zaterdag 18 september 2021 21:24 schreef Scorpie het volgende:
Die Daramy is dus een jongere versie van Babel![]()
Nog 3 te gaan voor H4llerquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Of twee voor Hall3rquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Blind is in de eredivisie gewoon een extra spelverdeler.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Oei, nog dicht bij ook."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Berghuis is toch wel lekker bezig nu.
Verder, wat een brede selectie hebben we voor de eredivisie zeg.![]()
Scorebordjournalistiek, als Cambuur 10 keer had gescoord hadden zij gewonnen"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Moet Klaassen terug de basis in of toch Berghuis op 10 houden? Zeg het maar.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:56 schreef Scorpie het volgende:
Verder, wat een brede selectie hebben we voor de eredivisie zeg.
Ik ga voor Mountainhouse.Oh.![]()
Geen 10-0
Ten Hag out.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Precies iedereen weet dat psv makkelijk kampioen gaat wordenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:57 schreef TLC het volgende:
Scorebordjournalistiek, als Cambuur 10 keer had gescoord hadden zij gewonnenNo bitch to me![]()
In Europa in ieder geval Klaassen, in de eredivisie kan Berghuis goed.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet Klaassen terug de basis in of toch Berghuis op 10 houden? Zeg het maar.
Ik ga voor Mountainhouse.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Nu dinsdag niet ploeteren in SittardCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Beginnen met Klaassen die altijd de 1-0 maakt en dan wisselen voor Berghuis.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet Klaassen terug de basis in of toch Berghuis op 10 houden? Zeg het maar.
Ik ga voor Mountainhouse.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Onverdiende overwinning.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
En een tegengoal ook nog. Valentijn zal wel om Ten Hag's ontslag roepen in die krant van hem.quote:"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
3 thuiswedstrijden gehad , 9 punten, 19 voor en 0 tegenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Schiettent
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Leuk avondje.
Verschil tussen thuis en uit is deze competitie wel groot voorlopig, ben benieuwd naar dinsdag.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Berghuis is een Godquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:56 schreef Scorpie het volgende:
Verder, wat een brede selectie hebben we voor de eredivisie zeg.Groot fan van User Wotte![]()
Hij is een totaal andere voetballer dan Klaassen bv, en zijn steekpass is volgens mij iets directer dan die van Klaassen. Best een luxe probleem zo.quote:![]()
mogelijkheden te over voor Ten Hag mits iedereen fitquote:Op zondag 19 september 2021 12:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is een totaal andere voetballer dan Klaassen bv, en zijn steekpass is volgens mij iets directer dan die van Klaassen. Best een luxe probleem zo.![]()
Haller en Antony zijn ook een stuk beter met BerghuisGOD. Dus lekker hem opstellen. Dat is geen luxe probleem.quote:Op zondag 19 september 2021 12:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is een totaal andere voetballer dan Klaassen bv, en zijn steekpass is volgens mij iets directer dan die van Klaassen. Best een luxe probleem zo.Groot fan van User Wotte![]()
Dat Berghuis zowel op 10 als op rechtsbuiten uit de voeten kan is al fijn aangezien de flanken al vrij goed bezet zijn. Bovendien speel je met Berghuis op 10 net wat anders dan met Klaassen, waardoor je ook nog wat kunt omzetten in een wedstrijd.quote:Op zondag 19 september 2021 12:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is een totaal andere voetballer dan Klaassen bv, en zijn steekpass is volgens mij iets directer dan die van Klaassen. Best een luxe probleem zo.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Haller heeft behoefte aan een diepgaande buitenspeler, dat is Berghuis niet dus zolang Tadic op links staat kan Berghuis alleen maar op 10quote:Op zondag 19 september 2021 12:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haller en Antony zijn ook een stuk beter met BerghuisGOD. Dus lekker hem opstellen. Dat is geen luxe probleem.![]()
Nu hopelijk dinsdag ook zo scherp tegen Fortuna, en iets zegt me dat het kwartje al vroeg is gevallen dit seizoen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Defensief is Ajax nog echt wel te kwetsbaar.quote:Op zondag 19 september 2021 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Nu hopelijk dinsdag ook zo scherp tegen Fortuna, en iets zegt me dat het kwartje al vroeg is gevallen dit seizoen"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Beetje het Dortmund van de Eredivisie.quote:Op zondag 19 september 2021 14:02 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Defensief is Ajax nog echt wel te kwetsbaar.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Drie keer bij rust al klaar met de tegenstander. Ongekend, hoor. Als je beseft dat we nog niet zo hele lang geleden gewoon betonvoetbal onder Frank de Boer zagen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:17 schreef franklop het volgende:
3 thuiswedstrijden gehad , 9 punten, 19 voor en 0 tegen![]()
Daar noem je ook wel een zeldzaam ongetalenteerde trainer.quote:Op zondag 19 september 2021 14:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Drie keer bij rust al klaar met de tegenstander. Ongekend, hoor. Als je beseft dat we nog niet zo hele lang geleden gewoon betonvoetbal onder Frank de Boer zagen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zeker. Al had ik dat besef toen nog niet zo als dat ik nu heb. En we zaten als club gewoon in een andere fase ook. Andere spelersgroep, andere budgetten.quote:Op zondag 19 september 2021 15:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel een zeldzaam ongetalenteerde trainer.![]()
Rensch is flegmatiek en Timber denkt een middenvelder te zijn die eventueel bij balverlies ook wat verdedigende taken op zich moet nemen.quote:Op zondag 19 september 2021 14:02 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Defensief is Ajax nog echt wel te kwetsbaar.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Feyenoord doet ook weer even een vriendendienst aan Steven.
Feyenoordgoedkope topspelers en winnen van de concurrentie.
Groot fan van User Wotte![]()
Rensch speelt nauwelijks.quote:Op zondag 19 september 2021 15:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Rensch is flegmatiek en Timber denkt een middenvelder te zijn die eventueel bij balverlies ook wat verdedigende taken op zich moet nemen.
Blind oogt niet fit, is uit vorm en uiterst ongeconcentreerd. Martínez is het nét niet, en je wilt bovendien naast Timber liever een wat grotere speler hebben die op fysiek een sterke spits aan kan. Tagliafico is ook nog niet op zijn best. En het gaat regelmatig mis met druk op de bal vanuit het middenveld."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Weer bovenaan dankzij onze vriendenLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ik wou hetzelfde postenquote:Op zondag 19 september 2021 16:00 schreef Drekkoning het volgende:
Weer bovenaan dankzij onze vrienden![]()
snap niet waarom Feijenoord een hekel heeft aan Ajax, ze helpen ons primaquote:Op zondag 19 september 2021 15:25 schreef Tjacka het volgende:
Feyenoord doet ook weer even een vriendendienst aan Steven.
Feyenoordgoedkope topspelers en winnen van de concurrentie.
hardcoholic![]()
Welk pilletje heb jij op? Martinez speelt top juist.quote:Op zondag 19 september 2021 15:42 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Rensch speelt nauwelijks.
Blind oogt niet fit, is uit vorm en uiterst ongeconcentreerd. Martínez is het nét niet, en je wilt bovendien naast Timber liever een wat grotere speler hebben die op fysiek een sterke spits aan kan. Tagliafico is ook nog niet op zijn best. En het gaat regelmatig mis met druk op de bal vanuit het middenveld.![]()
Nou, de rest van het seizoen schriftelijk afdoen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik denk dat veel mensen al weer zijn vergeten dat het grote Ajax dat de krantenkoppen in Europa haalde na het slopen van de Portugese kampioen, wel met 0-4 verloor van dit PSV.quote:Op zondag 19 september 2021 16:23 schreef D_A het volgende:
Nou, de rest van het seizoen schriftelijk afdoen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En bij psv de eerste wedstrijden europaquote:Op zondag 19 september 2021 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen al weer zijn vergeten dat het grote Ajax dat de krantenkoppen in Europa haalde na het slopen van de Portugese kampioen, wel met 0-4 verloor van dit PSV.![]()
Boeiend dat oefenpotje. Natuurlijk wil je die winnen maar psv was toen gewoon verder dan Ajax. Je ziet dat de rollen nu alweer gewoon zijn omgedraaid.quote:Op zondag 19 september 2021 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen al weer zijn vergeten dat het grote Ajax dat de krantenkoppen in Europa haalde na het slopen van de Portugese kampioen, wel met 0-4 verloor van dit PSV.![]()
In die wedstrijd ging het wel om een prijs, ook al is die prijs minder belangrijk dan de beker of de kampioenschaal, een club als Ajax moet altijd voor alle prijzen gaan.quote:Op zondag 19 september 2021 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boeiend dat oefenpotje. Natuurlijk wil je die winnen maar psv was toen gewoon verder dan Ajax. Je ziet dat de rollen nu alweer gewoon zijn omgedraaid.
Ajax werd in die wedstrijd op alle fronten afgetroefd, verdediging werd overlopen en onze aanvallers kwamen nauwelijks door de PSV defensie heen. Het is nogal naïef om te denken dat Ajax zomaar kampioen wordt.
Wedstrijden zoals tegen Twente zullen we dit seizoen nog heel veel gaan meemaken, simpelweg omdat verdedigend gezien Ajax echt niet top is.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft kwalitatief veel betere wisselspelers, 10 punten voorsprong zou normaal zijnquote:Op zondag 19 september 2021 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In die wedstrijd ging het wel om een prijs, ook al is die prijs minder belangrijk dan de beker of de kampioenschaal, een club als Ajax moet altijd voor alle prijzen gaan.
Ajax werd in die wedstrijd op alle fronten afgetroefd, verdediging werd overlopen en onze aanvallers kwamen nauwelijks door de PSV defensie heen. Het is nogal naïef om te denken dat Ajax zomaar kampioen wordt.
Wedstrijden zoals tegen Twente zullen we dit seizoen nog heel veel gaan meemaken, simpelweg omdat verdedigend gezien Ajax echt niet top is.![]()
Ik hoop met je mee. Natuurlijk is het lekker dat Ajax nu bovenaan staat en alles in eigen hand heeft. Maar het is nog veel te vroeg om de polonaise te lopen. Het seizoen duurt nog heel lang.quote:Op zondag 19 september 2021 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ajax heeft kwalitatief veel betere wisselspelers, 10 punten voorsprong zou normaal zijnOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Natuurlijk en die wil je ook winnen. Maar psv had toen al 4 potten voor het "echie" gespeeld en Ajax geen een.quote:Op zondag 19 september 2021 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In die wedstrijd ging het wel om een prijs, ook al is die prijs minder belangrijk dan de beker of de kampioenschaal, een club als Ajax moet altijd voor alle prijzen gaan.
Wedstrijden zoals tegen Twente zullen we dit seizoen nog heel veel gaan meemaken, simpelweg omdat verdedigend gezien Ajax echt niet top is.
We gaan echt heel simpel kampioen worden dit jaar.![]()
Kampioen wel, simpel weet ik niet, denk toch dat PSV dit seizoen beter is dan het vorige al maakt zo'n trainer het wel simpelerquote:Op zondag 19 september 2021 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We gaan echt heel simpel kampioen worden dit jaar.![]()
![]()
Simpel, je zegt gewoon van alle spelers die vandaag bij Psv - Feyenoord alleen Bijlow een versterking voor Ajax is.quote:Op zondag 19 september 2021 17:10 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom gaat iedereen altijd in op Shreyas. Heel vervelende act.![]()
Gotze is een mooiweervoetballer. Met zijn kwaliteiten moet hij het altijd laten zien, zeker op zijn leeftijd.quote:Op zondag 19 september 2021 17:14 schreef Wotte het volgende:
Misschien Gotze nog maar die is vaak niet fit.![]()
ja die kan het ook maar 1 keer maand zo lijkt hetquote:Op zondag 19 september 2021 17:14 schreef Wotte het volgende:
Misschien Gotze nog maar die is vaak niet fit.![]()
Daar heeft PSV er te veel van. Die Madueke heeft het ook pas 1x een paar wedstrijden achter elkaar laten zien.quote:Op zondag 19 september 2021 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die kan het ook maar 1 keer maand zo lijkt het![]()
Stofwisselingsziekte heeft hij? Zonde man het is wel een fantastische voetballer.quote:Op zondag 19 september 2021 17:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gotze is een mooiweervoetballer. Met zijn kwaliteiten moet hij het altijd laten zien, zeker op zijn leeftijd.![]()
Zo'n Madueke werd giga gehypet, dat schijnen ze in Eindhoven nog veel beter te kunnen dan wij maar Götze was ooit een geweldige voetballer en laat dat bij vlagen nog af en toe zien maar veel te weinig.quote:Op zondag 19 september 2021 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar heeft PSV er te veel van. Die Madueke heeft het ook pas 1x een paar wedstrijden achter elkaar laten zien.![]()
echt jammer inderdaadquote:Op zondag 19 september 2021 17:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stofwisselingsziekte heeft hij? Zonde man het is wel een fantastische voetballer.![]()
PSV gaat wel gewoon rond de 80 punten halen in de Eredivisie, daarvoor zijn er teveel zwakke ploegen.quote:Op zondag 19 september 2021 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kampioen wel, simpel weet ik niet, denk toch dat PSV dit seizoen beter is dan het vorige al maakt zo'n trainer het wel simpeler
Maar Ajax wordt wel kampioen ja, vooral Europees ben ik erg benieuwd naar wat deze ploeg kan uitrichten.Oh.![]()
Ik neem aan dat Schmidt er vast van overtuigd is dat de competitie op fitheid wordt beslist en dat het resultaat optimaal zal zijn als hij zijn roulatiebeleid met machinale consequentie doorvoert. Ik neem aan dat dat wetenschappelijke basis heeft en is doorgerekend en dat hij dit soort nederlagen incalculeert. Uiteindelijk kan hij daar aan het einde van het seizoen pas op af worden gerekend.quote:Op zondag 19 september 2021 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kampioen wel, simpel weet ik niet, denk toch dat PSV dit seizoen beter is dan het vorige al maakt zo'n trainer het wel simpelerIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Zolang ze zich plaatsen voor de knock out fase vóór de laatste speelronde zitten we goedquote:Op zondag 19 september 2021 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV gaat wel gewoon rond de 80 punten halen in de Eredivisie, daarvoor zijn er teveel zwakke ploegen.
Maar Ajax wordt wel kampioen ja, vooral Europees ben ik erg benieuwd naar wat deze ploeg kan uitrichten.![]()
![]()
net als vorig seizoen bedoel je?quote:Op zondag 19 september 2021 17:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Schmidt er vast van overtuigd is dat de competitie op fitheid wordt beslist en dat het resultaat optimaal zal zijn als hij zijn roulatiebeleid met machinale consequentie doorvoert. Ik neem aan dat dat wetenschappelijke basis heeft en is doorgerekend en dat hij dit soort nederlagen incalculeert. Uiteindelijk kan hij daar aan het einde van het seizoen pas op af worden gerekend.![]()
Denk dat een Ajax zoals tegen Sporting niet kansloos is tegen heel veel Europese clubs. Bayern en PSG zijn een maatje te groot, maar clubs als Barcelona en Juventus zijn echt wel te pakkenquote:Op zondag 19 september 2021 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV gaat wel gewoon rond de 80 punten halen in de Eredivisie, daarvoor zijn er teveel zwakke ploegen.
Maar Ajax wordt wel kampioen ja, vooral Europees ben ik erg benieuwd naar wat deze ploeg kan uitrichten.![]()
Dat was zijn opbouwjaar. Ik neem aan dat hij dit jaar moet oogsten. Het kan goed uitpakken of niet, maar Schmidt is minder achterlijk dan hij nu lijkt.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
PSG kon niet winnen van Brugge, dus misschien die ook wel. Alhoewel die vast wat scherper zijn in een KO-potje (en ze moeten ook nog maar die poule doorkomen).quote:Op zondag 19 september 2021 17:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Denk dat een Ajax zoals tegen Sporting niet kansloos is tegen heel veel Europese clubs. Bayern en PSG zijn een maatje te groot, maar clubs als Barcelona en Juventus zijn echt wel te pakken
City en Liverpool zullen ook wel wat problemen opleveren, maar ik denk dat Ajax wel goed partij kan bieden in elk geval.Oh.![]()
PSG lijkt me juist een leuke tegenstander maar zover is het nog lang niet, Besiktas-Dortmund gezien en ook al had Dortmund dat in de 1e helft al dood moeten maken is Besiktas echt wel beter dan menigeen hier denkt.quote:Op zondag 19 september 2021 17:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Denk dat een Ajax zoals tegen Sporting niet kansloos is tegen heel veel Europese clubs. Bayern en PSG zijn een maatje te groot, maar clubs als Barcelona en Juventus zijn echt wel te pakken![]()
opbouw in conditie?quote:Op zondag 19 september 2021 17:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat was zijn opbouwjaar. Ik neem aan dat hij dit jaar moet oogsten. Het kan goed uitpakken of niet, maar Schmidt is minder achterlijk dan hij nu lijkt.![]()
Die Turkse teams hebben vaak best een paar aardige spelers maar tactisch is het vaak een rotzooi.quote:Op zondag 19 september 2021 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSG lijkt me juist een leuke tegenstander maar zover is het nog lang niet, Besiktas-Dortmund gezien en ook al had Dortmund dat in de 1e helft al dood moeten maken is Besiktas echt wel beter dan menigeen hier denkt.
Dat komt wel goed.Oh.![]()
Als je thuis wint van Besiktas sla je wel een enorme slag. Daarna twee interessante wedstrijden tegen Dortmund![]()
![]()
Systeem, manier van trainen, manier van druk zetten, manier van omgaan met spelers.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dat was het bij Besiktas tegen Dortmund zeker niet.quote:Op zondag 19 september 2021 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Turkse teams hebben vaak best een paar aardige spelers maar tactisch is het vaak een rotzooi.
Dat komt wel goed."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Aardig ploegje hoor! En tegen Dortmund speelden ze ook best goed.quote:Op zondag 19 september 2021 18:25 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dat was het bij Besiktas tegen Dortmund zeker niet.
Wordt spannend !proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Daarom. Dat krasje op de ranglijst is alvast weggepoetst.quote:Op zondag 19 september 2021 18:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer van genante pot tegen Twente. Gelukkig weer terug aan kop met doelsaldo van 22-1 lol![]()
Drie jaar geleden waren Bayern en Real ook een maatje te groot. Sta je daar in Munchen met 1-0 achter na een paar minuten, dacht je ook dat het pijnlijk zou worden. Maar toen ging Ajax onder de druk uit voetballen en Ajax kan nou eenmaal erg goed voetballen voor dat kleine maatje. Ajax kan ook tegen elke club kansen creeeren.quote:Op zondag 19 september 2021 17:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Denk dat een Ajax zoals tegen Sporting niet kansloos is tegen heel veel Europese clubs. Bayern en PSG zijn een maatje te groot, maar clubs als Barcelona en Juventus zijn echt wel te pakken
Ik denk dat dit Ajax iets beter is, maar ook wat minder brille heeft en dat telt tegen de groten misschien wat meer. Bovendien is de uitdoelpuntenregel afgeschaft en dat zal in het voordeel van de megaclubs zijn. Sterker nog, daarom zal die afgeschaft zijn.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Misschien verrassen ze, maar nog steeds moet Ajax dat gewoon winnen. Zeker thuis.quote:Op zondag 19 september 2021 18:25 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dat was het bij Besiktas tegen Dortmund zeker niet.Oh.![]()
Hij deed vandaag anders behoorlijk zijn best zo over te komen.quote:Op zondag 19 september 2021 17:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat was zijn opbouwjaar. Ik neem aan dat hij dit jaar moet oogsten. Het kan goed uitpakken of niet, maar Schmidt is minder achterlijk dan hij nu lijkt.![]()
Kunt u deze redenatie wat verder toelichten ?quote:Op zondag 19 september 2021 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bovendien is de uitdoelpuntenregel afgeschaft en dat zal in het voordeel van de megaclubs zijn. Sterker nog, daarom zal die afgeschaft zijn.proberen is de eerste stap naar falen
UEFA maffiaquote:Op maandag 20 september 2021 07:01 schreef manny het volgende:
[..]
Kunt u deze redenatie wat verder toelichten ?![]()
![]()
Het kan de normale krachtsverhoudingen verstoren door even zo'n fase waarin de megaclub thuis 2 doelpunten tegenkrijgt. Ajax is natuurlijk sowieso sterker in uitwedstrijden maar zonder de uitdoelpuntenregel had Ajax het een stuk minder ver geschopt. Maar ik denk dat in het algemeen de megaclubs vaker struikelen over een kleintje door die uitdoelpuntenregel.quote:Op maandag 20 september 2021 07:01 schreef manny het volgende:
[..]
Kunt u deze redenatie wat verder toelichten ?Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
in 18-19 juist niet. Tegen juve en real maakte het sowieso niks uit en door uitdoelpunten zijn we juist de cl finale misgelopen.quote:Op maandag 20 september 2021 09:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het kan de normale krachtsverhoudingen verstoren door even zo'n fase waarin de megaclub thuis 2 doelpunten tegenkrijgt. Ajax is natuurlijk sowieso sterker in uitwedstrijden maar zonder de uitdoelpuntenregel had Ajax het een stuk minder ver geschopt. Maar ik denk dat in het algemeen de megaclubs vaker struikelen over een kleintje door die uitdoelpuntenregel.![]()
Heb jij hier een voorbeeld van dan? Volgens mij heeft de uitdoelpuntenregel ons een finale CL gekost afgelopen jaren.quote:Op maandag 20 september 2021 09:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het kan de normale krachtsverhoudingen verstoren door even zo'n fase waarin de megaclub thuis 2 doelpunten tegenkrijgt. Ajax is natuurlijk sowieso sterker in uitwedstrijden maar zonder de uitdoelpuntenregel had Ajax het een stuk minder ver geschopt. Maar ik denk dat in het algemeen de megaclubs vaker struikelen over een kleintje door die uitdoelpuntenregel.![]()
Het zorgt natuurlijk wel voor een andere dynamiek in een wedstrijd. Tegen Juventus toen die 1-2 viel moest Juve er twee maken om nog door te gaan waar ze anders aan eentje genoeg hadden gehad, dan was het wel meer billenknijpen geweest.quote:Op maandag 20 september 2021 09:31 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
in 18-19 juist niet. Tegen juve en real maakte het sowieso niks uit en door uitdoelpunten zijn we juist de cl finale misgelopen.Oh.![]()
Eens, maar toch ben ik er blij mee. Ajax speelt nou eenmaal aanvallend voetbal en kan slecht op de 0 spelen, waardoor we extra hard werden gestraft bij een tegendoelpunt in de arena. Ik vind het wel een fijn gevoel dat nu 2-1 in de arena een prima uitslag is.quote:Op maandag 20 september 2021 09:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zorgt natuurlijk wel voor een andere dynamiek in een wedstrijd. Tegen Juventus toen die 1-2 viel moest Juve er twee maken om nog door te gaan waar ze anders aan eentje genoeg hadden gehad, dan was het wel meer billenknijpen geweest.![]()
Ik zie de relatie met het voordeel voor de "megaclub" niet zo, en kan me ook geen voorbeelden herinneren waarin dit nu heel erg een nadeel was voor de grote jongens in europa. Zoals andere users hier ook aangeven.quote:Op maandag 20 september 2021 09:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het kan de normale krachtsverhoudingen verstoren door even zo'n fase waarin de megaclub thuis 2 doelpunten tegenkrijgt. Ajax is natuurlijk sowieso sterker in uitwedstrijden maar zonder de uitdoelpuntenregel had Ajax het een stuk minder ver geschopt. Maar ik denk dat in het algemeen de megaclubs vaker struikelen over een kleintje door die uitdoelpuntenregel.
Tevens doet u een tweede stelling: deze regels zouden aangepast zijn op verzoek van de "megaclubs". Wat is daarvoor uw onderbouwing ?proberen is de eerste stap naar falen
Eens. Ik denk ook dat het voetbal er leuker van wordt. Hoe vaak is niet de eerste wedstrijd ruk omdat de thuisploeg de 0 wilt houden en de uitploeg het ook wel best vindt.quote:Op maandag 20 september 2021 09:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens, maar toch ben ik er blij mee. Ajax speelt nou eenmaal aanvallend voetbal en kan slecht op de 0 spelen, waardoor we extra hard werden gestraft bij een tegendoelpunt in de arena. Ik vind het wel een fijn gevoel dat nu 2-1 in de arena een prima uitslag is.No bitch to me![]()
Het gaat er natuurlijk niet om dat het altijd beslissend is en altijd in het nadeel van de megaclub. Feit is dat zodra Ajax een vroeg goal maakt in Turijn of Madrid het meteen weer spannend wordt.quote:Op maandag 20 september 2021 09:31 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
in 18-19 juist niet. Tegen juve en real maakte het sowieso niks uit en door uitdoelpunten zijn we juist de cl finale misgelopen.
Je kunt het ook algemener en abstracter bekijken. De megaclubs hebben het liefst dat de krachtsverhoudingen gewoon worden uitgespeeld. De uitdoelpuntenregel verstoort dat wanneer er bijvoorbeeld in korte fase ineens twee uitdoelpunten worden gescoord of het bij de megaclub thuis ineens een zeer doelpuntrijke wedstrijd wordt. Het vergroot de onvoorspelbaarheid en da is in het nadeel van de voorspelbare beste.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
dit iddquote:Op maandag 20 september 2021 09:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens, maar toch ben ik er blij mee. Ajax speelt nou eenmaal aanvallend voetbal en kan slecht op de 0 spelen, waardoor we extra hard werden gestraft bij een tegendoelpunt in de arena. Ik vind het wel een fijn gevoel dat nu 2-1 in de arena een prima uitslag is.![]()
Dat is natuurlijk pas zo als wij ook feyenoord gehad hebben. Het blijft een kras, van een topclub kan je verliezen.quote:Op zondag 19 september 2021 19:20 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Daarom. Dat krasje op de ranglijst is alvast weggepoetst.![]()
PSV heeft Feyenoord en AZ (al zijn die niet zo goed begonnen) wel al gehad inderdaad.quote:Op maandag 20 september 2021 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk pas zo als wij ook feyenoord gehad hebben. Het blijft een kras, van een topclub kan je verliezen.![]()
zullen echt nog wel wat krasjes komen hoor alleen waarschijnlijk minder dan bij de restquote:Op maandag 20 september 2021 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk pas zo als wij ook feyenoord gehad hebben. Het blijft een kras, van een topclub kan je verliezen.![]()
Moet zeggen dat na 1,5 jaar wel echt weer de hype terug is bij mij. Voor het eerst weer het gevoel dat ik niet kan wachten op volgende dinsdag. Was het toch allemaal net niet dat voetbal tijdens de corona ellende. Het idee dat we aankomende dinsdag weer met 55.000 man een CL avond gaan beleven![]()
![]()
Feyenoord thuis zijn jaarlijks 3 gratis punten.quote:Op maandag 20 september 2021 14:02 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
PSV heeft Feyenoord en AZ (al zijn die niet zo goed begonnen) wel al gehad inderdaad.![]()
Dit (uit is wat anders), en dit AZ heeft echt wel een jasje uit gedaan deze zomerstop.quote:Op maandag 20 september 2021 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord thuis zijn jaarlijks 3 gratis punten.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dit. Een 0-1 uit-overwinning geeft nu veel minder aanleiding om in het thuisduel de hele hut dicht te timmeren.quote:Op maandag 20 september 2021 09:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens. Ik denk ook dat het voetbal er leuker van wordt. Hoe vaak is niet de eerste wedstrijd ruk omdat de thuisploeg de 0 wilt houden en de uitploeg het ook wel best vindt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wordt weer top, waken voor onderschatting van de turken alleen.quote:Op maandag 20 september 2021 14:21 schreef Simmertje het volgende:
Moet zeggen dat na 1,5 jaar wel echt weer de hype terug is bij mij. Voor het eerst weer het gevoel dat ik niet kan wachten op volgende dinsdag. Was het toch allemaal net niet dat voetbal tijdens de corona ellende. Het idee dat we aankomende dinsdag weer met 55.000 man een CL avond gaan beleven![]()
Die 2 uitwedstrijden tegen Twente en Zwolle voorspellen niet heel veel goeds. Kan me herinneren dat afgelopen seizoen ook de uitwedstrijd tegen Fortuna met pijn en moeite werd gewonnen dus ben benieuwd morgen.quote:Op maandag 20 september 2021 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
zullen echt nog wel wat krasjes komen hoor alleen waarschijnlijk minder dan bij de rest![]()
Twente en Zwolle zal ook wel een deel gemakzucht zijn geweest. Maar goed, die kans is morgen ook groot, een doordeweekse wedstrijd in een drukke periode en je hebt net Sporting en Cambuur in doelpuntenfestijnen verslagen.quote:Op maandag 20 september 2021 16:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Die 2 uitwedstrijden tegen Twente en Zwolle voorspellen niet heel veel goeds. Kan me herinneren dat afgelopen seizoen ook de uitwedstrijd tegen Fortuna met pijn en moeite werd gewonnen dus ben benieuwd morgen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 20-09-2021 20:30:50 ]![]()
En een enorme reis.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Oei oei oei, weinig dagen rust. Als dat maar goed gaat vanavond.proberen is de eerste stap naar falen
Net dat verhaal van Mazraoui over zijn aflopende contract gelezen, die gaat voor m'n gevoel een Brobbeytje doenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik vind hem eigenlijk wel gewoon eerlijk in het interview. Zit al 17 jaar bij de club en is 23 jaar, snap dat hij financieel gezien een stap wilt maken. Brobbey had amper speelminuten gemaakt in het eerste en was bij 18 tijdens de gesprekken. Ik vind dat toch echt wel een andere situatie.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Net dat verhaal van Mazraoui over zijn aflopende contract gelezen, die gaat voor m'n gevoel een Brobbeytje doen![]()
Toch gebeurt het wel een beetje teveel nu, Brobbey, hij misschien, Neres en Tagliafico die na contractverbetering niet wegkomen, dan wordt je huishouding wel te duur. Gravenberch en Antony zullen wel weer kassa zijn maar toch.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:24 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk wel gewoon eerlijk in het interview. Zit al 17 jaar bij de club en is 23 jaar, snap dat hij financieel gezien een stap wilt maken. Brobbey had amper speelminuten gemaakt in het eerste en was bij 18 tijdens de gesprekken. Ik vind dat toch echt wel een andere situatie.![]()
Klopt, maar Neres en Tagliafico zijn ook wel toe te schrijven aan de corona situatie. Het is natuurlijk wel een ongewoon jaar geweest, denk dat zij allebei wel waren vertrokken als de hele pandemie niet had plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch gebeurt het wel een beetje teveel nu, Brobbey, hij misschien, Neres en Tagliafico die na contractverbetering niet wegkomen, dan wordt je huishouding wel te duur. Gravenberch en Antony zullen wel weer kassa zijn maar toch.
Met Timber, Gravenberch en Antony hoeft Ajax zich in ieder geval geen zorgen te maken over toekomstige transferinkomsten.![]()
Een goed CL seizoen draaien en het is ook opgelostquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt, maar Neres en Tagliafico zijn ook wel toe te schrijven aan de corona situatie. Het is natuurlijk wel een ongewoon jaar geweest, denk dat zij allebei wel waren vertrokken als de hele pandemie niet had plaatsgevonden.
Met Timber, Gravenberch en Antony hoeft Ajax zich in ieder geval geen zorgen te maken over toekomstige transferinkomsten.![]()
Woensdag - Zaterdag - Dinsdag is in mijn boekje zelfs 3x in de week!quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opmerkelijk dat Ajacieden wel in staat zijn om 2x per week te spelen.![]()
Dat moeten we nog zien natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opmerkelijk dat Ajacieden wel in staat zijn om 2x per week te spelen.![]()
Drie potjes vlak achter elkaar gespeeld.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Blessure van Klaassen blijkbaar wel hardnekkig, ook niet op de bankproberen is de eerste stap naar falen
Wel fijn dat Berghuis het op 10 ook prima doet en Kudus ook weer zijn minuten heeft gemaakt. (afkloppen)quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Blessure van Klaassen blijkbaar wel hardnekkig, ook niet op de bank![]()
Hopelijk uit voorzorg, dus een krampje in zijn kleine teen of iets.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
Timber heeft last, Schuurs loopt warm.![]()
Ja was nog overleg met teamarts, valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hopelijk uit voorzorg, dus een krampje in zijn kleine teen of iets.![]()
Hangt ook wel van de wedstrijd af, maar Berghuis doet het erg goed. Lekker die luxe problemen met (hopelijk) veel wedstrijden voor de boeg.quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:02 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dilemma als Klaassen weer fit is. Ik ga toch voor Berghuis![]()
en dan nog Neres en Daramy op de vleugelsquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:10 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Hangt ook wel van de wedstrijd af, maar Berghuis doet het erg goed. Lekker die luxe problemen met (hopelijk) veel wedstrijden voor de boeg.![]()
![]()
Ben er bang voorquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:14 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
zou zo zonde zijn als die straks gratis de deur uit loopt![]()
Die eindigt dus toch niet bij emmenquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:16 schreef Ramboetan het volgende:
Al 3 goals en 3 assists dit seizoen voor Mazraoui. Vrij aardig.![]()
Je weet maar nooit met Raiolaquote:Op dinsdag 21 september 2021 19:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Die eindigt dus toch niet bij emmen![]()
Ik vrees ervoor dat hij weer een blessure oploopt.quote:
Alhoewel Rensch ook prima is op die plek.Oh.![]()
GenotWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Het record is 30 na 6 wedstrijden, dat halen ze niet, maar het komt aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:22 schreef Wotte het volgende:
Begint wel een achterlijk doelsaldo te worden zo.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is toch ook geen verrassing met alle rotzooi in de Eredivisie en jullie aanval.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:22 schreef Wotte het volgende:
Begint wel een achterlijk doelsaldo te worden zo.Makkelijk eerste![]()
Ook wel knap om na 6 wedstrijden en een doelsaldo van 27-1 niet alles te hebben gewonnenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:22 schreef Wotte het volgende:
Begint wel een achterlijk doelsaldo te worden zo.![]()
![]()
Maar Ajax houdt nooit de nulquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook wel knap om na 6 wedstrijden en een doelsaldo van 27-1 niet alles te hebben gewonnen
- @ShreyasOh.![]()
Nou ja, met Pasveer op doel ligt dat ook wel meer aan de tegenstanders.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax houdt nooit de nul
- @:Shreyas
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die heeft zelfs nog geen goal tegen gehad in de competitiequote:Op dinsdag 21 september 2021 20:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, met Pasveer op doel ligt dat ook wel meer aan de tegenstanders.![]()
![]()
We kunnen nu wel voorzichtig concluderen dat Ajax de eredivisie heeft uitgespeeld.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Begrijpt iemand die korte corner dat ze dan de centrale verdediger inspelen waarna een voorzet uitblijft?![]()
Ik begrijp de helft van die varianten niet.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:37 schreef Wotte het volgende:
Begrijpt iemand die korte corner dat ze dan de centrale verdediger inspelen waarna een voorzet uitblijft?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Laag en hard zeggen de statistieken heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik begrijp de helft van die varianten niet.![]()
Na wat dikke zeges tegen een paar promovendi en degradatiekandidatenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:37 schreef -XOR- het volgende:
We kunnen nu wel voorzichtig concluderen dat Ajax de eredivisie heeft uitgespeeld.
Ajax kent vaker dit soort periodes.Makkelijk eerste![]()
Het is allemaal wel wat voorbarig inderdaad. Ik vind het vaak achterin nog best kwetsbaar ogen. Tegen Sporting ging dat nog bijna mis, die ploegjes die je nu gehad hebt zijn ook niet de vervelendste uit de Eredivisie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hier spreken gewoon trauma's van het tijdperk de Boer.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na wat dikke zeges tegen een paar promovendi en degradatiekandidaten
Ajax kent vaker dit soort periodes.![]()
Het was uiteraard niet serieusquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na wat dikke zeges tegen een paar promovendi en degradatiekandidaten
Ajax kent vaker dit soort periodes.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Denk ook dat we de schaal al in ontvangst kunnen nemen. Zijn in maart al kampioenGroot fan van User Wotte![]()
Quizvraag: welke speler scoorde als allerlaatste in stadion de Meer?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Maar draaien nog niet heel bijzonder dit seizoen. Hopelijk weer een vroege goalquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groningen gooit de boel vaak wel dicht, dus dat wordt een interessanter potje zaterdag.![]()
![]()
haha een instinkerquote:Op dinsdag 21 september 2021 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
Quizvraag: welke speler scoorde als allerlaatste in stadion de Meer?
geinig zegGroot fan van User Wotte![]()
beste speler in de selectiequote:
maar ik word zo blij van Gravenberch zijn interviewsGroot fan van User Wotte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: