SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door maxi-mus op 16-09-2021 13:51:50 ]![]()
Aangepast en een paar eruit gehaald.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:25 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor in de OP eventueel, beetje verversen![]()
Test geslaagd makkerquote:Op donderdag 16 september 2021 12:25 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor in de OP eventueel, beetje verversen“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Nou ja, voor zijn doen was hij erg matig. Ik heb vrijwel geen bruikbare bal van zijn kant gezien. In goede doen komt hij nog wel regelmatig langs zijn tegenstander, maar nu liep ie zich keer op keer vast.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Tadic niet heel slecht, er ging vooral (logischerwijs) enorm veel over rechts vanwege Antony en omdat Mazraoui de vrije man was in de opbouw. Vond Blind wederom niet geweldig en Martinez ook niet. (@:wimderon)Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik denk niet dat dat aan Tadic lag. Je moet niet vergeten dat de tegenstander juist aan hun linkse kant veel zwakker is geworden vergeleken met vorig seizoen, Tadic had het gewoon een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, voor zijn doen was hij erg matig. Ik heb vrijwel geen bruikbare bal van zijn kant gezien. In goede doen komt hij nog wel regelmatig langs zijn tegenstander, maar nu liep ie zich keer op keer vast.![]()
dan nog heeft hij altijd wel oplossingen maar gelukkig was dat gisteren ook niet nodig, was al blij dat er enkelen wel de vorm hadden, dat heb je gewoon nodig bij dit soort wedstrijdenquote:Op donderdag 16 september 2021 12:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat aan Tadic lag. Je moet niet vergeten dat de tegenstander juist aan hun linkse kant veel zwakker is geworden vergeleken met vorig seizoen, Tadic had het gewoon een stuk moeilijker.![]()
Iemand anders ook zo gelachen toen Plasveer tot twee keer toe trucjes ging proberen in de eigen 16?
Deze man zit stevig in een midlife crisis![]()
lachen is misschien niet het juiste woord, wat een debiel, zo van jullie denken dat ik onzeker ben maar dat ben ik nietquote:Op donderdag 16 september 2021 12:49 schreef Ramboetan het volgende:
Iemand anders ook zo gelachen toen Plasveer tot twee keer toe trucjes ging proberen in de eigen 16?
Deze man zit stevig in een midlife crisis![]()
Ik zeg niet dat zijn tegenstanders niet goed waren, maar hij heeft al regelmatig op dit niveau laten zien ook tegen goede tegenstanders prima te kunnen presteren. Dus ja, als hij dan in een wedstrijd totaal geen potten kan breken, dan noem ik dat matig. Geeft ook verder niet, iedereen heeft wel eens mindere wedstrijden.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat aan Tadic lag. Je moet niet vergeten dat de tegenstander juist aan hun linkse kant veel zwakker is geworden vergeleken met vorig seizoen, Tadic had het gewoon een stuk moeilijker.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die berghuis hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:25 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor in de OP eventueel, beetje verversen![]()
Het zit diep.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
OP wat geactualiseerd qua gifjes en plaatjes. Is nu wel allemaal van één potje maar zoveel moois is er nog niet geweest dit seizoen, tzt komt er vast wel wat bij gedurende het seizoen.![]()
![]()
Heel mooiquote:Op donderdag 16 september 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
OP wat geactualiseerd qua gifjes en plaatjes. Is nu wel allemaal van één potje maar zoveel moois is er nog niet geweest dit seizoen, tzt komt er vast wel wat bij gedurende het seizoen.![]()
dit vind ik leukquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op donderdag 16 september 2021 12:49 schreef Ramboetan het volgende:
Deze man zit stevig in een midlife crisisIk hield m'n hart vast, maar als het lukt is het uiteindelijk wel een goede manier om van die onzekerheid af te komen. Hij had daarna nog een goede redding op een afstandsschot en was er op tijd bij bij die bal op de paal. Beter dit dan onzeker de bal de tribune in blijven schieten... dan kom je er nooit overheen.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
lachen is misschien niet het juiste woord, wat een debiel, zo van jullie denken dat ik onzeker ben maar dat ben ik nietOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
1,5 jaar naar lege stadions en klote CL wedstrijden moeten kijken. Denk dat iedereen snakte naar een pot zoals deze, laatste keer was Valencia/Chelsea uit dat ik deze vibe had.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
Is dat echt omdat hij een paar jaar bij Feyenoord gespeeld heeft? Die hele voetbalwereld is gewoon een grote business he.quote:![]()
Blind speelt op een positie die niet echt de zijne is en is niet echt in vorm. Vlak voor hij gewisseld werd leek hij ook echt extreem uitgeput. Een pijnlijke teennagel in de volgende interlandperiode zou niet slecht uitkomen.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Tadic niet heel slecht, er ging vooral (logischerwijs) enorm veel over rechts vanwege Antony en omdat Mazraoui de vrije man was in de opbouw. Vond Blind wederom niet geweldig en Martinez ook niet. (@:wimderon)
En Martinez tja. Bij die blunder van Pasveer had hij daar niet meer kunnen doen? Bij een gevaarlijke vrije trap liep hij als enige naar achteren waardoor buitenspel opgeheven werd. Die kopbal vlak voor rust was zijn man (al had Pasveer die bal de actie daarvoor natuurlijk moeten klemmen). De afgekeurde goal vlak na rust komt diezelfde spits weer gemakkelijk voor hem (al stond eigenlijk Blind bij die man). Pakt ook nog een domme gele kaart.
Gravenberch heeft de topvorm ook nog niet te pakken trouwens.![]()
mwa is natuurlijk zijn zwakke kant, zou de zone van Timber moeten zijnquote:Op donderdag 16 september 2021 15:47 schreef wimderon het volgende:
En Martinez tja. Bij die blunder van Pasveer had hij daar niet meer kunnen doen?![]()
Ik vond Gravenberch veruit de beste middenvelder op het veld. De man was werkelijk overal.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blind speelt op een positie die niet echt de zijne is en is niet echt in vorm. Vlak voor hij gewisseld werd leek hij ook echt extreem uitgeput. Een pijnlijke teennagel in de volgende interlandperiode zou niet slecht uitkomen.
En Martinez tja. Bij die blunder van Pasveer had hij daar niet meer kunnen doen? Bij een gevaarlijke vrije trap liep hij als enige naar achteren waardoor buitenspel opgeheven werd. Die kopbal vlak voor rust was zijn man (al had Pasveer die bal de actie daarvoor natuurlijk moeten klemmen). De afgekeurde goal vlak na rust komt diezelfde spits weer gemakkelijk voor hem (al stond eigenlijk Blind bij die man). Pakt ook nog een domme gele kaart.
Jij weet het ook mooi te vertellen moet ik zeggen. Blind moet die man dekken en het is de schuld van Martinez. Kijk eens objectief johquote:Op donderdag 16 september 2021 15:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Blind speelt op een positie die niet echt de zijne is en is niet echt in vorm. Vlak voor hij gewisseld werd leek hij ook echt extreem uitgeput. Een pijnlijke teennagel in de volgende interlandperiode zou niet slecht uitkomen.
Ik vond hem de minste middenvelder bij Ajax, en hij kan sowieso (veel) beter dan hij tot nu toe dit seizoen laat zien. Maar ik vond hem zeker niet slecht gister hoor alleen er zit nog rek in.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik vond Gravenberch veruit de beste middenvelder op het veld. De man was werkelijk overal.![]()
Wil je me geen woorden in de mond leggen? Dank je.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij weet het ook mooi te vertellen moet ik zeggen. Blind moet die man dekken en het is de schuld van Martinez. Kijk eens objectief joh![]()
Raiola toch? Die gaat wel weg dan en cashen.quote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Maar ze zijn in gesprek over contractverlenging.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Raiola toch? Die gaat wel weg dan en cashen.![]()
Dat waren ze ook met Kluivert en Brobbey. En we weten het resultaat daarvan.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ze zijn in gesprek over contractverlenging.
Overigens hebben we voor die plek een meer dan prima alternatief met Rensch.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat dus. Je verkent al je opties.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat waren ze ook met Kluivert en Brobbey. En we weten het resultaat daarvan.
Overigens hebben we voor die plek een meer dan prima alternatief met Rensch.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ja klopt zei Freek ook maar je kunt beter zonder enige kennis van zaken roepen 'Raiola dus weg'.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uit interview met Netto toen klonk het alsof het wel bijna rond was met Mazraoui.![]()
Ach Mazza is gewoon weg einde seizoen. Raiola heeft hem allang ergens ondergebracht joh.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ze zijn in gesprek over contractverlenging.![]()
Ah oké.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach Mazza is gewoon weg einde seizoen. Raiola heeft hem allang ergens ondergebracht joh.![]()
Gorter moet gewoon langzaam gebracht worden nu. Laat hem maar in de eredivisie af en toe een paar wedstijdjes keepen voor Ajax en dan kijken hoe het gaat.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:38 schreef kurk_droog het volgende:
Gorter mag wel snel stappen gaan maken. Die oudjes is niets, allebei twijfelend.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Wie is er nog meer ontzettend aan het nagenieten van de overwinning? We mogen Overmars & van der Sar op onze knieën bedanken wat ze hebben bereikt de afgelopen vijf jaar. We hebben echt ontzettend veel epische avonden gehad die we nog vele jaren zullen herinneren. Daarnaast valt het me ook op dat ten Hag de selectie altijd tevreden en gemotiveerd weet te houden. #positivevibes![]()
Ten Hag is de beste trainer sinds Van Gaal en nog steeds zijn er klachten over hem.quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:32 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wie is er nog meer ontzettend aan het nagenieten van de overwinning? We mogen Overmars & van der Sar op onze knieën bedanken wat ze hebben bereikt de afgelopen vijf jaar. We hebben echt ontzettend veel epische avonden gehad die we nog vele jaren zullen herinneren. Daarnaast valt het me ook op dat ten Hag de selectie altijd tevreden en gemotiveerd weet te houden. #positivevibesGroot fan van User Wotte![]()
#gaathetquote:Op vrijdag 17 september 2021 00:32 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wie is er nog meer ontzettend aan het nagenieten van de overwinning? We mogen Overmars & van der Sar op onze knieën bedanken wat ze hebben bereikt de afgelopen vijf jaar. We hebben echt ontzettend veel epische avonden gehad die we nog vele jaren zullen herinneren. Daarnaast valt het me ook op dat ten Hag de selectie altijd tevreden en gemotiveerd weet te houden. #positivevibes![]()
Zeker genoten, sinds lange tijd. Maar moeten niet gaan zweven, als je over twee weken punten morst tegen Besiktas ben je in principe weer terug bij af in de poule.quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:32 schreef Mestreech1990 het volgende:
#AntonyGod
Zou hij inmiddels al meer waard zijn dan Neres tijdens zijn hoogtijdagen?
Hij is nu iig de meest waardevolle speler uit de selectie. Kan snel gaan.![]()
Dit.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond hem de minste middenvelder bij Ajax, en hij kan sowieso (veel) beter dan hij tot nu toe dit seizoen laat zien. Maar ik vond hem zeker niet slecht gister hoor alleen er zit nog rek in.
Ik vond Berghuis de beste op het middenveld.![]()
Je zou dit nuchter kunnen noemen maar in werkelijkheid slaat het nergens op.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zeker genoten, sinds lange tijd. Maar moeten niet gaan zweven, als je over twee weken punten morst tegen Besiktas ben je in principe weer terug bij af in de poule.![]()
Als je zaterdag punten morst sta je weer voor lul. Zo!quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je zou dit nuchter kunnen noemen maar in werkelijkheid slaat het nergens op.![]()
Naja Sporting uit was geen "moetje" qua winnen, ik denk dat vooraf de meeste Ajacieden met een punt vrede zouden hebben. Besiktas thuis is toch wel de pot waar 3 punten vereist zijn voor overwintering. Dus wat ik probeer te zeggen is dat wanneer je nu punten gaat verspelen tegen Besiktas de overwinning in de eerste wedstrijd zijn waarde verliest.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je zou dit nuchter kunnen noemen maar in werkelijkheid slaat het nergens op.![]()
Terug uit Lissabon. Wat. Een. Trip. Geweldige wedstrijd, mooi stadion, prachtige stad, heerlijk weer. Het zat niet tegen...![]()
Dat zijn wel de betere uit-wedstrijden. Niet alleen qua setting, maar als je dan ook nog zo'n voorstelling krijgt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:39 schreef Fargo het volgende:
Terug uit Lissabon. Wat. Een. Trip. Geweldige wedstrijd, mooi stadion, prachtige stad, heerlijk weer. Het zat niet tegen...
Nice. Dat gun je iedere supporter van elke uit-club die zijn team achterna reist.![]()
Je hebt je directe concurrent voor plek 2 in deze groep met zulke grote cijfers verslagen dat de slinger bij een gelijk aantal punten hoogstwaarschijnlijk jouw kant uit zal slaan.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zeker genoten, sinds lange tijd. Maar moeten niet gaan zweven, als je over twee weken punten morst tegen Besiktas ben je in principe weer terug bij af in de poule.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Klopt, die klachten zijn terecht, want hij is het seizoen weer begonnen met een matige verdediging (bij de goal van Sporting ging niet alleen Pasveer, maar ook Martinez in de fout) en de enige keeper die Ajax-waardig is/was wordt deze maand 39 jaar.quote:Op vrijdag 17 september 2021 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ten Hag is de beste trainer sinds Van Gaal en nog steeds zijn er klachten over hem.
Maar natuurlijk ben ik blij met de Champions League successen, ook financieel is dat een flinke meevaller want het gat met PSV wordt nu weer iets groter. Alleen iedereen met verstand van voetbal weet dat PSV kampioen wordt en dat het missen van de CL volgend jaar desastreuze gevolgen zal hebben voor dit Ajax. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door één goede verdediger aan te trekken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, die klachten zijn terecht, want hij is het seizoen weer begonnen met een matige verdediging (bij de goal van Sporting ging niet alleen Pasveer, maar ook Martinez in de fout) en de enige keeper die Ajax-waardig is/was wordt deze maand 39 jaar.
Maar natuurlijk ben ik blij met de Champions League successen, ook financieel is dat een flinke meevaller want het gat met PSV wordt nu weer iets groter. Alleen iedereen met verstand van voetbal weet dat PSV kampioen wordt en dat het missen van de CL volgend jaar desastreuze gevolgen zal hebben voor dit Ajax. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door één goede verdediger aan te trekken.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Mongooltje ben jij zegquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, die klachten zijn terecht, want hij is het seizoen weer begonnen met een matige verdediging (bij de goal van Sporting ging niet alleen Pasveer, maar ook Martinez in de fout) en de enige keeper die Ajax-waardig is/was wordt deze maand 39 jaar.
Maar natuurlijk ben ik blij met de Champions League successen, ook financieel is dat een flinke meevaller want het gat met PSV wordt nu weer iets groter. Alleen iedereen met verstand van voetbal weet dat PSV kampioen wordt en dat het missen van de CL volgend jaar desastreuze gevolgen zal hebben voor dit Ajax. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door één goede verdediger aan te trekken.![]()
stukje psychosequote:Op vrijdag 17 september 2021 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ben ik blij met de Champions League successen, ook financieel is dat een flinke meevaller want het gat met PSV wordt nu weer iets groter. Alleen iedereen met verstand van voetbal weet dat PSV kampioen wordt en dat het missen van de CL volgend jaar desastreuze gevolgen zal hebben voor dit Ajax. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door één goede verdediger aan te trekken.![]()
@GGMM en @yvonne en @Pharkus @Dannyquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ben ik blij met de Champions League successen, ook financieel is dat een flinke meevaller want het gat met PSV wordt nu weer iets groter. Alleen iedereen met verstand van voetbal weet dat PSV kampioen wordt en dat het missen van de CL volgend jaar desastreuze gevolgen zal hebben voor dit Ajax. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door één goede verdediger aan te trekken.
ik wil dit graag als ondertitel waarom kan dit nietGroot fan van User Wotte![]()
Besiktas is verdedigend erg matig.quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Naja Sporting uit was geen "moetje" qua winnen, ik denk dat vooraf de meeste Ajacieden met een punt vrede zouden hebben. Besiktas thuis is toch wel de pot waar 3 punten vereist zijn voor overwintering. Dus wat ik probeer te zeggen is dat wanneer je nu punten gaat verspelen tegen Besiktas de overwinning in de eerste wedstrijd zijn waarde verliest.Groot fan van User Wotte![]()
Goed zo vriend. Hoop dat ik naar Istanbul en Dortmund mag.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:39 schreef Fargo het volgende:
Terug uit Lissabon. Wat. Een. Trip. Geweldige wedstrijd, mooi stadion, prachtige stad, heerlijk weer. Het zat niet tegen...Groot fan van User Wotte![]()
Je zou toch zeggen dat je dat half uurtje per dag contact met de buitenwereld beter kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ah de nieuwe @Shreyas is uit, zo even lezen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2021 07:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah de nieuwe @:Shreyas is uit, zo even lezen. Niet gelezen![]()
Pasveer is prima. Steek is gewoon niet goed genoeg. Dus lijkt me logisch om Steek te laten gaan.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:38 schreef kurk_droog het volgende:
Gorter mag wel snel stappen gaan maken. Die oudjes is niets, allebei twijfelend.![]()
Steek is toch wel beter hoor, niet dat hij de ideale man is, begrijp nu nog beter dat ze Onana hebben ingeschreven voor de CL.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pasveer is prima. Steek is gewoon niet goed genoeg. Dus lijkt me logisch om Steek te laten gaan.![]()
Vraag me wel af wat de termijn is die ze (zichzelf en) Gorter hebben gegeven om zich onder de lat te nestelen. Ik snap dat je geen miljoenen weglegt voor een nieuwe keeper als je denkt dat Gorter bij de start van het nieuwe seizoen basisspeler is. Maar een heel jaar Steek/Pasveer is in de eredivisie al tricky, laat staan in Europa.![]()
Op weg naar een zakelijke 1-0 in de 88e minuutCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Schouten is er niet bij (aanvoerder en belangrijkste man centraal in de verdediging) en Tol was vorige week verdedigend echt dramatisch dus een afslachting acht ik vrij reëel. Zeker als ze ook nog wat gaan rouleren. de moordende concurrentiestrijd zorgt er hopelijk voor dat iedereen lekker scherp is.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:37 schreef franklop het volgende:
Op weg naar een zakelijke 1-0 in de 88e minuut![]()
scheelt ook wel dat het thuis is, uit had ik wel een zaadpot verwachtquote:Op zaterdag 18 september 2021 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schouten is er niet bij (aanvoerder en belangrijkste man centraal in de verdediging) en Tol was vorige week verdedigend echt dramatisch dus een afslachting acht ik vrij reëel. Zeker als ze ook nog wat gaan rouleren. de moordende concurrentiestrijd zorgt er hopelijk voor dat iedereen lekker scherp is.![]()
Daarnaast een zaterdagavond pot en geen zondag 12:15. Verwacht eigenlijk gewoon een nulletje of 4/5.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt ook wel dat het thuis is, uit had ik wel een zaadpot verwacht![]()
Dat is tegen dit soort clubs een wereld van verschil ja.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt ook wel dat het thuis is, uit had ik wel een zaadpot verwacht![]()
Het punt is dat vooral nog niet duidelijk is wat Onana gaat doen. Mocht hij, tegen de verwachting in, toch nog blijven zal hij weer eerste keeper worden en Jay Gorter tweede. Maar als Onana echt weg gaat, dan zal Gorter wel eerder zijn kans krijgen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:25 schreef Fargo het volgende:
Vraag me wel af wat de termijn is die ze (zichzelf en) Gorter hebben gegeven om zich onder de lat te nestelen. Ik snap dat je geen miljoenen weglegt voor een nieuwe keeper als je denkt dat Gorter bij de start van het nieuwe seizoen basisspeler is. Maar een heel jaar Steek/Pasveer is in de eredivisie al tricky, laat staan in Europa.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zijn allebei niet goed genoeg (meer) voor Ajax. Qua ervaring en talent is Stekelenburg wel beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pasveer is prima. Steek is gewoon niet goed genoeg. Dus lijkt me logisch om Steek te laten gaan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana een lekker contract aanbieden. Als je een keeper van hetzelfde niveau wilt hebben (wat wij ook moeten willen) leg je al snel 50 miljoen voor neer. (moeten we niet willen)quote:Op zaterdag 18 september 2021 11:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet goed genoeg (meer) voor Ajax. Qua ervaring en talent is Stekelenburg wel beter natuurlijk.
Mij lijkt het vrij simpel.![]()
Ja, maar Onana moet ook wel zelf willen blijven. Als hij al zijn zinnen heeft gezet op een club in de Premier League, La Liga, Serie A of Bundesliga dan ga je hem toch niet kunnen houden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 15:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Onana een lekker contract aanbieden. Als je een keeper van hetzelfde niveau wilt hebben (wat wij ook moeten willen) leg je al snel 50 miljoen voor neer. (moeten we niet willen)
Mij lijkt het vrij simpel.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana gaat toch gewoon lekker naar een topclub met een tekenpremie? Kan me niet voorstellen dat hij nog wilt blijven.-nee-![]()
Onana gaat echt niet tekenen snap ook niet waar die hoop vandaan komt. In de winter gewoon die Souza oppikken bij Flamengo en laten concureren met Gorter.![]()
Topclubs hebben volgens mij over het algemeen liever geen spelers met een dopingschorsing achter hun naam .quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:30 schreef Marsenal het volgende:
Onana gaat toch gewoon lekker naar een topclub met een tekenpremie? Kan me niet voorstellen dat hij nog wilt blijven.RED ONS HENNIEGOD![]()
Fair enuff, het is ook niet effe een aanrandinkje of steekpartijtje natuurlijk, doping is ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 september 2021 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Topclubs hebben volgens mij over het algemeen liever geen spelers met een dopingschorsing achter hun naam .-nee-![]()
Doet het zichzelf aan . Je staat dan bekend als onbetrouwbaar , per ongeluk of niet .quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Fair enuff, het is ook niet effe een aanrandinkje of steekpartijtje natuurlijk, doping is ook verschrikkelijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Pasveer wederom in het doel, jammer. Hopelijk is Stekelenburg weer snel fit.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die heeft gisteravond toch nog meegedaan met Jong Ajax ?quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:53 schreef Heeinz het volgende:
Mooie wedstrijd om Kudus weer te vroeg te brengenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik snap niks van die Pasveer. Vorig jaar vond ik hem echt heel sterk keepen. Maar nu?quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:59 schreef Shreyas het volgende:
Pasveer wederom in het doel, jammer. Hopelijk is Stekelenburg weer snel fit.
Misschien komt het nog goed.![]()
Subtop en topclub is nogal een verschilletje .quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik snap niks van die Pasveer. Vorig jaar vond ik hem echt heel sterk keepen. Maar nu?
Misschien komt het nog goed.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lijkt me niet die speelde gisterenquote:Op zaterdag 18 september 2021 18:53 schreef Heeinz het volgende:
Mooie wedstrijd om Kudus weer te vroeg te brengen![]()
Dat snap ik. Maar dan heb je alsnog dezelfde tegenstander. CL en EL daargelaten ...quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Subtop en topclub is nogal een verschilletje .
Maakt gewoon geen frisse indruk.![]()
Bij Vitesse stappen ze makkelijk over een blunder en bij Ajax krijg je het hele week te horen . Babos bij Feyenoord was ook precies hetzelfde .quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dan heb je alsnog dezelfde tegenstander. CL en EL daargelaten ...
Maakt gewoon geen frisse indruk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Blind kan volgens mij ook wel een wedstrijdje rust gebruiken.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Doe maar gewoon heel veel wedstrijdjes.quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blind kan volgens mij ook wel een wedstrijdje rust gebruiken.![]()
Ook niet van Tadic zo te zien.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
Neres lol
Geen voorzetten voor Haller dus."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: