en kruidnoten?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:17 schreef TaMieke het volgende:
Pepernoten heb ik nooit gesnapt.
Mn moeder is net weg, behoefte aan een dutje nu.
Kruidnoten zijn speculaasbollenquote:Op woensdag 15 september 2021 13:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zelfde. Ik ken het verschil niet.
peperquote:Op woensdag 15 september 2021 13:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zelfde. Ik ken het verschil niet.
ik heb er vrij weinig mee,quote:Op woensdag 15 september 2021 13:20 schreef rival het volgende:
Kruidnoten zijn al best een ding.
Maar deze
[ afbeelding ]
En die zachte euh keuteldingen niet te vergetenquote:Op woensdag 15 september 2021 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er vrij weinig mee,
ik eet de schuimpjes van het strooigoed er tussenuit
Je bedoeld de tumtums?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
En die zachte euh keuteldingen niet te vergeten
keuteldingen?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
En die zachte euh keuteldingen niet te vergeten
ik vind pepernoten toch meer op keuteldingen lijkenquote:
Ja, eensquote:Op woensdag 15 september 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind pepernoten toch meer op keuteldingen lijken
zeezout, waarom altijd dat erbij.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:20 schreef rival het volgende:
Kruidnoten zijn al best een ding.
Maar deze
[ afbeelding ]
Ik heb die pepernoten dus serieus nog nooit gezien.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
peper
[ afbeelding ]
kruid
[ afbeelding ]
Die met die spikkeltjes? discodip?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
Beste is als er die zachte fruitdingen met dat krokante laagje bij zitten
[ afbeelding ]
ik ben meer van het chocoladespul.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb die pepernoten dus serieus nog nooit gezien.
Hier heet alles een pepernoot maar het is dus een kruidnoot.
Sowieso zijn ze beide niet te vreten. Alleen de tumtums. De rest van het sintspul
True. maar zelfs chocoladeletters vind ik niet lekker. Over die chocolade sigaretten maar niet te sprekenquote:Op woensdag 15 september 2021 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben meer van het chocoladespul.
Op de een of andere manier is chocola lekkerder als het in een holle sint/piet/kerstman/paashaas vorm is gegoten
Datquote:Op woensdag 15 september 2021 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, moet ik allemaal niets van weten. Geef mij maar gewoon gevulde speculaas
en chocolade munten?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
True. maar zelfs chocoladeletters vind ik niet lekker. Over die chocolade sigaretten maar niet te spreken
neh, dat is zacht, speculaas moet hard zijn.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, moet ik allemaal niets van weten. Geef mij maar gewoon gevulde speculaas
Huehuequote:Op woensdag 15 september 2021 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, dat is zacht, speculaas moet hard zijn.
het enige leuke aan kerst vind ik dan weer dat het bijna oud op nieuw isquote:Op woensdag 15 september 2021 13:32 schreef Senn88 het volgende:
Het enige dat ik leuk vind aan sinterklaar is het sinterklaasjournaal het paard en het feit dat t bijna kerst is.
Komt omdat je niet bij mij woont. Dan had je kerst wel leuk gevonden.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het enige leuke aan kerst vind ik dan weer dat het bijna oud op nieuw is
We hebben nog 3 maanden om dat euvel te verhelpenquote:Op woensdag 15 september 2021 13:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat je niet bij mij woont. Dan had je kerst wel leuk gevonden.
Awhhhhhquote:Op woensdag 15 september 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben nog 3 maanden om dat euvel te verhelpen
hoho, wij mannelijke mannen zijn niet schattigquote:
@gcjoel zou hier werk van maken..quote:
Is beste relatieleefquote:Op woensdag 15 september 2021 13:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Q gaat voor de eenzijdige openrelatieleef
Jij bent al verderquote:
Oh jammerquote:Op woensdag 15 september 2021 13:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent al verder.
Senn en gianni natuurlijk.
En daarna een leuke vrijgezelle man voor mij zoeken.
Wat voor modelletje zoek je?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent al verder.
Senn en gianni natuurlijk.
Ohaiquote:Op woensdag 15 september 2021 13:43 schreef Tegan het volgende:
Ja maar spijsquote:Op woensdag 15 september 2021 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, dat is zacht, speculaas moet hard zijn.
Hij moet mij leuk vinden, van seks en langdurige relaties houden en vrijgezel zijn. Meer eisen zijn er niet.quote:
Hmmm, dat wordt lastig, de meeste mannen vinden seks maar vies en stom.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij moet mij leuk vinden, van seks en langdurige relaties houden en vrijgezel zijn. Meer eisen zijn er niet.
pot verwijt ketel dingetje ditquote:Op woensdag 15 september 2021 13:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Og aandachtshoer jij zei dat iedereen te ver weg woont
beetje dacia achtig.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, dat wordt lastig, de meeste mannen vinden seks maar vies en stom.
Ik ben geen pot! Dacia? Welk model? Kan ik je evt ook upgraden?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pot verwijt ketel dingetje dit
[..]
beetje dacia achtig.
daar zijn banketstaven voorquote:
lijkt me op zich nog wel haalbaar.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij moet mij leuk vinden, van seks en langdurige relaties houden en vrijgezel zijn. Meer eisen zijn er niet.
Daarom lukt het dus nietquote:Op woensdag 15 september 2021 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, dat wordt lastig, de meeste mannen vinden seks maar vies en stom.
Huehue, staaf.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn banketstaven voor
[..]
lijkt me op zich nog wel haalbaar.
een duster denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben geen pot! Dacia? Welk model? Kan ik je evt ook upgraden?
Eis 1 is denk ik het probleemquote:Op woensdag 15 september 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn banketstaven voor
[..]
lijkt me op zich nog wel haalbaar.
Een duster poetsen in je duster?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een duster denk ik.
Ach, met een beetje goed poetsen is er best iets van te maken
Ja dit klinkt als Rivalquote:Op woensdag 15 september 2021 13:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Poetsen kan ik welquote:Op woensdag 15 september 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een duster denk ik.
Ach, met een beetje goed poetsen is er best iets van te maken
ben jij niet leuk dan?quote:
nee, dat zou raar zijn.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een duster poetsen in je duster?
In je duster met een duster de duster poetsen.quote:Op woensdag 15 september 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben jij niet leuk dan?
[..]
nee, dat zou raar zijn.
Jij kunt wel een duster gebruiken om je duster mee te poetsen, maar een duster gaan poetsen in je duster zou niet heel handig zijn
Misschien toch bindingsangst?quote:Op woensdag 15 september 2021 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ze negeert duidelijk de verkeerde
Dankjewel, dat had ik even nodigquote:Op woensdag 15 september 2021 13:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien toch bindingsangst?
aan jou kan het niet liggen!
Ja, je hebt liever zo'n saai laagje bladerdeeg om je spijs dan lekker gekruid speculaas?quote:
jawel.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:06 schreef Senn88 het volgende:
Gi jij hebt toch geen huisdieren of wel?
100% jaquote:Op woensdag 15 september 2021 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, je hebt liever zo'n saai laagje bladerdeeg om je spijs dan lekker gekruid speculaas?
Doelde meer op geen katten..quote:Op woensdag 15 september 2021 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel.
Spinnen, af en toe een paar vliegen en soms een mug.
Oh en ik vermoed dat er nog ergens een mot moet zitten, maar die heb ik al 2 weken niet meer gezien.
Nee, mijn vader heeft lang geprobeerd om ze samen met het huis aan mij te verkopen, maar uiteindelijk zijn ze toch verdwenenquote:
Ik wil de middenweg. zo'n staaf van speculaas.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, je hebt liever zo'n saai laagje bladerdeeg om je spijs dan lekker gekruid speculaas?
Grijsquote:Op woensdag 15 september 2021 14:08 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds naar de kapper t weekend om mijn haar bruin of grijs te maken
Bestaat dat?quote:Op woensdag 15 september 2021 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil de middenweg. zo'n staaf van speculaas.
Minder zacht dan gewoon gevuld speculaas, en wel alle smaak
Dat kan je makkelijk hebben. Gewoon doen.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ga ik ook lekker op maar dan moet de aanzet donker en dat vind ik wel eng
Tegenwoordig is het toch helemaal hip om zo'n verloop te hebben van donker naar licht? Niet dip-dye maar lijkt erop, alleen met een betere overgang.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ga ik ook lekker op maar dan moet de aanzet donker en dat vind ik wel eng
Ja maar ik wil zoiets maar dan van donkergrijs naar witgrijs oidquote:Op woensdag 15 september 2021 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het toch helemaal hip om zo'n verloop te hebben van donker naar licht? Niet dip-dye maar lijkt erop, alleen met een betere overgang.
Mijn in de prak gereden cabrio staat bij jou in de stad te koop ze hebben hem opgeknapt zag hem op facebookquote:Op woensdag 15 september 2021 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan je makkelijk hebben. Gewoon doen.
Klinkt goed. Denk dat dat jou wel goed staatquote:Op woensdag 15 september 2021 14:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil zoiets maar dan van donkergrijs naar witgrijs oid
Komt alleen maar troep uit deze stadquote:Op woensdag 15 september 2021 14:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn in de prak gereden cabrio staat bij jou in de stad te koop ze hebben hem opgeknapt zag hem op facebook
En ik altijd maar denken dat je supertrots was op je stadquote:Op woensdag 15 september 2021 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Komt alleen maar troep uit deze stad
Welkom in 2021 vriendin. T hoeft natuurlijk niet alleen van de kant van de man te komen.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niemand biedt zich direct bij mij aan, zelf rival niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |