Ik kreeg een huiliemelding dat ik ads blokkeer en dat dat illegaal isquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:41 schreef Karina het volgende:
Iemand die hier aan mee gaat doen?
Mak'Gora tournement
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kreeg een huiliemelding dat ik ads blokkeer en dat dat illegaal is
"MILJOENEN mensen zijn hier van afhankelijk waaaaaaaaaaaahhhh"
Vroeger wilden kinderen dokter, politieagent of soldaat worden, tegenwoordig is het "youtube influencer"quote:
lol ik nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kreeg een huiliemelding dat ik ads blokkeer en dat dat illegaal is
"MILJOENEN mensen zijn hier van afhankelijk waaaaaaaaaaaahhhh"
quote:October has arrived, and so has the legendary Mak’gora Tournament in the realm of WoW Classic Hardcore. Organized by the OTK Network and Starforge Systems, this event is set to unfold from October 6 to October 31. With $100,000 up for grabs, you may find yourself interested in the allure of these deadly duels.
quote:Leveling Stage: How to Register
During the leveling stage, you will need to try your best to ascend to level 60 before October 30 arrives.
Eager to partake in this grand event? You only need to follow a few simple steps:
Create new characters in the WoW Classic Era on the Skull Rock Hardcore Realm (NA).
Your characters must belong to the Horde faction.
Make sure to create your character during or after October 6. After all, it’s when the character creation window opens. And only characters formed after this date are eligible.
Remember to register your characters using the SFMG Registration Form.
All characters must bear the letters “SFMG” at the end of their names.
You must be a member of the guild Starforge Mak’Gora. So, don’t forget to request an invitation from them.
ze hadden het echt in 1.5 uur gedaan ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:36 schreef Hathor het volgende:
Pffft dat is toch ook niet meer normaal. ICC is vannacht om 00.00 servertime Live gegaan, en we zijn nog geen 12 uur verder of er is al een guild die de Lichking neer heeft op 25 HC. Slapen die lui nooit of zo?![]()
Naam van het guild is, heel toepasselijk, Progress.
Weet ik niet, ik zelf kwam online rond een uur of half acht, en rond een uur of 9 vertelde iemand in mijn guild dat er al iemand klaar was met LK 25HC.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze hadden het echt in 1.5 uur gedaan ofzo
Dan moet je je adblocker uitzettenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit zie ik dus elke keer
[ afbeelding ]
Neequote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:29 schreef Ferdii het volgende:
ik vermaak me hier nog steeds prima met wow classic HC inmiddels een 43 druid en 32 warlock, nog geen deaths op mijn account gehad
Die heb ik ook, verder niks andersquote:
Stap over op Bravequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heb ik ook, verder niks anders
Jaaaa, ik was er ook helemaal blij meequote:Op zaterdag 4 november 2023 08:37 schreef Karina het volgende:
https://www.wowhead.com/n(...)5866?page=2#comments
Dit is de beste feature die gaat komen!
Alles sharen, vooral de transmog is een big win! Cloth ziet er zoveel beter uit dan mail.
Oh en ik heb gekeken
Het schoot al door me heen dat mensen die echt in de afgelopen paar weken Dragonflight hebben gekocht wel moeten balenquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:01 schreef Omega het volgende:
Speel al sinds TBC maar soms wel met een pauze, zoals afgelopen anderhalf jaar. Het begint weer te kriebelen en had paar weken terug bijna Dragonflight gekocht want die heb ik nog niet. Nu zie ik dat die pre-purchase ook toegang tot Dragonflight geeft. Maakt het wel interessant om dat te doen.
Maar is dat dan als een guildbank en heeft elk char ook nog zijn/haar eigen bank?quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:34 schreef Karina het volgende:
De account wide bankdaar zat ik op te wachten.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:54 schreef Omega het volgende:
Ik heb alle characters, dus heb ooit een eigen guild opgericht voor al mijn alts (Me, Myself and I)
Ben dus ook wel benieuwd of het is zoals een guild bank want een eigen bank is ook handig.
Volgens mij zoiets als een guildbank idd. Het heet de Warband, al je characters zitten in een soort 'guild' achtig iets.quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar is dat dan als een guildbank en heeft elk char ook nog zijn/haar eigen bank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |