abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210820746
Een mount die dropt van een mythic raid endboss waar dan maar 1 mount per keer dropt: dáár niet op kunnen needen is heel logisch. Maar een dungeonrun die 2 minuten duurt??? Heb je het niet over een andere mount/run?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:28:54 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_210820749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Direbrew altrun, niet mogen needen op een mount, whut?? Wat voor guild zit jij dan :D
Ik heb geen alt ;) of nouja, niet eentje van een hoog genoeg level :P

(En als hij wel gedropt was geweest waar ik bij was, had ik hem denk ik niet geneed, omdat ik weet hoe graag Drizt hem wilde hebben :P Pas de ram ook al laten gaan (leverde me 500gc op)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210820755
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:28 schreef Troel het volgende:

Ik heb geen alt ;)
Ik snap je niet zo goed geloof ik. Er dropte een mount in een groepje van het guild met alts? En jij was er niet?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:30:40 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_210820763
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik snap je niet zo goed geloo ik. Er dropte een mount in een groepje van het guild met alts? En jij was er niet?
Klopt.

We waren eerst met onze hoofdaccounts gegaan, daarna gingen de mensen met nog een account nog een keer. En daar was ik dus niet bij, want ik heb maar 1 level 80 account :P Dus daarom heb ik de drop gemist :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210820773
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:30 schreef Troel het volgende:
Klopt.

We waren eerst met onze hoofdaccounts gegaan, daarna gingen de mensen met nog een account nog een keer. En daar was ik dus niet bij, want ik heb maar 1 level 80 account :P Dus daarom heb ik de drop gemist :P
Mja, dat gebeurt continu :P Maar er niet bij zijn en een drop missen zie ik nooit als een drop missen.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:33:35 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_210820784
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mja, dat gebeurt continu :P Maar er niet bij zijn en een drop missen zie ik nooit als een drop missen.
Haha, in dit geval was ik er graag bij geweest (met discord en al) om dit mee te krijgen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:11:41 #182
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210821062
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 10:33 schreef Troel het volgende:

[..]
Haha, in dit geval was ik er graag bij geweest (met discord en al) om dit mee te krijgen ;)
Ik zat te juichen :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:30:38 #183
117098 Hathor
Effe niet
pi_210821185
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Serieus eindelijk voor het eerst sinds 2005 _O-
Ik had hem in de eerste run dit jaar, en een ander in mijn guild had een dag later alletwee de mounts, de Kodo en de Ram. Daarentegen probeer ik al zo'n 6 maanden tevergeefs de Green Protodrake en de Polarbear van de Brunnhildar daily te krijgen. Soms kan je er een beetje moedeloos van worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210821223
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 11:30 schreef Hathor het volgende:

Ik had hem in de eerste run dit jaar, en een ander in mijn guild had een dag later alletwee de mounts, de Kodo en de Ram. Daarentegen probeer ik al zo'n 6 maanden tevergeefs de Green Protodrake en de Polarbear van de Brunnhildar daily te krijgen. Soms kan je er een beetje moedeloos van worden.
Die Polarbear :X :X

Dat duurde bij mij ook even. Een vriendin speelde soms ook wow. Ik was bezig in Northrend en zij vroeg wat ik aan het doen was. Vertelde haar over de dailies en dat je dan een chest krijgt en daar kon een mount in zitten. Ze doet voor het eerst de dailies en je raadt het al: 'Deze mount?' ;( ;( ;(
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:39:51 #185
117098 Hathor
Effe niet
pi_210821270
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 11:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die Polarbear :X :X

Dat duurde bij mij ook even. Een vriendin speelde soms ook wow. Ik was bezig in Northrend en zij vroeg wat ik aan het doen was. Vertelde haar over de dailies en dat je dan een chest krijgt en daar kon een mount in zitten. Ze doet voor het eerst de dailies en je raadt het al: 'Deze mount?' ;( ;( ;(
Tsja, ik loop die daily al te doen sinds ik die questline daar klaar heb, dus dat is al een hele poos, en 4 van de 5 keer krijg ik dan een handvol sneeuwballen, die je niet eens aan een vendor kan verkopen. Die gooi ik dan meteen bij de questgiver in haar smoel, heb ik toch nog iets van genoegdoening. :') En dat ei waar die groene Proto uit moet komen is ook zo'n drama, ik heb de laatste 6 keer op rij zo'n tickbird hatchling gekregen. ;( Het ergste is dat het een week duurt voordat zo'n ei uit komt.
pi_210821379
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 11:39 schreef Hathor het volgende:

Tsja, ik loop die daily al te doen sinds ik die questline daar klaar heb, dus dat is al een hele poos, en 4 van de 5 keer krijg ik dan een handvol sneeuwballen, die je niet eens aan een vendor kan verkopen. Die gooi ik dan meteen bij de questgiver in haar smoel, heb ik toch nog iets van genoegdoening. :') En dat ei waar die groene Proto uit moet komen is ook zo'n drama, ik heb de laatste 6 keer op rij zo'n tickbird hatchling gekregen. ;( Het ergste is dat het een week duurt voordat zo'n ei uit komt.
Deed :D vanwege de snowballs. Maar dat ei, meestal krijg je aged yolk oid. Na een week wachten :{
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:56:03 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_210821403
Oew, ik ben daar net bezig, dus ik begrijp dat ik daar de dailies moet gaan doen *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:56:52 #188
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_210821920
Ik heb wow een half jaar geleden afgezworen en ik ben ook niet meer van plan om terug te komen :D
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_210822186
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:56 schreef cherrycoke het volgende:
Ik heb wow een half jaar geleden afgezworen en ik ben ook niet meer van plan om terug te komen :D
Bedankt voor de mededeling.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:01:47 #190
117098 Hathor
Effe niet
pi_210823334
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 12:56 schreef cherrycoke het volgende:
Ja zoiets had ik dus ook, totdat een van mijn ouwe guildies me attent maakte op WoW classic, en dat speel ik inmiddels alweer meer dan twee jaar na een afwezigheid van bijna 3 jaar, en het bevalt me prima. Dit (WotLK) is sowieso mijn favoriete expansion, samen met TBC, maar aan Cataclysm en Pandaria bewaar ik ook nog goeie herinneringen, dus ik zie mezelf nog wel een paar jaartjes blijven plakken. Volgende week is de release van Icecrown Citadel, dus het gaat weer lachen worden.

Of ik ooit nog terug ga naar WoW retail lijkt me stug, ik loop inmiddels al een expansion of 3 achter sinds ik voor het laatste gespeeld heb, en van wat ik ervan begrepen heb lijkt het nog maar weinig op het WoW zoals ik het gewend was. Maar als ik maar lang genoeg in Classic blijf hangen kom ik vanzelf wel weer op dat punt terug denk ik. :')

Kan bovendien altijd nog dat nieuwe WoW Hardcore proberen, lijkt me ook wel een uitdaging om helemaal nooit dood te gaan. Gaat niet lukken. :')
pi_210823354
Ik heb met veel plezier een tijdje WoW hardcore gespeeld :+ Je gaat wel héél anders spelen.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:13:28 #192
117098 Hathor
Effe niet
pi_210823408
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb met veel plezier een tijdje WoW hardcore gespeeld :+ Je gaat wel héél anders spelen.
Op safe denk ik, en questen zoveel mogelijk in een groepje. En mijn nieuwe beste vriend of vriendin ken ik nu nog niet, maar dat zal op zeker een healer zijn. :')
pi_210823469
Ik vond het in ieder geval leuk om zo ultravoorzichtig te spelen. Tijd met vrienden gespeeld, maar die gingen één voor één dood door stomme dingen :D En in mijn eentje vond ik het na een tijdje niet zo leuk meer. Steeds wachten op anderen, of mensen in het guild vragen.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:11:33 #194
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_210823770
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 16:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja zoiets had ik dus ook, totdat een van mijn ouwe guildies me attent maakte op WoW classic, en dat speel ik inmiddels alweer meer dan twee jaar na een afwezigheid van bijna 3 jaar, en het bevalt me prima. Dit (WotLK) is sowieso mijn favoriete expansion, samen met TBC, maar aan Cataclysm en Pandaria bewaar ik ook nog goeie herinneringen, dus ik zie mezelf nog wel een paar jaartjes blijven plakken. Volgende week is de release van Icecrown Citadel, dus het gaat weer lachen worden.

Of ik ooit nog terug ga naar WoW retail lijkt me stug, ik loop inmiddels al een expansion of 3 achter sinds ik voor het laatste gespeeld heb, en van wat ik ervan begrepen heb lijkt het nog maar weinig op het WoW zoals ik het gewend was. Maar als ik maar lang genoeg in Classic blijf hangen kom ik vanzelf wel weer op dat punt terug denk ik. :')

Kan bovendien altijd nog dat nieuwe WoW Hardcore proberen, lijkt me ook wel een uitdaging om helemaal nooit dood te gaan. Gaat niet lukken. :')
ik heb 20 jaar geleden vanilla gespeeld en classic gespeeld bij TBC en een stukje WOTLK, bij TBC vond ik het al jammer dat we van 40 naar 25 man gingen en hebben we al afscheid genomen van veel mensen, daarna nog 2 server transfers meegemaakt nieuwe mensen, onze guild ging steeds minder om plezier en steeds meer op hardcore af, totdat ik dat zat was en me mond open deed en toen kreeg ik de wind van voren van de officers en heb ik besloten om de toxicity te verlaten.

Ik heb geen zin om uren lang te spitten in wowlogs ik heb geen zin om me huid vol gescholden te worden, ik had vooral geen zin meer in tokens, ook het sociale aspect ging er bij mij van af, als ik inlogde waren die mensen daar vooral bezig met wow en dat werd ik ook een beetje bue, ook de dubbele agendas van de officers en GMS werd ik zat.

Ook de wow token die de hele economy om zeep helpte, hielp niet mee, GDKP runs noem het maar op, de hele community is in mijn ogen zo toxic als wat, aan het begin van Classic Wow was het leuk, iedereen hielp elkaar, leuke gesprekken, onze eerste MC was een mengsel van mensen en guilds die allemaal al heel snel 60 waren, ik was daar ook bij, stond ik in greens en blues MC te tanken, eerst rep farmen daarna clearen. mooi was dat in combinatie met corona.

Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik een leuke tijd heb gehad, maar voor mijzelf moet ik het achterlaten.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_210826189
En over mounts die nooit droppen gesproken. Ik doe nu een Dragon Soul run, heb de twee mounts van de laatste boss nog niet. Wel al 3x die ander (Experiment 12B). Maar ja, voor je bij die last boss bent heb je een zee van roleplay en wachten. En dan nog Spine of Deathwing. Oh joy. Wanneer maken ze hier een portal naar de last boss :'( (hebben ze recentelijk wel gedaan voor Siege of Orgrimmar)
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:09:34 #196
117098 Hathor
Effe niet
pi_210828605
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 17:11 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
ik heb 20 jaar geleden vanilla gespeeld en classic gespeeld bij TBC en een stukje WOTLK, bij TBC vond ik het al jammer dat we van 40 naar 25 man gingen en hebben we al afscheid genomen van veel mensen, daarna nog 2 server transfers meegemaakt nieuwe mensen, onze guild ging steeds minder om plezier en steeds meer op hardcore af, totdat ik dat zat was en me mond open deed en toen kreeg ik de wind van voren van de officers en heb ik besloten om de toxicity te verlaten.

Ik heb geen zin om uren lang te spitten in wowlogs ik heb geen zin om me huid vol gescholden te worden, ik had vooral geen zin meer in tokens, ook het sociale aspect ging er bij mij van af, als ik inlogde waren die mensen daar vooral bezig met wow en dat werd ik ook een beetje bue, ook de dubbele agendas van de officers en GMS werd ik zat.

Ook de wow token die de hele economy om zeep helpte, hielp niet mee, GDKP runs noem het maar op, de hele community is in mijn ogen zo toxic als wat, aan het begin van Classic Wow was het leuk, iedereen hielp elkaar, leuke gesprekken, onze eerste MC was een mengsel van mensen en guilds die allemaal al heel snel 60 waren, ik was daar ook bij, stond ik in greens en blues MC te tanken, eerst rep farmen daarna clearen. mooi was dat in combinatie met corona.

Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik een leuke tijd heb gehad, maar voor mijzelf moet ik het achterlaten.
Geen disrespect hier, dat kan iedereen prima voor zichzelf bepalen.
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 14:19:42 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_210892569
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 20:59 schreef Isabeau het volgende:
En over mounts die nooit droppen gesproken. Ik doe nu een Dragon Soul run, heb de twee mounts van de laatste boss nog niet. Wel al 3x die ander (Experiment 12B). Maar ja, voor je bij die last boss bent heb je een zee van roleplay en wachten. En dan nog Spine of Deathwing. Oh joy. Wanneer maken ze hier een portal naar de last boss :'( (hebben ze recentelijk wel gedaan voor Siege of Orgrimmar)
Ik heb EINDELIJK deze *G* na ik weet niet hoeveel jaar en hoeveel keer proberen. Vandaag met al mijn alts een keer geprobeerd en kwam uit bij de warlock waarvan ik geen idee had hoe die ook alweer werkte maar het is haar gelukt :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_210895012
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:19 schreef Karina het volgende:

Ik heb EINDELIJK deze *G* na ik weet niet hoeveel jaar en hoeveel keer proberen. Vandaag met al mijn alts een keer geprobeerd en kwam uit bij de warlock waarvan ik geen idee had hoe die ook alweer werkte maar het is haar gelukt :D
[ afbeelding ]
Dat was dus een eerste keer voor de warlock? _O_ Je lucky warlock O+
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 19:04:48 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_210895361
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 18:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat was dus een eerste keer voor de warlock? _O_ Je lucky warlock O+
Nee ik zag dat die het ook al 5x had gedaan :D Vandaag gewoon mijn 'rijtje' alts afgegaan en toen deze aan de beurt was dropte hij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / Redactie FP maandag 9 oktober 2023 @ 23:08:10 #200
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_210898905
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2023 14:19 schreef Karina het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
*O*
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')