Niet alleen nostalgie maar gewoon met afstand de enige wow versie met replayabilityquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Veel mensen die die nostalgie weer proberen te vinden denk ik. Ook wel eens geprobeerd omdat m’n beste herinneringen zich afspelen rondom classic, maar kwam er al snel achter dat het nu niks meer voor me is.
Voor mij valt dat wel mee, het paste vooral heel goed in die tijd. Sindsdien ben ik aan zoveel zaken gewend geraakt dat ik die dingen toch mis als ik terug ga. Beste herinneringen zijn ook gelinkt aan personen en een tijd van m’n leven; en dat krijg je toch nooit meer terug. Blij dat anderen het tof vinden though! Ik vermaak me wel gewoon met retail.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet alleen nostalgie maar gewoon met afstand de enige wow versie met replayability
En wel trading 😞quote:Op maandag 21 augustus 2023 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit er net over te lezen en ze hebben het denk ik best leuk opgezet. Geen bubble-hearth voor paladins. Geen battlegrounds. Maar wel Duels en dus met maar 1 speler die door kan spelenEn voor elke kill in een duel krijg je een +1 bij een String of Ears buff
Het gaat er in deze hardcore modus alleen maar om dat je niet dood gaat, niet om al die andere dingen die communities zelf hebben verzonnen.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wellicht ook weer op een officiële WOTLK classic server, ligt er aan of ik met twee lui mee mag spelen. Weet iig wel dat ik dan squidface/space goat shaman ga spelen
quote:
Ik kreeg net een nieuwe mount van de Dragon Isles, de Zenet Hatchling. En die kan je dan niet eens gebruiken op de Dragon Isles. Dat is wel erg suf ja.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:34 schreef Karina het volgende:
Vind het ook wel leuk dat ik tenminste al mijn mounts weer kan gebruikenDie paar dragons ben ik nu wel zat
Oh nee absoluut nietquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
Doet er iemand van jullie mee aan de HC hype?
Ik ben er aan het levelenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
Doet er iemand van jullie mee aan de HC hype?
Wat erg manquote:Op maandag 2 oktober 2023 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Serieus eindelijk voor het eerst sinds 2005
Echt, óf dat beest dropte niet óf iemand anders won hemquote:Op maandag 2 oktober 2023 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat erg man
Ik heb al die seasonal dungeon mounts al járen(ook de pink love rocket die nu geloof ik anders heet)
Maar gefeliciteerd![]()
![]()
ik mis dragon riding in de oude zones. Normaal vliegen is zo traag als een slak. Voor sommige mensen zal het wel een uitkomst zijn om normaal vliegen te hebbenquote:Op vrijdag 8 september 2023 19:51 schreef Karina het volgende:
Normal flying komt naar Dragon Isles
https://www.icy-veins.com(...)ements-in-patch-102/
Wel weer met een pathfinder![]()
De meeste heb ik, alleen de Emerald Dream is nieuw natuurlijk. Ik vind het wel fijn: dragon riding is weliswaar snel, maar als je naar een specifiek punt wil dan vind ik dat nogal lastigBeetje in de rondte vliegen om maar op dat punt terecht te komen en dan ook NET zonder vigor zitten zodat je eerst moet wachten.
Ik vind het zo jammer dat het de altrun was en ik niet ook kon needen ook al vind ik dat beest verschrikkelijkquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt, óf dat beest dropte niet óf iemand anders won hem
Direbrew altrun, niet mogen needen op een mount, whut?? Wat voor guild zit jij danquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:07 schreef Troel het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het de altrun was en ik niet ook kon needen ook al vind ik dat beest verschrikkelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |