quote:Op donderdag 30 november 2023 18:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is op een era server, dus heeft geen toekomst.
Slap ouwehoerenquote:Op donderdag 30 november 2023 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk erover na, ik ben niet zo van de voice chat
Ik ben een warrior aan het levellen in HC voor de grap, maar dat gaat langzaamquote:Op donderdag 30 november 2023 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga trouwens warrior spelen
Misschien is dat het iddquote:Op donderdag 30 november 2023 18:32 schreef Coco het volgende:
[..]
En al helemaal niet een Nederlandse.
Ik heb een lvl 80 warrior in WOTLK, dus ik weet hoe het isquote:Op donderdag 30 november 2023 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een warrior aan het levellen in HC voor de grap, maar dat gaat langzaamMaar server is going down nu, voor SOD denk ik. Ik zie nog niks trouwens: alleen RUS of ERA of HC, nog geen SOD. Terwijl ik net wel op twitch een screenshot zag van iemand die het al wel had staan zeg maar.
Nou ja na de 25 kun je denk ik ook nog wel een Horde levellen hoor. Ik ga iig hunter, ik heb alle classes gelevelled maar vind die toch wel het leukst. Rogue het minst leuk, die vind ik echt vervelend.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een lvl 80 warrior in WOTLK, dus ik weet hoe het is
Helaas gaan we alliance spelen, want shaman ziet er ook erg tof uit in dat filmpje, en die heb je natuurlijk niet aan alliancekant
Ik ben heel slecht in rogue, dus die ga ik sowieso niet spelen. Hunter saai terwijl ik er alleen maar leuke herinneringen aan heb, apart is datquote:Op donderdag 30 november 2023 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja na de 25 kun je denk ik ook nog wel een Horde levellen hoor. Ik ga iig hunter, ik heb alle classes gelevelled maar vind die toch wel het leukst. Rogue het minst leuk, die vind ik echt vervelend.
Ik ben in retail nu een warlock van 60 naar 70 aan het levellen en die vind ik ook leukquote:Op donderdag 30 november 2023 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in rogue, dus die ga ik sowieso niet spelen. Hunter saai terwijl ik er alleen maar leuke herinneringen aan heb, apart is datDenk dat ik de meeste lol had toen hunters konden schieten tijdens het lopen, weet niet meer of dat in MoP of WoD was, maar toen werd aangekondigd dat die ability weer weg werd gehaald had ik het ook meteen weer gezien met die class.
Warriors zijn baas, warlocks zijn baas, shamans zijn baas, mages nooit echt gespeeld, net als paladins, en priest en druid zijn niet mijn classes (monk ook niet, maar die zijn toch niet speelbaar)... en hoe langer ik dat filmpje kijk, hoe meer ik twijfel tussen warrior, warlock en paladin
We moeten er sowieso voor zorgen dat we een tank en een healer in de groep hebbenquote:Op donderdag 30 november 2023 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben in retail nu een warlock van 60 naar 70 aan het levellen en die vind ik ook leukDruid ook, maar dan alleen balance, ik ben sowieso meer van de ranged dan de melee. Dus priest en mage ook prima.
DAT lijkt me wel handig iddquote:Op donderdag 30 november 2023 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We moeten er sowieso voor zorgen dat we een tank en een healer in de groep hebben
Shaman healer is opperst genot om te spelen, maar men blijft zeggen dat disc/holy priest en holy pally nog altijd de beste zijn. Weet niet hoe goed resto dr00d is, heb die spec slechts één keer gespeeld en character gewist toen hij lvl 88 (van de 90) was omdat ik hem beu was en ruimte nodig had voor altsquote:Op donderdag 30 november 2023 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT lijkt me wel handig iddBeide nooit gedaan maar als het moet leun ik eerder naar healer dan tank denk ik.
tx! ik ga zo even kijken. Ow we gaan pvp!quote:Op donderdag 30 november 2023 21:51 schreef Bezsen het volgende:
Server: living flame
Alliance
@:karina
Ik doe er een schepje bovenop:quote:
Ik lees net op reddit dat Alliance is locked op Living Flamequote:Op donderdag 30 november 2023 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe er een schepje bovenop:
[ afbeelding ]
Heb ff een char aangemaakt op Lava Lash, daar was de queue maar 17 min
Level 7 gehaald in gigantische drukkr zonesquote:Op donderdag 30 november 2023 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees net op reddit dat Alliance is locked op Living FlameIk heb nog 23 minuten om te zien of dat waar is.
Eindelijk een char kunnen aanmaken, alliance toch gewoon en op het laatste moment voor Mage gegaan omdat ik eigenlijk geen zin heb om steeds arrows te kopen en mijn pet te voerenIcemaiden, human mage. En nu moet ik naar bed want morgen werken
Lol was er nog iets te killen dan? Toen ik gisteren inlogde zag ik 100 spelers en alleen maar dode wolvenquote:Op vrijdag 1 december 2023 00:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Level 7 gehaald in gigantische drukkr zones
Spawnpoint campen met je spawnpoint matties in een groep.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol was er nog iets te killen dan? Toen ik gisteren inlogde zag ik 100 spelers en alleen maar dode wolven
Ja nou ik heb nog geen minuut gespeeldquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Spawnpoint campen met je spawnpoint matties in een groep.
Mijn vriend deed er iets langer dan ik over om een poppetje te maken en hij kreeg de mededeling dat de Alliance kant momenteel vol was en vanwege een infaction imbalalance kon hij geen Alliance makenquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:36 schreef Karina het volgende:
Ja nou ik heb nog geen minuut gespeeldOF de server is down OF hij is off-line en ik heb geen zin om op een andere server eentje aan te maken want straks is die OOK vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |