Kutnerdquote:Op donderdag 16 september 2021 21:39 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De nieuwe Baumgartl.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Weer Ramalho. Die staat echt te kloten.
PSV mist een type Malen.quote:
Het is werkelijk waar verschrikkelijk.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze maken ook iedereen mod hier he
Die zit veilig onder de eierdopquote:Op donderdag 16 september 2021 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg jammer dat user @:psvcl er niet is.
Eens maat. Maar ze hebben nog een helft!quote:Op donderdag 16 september 2021 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is werkelijk waar verschrikkelijk.
Scheldend naar zijn uitgehuwelijkte vrouw dat die weer geen bomvest mag dragen.quote:
Is er zo haxball in de rust?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:42 schreef Coco het volgende:
De verdediging van PSV is Swiss Cheese
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Scheldend naar zijn uitgehuwelijkte vrouw dat die weer geen bomvest mag dragen.
Hoe moet ik anders mijn woede kwijt?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is er zo haxball in de rust?
De verdediging maakt deel uit van het team, Hans.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laat het team wel prima spelen, ja.
Probeer eens te sporten.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders mijn woede kwijt?
Yep. Die Isak doet het goedquote:Op donderdag 16 september 2021 21:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laat het team wel prima spelen, ja.
Op de buurvrouw.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Zeiden ze niet dat PSV in de CL thuis hoortquote:Op donderdag 16 september 2021 21:43 schreef Jiyar86 het volgende:
Misschien maar de conference league proberen?
Je mag het op mij ventileren als ik weer een aanval verneukquote:Op donderdag 16 september 2021 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat moeten we hiervan vinden als hij in de wedstrijden die erom doen tegen de serieuze tegenstanders, Benfica en Sociedad, niet kan winnen?quote:
Ja, want standaard verdedigingstaken die niet worden uitgevoerd ligt aan Schmidt. Helder licht.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
De verdediging maakt deel uit van het team, Hans.
Ik ga een NEIPA pakken.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga bier halen.
@:gurneyisbestoke lokaal tripeltje
Genotquote:Op donderdag 16 september 2021 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga een NEIPA pakken.
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme anderhalf uur gedaan met OV over een ritje wat 25 minuten met de fiets duurt. Kutswapfiets, kutNS.
@El-Stinho en ik zijn, zoals wel vaker, lotgenoten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |