Ingelogd in je verkeerde account?quote:Op woensdag 15 september 2021 15:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zeker ook omdat Martinez er zo weinig van kan achterin.
Argumenten? Het is hier geen Voetbalzone!quote:Op woensdag 15 september 2021 17:16 schreef wimderon het volgende:
Ik lees nog steeds geen enkel argument dat weerlegt dat Martinez er verdedigend geen touwtyfus van kan.
Alleen maar smilies en ander geneuzel dat verder niets bijdraagt aan een discussie.
Zegt genoeg toch over hoe dom je post is. We moeten dit fabeltje al wekelijks aanhoren van die andere oelewapper.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:16 schreef wimderon het volgende:
Ik lees nog steeds geen enkel argument dat weerlegt dat Martinez er verdedigend geen touwtyfus van kan.
Alleen maar smilies en ander geneuzel dat verder niets bijdraagt aan een discussie.
Staat genoteerd. Doe ik verder niets mee.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt genoeg toch over hoe dom je post is. We moeten dit fabeltje al wekelijks aanhoren van die andere oelewapper.
Top!quote:Op woensdag 15 september 2021 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Doe ik verder niets mee.
Het is ook wel wat hè, als iemand een andere mening heeft.
Zoals gewoonlijk nog welquote:Op woensdag 15 september 2021 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sterk. Ook op de inhoud zoals gewoonlijk.
Jeetje, wat boos.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk nog wel.
Zomaar roepen dat iemand er weinig van kan is natuurlijk wel erg sterk. 'Geen benul van ruimtes', ook ijzersterk hoor. 'Als een schooljongen aan de kant gezet', keurig argument met legio voorbeelden draag je daar aan zeg!
En dan 'Maar wat doet hij lekker fanatiek he' als buitengewoon goed beargumenteerde uitsmijter.
Gooi jezelf weg man.
Dat zal het zijn ja! En dan heb je altijd die dekselse Da_Sandmannetjes die het daar zomaar doorheen prikken!quote:Op woensdag 15 september 2021 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zodra een speler goed begint te spelen en daardoor in de smaak valt bij het grote publiek heb je altijd van die wimderonnetjes die daar niet tegen kunnen en maar gaan doen alsof ze hem slecht vinden.
Haha, aldus de user die over op de inhoud begon.quote:
Laat ze nou maar eens wat zien in de cl. PEC Zwolle en ADO geloven we nu wel.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Zodra een speler goed begint te spelen en daardoor in de smaak valt bij het grote publiek heb je altijd van die wimderonnetjes die daar niet tegen kunnen en maar gaan doen alsof ze hem slecht vinden.
Tegen jouw manier van 'weerleggen' kan ik niet op. Dit gaat een paar niveaus te hoog voor mij, daar kan ik met mijn pet niet bij.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, aldus de user die over op de inhoud begon.
wel eens, het wordt nu weer eens tijdquote:Op woensdag 15 september 2021 17:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Laat ze nou maar eens wat zien in de cl. PEC Zwolle en ADO geloven we nu wel.
Kom eens met wat concrete voorbeelden dan waarin hij geen zicht had op de ruimte of op zijn duel kracht?quote:Op woensdag 15 september 2021 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tegen jouw manier van 'weerleggen' kan ik niet op. Dit gaat een paar niveaus te hoog voor mij, daar kan ik met mijn pet niet bij.
quote:Op woensdag 15 september 2021 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we het er maar op houden dat we beter argumenten kunnen verzinnen als we het niet met iemand zijn mening eens zijn in plaats van te reageren met smileys.
quote:Op woensdag 15 september 2021 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we het er maar op houden dat we beter argumenten kunnen verzinnen als we het niet met iemand zijn mening eens zijn in plaats van te reageren met smileys.
Ben wel erg benieuwd naar vanavond om te zien waar ze staan. Ook Haller eindelijk x voor het echiequote:Op woensdag 15 september 2021 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens, het wordt nu weer eens tijd
Wat vind jij van Martinez?quote:Op woensdag 15 september 2021 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat Wim overdrijft maar hij kan mij centraal tegen goede tegenstanders ook zelden echt overtuigen. Had liever Tagliafico op links gezien en Blind in het centrum.quote:
ik ook wel ja, het zal echt geen makkie worden maar als je in deze groep niet overwintert moet je niet meer praten over Europese ambities want dan ben je echt gewoon te klein voor het tafellaken en te groot voor het servetquote:Op woensdag 15 september 2021 17:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd naar vanavond om te zien waar ze staan. Ook Haller eindelijk x voor het echie
Spanje = Portugalquote:Op woensdag 15 september 2021 18:28 schreef stokj het volgende:
Referee: José María Sánchez (ESP)
Assistant referees: Raúl Cabañero (ESP), Iñigo Prieto (ESP)
Video Assistant Referee: Alejandro Hernández (ESP)
Assistant Video Assistant Referee: Guillermo Cuadra Fernandez (ESP)
Fourth official: Cesar Soto Grado (ESP)
Hij heeft in Europa vooral moeite tegen fysiek sterke spitsen. Of ze nou bij Chelsea, Lille, Getafe of waar dan ook spelen. Omdat je daar wat minder dominant of helemaal niet de dominerende partij bent is dat eerder een probleem omdat je dichter bij je eigen goal staat, waar je in de eredivisie weinig merkt van bijvoorbeeld een kopsterke spits die duels wint op 10 meter over de middenlijn. Dit euvel heeft Blind natuurlijk ook, maar die kan daar de plus van zijn opbouwende kwaliteiten en zijn betere positionele inzicht (centraal achterin tenminste) tegenover zetten. Met Timber, die het al druk genoeg heeft met zichzelf, ernaast blijft het hoe dan ook een zwakke plek met de huidige selectie. Zeker omdat er nu ook nog eens geen topkeeper achter staat, want de Europese duels waarin Onana eigenlijk in z'n eentje doelpunten of verliespunten heeft voorkomen met reddingen op doorgebroken spitsen of verloren duels vlak voor zijn doel zijn niet op één hand te tellen de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom eens met wat concrete voorbeelden dan waarin hij geen zicht had op de ruimte of op zijn duel kracht?
Het is een beetje een Europaleague groep, als je daar geen gebruik van maakt dan kunnen de ambities wel de ijskast in voorlopig ja.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook wel ja, het zal echt geen makkie worden maar als je in deze groep niet overwintert moet je niet meer praten over Europese ambities want dan ben je echt gewoon te klein voor het tafellaken en te groot voor het servet
Voorbeelden vraag ik die zie ik hier niet staan. Als hij zich zo vaak van de bal laat zetten en daar tegengoals door komen ben ik benieuwd naar bepaalde situaties.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft in Europa vooral moeite tegen fysiek sterke spitsen. Of ze nou bij Chelsea, Lille, Getafe of waar dan ook spelen. Omdat je daar wat minder dominant of helemaal niet de dominerende partij bent is dat eerder een probleem omdat je dichter bij je eigen goal staat, waar je in de eredivisie weinig merkt van bijvoorbeeld een kopsterke spits die duels wint op 10 meter over de middenlijn. Dit euvel heeft Blind natuurlijk ook, maar die kan daar de plus van zijn opbouwende kwaliteiten en zijn betere positionele inzicht (centraal achterin tenminste) tegenover zetten. Met Timber, die het al druk genoeg heeft met zichzelf, ernaast blijft het hoe dan ook een zwakke plek met de huidige selectie. Zeker omdat er nu ook nog eens geen topkeeper achter staat, want de Europese duels waarin Onana eigenlijk in z'n eentje doelpunten of verliespunten heeft voorkomen met reddingen op doorgebroken spitsen of verloren duels vlak voor zijn doel zijn niet op één hand te tellen de afgelopen jaren.
In de eredivisie is het grootste probleem juist de ballen die door tegenstanders 'weggeknald' worden en achter de verdediging vallen, omdat je daar veel verder van de goal speelt. De Utrechts, Groningenen en Twente's (recente wedstrijden tegen die teams schieten me zo te binnen) stemmen daar natuurlijk hun tactiek op af, vaak zelfs door hun vaste spits te vervangen door een snelle aanvaller en zulke teams slagen er met die tactiek al in om kansen te creëren, waarbij het niet verwonderlijk is dat je nogal eens stugge wedstrijden tegen dat soort teams hebt als je zo kwetsbaar bent in de ruimte achter de verdediging. Ook hierbij geldt dat Blind hetzelfde probleem (in feite een groter natuurlijk) heeft qua gebrek aan snelheid, maar door zich beter op te stellen haalt die er toch meer uit.
Ik zie oprecht het bijzondere van Martinez niet. Leuke selectievulling omdat hij op meerdere posities kan en altijd z'n best doet, maar geen basismateriaal wat mij betreft.
En nee, je hoeft het hier niet mee eens te zijn. En ja, uiteraard hoop ik dat Martinez vanavond de spits van Sporting in z'n binnenzak heeft zitten.
Daarmee krijgt Sporting wel te weinig credits hoor. Terechte kampioen van Portugal. Dortmund gewoon Europese top.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een beetje een Europaleague groep, als je daar geen gebruik van maakt dan kunnen de ambities wel de ijskast in voorlopig ja.
Ajax heeft een prima selectie, zeker voor Nederlandse begrippen. Veel beter dan dit wordt het niet zonder aansprekende resultaten. Pas als je Europees weer mee gaat doen en de salarissen nog verder omhoog kunnen, ga je de volgende stap kunnen zetten.
Volledig met je eens, Martinez kan er he-le-maal niets van.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft in Europa vooral moeite tegen fysiek sterke spitsen. Of ze nou bij Chelsea, Lille, Getafe of waar dan ook spelen. Omdat je daar wat minder dominant of helemaal niet de dominerende partij bent is dat eerder een probleem omdat je dichter bij je eigen goal staat, waar je in de eredivisie weinig merkt van bijvoorbeeld een kopsterke spits die duels wint op 10 meter over de middenlijn. Dit euvel heeft Blind natuurlijk ook, maar die kan daar de plus van zijn opbouwende kwaliteiten en zijn betere positionele inzicht (centraal achterin tenminste) tegenover zetten. Met Timber, die het al druk genoeg heeft met zichzelf, ernaast blijft het hoe dan ook een zwakke plek met de huidige selectie. Zeker omdat er nu ook nog eens geen topkeeper achter staat, want de Europese duels waarin Onana eigenlijk in z'n eentje doelpunten of verliespunten heeft voorkomen met reddingen op doorgebroken spitsen of verloren duels vlak voor zijn doel zijn niet op één hand te tellen de afgelopen jaren.
In de eredivisie is het grootste probleem juist de ballen die door tegenstanders 'weggeknald' worden en achter de verdediging vallen, omdat je daar veel verder van de goal speelt. De Utrechts, Groningenen en Twente's (recente wedstrijden tegen die teams schieten me zo te binnen) stemmen daar natuurlijk hun tactiek op af, vaak zelfs door hun vaste spits te vervangen door een snelle aanvaller en zulke teams slagen er met die tactiek al in om kansen te creëren, waarbij het niet verwonderlijk is dat je nogal eens stugge wedstrijden tegen dat soort teams hebt als je zo kwetsbaar bent in de ruimte achter de verdediging. Ook hierbij geldt dat Blind hetzelfde probleem (in feite een groter natuurlijk) heeft qua gebrek aan snelheid, maar door zich beter op te stellen haalt die er toch meer uit.
Ik zie oprecht het bijzondere van Martinez niet. Leuke selectievulling omdat hij op meerdere posities kan en altijd z'n best doet, maar geen basismateriaal wat mij betreft.
En nee, je hoeft het hier niet mee eens te zijn. En ja, uiteraard hoop ik dat Martinez vanavond de spits van Sporting in z'n binnenzak heeft zitten.
Ik noem toch drie teams? Dan lijkt het me dat ik bijvoorbeeld de wedstrijden tegen die teams waarin hij centraal achterin stond bedoel?quote:Op woensdag 15 september 2021 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voorbeelden vraag ik die zie ik hier niet staan. Als hij zich zo vaak van de bal laat zetten en daar tegengoals door komen ben ik benieuwd naar bepaalde situaties.
Dortmund is natuurlijk wel een reguliere CL deelnemer maar de rest niet dus die kans moet je pakkenquote:Op woensdag 15 september 2021 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een beetje een Europaleague groep, als je daar geen gebruik van maakt dan kunnen de ambities wel de ijskast in voorlopig ja.
Ajax heeft een prima selectie, zeker voor Nederlandse begrippen. Veel beter dan dit wordt het niet zonder aansprekende resultaten. Pas als je Europees weer mee gaat doen en de salarissen nog verder omhoog kunnen, ga je de volgende stap kunnen zetten.
Nou ja, toen ik een tijdje terug zei dat het buiten Dortmund een EL groep was, kreeg ik bakken commentaar hier dat Dortmund ook geen reet voorstelt buiten Haaland.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dortmund is natuurlijk wel een reguliere CL deelnemer maar de rest niet dus die kans moet je pakken
Ja maar ik wil wel eens wat specifieke situaties zien. Je zegt toch dat hij fysiek en op snelheid te kort komt?quote:Op woensdag 15 september 2021 18:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik noem toch drie teams? Dan lijkt het me dat ik bijvoorbeeld de wedstrijden tegen die teams waarin hij centraal achterin stond bedoel?
En ik zeg nergens dat hij zich vaak van de bal laat zetten![]()
Zou wel zonde zijn ja, dan mag er ook best wat kritiek komen over het transferbeleid deze zomer. Ik mag toch wel hopen dat er wat stappen gezet zijn tov de CL-campagne vorig jaar, dat was behoorlijk frustrerend met die onnodige nederlagen tegen vooral Liverpool.quote:Op woensdag 15 september 2021 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook wel ja, het zal echt geen makkie worden maar als je in deze groep niet overwintert moet je niet meer praten over Europese ambities want dan ben je echt gewoon te klein voor het tafellaken en te groot voor het servet
Gewoon die Gorter in het diepe gooien.quote:Op woensdag 15 september 2021 19:13 schreef Simmertje het volgende:
Heb op dit moment bij Pasveer eigenlijk een beter gevoel dan bij Stekelenburg to be honest. Vond Maarten echt heel traag reageren de afgelopen potjes.
Die is ook geblesseerd toch?quote:Op woensdag 15 september 2021 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon die Gorter in het diepe gooien.
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 15 september 2021 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is ook geblesseerd toch?
Ja, ik ga even een halve dag uittrekken voor het uitlichten van situaties uit allerlei wedstrijden in de afgelopen twee jaar.quote:Op woensdag 15 september 2021 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar ik wil wel eens wat specifieke situaties zien. Je zegt toch dat hij fysiek en op snelheid te kort komt?
Als Pasveer schuttert is die kans er wel denk ik. Zou mooi zijn. Als ie dat redt, en dat sluit ik niet uit, is dat de beste movequote:Op woensdag 15 september 2021 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon die Gorter in het diepe gooien.
Dacht ik ook gelezen te hebben maar hij zit wel op de bankquote:Op woensdag 15 september 2021 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is ook geblesseerd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |