Dat sloeg inderdaad nergens op.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sneijder is wel lekker aan het zoeken he naar dat Berghuis wordt overgeslagen
Als die 2-3 was goedgekeurd had ik een Atalanta/Chelsea-uit scenario zien gebeuren ja, het viel nu gelukkig goed uit.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:41 schreef Tarado het volgende:
dat was lekker, zat niet tegen met dat buitenspel doelpunt van hun maar verder prima, alleen zo'n keeper kan gewoon echt niet
Alsof elke bal naar Berghuis moet. We zijn dat pauper Feyenoord niet we hebben meerdere spelers die het kunnen doen.quote:
En dat was alleen maar het debuut van Marco van Basten omdat dat jaar de Europa Cup van naam gewijzigd was naar Champions Leaguequote:
Visionairquote:Op woensdag 15 september 2021 22:57 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Wát een legende is onze Valentijn aan het worden zeg!
Ja, die heb ik opgeslagen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je mijn reacties over Haller ook opgeslagen..
Dat ajax een mislukte versie van Luukinho binnenhaalt voor overdreven veel geld
quote:Op woensdag 15 september 2021 22:57 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Wát een legende is onze Valentijn aan het worden zeg!
Hallo Rensquote:
PSVELquote:Op donderdag 16 september 2021 07:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wie was dat ook alweer, die Haller een mindere versie van Luuk de Jong vond?
Oei, dit had ie niet moeten zeggen.quote:
De matige wedstrijden in de Eredivisie heeft gewoon puur te maken met instelling. Wanneer Ajax op 120% speelt dan gaat het niveau ook meteen enorm omhoog. De honger is na 2,5x keer kampioen worden gewoon een beetje weg in de eredivisie. Vervelend, maar ook wel enigszins te begrijpen. Daarom moet je ook lekker gaan rouleren in de Eredivisie, zaterdag is daar al meteen een prima wedstrijd voor.quote:Op donderdag 16 september 2021 07:34 schreef PicoMMP het volgende:
Dit zijn de avonden en wedstrijden waarvoor je het doet. Ik had er voor de wedstrijd een hard hoofd in door de matige seizoenstart, maar dit is gewoon heerlijk.
Mooiste moment uit de wedstrijd was de assist met buitenkantje links, vond ik.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is Antony toch goed zeg.
Die assist met zijn buitenkant, goeie genade.
Je kan je gewoonweg niet iedere wedstrijd opladen zoals voor de CL, toppers en klassiekers. Dat is mens eigen.quote:Op donderdag 16 september 2021 08:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De matige wedstrijden in de Eredivisie heeft gewoon puur te maken met instelling. Wanneer Ajax op 120% speelt dan gaat het niveau ook meteen enorm omhoog. De honger is na 2,5x keer kampioen worden gewoon een beetje weg in de eredivisie. Vervelend, maar ook wel enigszins te begrijpen. Daarom moet je ook lekker gaan rouleren in de Eredivisie, zaterdag is daar al meteen een prima wedstrijd voor.
Dan had het gaan spoken inderdaad.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als die 2-3 was goedgekeurd had ik een Atalanta/Chelsea-uit scenario zien gebeuren ja, het viel nu gelukkig goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |