Schenk aub geen aandacht aan zo'n patser.quote:
Die was wel echt slecht ja, voor beide kantenquote:Op woensdag 15 september 2021 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die scheids mag zich wel verslikken vanavond.
Was te zenuwachtig voor zijn CL-debuut denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die was wel echt slecht ja, voor beide kanten
Elke keer dat fluiten is zo ergerlijk bij de helft van die momenten was werkelijk niks aan de hand.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die was wel echt slecht ja, voor beide kanten
Ja weg met die twee bejaarde keepers, dat wordt echt pijnlijk tegen goede tegenstanders.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Wat een genotspot, we hebben alleen een andere keeper nodig
Ergens verwacht ik nog een Mea Culpa-verlenging van Onanaquote:Op woensdag 15 september 2021 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja weg met die twee bejaarde keepers, dat wordt echt pijnlijk tegen goede tegenstanders.
5-1 voor hahahahaquote:Op woensdag 15 september 2021 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sneijder is wel lekker aan het zoeken he naar dat Berghuis wordt overgeslagen
Die had toch al ergens een voorcontract getekend?quote:Op woensdag 15 september 2021 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ergens verwacht ik nog een Mea Culpa-verlenging van Onana
Sneijdertje zat er verschillende keren naast. Assist buitenkant voet Antony was maar gewoontjes. Oke Wes, bedanktquote:Op woensdag 15 september 2021 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sneijder is wel lekker aan het zoeken he naar dat Berghuis wordt overgeslagen
Was een lekker goaltje ook.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zo leuk voor hem dat hij z'n eerste goal voor Ajax in de CL maakt
Kijk hem nou toch blij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |