Lekker schouder aan schouder allemaal op een stoeltje, een uur praten met semi-bekenden over hun vakantie naar een camping op de veluwe. Ik kan me niets leukers bedenken om te doen op een zondag. En dan gaan mensen weer vragen wat ik ook alweer doe en dan gaan ze vragen hoe zij ook geen belasting hoeven te betalen net als Shell en of ik dat niet even kan regelen hihahoquote:
En dan heb je ook nog iemand die altijd flauwe grapjes maaktquote:Op maandag 13 september 2021 18:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lekker schouder aan schouder allemaal op een stoeltje, een uur praten met semi-bekenden over hun vakantie naar een camping op de veluwe. Ik kan me niets leukers bedenken om te doen op een zondag. En dan gaan mensen weer vragen wat ik ook alweer doe en dan gaan ze vragen hoe zij ook geen belasting hoeven te betalen net als Shell en of ik dat niet even kan regelen hihaho
en iemand die van ellende aan de zuip gaatquote:Op maandag 13 september 2021 18:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog iemand die altijd flauwe grapjes maakt
En dan gaat er iemand weg en die kan niet iedereen individueel gedag zeggen, dus die gaat staan, gooit zijn armen in de lucht en roept dan "ik doe het even zo, doei!" En dan iedereen heel hard lachen.quote:Op maandag 13 september 2021 18:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog iemand die altijd flauwe grapjes maakt
En iemand die een half jaar geleden een andere auto had gekocht. En iedereen moet dan even naar buiten om de auto te bekijken hoe mooi die wel niet is.quote:Op maandag 13 september 2021 18:15 schreef Ole het volgende:
[..]
en iemand die van ellende aan de zuip gaat
we mogen toch geen handjes geven/ knuffelen, dus dat scheelt weer !quote:Op maandag 13 september 2021 18:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan gaat er iemand weg en die kan niet iedereen individueel gedag zeggen, dus die gaat staan, gooit zijn armen in de lucht en roept dan "ik doe het even zo, doei!" En dan iedereen heel hard lachen.
quote:Op maandag 13 september 2021 18:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lekker schouder aan schouder allemaal op een stoeltje, een uur praten met semi-bekenden over hun vakantie naar een camping op de veluwe. Ik kan me niets leukers bedenken om te doen op een zondag. En dan gaan mensen weer vragen wat ik ook alweer doe en dan gaan ze vragen hoe zij ook geen belasting hoeven te betalen net als Shell en of ik dat niet even kan regelen hihaho
Mmm lekker praadje heb je het zelf gemaakt. Of bestel je dit bij het bedrijf waar je ook altijd je loempia's haalt?quote:
Zelf gemaakt voor de kringverjaardag van @monkyyy Netjes afgepast op 3 hapjes pp.quote:Op maandag 13 september 2021 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mmm lekker praadje heb je het zelf gemaakt. Of bestel je dit bij het bedrijf waar je ook altijd je loempia's haalt?
Ja heel goed. Onze Jan kan het ook niet zo goed meer hebben dus ik denk dat 2 hapjes wel genoeg zijn.quote:Op maandag 13 september 2021 18:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Zelf gemaakt voor de kringverjaardag van @:Monkyyy Netjes afgepast op 3 hapjes pp.
Oooh dat ziet er lekker uit, ik neem er meteen twee, het is immers feest haha!quote:
Gekke meidquote:Op maandag 13 september 2021 18:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oooh dat ziet er lekker uit, ik neem er meteen twee, het is immers feest haha!
Ik hou van lekker eten, reizen en lekker gek doen!quote:
He hallo Tassendief wat dat meen je niet is het alweer een jaar geleden dat wij elkaar voor het laatst hebben gezien. Wat vliegt de tijd toch. Ria zegt altijd nu zijn wij nog jong nu kan je nog lekker gek doen.quote:Op maandag 13 september 2021 18:55 schreef Tassendief het volgende:
Hallo allemaal ik doe het maar zo gefeliciteerd
He wcpot heb jij de schaal met kaas en worst gezienquote:Op maandag 13 september 2021 18:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
He hallo Tassendief wat dat meen je niet is het alweer een jaar geleden dat wij elkaar voor het laatst hebben gezien. Wat vliegt de tijd toch. Ria zegt altijd nu zijn wij nog jong nu kan je nog lekker gek doen.
Ja moet je even aan Monkeyyy vragen als er nog wat over is hihiquote:Op maandag 13 september 2021 19:02 schreef Tassendief het volgende:
[..]
He wcpot heb jij de schaal met kaas en worst gezien
Ben je jarig Tasje?quote:Op maandag 13 september 2021 18:55 schreef Tassendief het volgende:
Hallo allemaal ik doe het maar zo gefeliciteerd
Ja, Tassendief moet er snel bij zijn want hier zitten de aasgieren! Echt heerlijk hoe Praadje dat heeft klaargemaakt, ze kan wel in de catering!quote:Op maandag 13 september 2021 19:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja moet je even aan Monkeyyy vragen als er nog wat over is hihi
En vergeet deze niet hey. Wel de goede, van Zwarte Kip.quote:Op maandag 13 september 2021 19:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, Tassendief moet er snel bij zijn want hier zitten de aasgieren! Echt heerlijk hoe Praadje dat heeft klaargemaakt, ze kan wel in de catering!
Ik zorg ervoor dat de mensen van wie ik mogelijk een erfenis krijg een stevige knuffel geef, gevolgd door "Ach, wij zijn toch gevaccineerd!"quote:Op maandag 13 september 2021 18:17 schreef Ole het volgende:
[..]
we mogen toch geen handjes geven/ knuffelen, dus dat scheelt weer !
quote:
Leuk man zo'n kringspierverjaardagquote:
Is dat een thema avond bij de Fata?quote:Op maandag 13 september 2021 20:21 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Leuk man zo'n kringspierverjaardagVeul plezier wa
ja zag net stuk van de herhaling..quote:Op maandag 13 september 2021 23:54 schreef Dutch_view het volgende:
Het roer om was....echt ongelofelijk wat een vreselijk treurige teringbende zeg
![]()
Zielig voor de kinderen
Ohh spannend. Ik zal voor je duimen en ik steek ook maar een kaarsje aan. Toi toi toi.quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:18 schreef Ole het volgende:
twee seriueuze sollicitaties morgen en overmorgen! Duimen jullie voor me?
quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh spannend. Ik zal voor je duimen en ik steek ook maar een kaarsje aan. Toi toi toi.
Ik hoop het voor je, serieus waar. Ik ben niet katholiek ofzo maar baadt het niet dan schaadt het niet.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:24 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
deed mijn oudtante (nog fanatiek katholiek) ook altijd![]()
Helpt hoor!
Ja tuurlijk #TeamOlequote:Op dinsdag 14 september 2021 15:18 schreef Ole het volgende:
twee seriueuze sollicitaties morgen en overmorgen! Duimen jullie voor me?
quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:58 schreef praadje het volgende:
Dagelijks;
19.30: HLF 8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
22.00; De alarmcentrale RTL5
23.00; Voor de rechter RTL5
Diversen;
20.25 Vier handen op een buik NPO3 https://www.tvgids.nl/tv/vier-handen-op-a-c-a-c-n-buik/117126881
20.30; Handhavers en overtreders RTL5
20.30; Familie Gillis, Massa is Kassa SBS6
20.35; We zijn er bijna NPO1
21.20; Opsporing verzocht NPO1
21.30; Urk SBS6
21.50; Opgelicht NPO1
Sport;
20.55; UEFA Champions League: Barcelona - Bayern München RTL7
Aktueel;
19.00 Persconferentie Coronacrisis NPO1
22.00; Jinek RTL4
22.25; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:18 schreef praadje het volgende:
@:WcPot kijk eens even. Overmorgen https://www.tvgids.nl/tv-(...)elle-in-het-zonnetje
Vanmorgen had de Aygo van mijn moeder een APK keuring. En in de middag na het ophalen nog 103km mee gereden.quote:
Aygootje kan nu weer probleemloos een jaar rondtuffen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vanmorgen had de Aygo van mijn moeder een APK keuring. En in de middag na het ophalen nog 103km mee gereden.
Aygotje had slechts 713 km gereden sinds de vorige APK van een jaar geleden. Dus ik dacht ik help mijn moeder even en zet de eerste 100 kilometer maar vast op de teller. Wat wel vreemd was ik dacht tank ik de auto ook nog even netjes af. Ik had nog 3 blokjes van de 6 of 7 dus ongeveer halfvol maar er ging 28 liter in volgens de gegevens heeft een Aygo een tank van 35 liter. Gaan dan de laatste 3 tank blokjes op de brandstofmeter super snel zakken of blijven ze hangen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aygootje kan nu weer probleemloos een jaar rondtuffen.
Verstandig om even de uitlaat schoon te blazen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Aygotje had slechts 713 km gereden sinds de vorige APK van een jaar geleden. Dus ik dacht ik help mijn moeder even en zet de eerste 100 kilometer maar vast op de teller. Wat wel vreemd was ik dacht tank ik de auto ook nog even netjes af. Ik had nog 3 blokjes van de 6 of 7 dus ongeveer halfvol maar er ging 28 liter in volgens de gegevens heeft een Aygo een tank van 35 liter. Gaan dan de laatste 3 tank blokjes op de brandstofmeter super snel zakken of blijven ze hangen?
En wat is de maximale afstand die je op één tank kan rijdenquote:Op dinsdag 14 september 2021 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verstandig om even de uitlaat schoon te blazen.![]()
Laatste blokjes gaan inderdaad supersnel, met de eerste blokjes doe je ongeveer 140km/blokje. Ik gebruik altijd de dagteller als verkapte benzinemeter.
Met 550km houdt het wel op denk ik.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
En wat is de maximale afstand die je op één tank kan rijden
Het is geen grote zware auto maar duwen is dan nog steeds niet prettigquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 550km houdt het wel op denk ik.Je wilt je tank ook niet helemaal leeg rijden.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het is geen grote zware auto maar duwen is dan nog steeds niet prettig
Arme jijquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:53 schreef praadje het volgende:
Zo, ik ben ook weer onder de mensen. Nadeel van zo slecht slapen is dat je overdag zo in slaap dondert.
Succes voor morgen ik zal aan je denkenquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:01 schreef Ole het volgende:
ik moet zo slapen want én examen én sollicitatie. Het recept om niet te slapen. Ik gooi er om 11 maar een pil in dan
Ohh lieverd, ik wens je alle alle succes van de wereld. Hopelijk kun je heerlijk slapenquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:01 schreef Ole het volgende:
ik moet zo slapen want én examen én sollicitatie. Het recept om niet te slapen. Ik gooi er om 11 maar een pil in dan
Heel veel succes morgen!quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:01 schreef Ole het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:01 schreef Ole het volgende:
Succes !!!!!quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:01 schreef Ole het volgende:
Wat goed!quote:
Kreeg je het gelijk te horen of belde ze in de middag met het goede nieuws?quote:Op woensdag 15 september 2021 17:34 schreef Ole het volgende:
100% perfecte baan! helemaal mijn richting, 10 minuten lopen, leuke collega's (eerste indruk)
De gids is vroegquote:Op woensdag 15 september 2021 17:53 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
17.55; Wordt u al geholpen SBS6
18.55; Lang leve de liefde SBS6
19.30: HLF8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Boerderij van Dorst NPO3
20.30; Five days Inside RTL5 https://www.tvgids.nl/tv-(...)d-verblijf-in-opvang
20.30; Steenrijk Straatarm SBS6
20.35; Van onschatbare waarde NPO1
21.30; Restaurant Misverstand SBS6
Docu/Reportage/Interview;
21.20; Operatie Obesitas NPO3
Sport;
20.55; UEFA Champions League: Sporting Portugal - Ajax
RTL7
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.25; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster![]()
quote:Op woensdag 15 september 2021 17:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kreeg je het gelijk te horen of belde ze in de middag met het goede nieuws?
direct! Er was ook goede klik. Had eigenlijk voor morgen ergens anders nog gesprek maar die heb ik maar afgezegd. Was ook iets waar ik minder ervaring mee heb, meer reistijd .quote:Op woensdag 15 september 2021 17:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kreeg je het gelijk te horen of belde ze in de middag met het goede nieuws?
quote:Op woensdag 15 september 2021 17:34 schreef Ole het volgende:
100% perfecte baan! helemaal mijn richting, 10 minuten lopen, leuke collega's (eerste indruk)
Keitof zeg, super voor jequote:Op woensdag 15 september 2021 17:55 schreef Ole het volgende:
[..]
[..]
direct! Er was ook goede klik. Had eigenlijk voor morgen ergens anders nog gesprek maar die heb ik maar afgezegd. Was ook iets waar ik minder ervaring mee heb, meer reistijd .
Als ze meteen zeggen, en ik heb ook zo'n goed gevoel!!! Ongetwijfeld zullen er dingetjes zijn, maar degene die ik sprak werkt er al heel lang (goed teken) , en wilde gewoon niet om de brij heendraaien.
En er is haast bij en dat wist ik ook van tevoren
je bent te vroeg jonguhhhhquote:Op woensdag 15 september 2021 17:53 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
17.55; Wordt u al geholpen SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.25; Boerderij van Dorst NPO3
20.30; Five days Inside RTL5 https://www.tvgids.nl/tv-(...)d-verblijf-in-opvang
20.30; Steenrijk Straatarm SBS6
20.35; Van onschatbare waarde NPO1
21.30; Restaurant Misverstand SBS6
Docu/Reportage/Interview;
21.20; Operatie Obesitas NPO3
Sport;
20.55; UEFA Champions League: Sporting Portugal - Ajax
RTL7
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.25; OP1 NPO1
quote:Op woensdag 15 september 2021 17:55 schreef praadje het volgende:
De gids is er een paar minuten eerder omdat om 17.55 Wordt u al geholpen begint op SBS6 (Meester Frank en Meester Groos).
En wat doe je dan voor werkquote:Op woensdag 15 september 2021 17:55 schreef Ole het volgende:
[..]
[..]
direct! Er was ook goede klik. Had eigenlijk voor morgen ergens anders nog gesprek maar die heb ik maar afgezegd. Was ook iets waar ik minder ervaring mee heb, meer reistijd .
Als ze meteen zeggen, en ik heb ook zo'n goed gevoel!!! Ongetwijfeld zullen er dingetjes zijn, maar degene die ik sprak werkt er al heel lang (goed teken) , en wilde gewoon niet om de brij heendraaien.
En er is haast bij en dat wist ik ook van tevoren
ja zoals al eerder gezegd, mijn dagelijkse schema in de warquote:Op woensdag 15 september 2021 17:55 schreef praadje het volgende:
De gids is er een paar minuten eerder omdat om 17.55 Wordt u al geholpen begint op SBS6 (Meester Frank en Meester Groos).
docent financieel management. Hier bij kleine ROC mbo4 locatie richting hospitality. / evenementenquote:
Oh leuke baan en leuk dat het een kleine school is. Succes met alles lieverdquote:Op woensdag 15 september 2021 17:59 schreef Ole het volgende:
[..]
docent financieel management. Hier bij kleine ROC mbo4 locatie richting hospitality. / evenementen
Hiervoor HBO maar dat was niet meer leuk, te massaal nare cultuur
Klinkt goedquote:Op woensdag 15 september 2021 17:59 schreef Ole het volgende:
[..]
docent financieel management. Hier bij kleine ROC mbo4 locatie richting hospitality. / evenementen
Hiervoor HBO maar dat was niet meer leuk, te massaal nare cultuur
tnx! heb er goed gevoel bij!quote:Op woensdag 15 september 2021 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh leuke baan en leuk dat het een kleine school is. Succes met alles lieverd
ook goed. Nog geen uitslag maar wist alles.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:42 schreef praadje het volgende:
[..]
En hoe is het met je examen gegaan?
quote:Op donderdag 16 september 2021 10:43 schreef Ole het volgende:
[..]
ook goed. Nog geen uitslag maar wist alles.
rekenen mboquote:Op donderdag 16 september 2021 13:16 schreef praadje het volgende:
[..]Waar was het voor? Als je het wilt vertellen.
quote:Op donderdag 16 september 2021 18:02 schreef Ole het volgende:
r
[..]
rekenen mbo![]()
maar doe opleiding Sociaal werk
Avond lieve Stephan.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond
@:WcPot NS treinen rijden niet meer
quote:Op donderdag 16 september 2021 18:07 schreef praadje het volgende:
Oh en deze kwam ik net tegen @:WcPot
https://nos.nl/artikel/23(...)YjvT0z0Attg3I7sNcN2I
Alles treinen staan nu stil. Gelukkig ben ik al thuisquote:Op donderdag 16 september 2021 18:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond
@:WcPot NS treinen rijden niet meer
Ja de Beste zangersquote:Op donderdag 16 september 2021 18:05 schreef praadje het volgende:
@:WcPot heb je mijn aanbeveling gezien?
En ik vandaag vrij. Arme collega'squote:Op donderdag 16 september 2021 18:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alles treinen staan nu stil. Gelukkig ben ik al thuis
Is wel een keer wat anders maar wel weer een heel gedoe. Moet je het hele traject uit je hoofd leren. En alle wissels en snelheden kennen en stations.quote:
Voorlopige prognose gaat naar tot 19:00uur geen treinverkeer mogelijkquote:Op donderdag 16 september 2021 18:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
En ik vandaag vrij. Arme collega's
Oeiquote:Op donderdag 16 september 2021 18:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Landelijke GSM-R storing bij ProRail
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:30 schreef Snowsquall het volgende:
Kaagedis is teruggetreden als minister![]()
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:30 schreef Snowsquall het volgende:
Kaagedis is teruggetreden als minister![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:12 schreef monkyyy het volgende:
Nu ben ik eens de eerste in de ochtendMorgen
![]()
Ik had om 03:00uur wel morgenquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:12 schreef monkyyy het volgende:
Nu ben ik eens de eerste in de ochtendMorgen
![]()
Ha lieve Oost. Hier een goede dag. Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:17 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemiddag,
Hoe was jullie dag?
Was goedquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:17 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemiddag,
Hoe was jullie dag?
De gids is iets te vroegquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:57 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Dagelijks;
[b]17.55; Wordt u al geholpen [/b]SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
22.00;De alarmcentrale RTL5
Diversen;
20.30; Hotter than my daughter RTL5
20.35; Flikken Maastricht NPO1
22.00; Overtreders VER
23.00; Wegmisbruikers VER
Amusement;
20.00; The voice senior RTL4
20.30; Car Wars SBS6
Sport;
20.30; Veronica Inside VER
Aktueel;
22.00; Jinek RTL4
22.20; OP1 NPO1
Jahaaaaa zeurpiet. Dat heb ik van de week al uitgelegd. Omdat Meester Visser al om 17.55 uur begint.quote:
Oke mevrouwquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Jahaaaaa zeurpiet. Dat heb ik van de week al uitgelegd. Omdat Meester Visser al om 17.55 uur begint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:17 schreef monkyyy het volgende:
Even @:praadje jaloers maken
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:28 schreef Ole het volgende:
grrr internet en tv ligt er voor de zoveelste keer uit. Hopelijk morgen al nieuw modem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:17 schreef monkyyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ziet dat er goed uit zeg. Heb je nog wat over? Ik kan alleen kleine beetjes eten dus een half visje en een stuk of 10 frietjes is genoeg. Pretty please
![]()
![]()
Fish en chipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk, het was teveel, we hebben nog wat over.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:00 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ziet dat er goed uit zeg. Heb je nog wat over? Ik kan alleen kleine beetjes eten dus een half visje en een stuk of 10 frietjes is genoeg. Pretty please
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, het was teveel, we hebben nog wat over.
Erg heyquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:56 schreef WethouderHekking het volgende:
Wat een verschrikkelijke figuren
quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Mogguhh, hier staat lekker de soep te pruttelen.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
18.00; Hotter than my daughter RTL5
19.05; Kassa NPO1
Amusement;
20.00; Oh wat een jaar RTL4
20.30; Spaamders NPO1
20.30; Het Jachtseizoen SBS6
21.25; The Wheel SBS6
Sport;
22.15; RTL 7 Darts: Nordic Darts Masters RTL7
@:kree
quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:23 schreef potjecreme het volgende:
Straks weer lekker ergeren aan Jachtseizoen
zijn allemaal k** Wilde er ook niet werkenquote:Op zaterdag 18 september 2021 19:11 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit ook bij de ABN... Niet zo'n beste bank wel?
Maar het kan nog erger bij de ING
En in het begin even laten zien dat het een elektrische auto is door de stekker even aan te sluitenquote:
Ja dat zekerquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:30 schreef potjecreme het volgende:
Was toch wel een leuke aflevering.
Ik ga de rest van de dag helemaal niks doenquote:
Lekkerquote:Op zondag 19 september 2021 09:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ga de rest van de dag helemaal niks doen
Heel goedquote:Op zondag 19 september 2021 11:17 schreef praadje het volgende:
IK. HEB. VANNACHT. EEN. HELE. NACHT. DOORGESLAPEN. TOT.WEL. 8.00. UUR.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goed!quote:Op zondag 19 september 2021 11:17 schreef praadje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arme jij.quote:Op zondag 19 september 2021 11:35 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet zometeen naar een kringverjaardag, maar ik wil gewoon de hele dag niets doen.
quote:Op zondag 19 september 2021 11:17 schreef praadje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 september 2021 11:17 schreef praadje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 september 2021 13:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]![]()
Ik heb wakker gelegen tot 7.30 en heb tot 10.30 geslapen
quote:Op zondag 19 september 2021 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]WK-tijdrijden in België gezien. Wat een volk daar.
Fijn dat dat nu weer kan.
Op mijn zolderkamerquote:Op zondag 19 september 2021 17:07 schreef Tassendief het volgende:
[..]nog een mooi plekje gevonden
[..]
quote:Op zondag 19 september 2021 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv gids van vandaag'
Diversen;
18.00; Border security VER
20.25; Heel Holland bakt nog een keer NPO1
Serie;
22.15; Maud en Babs NPO1
Docu'Reportage;
21.55; Raising a school shooter Canvas https://www.tvgids.nl/tv/raising-a-school-shooter/117409491
Amusement;
19.55; Postcode loterij miljoenenjacht SBS6
20.00; Expeditie Robinson RTL4
21.30; Wie van de drie SBS6
21.45; Promenade NPO3
Aktueel;
21.30; Humberto RTL4
@:kree
Ik ga Expeditie Robinson kijken en daarna die docu op Canvas.quote:Op zondag 19 september 2021 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen
Ik ga vanavond Heel Holland Bakt kijken.
Lekker onder de wol kruipen en morgen weer gezond op.quote:Op zondag 19 september 2021 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
snowsquall voelt zich een beetje ziekjes.......dadelijk lekker het warme bedje in
Ahhh dikke knuffel voor jouquote:Op zondag 19 september 2021 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
snowsquall voelt zich een beetje ziekjes.......dadelijk lekker het warme bedje in
Groentesoep,zo lekker. Maak het altijd zelf, met lekker gekruide gehaktballetjes er door.quote:Op zondag 19 september 2021 22:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahhh dikke knuffel voor jouHet is dat je zo ver woont anders had ik je een kom verse groentesoep gebracht. Kruip er lekker in en zorg goed voor je zelf lieverd
Ik ook. Gisteren een hele pan gemaakt van 4 liter (voor de visite van een vriendin die jarig was). Eerst lekker een uurtje of 4 de bouillon laten trekken met schenkels en soepvlees en dan afmaken met verse groenten, heel veel balletjes en vermicelli. Altijd weer een succesquote:Op zondag 19 september 2021 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groentesoep,zo lekker. Maak het altijd zelf, met lekker gekruide Gehaktballetjes er door.
quote:Op zondag 19 september 2021 22:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahhh dikke knuffel voor jouHet is dat je zo ver woont anders had ik je een kom verse groentesoep gebracht. Kruip er lekker in en zorg goed voor je zelf lieverd
Oh wat een drama. Ik weet precies hoe het is. Hopelijk blijft het niet duren want daar wordt je zo gammel van. Hier nog wel onderbroken nachten maar met een half pilletje dan kan ik nog even slapen waar ik eerst alleen nog maar kon doezelen. Sterkte en in ieder geval fijn dat de koorts weg is, dacht al aan iets anders met jouw voorgeschiedenis.quote:Op maandag 20 september 2021 10:50 schreef Snowsquall het volgende:
[..]thanx!
De koorts is al weer weg maar weer vanaf 2u30 bijna niet geslapen
Heb bij de ggd een coronatest moeten laten doen anders mag je ook al niet meer op het spreekuur komen bij de huisarts... /krijg morgen de uitslag maar weet zeker dat die negatief is.quote:Op maandag 20 september 2021 12:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh wat een drama. Ik weet precies hoe het is. Hopelijk blijft het niet duren want daar wordt je zo gammel van. Hier nog wel onderbroken nachten maar met een half pilletje dan kan ik nog even slapen waar ik eerst alleen nog maar kon doezelen. Sterkte en in ieder geval fijn dat de koorts weg is, dacht al aan iets anders met jouw voorgeschiedenis.
Jeetje, dat gaat wel ver dat je eerst een coronatest moet doen voordat je op het spreekuur mag komen. En zeker als je gevaccineerd bent (al kun je dan wel drager zijn natuurlijk).quote:Op maandag 20 september 2021 15:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Heb bij de ggd een coronatest moeten laten doen anders mag je ook al niet meer op het spreekuur komen bij de huisarts... /krijg morgen de uitslag maar weet zeker dat die negatief is.
quote:Op maandag 20 september 2021 18:05 schreef Ole het volgende:
modem kapot. al 3 dagen geen teevee en internet![]()
Maar het goede nieuws is dat ik morgen start met nieuwe baan
tweede is véél belangrijker nu! * stuiterquote:
Supertof. Ben echt blij voor jequote:Op maandag 20 september 2021 18:17 schreef Ole het volgende:
En ik kreeg ook uitnodiging voor gesprek van mijn uitzendbaan van vorig jaar. Maar heb al getekend en wat ik nu heb betaalt veel beter!!! En loopafstand, en 100% match en en en
Dat is heel mooi succes morgenquote:Op maandag 20 september 2021 18:05 schreef Ole het volgende:
modem kapot. al 3 dagen geen teevee en internet![]()
Maar het goede nieuws is dat ik morgen start met nieuwe baan
Rob en Yolanda vertrekken met hun zoontje Quyaro naar het piepkleine bergdorpje Barna in Italië. Hier starten ze midden in de coronacrisis een B&B. Dat geeft direct financiële stress, omdat er geen gasten kunnen komen. Daarnaast is het huis niet te bereiken met de auto waardoor de verhuizing een groot drama wordt en de gasten de B&B ook moeilijk kunnen vinden.quote:Op maandag 20 september 2021 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Ze vinden het leuk om naar Italië op vakantie te gaan, dus gaan ze zonder ervaring een B&B kopen en die runnen. Gaat goed komen
Met carpaccio en tomatensoepquote:Op maandag 20 september 2021 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Rob en Yolande kafferen even de hulptroepen uit. Ik zou fluitend weglopen en op zoek gaan naar een lekker restaurantje aan de andere kant van het meer
Jij snapt hetquote:
Ziet er lekker uit.quote:
Nou hey, 92 inwoners waarvan het grootste gedeelte elders woont. Geen bakker, geen supermarkt of slager. Niets, nada, noppes. Arm kind, niemand om mee buiten te spelen.quote:
Geil.quote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga ook een B&B beginnen want ik wil dat wildvreemde mensen in mijn huis gaan neuken.
Helaas is mijn huis niet zo gehorigquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga ook een B&B beginnen want ik wil dat wildvreemde mensen in mijn huis gaan neuken.
Kun je beter naar een parenclub gaan, heb je ook al die rotzooi niet.quote:Op maandag 20 september 2021 22:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Helaas is mijn huis niet zo gehorig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |