Lekker schouder aan schouder allemaal op een stoeltje, een uur praten met semi-bekenden over hun vakantie naar een camping op de veluwe. Ik kan me niets leukers bedenken om te doen op een zondag. En dan gaan mensen weer vragen wat ik ook alweer doe en dan gaan ze vragen hoe zij ook geen belasting hoeven te betalen net als Shell en of ik dat niet even kan regelen hihahoquote:
En dan heb je ook nog iemand die altijd flauwe grapjes maaktquote:Op maandag 13 september 2021 18:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lekker schouder aan schouder allemaal op een stoeltje, een uur praten met semi-bekenden over hun vakantie naar een camping op de veluwe. Ik kan me niets leukers bedenken om te doen op een zondag. En dan gaan mensen weer vragen wat ik ook alweer doe en dan gaan ze vragen hoe zij ook geen belasting hoeven te betalen net als Shell en of ik dat niet even kan regelen hihaho
en iemand die van ellende aan de zuip gaatquote:Op maandag 13 september 2021 18:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog iemand die altijd flauwe grapjes maakt
En dan gaat er iemand weg en die kan niet iedereen individueel gedag zeggen, dus die gaat staan, gooit zijn armen in de lucht en roept dan "ik doe het even zo, doei!" En dan iedereen heel hard lachen.quote:Op maandag 13 september 2021 18:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog iemand die altijd flauwe grapjes maakt
En iemand die een half jaar geleden een andere auto had gekocht. En iedereen moet dan even naar buiten om de auto te bekijken hoe mooi die wel niet is.quote:Op maandag 13 september 2021 18:15 schreef Ole het volgende:
[..]
en iemand die van ellende aan de zuip gaat
we mogen toch geen handjes geven/ knuffelen, dus dat scheelt weer !quote:Op maandag 13 september 2021 18:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan gaat er iemand weg en die kan niet iedereen individueel gedag zeggen, dus die gaat staan, gooit zijn armen in de lucht en roept dan "ik doe het even zo, doei!" En dan iedereen heel hard lachen.
quote:Op maandag 13 september 2021 18:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lekker schouder aan schouder allemaal op een stoeltje, een uur praten met semi-bekenden over hun vakantie naar een camping op de veluwe. Ik kan me niets leukers bedenken om te doen op een zondag. En dan gaan mensen weer vragen wat ik ook alweer doe en dan gaan ze vragen hoe zij ook geen belasting hoeven te betalen net als Shell en of ik dat niet even kan regelen hihaho
Mmm lekker praadje heb je het zelf gemaakt. Of bestel je dit bij het bedrijf waar je ook altijd je loempia's haalt?quote:
Zelf gemaakt voor de kringverjaardag van @monkyyy Netjes afgepast op 3 hapjes pp.quote:Op maandag 13 september 2021 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mmm lekker praadje heb je het zelf gemaakt. Of bestel je dit bij het bedrijf waar je ook altijd je loempia's haalt?
Ja heel goed. Onze Jan kan het ook niet zo goed meer hebben dus ik denk dat 2 hapjes wel genoeg zijn.quote:Op maandag 13 september 2021 18:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Zelf gemaakt voor de kringverjaardag van @:Monkyyy Netjes afgepast op 3 hapjes pp.
Oooh dat ziet er lekker uit, ik neem er meteen twee, het is immers feest haha!quote:
Gekke meidquote:Op maandag 13 september 2021 18:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oooh dat ziet er lekker uit, ik neem er meteen twee, het is immers feest haha!
Ik hou van lekker eten, reizen en lekker gek doen!quote:
He hallo Tassendief wat dat meen je niet is het alweer een jaar geleden dat wij elkaar voor het laatst hebben gezien. Wat vliegt de tijd toch. Ria zegt altijd nu zijn wij nog jong nu kan je nog lekker gek doen.quote:Op maandag 13 september 2021 18:55 schreef Tassendief het volgende:
Hallo allemaal ik doe het maar zo gefeliciteerd
He wcpot heb jij de schaal met kaas en worst gezienquote:Op maandag 13 september 2021 18:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
He hallo Tassendief wat dat meen je niet is het alweer een jaar geleden dat wij elkaar voor het laatst hebben gezien. Wat vliegt de tijd toch. Ria zegt altijd nu zijn wij nog jong nu kan je nog lekker gek doen.
Ja moet je even aan Monkeyyy vragen als er nog wat over is hihiquote:Op maandag 13 september 2021 19:02 schreef Tassendief het volgende:
[..]
He wcpot heb jij de schaal met kaas en worst gezien
Ben je jarig Tasje?quote:Op maandag 13 september 2021 18:55 schreef Tassendief het volgende:
Hallo allemaal ik doe het maar zo gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |