Je level gaat omhoog als je alle levelopdrachten hebt afgerond én je voldoende XP hebt. Als je de benodigde XP hebt gehaald en de opdrachten nog niet afgerond telt de XP alvast door voor je volgende level.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:08 schreef amp25 het volgende:
Vraagje zit nou op level 40 dus de level opdrachten als je teveel XP hebt wordt deze overgenomen naar de volgende level
Je extra XP wordt vanzelf opgesnoept bij de volgende levels ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:08 schreef amp25 het volgende:
Vraagje zit nou op level 40 dus de level opdrachten als je teveel XP hebt wordt deze overgenomen naar de volgende level
Topquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je extra XP wordt vanzelf opgesnoept bij de volgende levels ja.
Dat klopt, ik ben degene die Terborg Gaanderen Etten en Silvolde heb voorzien met meer dan 100 stops, allemaal legit. Ik heb dit met wat locale spelers opgezet. Het leuke is dat er ook veel clusters met pokemon zijn en ik denk dat dit wel een kleine Hotspot is in Nederland.quote:Op woensdag 17 november 2021 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Zie je wel dat je zelfs hierom iets competitief kunt maken
1975/9448
[..]
Gaanderen en Silvolde hebben ze ook meegepakt ja
Ik was vandaag in Ettenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:40 schreef P4neermeel het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben degene die Terborg Gaanderen Etten en Silvolde heb voorzien met meer dan 100 stops, allemaal legit. Ik heb dit met wat locale spelers opgezet. Het leuke is dat er ook veel clusters met pokemon zijn en ik denk dat dit wel een kleine Hotspot is in Nederland.
Doing the lords workquote:Op zondag 23 januari 2022 18:40 schreef P4neermeel het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben degene die Terborg Gaanderen Etten en Silvolde heb voorzien met meer dan 100 stops, allemaal legit. Ik heb dit met wat locale spelers opgezet. Het leuke is dat er ook veel clusters met pokemon zijn en ik denk dat dit wel een kleine Hotspot is in Nederland.
I know, ik heb er een paar jaar gewoond en gewerktquote:Op zondag 23 januari 2022 21:14 schreef P4neermeel het volgende:
Wa
[..]
Erg leuk, wees vooral welkom hier! Er zijn hier nog veel meer leuke plekken in de omgeving
Gedaan! Meer vrienden is beter!quote:Op maandag 24 januari 2022 12:56 schreef P4neermeel het volgende:
6655 9467 0524 is mijn trainers code voor wie vriendjes wilt.
Als alle balkjes gevuld zijn is het 100%.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gedaan! Meer vrienden is beter!
Vraagje, Pokemon met volle drie sterren bij Appraisal met rode achtergrond heeft ook Iv van 100? Zo ja heb ik net mijn eerste perfecte Pokemon, een Beldum uit een raid
Een nundoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:37 schreef Mrmime het volgende:
Hoe heet zo’n shiny ook alweer die het 0/0/0 IV heeft? Zo’n Bulbasaur ving ik vandaag. Je hebt er niks aan, toch leuk
Hier nundo Giblequote:Op maandag 24 januari 2022 14:35 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Een nundo. Inderdaad leuk om te bewaren als je er toevallig eentje hebt. Ik heb zelf een Clefable en Starmie nundo
.
Donequote:Op maandag 24 januari 2022 12:56 schreef P4neermeel het volgende:
6655 9467 0524 is mijn trainers code voor wie vriendjes wilt.
Maar een shiny nundo is dan toch een shnundo?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:35 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Een nundo. Inderdaad leuk om te bewaren als je er toevallig eentje hebt. Ik heb zelf een Clefable en Starmie nundo
.
Geen verkeerde 4* om te hebben. Semi-pro tip: wacht met evolueren totdat je Meteor Mash als charged attack kunt krijgen of reserveer er een Elite TM voor.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:15 schreef nixxx het volgende:
Vraagje, Pokemon met volle drie sterren bij Appraisal met rode achtergrond heeft ook Iv van 100? Zo ja heb ik net mijn eerste perfecte Pokemon, een Beldum uit een raid
Principes? Jij?quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:44 schreef nixxx het volgende:
Ik ga maar eens sparen voor een adventure box, dan kan ik flink wat eieren uitbroeden. Wel vervelend van die 50 pokecoin cap per dag.. maar uit principe ga ik er geen geld aan uitgeven.
Jaja, ik ben gegroeid als mensquote:
Op Android heb je ook Google Opinion Rewards.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:44 schreef nixxx het volgende:
Ik ga maar eens sparen voor een adventure box, dan kan ik flink wat eieren uitbroeden. Wel vervelend van die 50 pokecoin cap per dag.. maar uit principe ga ik er geen geld aan uitgeven.
Nog nooit gezien of meegemaakt, maar denk het wel.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar een shiny nundo is dan toch een shnundo?
Ik ben nog niet zo heel lang bezig en vind het ook irritant dat die egg storage helemaal vol zit. Haal ook bijna wel elke dag 50 coins met gyms.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:22 schreef Vermecelli het volgende:
Ik koop alleen nog maar raid passes uit coins. Eieren hebben al maanden geen waarde meer in het spel. Voorheen waren ze, met name 10km eieren, best interessant. Nu zijn die eggpoules dramatisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |