Dat kan voor jou gelden. Dat je burgerlijk ongehoorzaamheid ziet.quote:Op zondag 12 september 2021 19:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen. Die is al weg.
Mooi, hou ik m'n extra stoel naast me in de bios.quote:Op zondag 12 september 2021 19:13 schreef Scrummie het volgende:
Goed, ik zal geen tent binnengaan waar je zo'n QR code moet laten zien. Ik hoop dat velen met mij hetzelfde zullen doen, en we snel weer normaal gaan doen.
Vast. Maar dat is dus louter de jure een versoepeling. De facto is dit gewoon een verzwaring.quote:Op zondag 12 september 2021 19:13 schreef capricia het volgende:
ziet.
Maar straks is die 1,5 meter dus officieel weg.
Fijn voor je.quote:Op zondag 12 september 2021 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi, hou ik m'n extra stoel naast me in de bios.
Nu je het zegt, bizar iddquote:Op zondag 12 september 2021 19:14 schreef Johannes788 het volgende:
Ongevaccineerden moeten dus als ze een latétje willen drinken op een terras in de buitenlucht, een staaf in je neus gedouwt krijgen 24 uur van tevoren.
Laat dat eens op je inwerken.
Er zijn nog teveel ongevaccineerdenquote:Op zondag 12 september 2021 19:10 schreef DonDruiper het volgende:
Ik zou heel graag willen weten waarom we maatregelen verzwaren.
Wat hebben we fout gedaan?
Zullen we dan met zn allen voor die QR-frauderende jongeren gaan klappen?quote:Op zondag 12 september 2021 19:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ik neem aan dat op 27 september de kranten weer gevuld kunnen worden met massaal QR-frauderende jongeren bij de kroeg.
quote:Als je even nadenkt over wat hier gezegd wordt, dan is het best belachelijk. Er is massaal gevaccineerd, de laatste 20% die nog niet of niet volledig gevaccineerd is wordt niet beschermd door de checkapp, omdat die meer dan 80% van de mensen binnen laat zonder test en dus wellicht met besmetting. Het gaat dus niet om de veiligheid tijdens het bezoek. Het is alleen maar een treitermaatregel om leven zonder vaccinatie zoveel mogelijk te hinderen, terwijl politici kunnen blijven roepen dat vaccinatie niet verplicht is.
Als gevaccineerde vind ik dit een onacceptabele vorm van dwang/drang richting ongevaccineerden. Als je het wilt verplichten, wees dan een vent en verplicht het, maar ga niet als een bully te werk met technocratische controle maatregelen die verder niets opleveren.
Valt makkelijk op te lossen gelukkig.quote:Op zondag 12 september 2021 19:14 schreef Johannes788 het volgende:
Ongevaccineerden moeten dus als ze een latétje willen drinken op een terras in de buitenlucht, een staaf in je neus gedouwt krijgen 24 uur van tevoren.
Laat dat eens op je inwerken.
Drie jongetjes hebben met propjes gegooid, en nu krijgt de hele klas straf.quote:Op zondag 12 september 2021 19:10 schreef DonDruiper het volgende:
Ik zou heel graag willen weten waarom we maatregelen verzwaren.
Wat hebben we fout gedaan?
Amen!!quote:Op zondag 12 september 2021 19:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
Een reactie op Nu waar ik het wel mee eens ben:
[..]
Het stoort je niet dat de overheid op deze manier je probeert te dwingen zonder dat ze de verantwoordelijkheid en gevolgen dragen begrijp ik?quote:Op zondag 12 september 2021 19:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Valt makkelijk op te lossen gelukkig.
Ben ik helemaal mee eens. Maar van Hugo heb ik vernomen dat dit absoluut niet zo is.quote:Op zondag 12 september 2021 19:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
En dus baas van je lichaam mag je niet meer zijn.quote:Op zondag 12 september 2021 19:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het stoort je niet dat de overheid op deze manier je probeert te dwingen zonder dat ze de verantwoordelijkheid en gevolgen dragen begrijp ik?
Ik hoop dat de kiezer dit niet vergeet de tijdens volgende verkiezingen.quote:Op zondag 12 september 2021 19:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Voor mij is dit geen verzwaring. Ik kan straks hutje mutje overal zitten. Als voor corona.quote:Op zondag 12 september 2021 19:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vast. Maar dat is dus louter de jure een versoepeling. De facto is dit gewoon een verzwaring.
Maar die hebben wel een gezellige avond en jij zit op FOK!quote:Op zondag 12 september 2021 19:13 schreef Janneke141 het volgende:
Ik neem aan dat op 27 september de kranten weer gevuld kunnen worden met massaal QR-frauderende jongeren bij de kroeg.
En ouderen die geen smartphone hebbenquote:Op zondag 12 september 2021 19:21 schreef Zipportal het volgende:
Mensen met oude smartphones zijn weer de dupe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |