Hoe veel verschil maakt dat in de praktijk, denk je?quote:Op zondag 12 september 2021 19:07 schreef capricia het volgende:
[..]
1,5 meter gaat weg.
Of las je daar overheen?
Maakt niet uit.quote:Op zondag 12 september 2021 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was 1 uitschieter. Een paar weekjes lang.
Bijna hetzelfde als anderhalf jaar het huidige geëmmer.
Hoezo? Ik kon zonder QR code naar de bios en naar het restaurant, straks niet meer.quote:Op zondag 12 september 2021 19:06 schreef capricia het volgende:
Voor de gevaccineerden is dit wel een versoepeling, natuurlijk.
Kijk eens om je heen. Die is al weg.quote:Op zondag 12 september 2021 19:07 schreef capricia het volgende:
[..]
1,5 meter gaat weg.
Of las je daar overheen?
Veel.quote:Op zondag 12 september 2021 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe veel verschil maakt dat in de praktijk, denk je?
Maar binnenkort hebben we zelfs toestemming van onze grote leidersquote:Op zondag 12 september 2021 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vaccinatiegraad is niet hoog genoeg helaas. Dat ze zonder test of prikkie niet maar naar de bioscoop mogen of naar het restaurant mogen hebben de ongevaccineerden volledig aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 12 september 2021 19:07 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Iedereen heeft de kans gehad om zich te laten vaccineren en we hebben een hoge vaccinatiegraad. De pandemie is over voor ons.
Ditquote:Op zondag 12 september 2021 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kon zonder QR code naar de bios en naar het restaurant, straks niet meer.
Voor wat?quote:Op zondag 12 september 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
Vaccinatiegraad is niet hoog genoeg helaas
Tja. Dan houden de argumenten wel op, natuurlijk.quote:Op zondag 12 september 2021 19:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Veel.
Zeker in de horeca setting.
Voor het openstellen voor iedereen.quote:
Veel.quote:Op zondag 12 september 2021 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet in theaters, horeca en bioscopen.quote:Op zondag 12 september 2021 19:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen. Die is al weg.
Ik denk het tweede. M'n aura wat doe je.quote:Op zondag 12 september 2021 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kon zonder QR code naar de bios en naar het restaurant, straks niet meer.
Edit: of is de versoepling dat ik straks in de bios weer naast een wildvreemde mag zitten zonder een stoeltje ertussen, of dat mijn tafeltje in het restaurant weer dichter op dat van de buren staat?
Hoeveel moet het dan perse zijn en waarom?quote:Op zondag 12 september 2021 19:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Voor het openstellen voor iedereen.
Dus ik mag weer dichterbij wildvreemden komen en in ruil daarvoor moet ik een QR code laten zien.quote:
Complete bullshit.quote:Op zondag 12 september 2021 19:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Voor het openstellen voor iedereen.
Dat laatste. Dus.quote:Op zondag 12 september 2021 19:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Edit: of is de versoepling dat ik straks in de bios weer naast een wildvreemde mag zitten zonder een stoeltje ertussen, of dat mijn tafeltje in het restaurant weer dichter op dat van de buren staat?
Die was er wel hoor. Kijk maar op de website van de overheid:quote:Op zondag 12 september 2021 19:10 schreef Johannes788 het volgende:
De regels zijn nu gewoon veel beter dan over 2 weken. Pochen met 1,5 meter regel die verdwijnt is omzin, die was er al niet meer
quote:Op zondag 12 september 2021 18:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier valt de bioscoop toch niet onder he?
Geen 1,5 meter meer. Lekker op elkaar.quote:Op zondag 12 september 2021 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus ik mag weer dichterbij wildvreemden komen en in ruil daarvoor moet ik een QR code laten zien.
Ik mis nog steeds de versoepeling
Nou de horeca hier ter stede heeft hem ook al afgeschaft hoor. En zelfs als dat zo zou zijn is dat natuurlijk geen versoepeling voor de burger, maar voor de ondernemer. (Daarmee niet minder belangrijk overigens). Ben benieuwd hoe dit gaat uitwerken.quote:Op zondag 12 september 2021 19:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Veel.
Zeker in de horeca setting.
[..]
Niet in theaters, horeca en bioscopen.
Die kunnen straks weer als vanouds vullen. Geen 1,5 meter meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |