Ah, Feyenoord zoals we Feyenoord kennenquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
Wat een frustrerende wedstrijd is dit zeg. De hele tijd moeilijke, lange ballen. Heel erg slordig om gaan met de kansen / mogelijkheden die je krijgt. Nee, ik vind het erg matig.
Ik vind het wel meevallen. Werkt keihard maar heeft gewoon geen enkele ruimte vandaag. En dan nog was hij heel belangrijk bij die megakans van Linssen.quote:
Slordig en afgetroefd op het druk zetten.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn 16:00 vrij zijn van het werk is zwaar mislukt.
Waarom hebben we deze nietige ploeg nog niet op de knietjes gekregen?
Hij moet veel simpeler spelen. Loopt zichzelf nu al voor de zoveelste keer vast op een onnodige manier.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Werkt keihard maar heeft gewoon geen enkele ruimte vandaag. En dan nog was hij heel belangrijk bij die megakans van Linssen.
Omdat het aanvallend niet loopt eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn 16:00 vrij zijn van het werk is zwaar mislukt.
Waarom hebben we deze nietige ploeg nog niet op de knietjes gekregen?
Verdedigend was dit ook niet heel goedquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het aanvallend niet loopt eigenlijk.
Misschien, maar Sini is sowieso de enige die wat gevaarlijks kan met een bal heb ik het ideequote:Op dinsdag 14 september 2021 18:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij moet veel simpeler spelen. Loopt zichzelf nu al voor de zoveelste keer vast op een onnodige manier.
We kunnen niet zonder Ali dus.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het aanvallend niet loopt eigenlijk.
We missen drie rechtsbuitensquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen niet zonder Ali dus.
Inpakken en wegwezen hier dus met 1 punt op zak.
Gelukkig is Pedersen er nogquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We missen drie rechtsbuitens
Tijdrekkenquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:21 schreef fetX het volgende:
Ik snap nooit dat dit niet 1 meter verder kan
Noem er nog eenquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:22 schreef Qarrad het volgende:
Ik snap niet waarom Gökçü de vrije trappen mag blijven nemen
Nounounouquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:24 schreef fetX het volgende:
Wat was dit matig zeg. Kanonnen.
Zondag verliezen van PSV, en die kans zit er dik in, en dan zit je ineens in een hele matige fase.
Feyenoord en verliezen tegen PSV... Dat zie ik zo snel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:24 schreef fetX het volgende:
Wat was dit matig zeg. Kanonnen.
Zondag verliezen van PSV, en die kans zit er dik in, en dan zit je ineens in een hele matige fase.
Dan win je 4x niet op rij. Dat zou ik matig vinden hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nounounou
Niet doorslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |