Ik denk dat Haifa wel iets beter is dan Luzern maar veel zal het niet schelen. Zou wel lekker zijn als ze laten zien dat Utrecht een incident was.quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zoals verwacht, prima opstelling.
Wat zou het lekker zijn als we dit gewoon makkelijk winnen, bij Willem II en Luzern hebben we tegen vergelijkbare tegenstanders laten zien dat prima te kunnen.
Als iets in korte tijd twee keer gebeurt is het heel toevallig.quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Haifa wel iets beter is dan Luzern maar veel zal het niet schelen. Zou wel lekker zijn als ze laten zien dat Utrecht een incident was.
Tja die wedstrijden bij Elfsborg en Utrecht kwamen na een serie van echt uitstekende wedstrijden. Denk dat Feyenoord het gewoon nog niet kan opbrengen om iedere keer zo goed te spelen, maar das niet zo erg in de fase van opbouw waar we nog in zitten. Zeker aangezien we twee keer in de week spelen en een smalle selectie hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Haifa wel iets beter is dan Luzern maar veel zal het niet schelen. Zou wel lekker zijn als ze laten zien dat Utrecht een incident was.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als iets in korte tijd twee keer gebeurt is het heel toevallig.
Vier middenvelders met Linssen en Sini als spitsbroers? Of kan die Aursnes ook op de flanken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Toornstra, Linssen, Sinisterra
De Toorn zal wel van rechts komen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vier middenvelders met Linssen en Sini als spitsbroers? Of kan die Aursnes ook op de flanken.
Met z'n snelheid wel een groot gevaar op de rechterkantquote:Op dinsdag 14 september 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Toorn zal wel van rechts komen?
Vooral de vermoeidheid wordt denk ik nogal onderbelicht in de wedstrijd tegen Utrecht. Er zat net 60 uur tussen het laatste fluitsignaal in Zweden en het eerste fluitsignaal in de Galgenwaard. Dat is echt extreem kort, zeker als je daartussen ook nog een vliegreis moet maken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja die wedstrijden bij Elfsborg en Utrecht kwamen na een serie van echt uitstekende wedstrijden. Denk dat Feyenoord het gewoon nog niet kan opbrengen om iedere keer zo goed te spelen, maar das niet zo erg in de fase van opbouw waar we nog in zitten. Zeker aangezien we twee keer in de week spelen en een smalle selectie hebben.
Nu na twee weken rust en een aanvallend ingestelde tegenstander hoop ik vandaag weer een goede wedstrijd te zien
Ook gewoon de scherpte na zoveel wedstrijden in korte tijd. Malacia gaf door knullige fouten gewoon twee goals weg.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vooral de vermoeidheid wordt denk ik nogal onderbelicht in de wedstrijd tegen Utrecht. Er zat net 60 uur tussen het laatste fluitsignaal in Zweden en het eerste fluitsignaal in de Galgenwaard. Dat is echt extreem kort, zeker als je daartussen ook nog een vliegreis moet maken.
Kan de trainingen niet aan.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:25 schreef Cara het volgende:
Even op vakantie geweest, wat is de status van onze Arsenal 'aanwinst'?
Feyenoord blijkt een niveautje hoger te zijn dan Arenalquote:Op dinsdag 14 september 2021 16:25 schreef Cara het volgende:
Even op vakantie geweest, wat is de status van onze Arsenal 'aanwinst'?
zuchtquote:
Ik heb geen idee eigenlijkquote:
Sinds Haps weg is vaker van dit soort “foutjes”quote:
@fetX en ik vinden dat Malacia nu al geen goede wedstrijd meer kan spelen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds Haps weg is vaker van dit soort “foutjes”
quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:fetx en ik vinden dat Malacia nu al geen goede wedstrijd meer kan spelen.
En/of sinds hij geselecteerd is voor het Nederlands elftal. Dat was ongeveer tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds Haps weg is vaker van dit soort “foutjes”
Ja vond ik ook!quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:44 schreef aTypisch het volgende:
Haifa wel een mooi uitshirt voor Feyenoord aan.
Tijd voor weer zo'n groen-witte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |