Het fijne aan een goede relatie is dat je dat accepteert en eromheen werkt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lukt mij meestal ook wel. Maar toch vind ik het vaak ook wel leuk om rond te neuzen. Maar niet als ik Six. bij me heb, dan wordt het echt al heel snel ellende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als architect kan ik bevestigen noch ontkennen dat wij met klanten in bad gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het fijne aan een goede relatie is dat je dat accepteert en eromheen werkt.![]()
Ik heb waarschijnlijk in m'n eigen topic wel eens gezegd dat ik met onze architect badkamertegels uit heb gezocht. We hebben een hele middag doorgebracht in een tegelzaak met hondendduizendmiljoen stalen en een boel koffie. Dat had ik met mijn lief nooit kunnen doen. Ik gun iedereen een eigen architect voor het uitzoeken van tegels, het kiezen van kleuren en - nu ik toch bezig ben - voor het kopen van kleren, het struinen door tuincentra, het kijken van kostuumdrama's, het voorlezen van poëzie, samen uitgebreid in bad gaan en al die andere dingen waar de teerbeminde geen zin in heeft.
Yep, al dat soort dingen doe ik lekker alleen of met m'n moeder of zoquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het fijne aan een goede relatie is dat je dat accepteert en eromheen werkt.![]()
Ik heb waarschijnlijk in m'n eigen topic wel eens gezegd dat ik met onze architect badkamertegels uit heb gezocht. We hebben een hele middag doorgebracht in een tegelzaak met hondendduizendmiljoen stalen en een boel koffie. Dat had ik met mijn lief nooit kunnen doen. Ik gun iedereen een eigen architect voor het uitzoeken van tegels, het kiezen van kleuren en - nu ik toch bezig ben - voor het kopen van kleren, het struinen door tuincentra, het kijken van kostuumdrama's, het voorlezen van poëzie, samen uitgebreid in bad gaan en al die andere dingen waar de teerbeminde geen zin in heeft.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:48 schreef archito het volgende:
[..]
Als architect kan ik bevestigen noch ontkennen dat wij met klanten in bad gaan.
Jammer.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:48 schreef archito het volgende:
[..]
Poëzie voorlezen wel ja?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:48 schreef archito het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een kiekje van ons beiden:quote:Op maandag 1 november 2021 12:23 schreef Seven. het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd wie dan die architect van Claudia is
Niet in bad? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op maandag 1 november 2021 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een kiekje van ons beiden:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2021 14:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Niet in bad? Ik vraag dit voor een vriend
Fijne meevaller!quote:Op maandag 1 november 2021 15:06 schreef Seven. het volgende:
Budget update: alles doorgerekend. Er blijft een paar duizend euro over dus dan nemen we de vloer op de begane grond ook mee.
Locaties staan ook op de website even door klikken naar de juiste winkel bij het product en daar zie je gangpad en stellingnummer.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:26 schreef Tegan het volgende:
Als ik exact weet wat ik wil hebben dan neem ik direct de sluiproute naar de computers in het magazijn en zoek daar op waar het ligt...
*Roept de architect*quote:Op maandag 1 november 2021 21:22 schreef Seven. het volgende:
Six. haalt zojuist een dikke streep door de gekozen keukenkleur.
quote:Op donderdag 30 april 2020 14:35 schreef Seven. het volgende:
En het idee van kurk blijft een beetje plakken!![]()
Maar kurk vloer én kurk wand is wel too much
Ik denk dat een kurkvloer goed past in de sfeer die je wilt. Heel fraai in combinatie met aardetinten.quote:Op maandag 1 november 2021 22:07 schreef Seven. het volgende:
Nu is het plan om eerst een vloer te kiezen. En Six. heeft z'n oog ineens laten vallen op kurk. Ik ben voor:
[..]
[/quote]quote:Op maandag 1 november 2021 22:07 schreef Seven. het volgende:
Nu is het plan om eerst een vloer te kiezen. En Six. heeft z'n oog ineens laten vallen op kurk. Ik ben voor:
[..]
Ik blijf gewoon uit de buurt van de heer of dame die de vloer komt leggen, redelijke kans dat ik die klus dan kan aftikken zonder hechtingen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:19 schreef flipsen het volgende:
Filmpje niet gekeken, maar @:Six. let op bij kurk: altijd van je af snijden
Ook niet gaan slopen dan, hè?quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:03 schreef Six. het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon uit de buurt van de heer of dame die de vloer komt leggen, redelijke kans dat ik die klus dan kan aftikken zonder hechtingen.
quote:Op maandag 8 november 2021 16:27 schreef Seven. het volgende:
Verder vandaag een veel mooiere vloer gevondenmaar Six. zit ineens wel heel erg op de kurk stoel.
[ afbeelding ]
Wel goed om te lezen, dit. Ik vind kurk heel mooi maar wat ik wel minder vind is het idee van meubelafdrukken.quote:Op maandag 8 november 2021 17:05 schreef PJ het volgende:
Zal ik hem eens vd kurk stoel halen: kurk is heel zacht en beschadigd snel. Je moet het elke paar jaar vernissen en regelmatig schoonmaken met speciaal soort polish. Zo niet: loop je het heel snel kaal. Kaal kurk en water in de keuken, knoeiende kleine etc erc vul zelf maar in wat er gebeurd met de vloer.
Hoe weet ik dit: de eerste 18 jaar van mijn leven bij mijn ouders en de laatste 6 jaar in mijn zoveelste eigen huis. Ik zou werkelijk nooit kiezen voor kurk op woon/keuken etage. Heb het nu op de bovenverdiepingen waar we met sokken lopen en toch al diverse beschadigigen die zich slecht laten wegwerken.
Wat bedoel je? In mijn huidige huis ligt het boven en aldaar ook meubelafdrukken van bedden en kastpoten. Even iets opnieuw indelen is er dan eigenlijk ook niet echt bij.quote:[..]
En hoe lang is dit geleden?
Is er geen verschil in de kwaliteit van verschillende kurkvloeren zoals je dat ook met zeil hebt? Ik heb bijvoorbeeld goedkoop zeil gehad in een keuken en dat beschadigde snel. Maar ik heb ook novilon gehad en dat was erg stevig. Die twee vloeren waren in feite onvergelijkbaar.quote:Op maandag 8 november 2021 22:02 schreef PJ het volgende:
[..]
Wat bedoel je? In mijn huidige huis ligt het boven en aldaar ook meubelafdrukken van bedden en kastpoten. Even iets opnieuw indelen is er dan eigenlijk ook niet echt bij.
En nogmaals als er iets zwaars-puntigs op de grond valt heb je als snel een buts en als je pech hebt een hap waardoor het bruine kruk eronder zichtbaar wordt (wij hebben gekleurde toplaag) waardoor dus bruine vlek.
O.a. IKquote:Op woensdag 10 november 2021 17:49 schreef Seven. het volgende:
Wie zijn al die mensen die op rechts stemmen!!
Deze komt heel erg in de buurt, wordt gewoon 1 kleur.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:51 schreef Tegan het volgende:
Weet even niet meer wat het definitieve ontwerp was maar eiland linkse kleur een de hoge kasten rechtse kleur?
quote:Op woensdag 10 november 2021 17:49 schreef Seven. het volgende:
Mannen, denk ik, of kleurenblinden ofzoquote:Op woensdag 10 november 2021 17:49 schreef Seven. het volgende:
En wat heb jij gestemd?!quote:Op woensdag 10 november 2021 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mannen, denk ik, of kleurenblinden ofzo
Dank voor je steunquote:Op woensdag 10 november 2021 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Links, mooi zacht chique bij het geheel
Dus je moet zijn man of kleurblind. Een vrouw is geen man en dus kleurblind. Dan snap ik niet waar die stemmen voor ral 1019 vandaan komen. Ik vermoed dat seven vals speelt.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dus je moet zijn man of kleurblind. Een vrouw is geen man en dus kleurblind. Dan snap ik niet waar die stemmen voor ral 1019 vandaan komen. Ik vermoed dat seven vals speelt.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht (man)quote:Op woensdag 10 november 2021 19:13 schreef LauriLynne het volgende:
Hier een stem voor rechts. ( en vrouw) Ik vind het contrast tussen links met het wit van het marmer te klein.
Kssst!quote:Op woensdag 10 november 2021 19:13 schreef LauriLynne het volgende:
Hier een stem voor rechts. ( en vrouw) Ik vind het contrast tussen links met het wit van het marmer te klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |