Ook niet gaan slopen dan, hè?quote:Op zaterdag 6 november 2021 08:03 schreef Six. het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon uit de buurt van de heer of dame die de vloer komt leggen, redelijke kans dat ik die klus dan kan aftikken zonder hechtingen.
quote:Op maandag 8 november 2021 16:27 schreef Seven. het volgende:
Verder vandaag een veel mooiere vloer gevondenmaar Six. zit ineens wel heel erg op de kurk stoel.
[ afbeelding ]
Wel goed om te lezen, dit. Ik vind kurk heel mooi maar wat ik wel minder vind is het idee van meubelafdrukken.quote:Op maandag 8 november 2021 17:05 schreef PJ het volgende:
Zal ik hem eens vd kurk stoel halen: kurk is heel zacht en beschadigd snel. Je moet het elke paar jaar vernissen en regelmatig schoonmaken met speciaal soort polish. Zo niet: loop je het heel snel kaal. Kaal kurk en water in de keuken, knoeiende kleine etc erc vul zelf maar in wat er gebeurd met de vloer.
Hoe weet ik dit: de eerste 18 jaar van mijn leven bij mijn ouders en de laatste 6 jaar in mijn zoveelste eigen huis. Ik zou werkelijk nooit kiezen voor kurk op woon/keuken etage. Heb het nu op de bovenverdiepingen waar we met sokken lopen en toch al diverse beschadigigen die zich slecht laten wegwerken.
Wat bedoel je? In mijn huidige huis ligt het boven en aldaar ook meubelafdrukken van bedden en kastpoten. Even iets opnieuw indelen is er dan eigenlijk ook niet echt bij.quote:[..]
En hoe lang is dit geleden?
Is er geen verschil in de kwaliteit van verschillende kurkvloeren zoals je dat ook met zeil hebt? Ik heb bijvoorbeeld goedkoop zeil gehad in een keuken en dat beschadigde snel. Maar ik heb ook novilon gehad en dat was erg stevig. Die twee vloeren waren in feite onvergelijkbaar.quote:Op maandag 8 november 2021 22:02 schreef PJ het volgende:
[..]
Wat bedoel je? In mijn huidige huis ligt het boven en aldaar ook meubelafdrukken van bedden en kastpoten. Even iets opnieuw indelen is er dan eigenlijk ook niet echt bij.
En nogmaals als er iets zwaars-puntigs op de grond valt heb je als snel een buts en als je pech hebt een hap waardoor het bruine kruk eronder zichtbaar wordt (wij hebben gekleurde toplaag) waardoor dus bruine vlek.
O.a. IKquote:Op woensdag 10 november 2021 17:49 schreef Seven. het volgende:
Wie zijn al die mensen die op rechts stemmen!!
Deze komt heel erg in de buurt, wordt gewoon 1 kleur.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:51 schreef Tegan het volgende:
Weet even niet meer wat het definitieve ontwerp was maar eiland linkse kleur een de hoge kasten rechtse kleur?
quote:Op woensdag 10 november 2021 17:49 schreef Seven. het volgende:
Mannen, denk ik, of kleurenblinden ofzoquote:Op woensdag 10 november 2021 17:49 schreef Seven. het volgende:
En wat heb jij gestemd?!quote:Op woensdag 10 november 2021 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mannen, denk ik, of kleurenblinden ofzo
Dank voor je steunquote:Op woensdag 10 november 2021 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Links, mooi zacht chique bij het geheel
Dus je moet zijn man of kleurblind. Een vrouw is geen man en dus kleurblind. Dan snap ik niet waar die stemmen voor ral 1019 vandaan komen. Ik vermoed dat seven vals speelt.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dus je moet zijn man of kleurblind. Een vrouw is geen man en dus kleurblind. Dan snap ik niet waar die stemmen voor ral 1019 vandaan komen. Ik vermoed dat seven vals speelt.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht (man)quote:Op woensdag 10 november 2021 19:13 schreef LauriLynne het volgende:
Hier een stem voor rechts. ( en vrouw) Ik vind het contrast tussen links met het wit van het marmer te klein.
Kssst!quote:Op woensdag 10 november 2021 19:13 schreef LauriLynne het volgende:
Hier een stem voor rechts. ( en vrouw) Ik vind het contrast tussen links met het wit van het marmer te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |