quote:Op zondag 12 september 2021 00:31 schreef Slobeend het volgende:
Zeer vervelend dat die oer-Britten dit succes mogen claimen.
Rondere rackets?quote:Op zondag 12 september 2021 00:31 schreef Slobeend het volgende:
Zeer vervelend dat die oer-Britten dit succes mogen claimen.
Wel gelijk binnen met 2.5 miljoen $quote:Op zondag 12 september 2021 00:33 schreef hhh38 het volgende:
Zo Amerikaans om eerst de cheque uit te reiken en dan pas de trofee
Hoop wel dat ze de vuistjes na ieder punt snel achterwege gaan laten. Op een gegeven moment was het irritant. Beide spelers deden na elk gewonnen punt een vuistje.quote:Op zondag 12 september 2021 00:27 schreef Slobeend het volgende:
Wel mooi die puurheid van deze twee. Zal er wel snel vanaf gaan.
Ik denk dat ze zeker een toekomstig top 5 speelster is.quote:Op zondag 12 september 2021 00:34 schreef Marcoss het volgende:
Murray claimden ze enkel als hij won, anders was het maar een vervelende Schot, benieuwd hoe dat met Raducanu gaat
Sowieso de vraag of dit een ultieme eendagsvlieg blijkt of dat ze over 2 jaar gewoon top-3 van de wereld staat
Ik dacht dat ze beiden qualifiers waren.quote:Op zondag 12 september 2021 00:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zou Fernandez daar mee gaan doen dan?
Dat is helaas een misser.quote:Op zondag 12 september 2021 00:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eerste ronde van de kwalificaties zelfs.
Osaka.quote:Op zondag 12 september 2021 00:35 schreef eentwee het volgende:
Ik denk dat Osaka het wel prima vindt dat er nu een nieuwe jonge ster is. Het is te hopen dat Emma wel tegen het succes bestand is.
Alex Corretje.quote:Op zondag 12 september 2021 00:41 schreef Slobeend het volgende:
Wie is deze vermoeiende man met Sven Nys-teksten.
Bijna andere generatie. Zit 5 jaar tussen.quote:Op zondag 12 september 2021 00:35 schreef eentwee het volgende:
Ik denk dat Osaka het wel prima vindt dat er nu een nieuwe jonge ster is. Het is te hopen dat Emma wel tegen het succes bestand is.
In mijn herinnering is deze vervelende heks daarmee begonnen. Dat was in elk geval de eerste keer dat ik me er kapot aan ergerde.quote:Op zondag 12 september 2021 00:36 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze de vuistjes na ieder punt snel achterwege gaan laten. Op een gegeven moment was het irritant. Beide spelers deden na elk gewonnen punt een vuistje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |