Ja. Ik spreekt het trouwens altijd uit als Lacôte.quote:
Mee eens.quote:Op zondag 12 september 2021 22:50 schreef hhh38 het volgende:
Kan Djokovic dit goeie serve-volley spel volhouden?
Lijkt me geen tactiek voor de hele wedstrijd
Vreselijk.quote:
Dat waarschijnlijk interesseert het verliezen van die eerste set Djokovic geen bal - excusez le mot.quote:
Nee, Nadal!quote:Op zondag 12 september 2021 22:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij was toch bekeerd van Federer-fan naar Djoko?
Nee, van Federer naar Nadal. Maar hier zit ik dubbel in. Want meer nog dan fan van Nadal ben ik fan van records. Ik vind het geweldig als er in sporten records worden gebroken, zeker ook in tennis. en als Djokovic wint, zijn die 21 GS'en natuurlijk een historisch record. Maar ik vind hem zo onsympathiek, met af en toe dat enge gebrul, dat ik het moeilijk vind om te hopen dat hij wint.quote:Op zondag 12 september 2021 22:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij was toch bekeerd van Federer-fan naar Djoko?
Nee, maar ik heb dit verhaal wel eerder gelezen dus je bent niet de enige.quote:Op zondag 12 september 2021 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje offtopic, maar reageren jullie op Facebook weleens op posts over tennis? Ik waagde het laatst daar te zeggen dat ik vond dat Djokovic geluk had gehad dat hij die ballenjongen niet had geraakt met de bal die hij boos wegsloeg, omdat hij dan best gediskwalificeerd had kunnen worden. Ik kreeg me daar een haatreacties over me heen.Was benieuwd of dat ook jullie dat weleens overkomt en of je daar dan nog op ingaat.
quote:Op zondag 12 september 2021 23:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dit verhaal wel eerder gelezen dus je bent niet de enige.
Ik vind Djokovic een heel eng mannetje, met zijn antivac gedoe en rare dieet. Maar het record is een kwestie van tijd dus daar maak ik me niet druk om.quote:Op zondag 12 september 2021 22:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, van Federer naar Nadal. Maar hier zit ik dubbel in. Want meer nog dan fan van Nadal ben ik fan van records. Ik vind het geweldig als er in sporten records worden gebroken, zeker ook in tennis. en als Djokovic wint, zijn die 21 GS'en natuurlijk een historisch record. Maar ik vind hem zo onsympathiek, met af en toe dat enge gebrul, dat ik het moeilijk vind om te hopen dat hij wint.
Ja, ik dus ook. en ook wanneer hij aardig doet of althans probeert te doen, vind ik hem eng. Het komt meestal onoprecht op me over en dat heb ik verder eigenlijk alleen bij Serena Williams en Azarenka.quote:Op zondag 12 september 2021 23:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind Djokovic een heel eng mannetje,
Ik heb geen Facebook, heerlijk rustigquote:Op zondag 12 september 2021 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje offtopic, maar reageren jullie op Facebook weleens op posts over tennis? Ik waagde het laatst daar te zeggen dat ik vond dat Djokovic geluk had gehad dat hij die ballenjongen niet had geraakt met de bal die hij boos wegsloeg, omdat hij dan best gediskwalificeerd had kunnen worden. Ik kreeg me daar een haatreacties over me heen.Was benieuwd of dat ook jullie dat weleens overkomt en of je daar dan nog op ingaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |