Hij bedoelt die 1e denk ikquote:Op zondag 12 september 2021 23:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alweer? Serieus? Dat gaat hem dan een eerste service/punt kosten.
Het was een grap.quote:
Niet mooi nee, niet zoquote:Op zondag 12 september 2021 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Wat vinden jullie van dit soort uitspattingen van Djoko? Kan niet omdat arme jongetjes en meisjes helemaal geen racket hebben, en hij slaat er weer eens eentje aan gruzelementen? Of juist wel mooi die oprechte frustratie en emotie?
quote:Op zondag 12 september 2021 23:31 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet of jullie het weten, maar in Servië hebben ze een tekenfilmserie over een figuur die is gebaseerd op Novak Djokovic en die allerlei vormen kan aannemen met zijn lichaam. Hij heet Barbaarbapapa.
Bij Djokovic kan ik het niet goed hebben. Als Federer of Murray het doet, voelt het heel anders.quote:Op zondag 12 september 2021 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Wat vinden jullie van dit soort uitspattingen van Djoko? Kan niet omdat arme jongetjes en meisjes helemaal geen racket hebben, en hij slaat er weer eens eentje aan gruzelementen? Of juist wel mooi die oprechte frustratie en emotie?
Het kan wel, maar ik ga hem er zeker niet sympathieker door vinden. Gewoon je woede in je spel leggen.quote:Op zondag 12 september 2021 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Wat betekent dat, een ban van een week ofzo?quote:
Ah.quote:Op zondag 12 september 2021 23:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.In de Bronx wonen meer afro's.
Federer doet het nooit toch ?quote:Op zondag 12 september 2021 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij Djokovic kan ik het niet goed hebben. Als Federer of Murray het doet, voelt het heel anders.
Moet kunnen.quote:Op zondag 12 september 2021 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Vooral veel unforced errors nuquote:Op zondag 12 september 2021 23:33 schreef Federer-fan het volgende:
Tot nu toe is dit best vernederend voor Djokovic.
Ja, Federer wel:quote:Op zondag 12 september 2021 23:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Federer doet het nooit toch ?
Murray ook niet al is hij wel vaak kwaad
Bij een volgende grap van een dergelijk niveau krijg je een permban!quote:Op zondag 12 september 2021 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat betekent dat, een ban van een week ofzo?
Ja vooral vroeger deed Federer het veel. Heb het Nadal echt nog nooit zien doen. Het lijkt me als tegenstander wel een heerlijk gevoel geven.quote:
Sooow.quote:Op zondag 12 september 2021 23:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij een volgende grap van een dergelijk niveau krijg je een permban!
Nadal heeft het nog nooit gedaan, misschien toen hij klein was. Hij en Edberg zijn wel de beschaafdste twee mannelijke tennissers aller tijden denk ik. Tim Mayotte werd altijd heel sportief gevonden, maar die ging me een keer uit z'n dak.quote:Op zondag 12 september 2021 23:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja vooral vroeger deed Federer het veel. Heb het Nadal echt nog nooit zien doen. Het lijkt me als tegenstander wel een heerlijk gevoel geven.
Nee, niet doen.quote:
Laat de meeste maar weg.quote:Op zondag 12 september 2021 23:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sooow.Maar da's dan een kwestie van tijd ben ik bang, want de meeste van mijn grappen zijn van bedenkelijk niveau.
En van dan?quote:Op zondag 12 september 2021 23:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Laat de meeste maar weg.
Ohja, van moest er ook bij.quote:Op zondag 12 september 2021 23:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En van dan?Anders loopt die zin toch niet.
![]()
Dank je wel. En mee eens.quote:Op zondag 12 september 2021 23:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ohja, van moest er ook bij.
Gelukkig maar, wacht maar tot hij evt nog wintquote:Op zondag 12 september 2021 23:44 schreef Federer-fan het volgende:
Toch staat Djokovic er best gelaten bij. Hij heeft zijn racket wel kapotgeslagen maar dat is alles. Hij heeft nog geen geluid gemaakt.
Zeg dat ja. Dan doe ik de tv denk ik meteen uit na het CP.quote:Op zondag 12 september 2021 23:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, wacht maar tot hij evt nog wint
Jaa.quote:Op zondag 12 september 2021 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Applaudisseren na een dubbele fout.
Met die mensen moeten we iets.
Da's een beetje men tennisniveau. Sterker nog, het is het niveau van men grappen.quote:
Mwah. Als je eerste service zo goed loopt dan zou ik ook gewoon volle kracht blijven serveren op 2e service bij 40-0.quote:
Als ie zo goed loopt had je de eerste wel in geslagen.quote:Op zondag 12 september 2021 23:48 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Mwah. Als je eerste service zo goed loopt dan zou ik ook gewoon volle kracht blijven serveren op 2e service bij 40-0.
Mja, een eerste service missen, wil niet zeggen dat je eerste service niet loopt.quote:Op zondag 12 september 2021 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie zo goed loopt had je de eerste wel in geslagen.
De eerste break voor wie dan ook?quote:
Ja Novakquote:Op zondag 12 september 2021 23:51 schreef Szura het volgende:
Mooi bagger dit, we willen een vijfsetter
Als iemand dit kan omkeren, is het Djokovic.quote:Op zondag 12 september 2021 23:51 schreef Szura het volgende:
Mooi bagger dit, we willen een vijfsetter
Medvedev is veel te vastquote:Op zondag 12 september 2021 23:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als iemand dit kan omkeren, is het Djokovic.
Ja, die wint waarschijnlijk de set en dan ook de wedstrijd denk ik. En ik wil op tijd naar bed.quote:Op zondag 12 september 2021 23:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De eerste break voor wie dan ook?
Nu wel, maar denk je niet dat hij nog heel nerveus kan worden, of dat Djokovic opeens beter gaat spelen?quote:
Ik denk ook dat de winnaar van deze set de partij wint.quote:Op zondag 12 september 2021 23:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, die wint waarschijnlijk de set en dan ook de wedstrijd denk ik. En ik wil op tijd naar bed.
Nee, het is een vrij dooie Rus, die laat zich niet gek makenquote:Op zondag 12 september 2021 23:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nu wel, maar denk je niet dat hij nog heel nerveus kan worden, of dat Djokovic opeens beter gaat spelen?
Slaap lekker, jongeman.quote:Op zondag 12 september 2021 23:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, die wint waarschijnlijk de set en dan ook de wedstrijd denk ik. En ik wil op tijd naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |