Da's een beetje men tennisniveau. Sterker nog, het is het niveau van men grappen.quote:
Mwah. Als je eerste service zo goed loopt dan zou ik ook gewoon volle kracht blijven serveren op 2e service bij 40-0.quote:
Als ie zo goed loopt had je de eerste wel in geslagen.quote:Op zondag 12 september 2021 23:48 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Mwah. Als je eerste service zo goed loopt dan zou ik ook gewoon volle kracht blijven serveren op 2e service bij 40-0.
Mja, een eerste service missen, wil niet zeggen dat je eerste service niet loopt.quote:Op zondag 12 september 2021 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie zo goed loopt had je de eerste wel in geslagen.
De eerste break voor wie dan ook?quote:
Ja Novakquote:Op zondag 12 september 2021 23:51 schreef Szura het volgende:
Mooi bagger dit, we willen een vijfsetter
Als iemand dit kan omkeren, is het Djokovic.quote:Op zondag 12 september 2021 23:51 schreef Szura het volgende:
Mooi bagger dit, we willen een vijfsetter
Medvedev is veel te vastquote:Op zondag 12 september 2021 23:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als iemand dit kan omkeren, is het Djokovic.
Ja, die wint waarschijnlijk de set en dan ook de wedstrijd denk ik. En ik wil op tijd naar bed.quote:Op zondag 12 september 2021 23:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De eerste break voor wie dan ook?
Nu wel, maar denk je niet dat hij nog heel nerveus kan worden, of dat Djokovic opeens beter gaat spelen?quote:
Ik denk ook dat de winnaar van deze set de partij wint.quote:Op zondag 12 september 2021 23:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, die wint waarschijnlijk de set en dan ook de wedstrijd denk ik. En ik wil op tijd naar bed.
Nee, het is een vrij dooie Rus, die laat zich niet gek makenquote:Op zondag 12 september 2021 23:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nu wel, maar denk je niet dat hij nog heel nerveus kan worden, of dat Djokovic opeens beter gaat spelen?
Slaap lekker, jongeman.quote:Op zondag 12 september 2021 23:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, die wint waarschijnlijk de set en dan ook de wedstrijd denk ik. En ik wil op tijd naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |