Hij bedoelt die 1e denk ikquote:Op zondag 12 september 2021 23:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alweer? Serieus? Dat gaat hem dan een eerste service/punt kosten.
Het was een grap.quote:
Niet mooi nee, niet zoquote:Op zondag 12 september 2021 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Wat vinden jullie van dit soort uitspattingen van Djoko? Kan niet omdat arme jongetjes en meisjes helemaal geen racket hebben, en hij slaat er weer eens eentje aan gruzelementen? Of juist wel mooi die oprechte frustratie en emotie?
quote:Op zondag 12 september 2021 23:31 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet of jullie het weten, maar in Servië hebben ze een tekenfilmserie over een figuur die is gebaseerd op Novak Djokovic en die allerlei vormen kan aannemen met zijn lichaam. Hij heet Barbaarbapapa.
Bij Djokovic kan ik het niet goed hebben. Als Federer of Murray het doet, voelt het heel anders.quote:Op zondag 12 september 2021 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Wat vinden jullie van dit soort uitspattingen van Djoko? Kan niet omdat arme jongetjes en meisjes helemaal geen racket hebben, en hij slaat er weer eens eentje aan gruzelementen? Of juist wel mooi die oprechte frustratie en emotie?
Het kan wel, maar ik ga hem er zeker niet sympathieker door vinden. Gewoon je woede in je spel leggen.quote:Op zondag 12 september 2021 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Wat betekent dat, een ban van een week ofzo?quote:
Ah.quote:Op zondag 12 september 2021 23:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.In de Bronx wonen meer afro's.
Federer doet het nooit toch ?quote:Op zondag 12 september 2021 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij Djokovic kan ik het niet goed hebben. Als Federer of Murray het doet, voelt het heel anders.
Moet kunnen.quote:Op zondag 12 september 2021 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Vooral veel unforced errors nuquote:Op zondag 12 september 2021 23:33 schreef Federer-fan het volgende:
Tot nu toe is dit best vernederend voor Djokovic.
Ja, Federer wel:quote:Op zondag 12 september 2021 23:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Federer doet het nooit toch ?
Murray ook niet al is hij wel vaak kwaad
Bij een volgende grap van een dergelijk niveau krijg je een permban!quote:Op zondag 12 september 2021 23:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat betekent dat, een ban van een week ofzo?
Ja vooral vroeger deed Federer het veel. Heb het Nadal echt nog nooit zien doen. Het lijkt me als tegenstander wel een heerlijk gevoel geven.quote:
Sooow.quote:Op zondag 12 september 2021 23:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij een volgende grap van een dergelijk niveau krijg je een permban!
Nadal heeft het nog nooit gedaan, misschien toen hij klein was. Hij en Edberg zijn wel de beschaafdste twee mannelijke tennissers aller tijden denk ik. Tim Mayotte werd altijd heel sportief gevonden, maar die ging me een keer uit z'n dak.quote:Op zondag 12 september 2021 23:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja vooral vroeger deed Federer het veel. Heb het Nadal echt nog nooit zien doen. Het lijkt me als tegenstander wel een heerlijk gevoel geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |