SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Adje van Paul de Leeuw zekerquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een nummer van Adje, als er behoefte aan is.
quote:
Toendertijd vond ik hem wel grappig. Maar kan me geen lied herinnerenquote:
Ik heb een solo nummer van hem.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Toendertijd vond ik hem wel grappig. Maar kan me geen lied herinneren
Bron: Wikipediaquote:Het lied is echter veel ouder dan het nummer van Leandros doet vermoeden. Het vindt waarschijnlijk zijn oorsprong in een soldatenlied uit de Dertigjarige Oorlog (1618–1648). In de 19e eeuw vonden tekstaanpassingen plaats in verband met de industriële revolutie en de ermee samengaande urbanisatie. Het lied kreeg toen zijn onderwerp: iemand wil naar de coole stad om de saaiheid van het platteland te ontvluchten. In dit geval is de coole stad Łódź in Polen. Van het lied ontstonden allerlei varianten al naargelang wie het zong. Het Oostenrijkse leger zong bijvoorbeeld in 1914 Rosa, wir fahr'n nach Lodz over een kanon dat ze voortsleepten naar die stad.
Maar dan nog..... waarom daar naartoe?quote:
Kennelijk omdat je er een kanonskogel kunt afschietenquote:Op zondag 12 september 2021 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dan nog..... waarom daar naartoe?
Dat is wel een onmogelijke keuze hoor. Maar ga dan maar over the top met de zingende decoupeerzagen. Jij gaat niet tot 00.30 door neem ik aanquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb een solo nummer van hem.
En een nummer dat hij zingt met de zingende decoupeerzagen.
Kies maar welke je wil horen. :
Ben je ze nou echt op Youtube aan het opzoeken?quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb een solo nummer van hem.
En een nummer dat hij zingt met de zingende decoupeerzagen.
Kies maar welke je wil horen. :
Nou..... ik heb weer genoeg klaar staan.quote:Op zondag 12 september 2021 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel een onmogelijke keuze hoor. Maar ga dan maar over the top met de zingende decoupeerzagen. Jij gaat niet tot 00.30 door neem ik aan
Ik hoor het nu precies ja!quote:Op zondag 12 september 2021 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Sterk gebaseerd op I Will Survive (er komt staks een heel stuk uit dat nummer voorbij), maar ik vind het nog steeds één van z'n beste singles.
Dat is duidelijk te horen ja.quote:Op zondag 12 september 2021 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Sterk gebaseerd op I Will Survive (er komt staks een heel stuk uit dat nummer voorbij), maar ik vind het nog steeds één van z'n beste singles.
Ik vrees het ergste.quote:Op zondag 12 september 2021 00:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nou..... ik heb weer genoeg klaar staan.
Er zitten gewoon echt heerlijke nummers tussen, die ik ook ga draaien als ik met Melting op vakantie ga.
Ben benieuwd wat hij er van vind.
Nou nee. Ik ben aan het bedenken hoe ik jouw show het beste door kan komen volgende week. Ik ben me nu al mentaal aan het voorbereiden.quote:Op zondag 12 september 2021 00:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ben je ze nou echt op Youtube aan het opzoeken?
Ik hoorde van Melting dat je misschien genoeg biertjes zou hebben.quote:Op zondag 12 september 2021 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ben aan het bedenken hoe ik jouw show het beste door kan komen volgende week. Ik ben me nu al mentaal aan het voorbereiden.
Ik ook. Ik denk dat ik advies ga inwinnen bij een slijter.quote:Op zondag 12 september 2021 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ben aan het bedenken hoe ik jouw show het beste door kan komen volgende week. Ik ben me nu al mentaal aan het voorbereiden.
OMG, daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op zondag 12 september 2021 00:05 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik hoorde van Melting dat je misschien genoeg biertjes zou hebben.
Misschien.... anders moet je nog boodschappen doen.
Zeker. Maar niet zo mooi als:quote:Op zondag 12 september 2021 00:05 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook weer zo'n fijn nummer.
quote:Op zondag 12 september 2021 00:05 schreef livelink het volgende:
Keeping the dream alive - Munchener Freiheit
quote:Op zondag 12 september 2021 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, daar had ik nog niet eens aan gedacht.
Het begin lijkt wel heel erg op elkaar.quote:
quote:Op zondag 12 september 2021 00:13 schreef DJ11 het volgende:
Oh nee, toch niet.Ik dacht: Mama, woar is mien pils?
Gelukkig toch nog een beetje normale muziek.quote:Op zondag 12 september 2021 00:14 schreef Dj_Vout het volgende:
Troost je..... dit nummer heb ik ook als muziek uitgekozen voor op vakantie.
Arme Meltingquote:Op zondag 12 september 2021 00:14 schreef Dj_Vout het volgende:
Troost je..... dit nummer heb ik ook als muziek uitgekozen voor op vakantie.
Je weet het toch ook.quote:
Heel erg normaal, zelfs...quote:Op zondag 12 september 2021 00:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog een beetje normale muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |