Ama? Ama? Who the fuck is Ama?quote:
AZ is weer terug naar het 'wint nooit van de top 3' tijdperk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:25 schreef fetX het volgende:
AZ is wel echt een paar tandjes minder dan vorig jaar hè. Aanvallend armoe op die Karlsson na.
Oh die heb ik wel eens voorbij zien komen. Daar houdt het wel mee op ook eigenlijk.quote:
Dank:*quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:23 schreef Coco het volgende:
Afgevinkt @:zipportal
Welkom @:Lavenderr
Grasquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV geeft erg veel kansen weg.
Geen vervelend potje om naar te kijken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV is niet zo heel erg goed vanavond hè
Dat zei ik gister ook tegen je moeder.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb een witte Magnum.
Even ter info.
Het begint er op te lijken dat je het bij het rechte eind hebt, Cocoquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
AZ is weer terug naar het 'wint nooit van de top 3' tijdperk.
Oei deze post kan mij nog eens keihard terugpakken.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb een witte Magnum.
Even ter info.
Ik wist niet dat die ook al in het wit kwamen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb een witte Magnum.
Even ter info.
Nee, die was vies.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die ook al in het wit kwamen.
Die van Dirty Harry was gewoon zwart toch?
Ik een kersenijsje. Zo lekker !quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb een witte Magnum.
Even ter info.
Geen perenijsje?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik een kersenijsje. Zo lekker !
Al heel lang hoor, maar ik ben er niet kapot van.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die ook al in het wit kwamen.
Die van Dirty Harry was gewoon zwart toch?
Zij heeft liever met nootjes.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen je moeder.
Dan heb je geluk. Als je een beetje aardig mikt met zo'n ding is het toch vrij terminaalquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Al heel lang hoor, maar ik ben er niet kapot van.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. Als je een beetje aardig mikt met zo'n ding is het toch vrij terminaal
Thomas is ziek dacht ik. Die is sinds hij onder contract staat ook al meer niet beschikbaar dan wel.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tweede helft zullen Mauro en Thomas wel weer gebracht worden
Ooh, dat scheelt dan al één ergernisquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Thomas is ziek dacht ik. Die is sinds hij onder contract staat ook al meer niet beschikbaar dan wel.
Denk dat het te lang geleden is dat je hem hebt gehoordquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens heeft liever Toeterjan
Twee weken terug nogquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat het te lang geleden is dat je hem hebt gehoord
Nu hebben we Braddie.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Blij dat die act weg is uit de SC.
Braddie is nooit voorbij.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel voorbij?
quote:
quote:De beslissing om het in KLB-SC niet meer over Braddie te laten gaan is omdat het altijd drama wordt, 100 posts lang over zijn privéleven gaat en die rare stalkers aangehaald worden.
In VBL werden en worden nog steeds soms foodreviews besproken, 3 posts lang voordat het weer over iets anders gaat. Het zou natuurlijk raar zijn als dat niet meer mag omdat het KLB steeds één groot raar drama wordt als het over die man gaat.
en chips en doperwtenquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu doet hij alleen nog reviews van matige blikken soep.
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu doet hij alleen nog reviews van matige blikken soep.
VBL SC......Genot.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lichtshows bij een voetbalwedstrijd
Glenn Helder?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:00 schreef leolinedance het volgende:
Die gozer bij die 5 seconden muziek bij De Eredivisie is wel awkward zeg
Gwoon.quote:
VBL / [VBL SC #7987] NEGERSEXquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie alleen drizzt/drizzzt voorbijkomen
Is dit nieuwe Bradge content? Of weer een copycat die oude shit online zet.quote:
Dank. Ik ging door het slotje heen. Sorryquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg hier een mention van.
Ter info.
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dank. Ik ging door het slotje heen. Sorry
Liever niet.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:15 schreef fetX het volgende:
Het wordt tijd dat AZ het overwicht omzet in doelpunten.
Braddie mag zijn overwicht ook wel eens omzetten.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:15 schreef fetX het volgende:
Het wordt tijd dat AZ het overwicht omzet in doelpunten.
Japanse vrouwen ook. Zoek maar eens op 'genki genki'.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Japanners hebben altijd iets geks over zich wanneer ze voetballen
quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Dé club van Noord-Holland krijgt klop.
Volendam gister netjes gewonnen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Dé club van Noord-Holland krijgt klop.
Beste analistquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Kenneth had gelijk, hij had het goed gezien
krijg diverse hits met diverse betekenissenquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Japanse vrouwen ook. Zoek maar eens op 'genki genki'.
Dit soort shit: https://imgur.com/p4X7n9tquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
krijg diverse hits met diverse betekenissen
Ja 0-3 is extreem geflatteerd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:43 schreef Slobeend het volgende:
PSV maakt drie goals uit een xG van 0,39 (lol) @:generationalpha
een zangeres?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit soort shit: https://imgur.com/p4X7n9t
Valt wel mee. AZ creëerde amper ietsquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja 0-3 is extreem geflatteerd.
ziedendquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
jellyquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder. Ik sta echt heel neutraal in deze wedstrijd.
Waarom speelt Feyenoord niet? Europa verplichtingen (Die de andere clubs ook hebben)?quote:Op zondag 12 september 2021 10:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer dat er vandaag allemaal van die niemendalletjes geprogrammeerd staan. Gelukkig is er F1.
Feyenoord moet dinsdag al om 16:45.quote:Op zondag 12 september 2021 11:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom speelt Feyenoord niet? Europa verplichtingen (Die de andere clubs ook hebben)?
Het programma van gister zag er beter uit idd.quote:Op zondag 12 september 2021 10:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer dat er vandaag allemaal van die niemendalletjes geprogrammeerd staan. Gelukkig is er F1.
En hoe zorgt dat ervoor dat ze gisteren niet konden spelen?quote:Op zondag 12 september 2021 11:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Feyenoord moet dinsdag al om 16:45.
quote:Op zondag 12 september 2021 11:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
En hoe zorgt dat ervoor dat ze gisteren niet konden spelen?
Dat is wel weer een goede, Cambuur - Go Ahead had ook vandaag gekund, dan was er tenminste nog een leuke pot, hoewel de derby van het noorden ook altijd wel fijn is.quote:Op zondag 12 september 2021 11:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
En hoe zorgt dat ervoor dat ze gisteren niet konden spelen?
Goed begin wel. Eerste schot op goal na 40 secondenquote:Op zondag 12 september 2021 12:04 schreef Caland het volgende:
Even kijken naar de grote Ali Akman show
Dit doet mij eraan denken dat PEC een klein probleem heeftquote:
Schieten vanaf de middellijn!quote:Op zondag 12 september 2021 12:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Nu moet de vierde keus keeper erin.
Ze hebben nog niet gewonnen hèquote:Op zondag 12 september 2021 12:33 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat NEC krijgt straks al 6 gratis punten door dommigheid van de tegenstanders
Nee maar dat zal normaal gesproken wel lukken.quote:Op zondag 12 september 2021 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet gewonnen hè
Ik gun dit NEC niet. Maar gun Willem II dit wel, lastig.quote:Op zondag 12 september 2021 12:33 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat NEC krijgt straks al 6 gratis punten door dommigheid van de tegenstanders
Ja, da's waar. We zullen zienquote:Op zondag 12 september 2021 12:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee maar dat zal normaal gesproken wel lukken.
Je dikke moeder op een driewieler.quote:Op zondag 12 september 2021 12:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik gun dit NEC niet. Maar gun Willem II dit wel, lastig.
Dacht dat ik jou een DM had gestuurd? Ik zit nog STEEDS te wachten.quote:Op zondag 12 september 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je dikke moeder op een driewieler.
Daar kan zij ook niks aan doen.quote:Op zondag 12 september 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die is op Wmo-indicatie, daar kan zij ook niks aan doen.quote:Op zondag 12 september 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wriedt kwam niet zo heel lekker terecht tochquote:Op zondag 12 september 2021 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wriedt eraf
Willem II wil verliezen.
Toch licht geblesseerd dus?quote:Op zondag 12 september 2021 13:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wriedt kwam niet zo heel lekker terecht toch
Gelukkig is er straks autorijden!quote:Op zondag 12 september 2021 14:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus wat kut.
En dan moet Sparta - Fortuna nog beginnen.
Wachtkamer voor de topper uit het noorden.quote:Op zondag 12 september 2021 13:40 schreef Makamba_ het volgende:
Oh man wat een ellende deze wedstrijd.
Ik heb geeneens het gevoel alsof ik een voetbalwedstrijd heb gekekenquote:Op zondag 12 september 2021 14:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Wachtkamer voor de topper uit het noorden.
Drie goede spelers en Schöne.quote:
Laatste 10 minuten waren nog wel vermakelijkquote:Op zondag 12 september 2021 14:13 schreef Makamba_ het volgende:
Oh het blijkt een vermakelijk gevecht te zijn geweest
Ik heb zes andere dingen gedaan terwijl de TV aan stond.quote:Op zondag 12 september 2021 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
4 verschillende keepers in 4 wedstrijden.
Willem II
De wedstrijd was wel echt ontzettend kut na die rode kaart. Dapper dat sommigen van jullie het hebben uitgezeten.
Ik ben hier voor het sociale aspect.quote:Op zondag 12 september 2021 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Willem II
De wedstrijd was wel echt ontzettend kut na die rode kaart. Dapper dat sommigen van jullie het hebben uitgezeten.
Dit bewerkstelligen als NEC in de laatste 10 minuten tegen een totaal moegestreden en toch al zwak Willem II maakte het alsnog pijnlijkquote:Op zondag 12 september 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste 10 minuten waren nog wel vermakelijk
Gewoon heel brak zijn is het devies.quote:Op zondag 12 september 2021 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Willem II
Hoe ver ben je nu dan?quote:Op zondag 12 september 2021 14:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Begin van wot is genot @:JR-Style-93
5 hoofdstukken nog maar gehad hoor. Maar zit er wel snel in.quote:
Snap ik wel. Het is dat het uitvak uitverkocht was anders had ik hier nu ook niet geweest. En voor de lol kijk je RKC-Vitesse meestal niet.quote:
@yatsquote:Op zondag 12 september 2021 17:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vitesse is ook maar een matig team.
vitesse mag blij zijn dat zo'n vaardige speler bij ze voetbaltquote:Op zondag 12 september 2021 17:47 schreef yats het volgende:
Waarom verbaasd het me niets dat Tannane witte sokjes over zijn sokken heen draagt?
Ik heb hem niet gemist tot nu toequote:Op zondag 12 september 2021 17:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vitesse mag blij zijn dat zo'n vaardige speler bij ze voetbalt
Dat is niet verbodenquote:Op zaterdag 18 september 2021 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Present.
Ik juich voor het grandioze Willem II vanavond.
Geen Antonyquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tegen Sporting stond Ajax nu al 2-0 voor. Kan je toch zien dat het niveau in de Eredivisie een stuk hoger ligt dan in Portugal.
We zijn het zowaar eens met elkaar eens!quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:20 schreef GGMM het volgende:
Berghuis doet het prima op 10
Ik ben zeer tevreden.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:21 schreef PicoMMP het volgende:
Berghuis topaankoop. En dat voor bijna niks
In Rotterdam-Zuid is men nu ziedend.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:21 schreef PicoMMP het volgende:
Berghuis topaankoop. En dat voor bijna niks
VI maandagquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:25 schreef Jiyar86 het volgende:
Doen we straks weer haxbal? Ik heb geoefend.
Maandagavond na VIquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:25 schreef Jiyar86 het volgende:
Doen we straks weer haxbal? Ik heb geoefend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |