abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202580967
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 10:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja, mn eyeliner was dus opop en ik moest gisteren de kroeg in, dus snel een nieuwe bij de kruidvat meegegrist. Wel weer een andere dan ik normaal had.

Lang verhaal kort word ik net compleet vertieft en verkreukeld wakker MAAR met mn eyeliner nog perfect :')

Tis een potje van essence en das toch net een wat gezelliger prijsje dan veel andere merken. Zal zo even de exacte naam opzoeken, mochten meer mensen geďnteresseerd zijn.
Veel blijven best oké zitten, maar de punt is niet precies genoeg om aan te brengen of uit de punt komt na een week amper inkt meer.

Wel leuk om te weten welke je hebt! :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_202581443
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 13:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Veel blijven best oké zitten, maar de punt is niet precies genoeg om aan te brengen of uit de punt komt na een week amper inkt meer.

Wel leuk om te weten welke je hebt! :)

Het is deze. Het is ook een dip, dus geen gedoe met prut die uit de punt moet komen, gewoon dippen en goaaaan!

En, wat voor mij belangrijk is, laat zich prima corrigeren als je een beetje vaart maakt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 12 december 2021 @ 14:57:25 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202582663
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
:W
Er zijn mensen lovend over die van Kiko Milano, maar die heb ik nog niet geprobeerd, ik heb nog aardig wat voorraad Catrice
O+ O+ O+

De Kiko Milano geprobeerd en glijdt direct van mijn bakkes af, stempelt als een malle.

Net als de Collistar stivk eyeshadow

Catrice was gewoon de beste evah
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202637256
Wie gebruikt hier bareminerals>
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 december 2021 @ 21:51:23 #65
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202639244
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:28 schreef Rupibma het volgende:
Wie gebruikt hier bareminerals>
Heb ooit een foundation geprobeerd (gekregen van collega) maar ik vond 't helemaal niks. Dof, mat en poederig. Niet mijn ding. Bovendien kan al het volledig minerale je huid ontzettend uitdrogen dus nope. Maar gezien de populariteit is het bij vele wel geliefd. Hoop dat iemand hier je kan helpen, :).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_202639418
quote:
17s.gif Op woensdag 15 december 2021 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Heb ooit een foundation geprobeerd (gekregen van collega) maar ik vond 't helemaal niks. Dof, mat en poederig. Niet mijn ding. Bovendien kan al het volledig minerale je huid ontzettend uitdrogen dus nope. Maar gezien de populariteit is het bij vele wel geliefd. Hoop dat iemand hier je kan helpen, :).
Ik wilde het juist bejubelen 😂
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 december 2021 @ 22:48:15 #67
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202640471
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:02 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ik wilde het juist bejubelen 😂
Zo zie je maar, :D!
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 16 december 2021 @ 08:46:47 #68
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_202642936
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Het is deze. Het is ook een dip, dus geen gedoe met prut die uit de punt moet komen, gewoon dippen en goaaaan!

En, wat voor mij belangrijk is, laat zich prima corrigeren als je een beetje vaart maakt.
Deze is echt top 🥰. Ik heb de matte versie.

Het enige nadeel is de punt (vind ik). Ik heb liever een kwastje dan een vilten tip. Ik hen hooded eyes helaas en dan is een vilten tip wat moeilijker.
  donderdag 16 december 2021 @ 08:52:19 #69
365714 Vansschoen
pi_202643000
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 december 2021 10:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Toch hiero: hypereasy brush tip pen van Maybelline.

Qua tightlinen raad ik eigenlijk Tattoo liner pencil van Maybelline aan.

Edit: godsamme, quote ik mezelf, :'). Bedoelt voor @:dancingphoebe
Tightlinen krijg ik maar niet onder controle, het kriebelt zo hard en mijn ogen beginnen direct met tranen, zou dat komen omdat ik oogpotlood niet gewend ben?. Op mijn waterlijn lukt het wel daar gebruik ik gel liner voor.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 december 2021 @ 09:49:57 #70
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202643552
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 08:52 schreef Vansschoen het volgende:

[..]
Tightlinen krijg ik maar niet onder controle, het kriebelt zo hard en mijn ogen beginnen direct met tranen, zou dat komen omdat ik oogpotlood niet gewend ben?. Op mijn waterlijn lukt het wel daar gebruik ik gel liner voor.
Echt leuk is het niet inderdaad maar ik vind wel dat het wimpers veel voller doet lijken icm mascara.

Hoe doe je het? Misschien is het de manier waarop dat voor tranen zorgt? Of wellicht het potlood en zou je een andere moeten proberen?
  donderdag 16 december 2021 @ 11:53:28 #71
365714 Vansschoen
pi_202645070
quote:
17s.gif Op donderdag 16 december 2021 09:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Echt leuk is het niet inderdaad maar ik vind wel dat het wimpers veel voller doet lijken icm mascara.

Hoe doe je het? Misschien is het de manier waarop dat voor tranen zorgt? Of wellicht het potlood en zou je een andere moeten proberen?
Ja het is inderdaad veel mooier 🤩.

Ik zal binnenkort eens het potlood kopen dat jij eerder geadviseerd hebt.

Misschien is het ook een combinatie van wennen en een potlood van de juiste kwaliteit.
  Vis een optie? donderdag 16 december 2021 @ 12:10:40 #72
70532 loveli
N
pi_202645313
Iemand nog een tip voor een lichtbruine of bronskleurige mascara? Zwart of donkerbruin doet het toch niet echt goed bij mij. Rond kerst zijn er nog weleens limited editions, ik heb er dit jaar nog geen gevonden.
crap in = crap out
pi_202645380
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 12:10 schreef loveli het volgende:
Iemand nog een tip voor een lichtbruine of bronskleurige mascara? Zwart of donkerbruin doet het toch niet echt goed bij mij. Rond kerst zijn er nog weleens limited editions, ik heb er dit jaar nog geen gevonden.
Kiko Milano misschien? Die hadden altijd een aardig assortiment gekleurde mascara's.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 december 2021 @ 15:01:30 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202648086
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 12:10 schreef loveli het volgende:
Hmm, ik denk dat Chanel Le Volume dan te donker is? Die heb ik (en is waterproof). Is echt een hele mooie.
  Vis een optie? donderdag 16 december 2021 @ 17:27:08 #75
70532 loveli
N
pi_202650501
Nu heb ik de bruine van Dior, ook een fijne (het lukt me met dat borsteltje om mezelf niet in m'n ooghoek te stempelen). Iets lichter zou me beter staan. Jaar of 5 geleden was er een mooie lichtere kerst-editie van Dior, die was perfect voor me.

Kiko heeft er 1 die ik ook wel wil proberen, als die niet te rood is.
crap in = crap out
pi_203214435
Yoo. Ik ben al langere tijd aan het stunten met eyeliner. essence en rimmel/spons is mwah, altijd wiebellijnen. de Mac is zeg maar te droog. De kruidvat huismerk mat is lachwekkend slecht. en de NYX brushstroke die ik vandaag kocht is zo goed dat ik ineens perfect lijntjes maak, huh?

nu vraag ik me alleen af. ik vind zwart hard staan bij mijn blonde haren en wenkbrauwen. maakt het verschil als ik bruine eyeliner zou gebruiken? en zo ja, matcht dit dan wel bij zwarte waterlijnpotlood en mascara?
pi_203226976
Ik heb vandaag op mijn hand de bruine NYX Epic eyeliner getest. En ook gekocht vanwege de Douglas korting die tot vandaag geldt...

Ik ga die denk ik terugbrengen. Volgens mij zit er een rode tint in en ik vind de zwarte toch mooier.

Ter vergelijking: van onderen naar boven
- NYX Epic Eyeliner bruin
- NYX Epic Eyeliner zwart
- MAC Brushstroke eyeliner
- Kruidvat Eyeliner mat

Tweede foto is na meermaals handen wassen. Bijzonder dat de zwarte NYX is blijven zitten en de bruine niet.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2022 20:23:43 ]
  zondag 16 januari 2022 @ 20:37:36 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203227229
Terugbrengen?
pi_203227236
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:37 schreef Molo het volgende:
Terugbrengen?
Ja hij is opgeopend, die streep op mijn hand is van een tester in de winkel
  zondag 16 januari 2022 @ 20:38:37 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203227245
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:43 schreef 09 het volgende:
Yoo. Ik ben al langere tijd aan het stunten met eyeliner. essence en rimmel/spons is mwah, altijd wiebellijnen. de Mac is zeg maar te droog. De kruidvat huismerk mat is lachwekkend slecht. en de NYX brushstroke die ik vandaag kocht is zo goed dat ik ineens perfect lijntjes maak, huh?

nu vraag ik me alleen af. ik vind zwart hard staan bij mijn blonde haren en wenkbrauwen. maakt het verschil als ik bruine eyeliner zou gebruiken? en zo ja, matcht dit dan wel bij zwarte waterlijnpotlood en mascara?
Bruine eyeliner kan prima bij zwart.

Zwarte waterlijn vind ikzelf dan weer erg hard en zie ik vrijwel nooit meer gedragen worden, worden je ogen ook heel klein en scherp van.
pi_203227255
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:38 schreef Molo het volgende:

[..]
Bruine eyeliner kan prima bij zwart.

Zwarte waterlijn vind ikzelf dan weer erg hard en zie ik vrijwel nooit meer gedragen worden, worden je ogen ook heel klein en scherp van.
Ik heb vandaag een bruine Mac waterlijn getest maar mijn waterlijn werd er rood van :')
  zondag 16 januari 2022 @ 20:39:49 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203227259
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:38 schreef 09 het volgende:

[..]
Ja hij is opgeopend, die streep op mijn hand is van een tester in de winkel
Ah ok.
Ja winkels weer open natuurlijk, dus testers weer mogelijk
  zondag 16 januari 2022 @ 20:40:32 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203227272
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:39 schreef 09 het volgende:

[..]
Ik heb vandaag een bruine Mac waterlijn getest maar mijn waterlijn werd er rood van :')
En gewoon waterlijn skippen qua kleur?
pi_203227273
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Ah ok.
Ja winkels weer open natuurlijk, dus testers weer mogelijk
Klopt maar Douglas Leidschendam en Leiden zijn een drama. Hebben beide nauwelijks testers. En personeel vertelde mij dat ze zelf geen testers kunnen "maken".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2022 20:40:50 ]
pi_203239512
Oh bij ici Paris maken ze wel testers. Doen ze gewoon in een bakje.
pi_203397851
Hoi, ik snap niks van de nieuwe make-up van tegenwoordig, kan iemand me helpen?

Ik pas nog steeds toe wat ik deed toen ik 17 was. Sindsdien zijn er natuurlijk allerlei nieuwe producten op de markt gekomen en nieuwe technieken bedacht, maar dat heb ik allemaal niet gevolgd. Ik koop nog steeds m'n oude vertrouwde spul en smeer dat voornamelijk met m'n vingers op m'n smoel, maar dat kan vast slimmer.

Waar kan ik tips krijgen over geschikte producten en hoe ik die in 10 minuten een beetje leuk kan aanbrengen? Zijn er YouTubers die laten zien hoe iemand van 40 een beetje aardige dag-make-up kan aanbrengen zonder er meteen uit te zien als Nikkie Tutorials (die overigens awesome is, maar niet de look die ik zoek voor op het schoolplein)? Alle hulp is welkom 8-)
  Vis een optie? vrijdag 28 januari 2022 @ 01:55:51 #87
70532 loveli
N
pi_203398021
Wayne Goss op YouTube. Anderen laten zien wat bij hun leuk staat, hij geeft tips voor bv verschillende oogvormen en andere dingen die je wel/niet wilt accentueren.

Foundation doet de jeugd met een beautyblender, maar die hebben meer tijd.

Luminous Silk foundation van Armani, ik zie er instant beter mee uit (en gewoon snel, met vingers).
crap in = crap out
pi_203398097
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 01:15 schreef Amsel het volgende:

Ik pas nog steeds toe wat ik deed toen ik 17 was. Sindsdien zijn er natuurlijk allerlei nieuwe producten op de markt gekomen en nieuwe technieken bedacht, maar dat heb ik allemaal niet gevolgd. Ik koop nog steeds m'n oude vertrouwde spul en smeer dat voornamelijk met m'n vingers op m'n smoel, maar dat kan vast slimmer.

Waar kan ik tips krijgen over geschikte producten en hoe ik die in 10 minuten een beetje leuk kan aanbrengen? Zijn er YouTubers die laten zien hoe iemand van 40 een beetje aardige dag-make-up kan aanbrengen zonder er meteen uit te zien als Nikkie Tutorials (die overigens awesome is, maar niet de look die ik zoek voor op het schoolplein)? Alle hulp is welkom 8-)
1. Koop een beautyblender (zo'n eivormige spons). Je hebt ook vet goedkope. Is uiteindelijk veel fijner voor het aanbrengen van foundation en concealer. Dit kan makkelijk in 10 min, gaat vaak nog sneller dan met je vingers en je foundation en concealer zitten gewoon mooier.
2. Over die concealer doe je ook nog wat baking powder. Wel opletten dat het niet in de fijne lijntjes komt (groter risico als je al beetje rimpeltjes hebt of kraaienpootjes etc), dus wel afwerken met poederkwast
3. Zoek op youtube ff een 'contour' tutorial op. Als je dat goed leert, dan is dat echt mooi :)
4. Qua wenkbrauwen: niet meer gewoon 'inkleuren bam' maar echt haartjes tekenen, zachte lijnen en browwax of browgel gebruiken. Ik vind zo'n ingestifte onnatuurlijke wenkbrauw echt niet meer van deze tijd :P
5. Tutorial die ik mooi/fijn vind (moet natuurlijk bij je eigen smaak passen dus geen idee of dit je aanstaat):

- (is ook met die beautyblender, de manier waarop ze haar wenkbrauwen doet, ook best natuurlijke makeup, en denk dat dit ook bij een 40jarige ook erg mooi en natuurlijk is).
- - is op een veeeeel ouder persoon, maar ik vind de manier waarop hij het uitlegt en stap voor stap laat zien ontzettend illustratief; dit is een complete make-up tutorial :)
- - contouren
- - Gina met haar brows O+

Zoals je ziet kan je alles op youtube leren, zowel qua techniek als producten :P

En ik draag amper nog make-up, maar als ik in het weekend uitga doe ik het wel en ook als bovenstaande, want ik hou niet echt van heftige make-up maar wel dat je er net wat frisser uit ziet :)
pi_203398164
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 01:15 schreef Amsel het volgende:

pi_203398175
Ik heb een 5 minuten routine.
1 maybelline eraser Concealer op mn kringen onder de ogen ( kan je met je vingers uitwerken of Beautyblender)
2 poeder foundation
3 mascara
4 burts bees gekleurde lipbalm
En wegwezen, zie er dan verzorgd genoeg uit haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')