Rechtse mensen zijn ook erg bezig met identiteitspolitiek ..... PVV en FvD hebben daar vele zeteltjes mee gewonnen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
Maar links houdt zich liever bezig met identiteitspolitiek
en gaan met een machinegeweer de moskee binnen , om orde op zaken te stellenquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Er is geen rechtse terreur, alleen linkse en islamitische.
Rechts heeft geen geheime agenda; ze ventileren hun mening en wensen open en bloot.
Ben je nou bezig om bijvoorbeeld het Rwanda drama in de schoenen van rechtse mensen te schuiven?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nou ja... rechtse mensen zijn ook maar gewone mensen met geheime agenda's.
Net zoals linkse mensen
En er is zeker wel extreemrechtse terreur, voortkomend uit etnische haat.
En veel minder extreemlinkse terreur in de westerse landen.
Maar jij bent al die moordpartijen van etnische haat al weer vergeten?
In Nederland? Werkelijk?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:35 schreef Bluesdude het volgende:
Maar jij bent al die moordpartijen van etnische haat al weer vergeten?
Identiteitspolitiek is niets meer dan een show voor de bühne om het maar niet over belangrijke thema's te hoeven hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Rechtse mensen zijn ook erg bezig met identiteitspolitiek ..... PVV en FvD hebben daar vele zeteltjes mee gewonnen.
Waar? In Nederland?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:37 schreef michaelmoore het volgende:
en gaan met een machinegeweer de moskee binnen , om orde op zaken te stellen
Ik vind dat de PVV zich nog weleens onfatsoenlijk uitlaat over Nederlandse burgers van een zeker geloof.quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:16 schreef Galvez het volgende:
[..]
I beg you pardon.Wie bedoel je daar mee? Toch niet PVV/FvD hoop ik.
Serieus? Ontken je rechts terreur?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Er is geen rechtse terreur, alleen linkse en islamitische.
Rechts heeft geen geheime agenda; ze ventileren hun mening en wensen open en bloot.
Dit topic gaat over Nederland.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Serieus? Ontken je rechts terreur?
Aanslagen in Noorwegen op 22 juli 2011
Aanslagen in Christchurch op 15 maart 2019
Moordaanslag op Walter Lübcke 2 juni 2019
Aanslag Hanau 19 februari 2020
aanslag in Halle 9 oktober 2019
In die zin dat de identiteitspolitiek van PVV en FvD dwingende kwesties als opwarming van de aarde opzij schuift.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Identiteitspolitiek is niets meer dan een show voor de bühne om het maar niet over belangrijke thema's te hoeven hebben.
O... je wilt die moordpartijen graag vergeten.... Je sympathiseert best wel met die etnisch haat.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
In Nederland? Werkelijk?
Volkert vd G. was links.
Verder zijn er wat islamitische moordenaars geweest, o.a. op van Gogh.
Ik heb het niet over Rwanda..... niet dat in mijn schoenen schuiven.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:38 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ben je nou bezig om bijvoorbeeld het Rwanda drama in de schoenen van rechtse mensen te schuiven?
En ik maar denken dat dit topic over Nederland ging.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Serieus? Ontken je rechts terreur?
Aanslagen in Noorwegen op 22 juli 2011
Aanslagen in Christchurch op 15 maart 2019
Moordaanslag op Walter Lübcke 2 juni 2019
Aanslag Hanau 19 februari 2020
aanslag in Halle 9 oktober 2019
Dit topic gaat over een Nederlands programma, over vermeend rechts terrorisme in Nederland.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:57 schreef Bluesdude het volgende:
O... je wilt die moordpartijen graag vergeten.... Je sympathiseert best wel met die etnisch haat.
Jij had het over links-rechts in het algemeen. Niet specifiek in Nederland.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Rwanda..... niet dat in mijn schoenen schuiven.
Ik had het over de etnische haat in westerse landen , waardoor sommige rechtse lieden radicaliseren en mensen gaan vermoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]Wie is de bron van deze tabel. Wie heeft het gemaakt, waar is het gepubliceerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt mij een frauduleus bericht van dubieuze bron . AIVD en NCTV hebben dit tabel zeker niet gemaakt
quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]Wie heeft deze fluttabel gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er uit als een matig uitgevoerde huiswerkopdracht van iemand in de onderbouw van de HAVO.![]()
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
Maar rechts terreur in westerse landen is niet los te zien van de sympathisanten in Nederland.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit topic gaat over een Nederlands programma, over vermeend rechts terrorisme in Nederland.
Bron is imgur en geen officiële bron dus.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie is de bron van deze tabel. Wie heeft het gemaakt, waar is het gepubliceerd.
Het lijkt mij een frauduleus bericht van dubieuze bron . AIVD en NCTV hebben dit tabel zeker niet gemaakt
De “journalisten” moeten het wel even spannender maken dan dat het is, anders haalt al helemaal iedereen zijn schouders op.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar rechts terreur in westerse landen is niet los te zien van de sympathisanten in Nederland.
En daar ging het programma over.
Dat kan. Hetzelfde geldt voor linkse terreur en moslimterreur.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:17 schreef Bluesdude het volgende:
Maar rechts terreur in westerse landen is niet los te zien van de sympathisanten in Nederland.
En daar ging het programma over.
Aan de andere kant van de wereld ja... Maar als het dan toch een valide argument is dan kunnen we IS, Al Qaida en de Taliban ook wel als voorbeeld nemen toch?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Of een jeugd-zomerkamp van een linkse organisatie.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Of het interneren van de Oeigoeren...quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Of een jeugd-zomerkamp van een linkse organisatie.
maar als we het hebben over borstkastmelk, uit een engels ziekenhuis, dan is dit wel weer relevant?quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de wereld ja... Maar als het dan toch een valide argument is dan kunnen we IS, Al Qaida en de Taliban ook wel als voorbeeld nemen toch?
De extreemrechtsen op dit forum laten zich wel weer goed kennen ja.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:39 schreef Hexagon het volgende:
Waarschijnlijk zitten er wel een paar lui in dit topic in die groepen
Deze tabel is op basis van de publicaties gemaakt door de aivd en NCTV.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie is de bron van deze tabel. Wie heeft het gemaakt, waar is het gepubliceerd.
Je snapt dat ik het plaatje daar geüpload heb of maak je nou een grapje?quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Bron is imgur en geen officiële bron dus.
Ik hoop het laatste, zou anders best triest zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je snapt dat ik het plaatje daar geüpload heb of maak je nou een grapje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |