abonnement Unibet Coolblue
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 10 september 2021 @ 13:57:02 #1
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201292379


Livestreams en video's:
SpaceX Youtubekanaal (+/- 15 minuten voor lancering start de livestream)
NASASpaceflight (dagelijkse update Boca Chica/Starship, livestreams: tests, lanceringen, Q&A's)
LabPadre (24/7 livebeelden van 3 webcams in Boca Chica)
Everyday Astronaut (docu's over space gerelateerde ondewerpen en livestreams lanceringen)

Handige linkjes
Launch schedule: SpaceXNow
Boca Chica road closures: Cameron County
Boca Chica NOTAMS (Selecteer de staat Texas): FAA

Actieve voertuigen:
quote:
Falcon 9
Falcon 9 is een tweetrapsraket uit de Falcon-reeks, ontworpen en gebouwd door SpaceX. De Falcon 9 maakte in 2010 zijn introductievlucht. Het raketontwerp is sindsdien stapsgewijs gepgraded waardoor de prestatiekracht flink toenam. De "9" in de naam "Falcon 9" verwijst naar de samenstelling van negen Merlin 1-raketmotoren in de "core-booster". Deze eerste trap is ontwikkeld om meerdere keren te gebruiken en werd in "vlucht 32" op 31 maart 2017 voor het eerst daadwerkelijk opnieuw ingezet na gebruik in "vlucht 23" op 8 april 2016. Door deze ontwikkeling kan Spacex naar verwachting tot 30% besparen op de kosten per lancering vanaf begin 2018. De Falcon 9 is sinds 2017 op jaarbasis de meest gelanceerde draagraket van de wereld. In november 2018 werd de Falcon 9 Block-5 door NASA's Launch Services Program gecertificeerd als categorie 3 lanceertuig. Daarmee wordt de Falcon 9 uiterst betrouwbaar geacht en is de raket goedgekeurd voor lanceringen van NASA's duurste satellieten en ruimtesondes. SpaceX groeide door het succes van de Falcon 9, waarmee er in 2018 twintig lanceringen werden uitgevoerd, uit tot de marktleider op het gebied van lanceringen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Falcon_9
quote:
Falcon Heavy
De Falcon Heavy is een zeer krachtige deels herbruikbare commercile draagraket uit de Falconraketfamilie van het Amerikaanse ruimtevaartbedrijf SpaceX die gebaseerd is op de Falcon 9. Hij maakte op 6 februari 2018 zijn ingebruiknamevlucht en werd een half jaar later door de USAF EELV-gecertificeerd. De Falcon Heavy wordt in staat geacht 63.800 kg aan nuttige lading in een lage aardbaan te brengen, 26.700 kg naar een geostationaire baan, 16.800 kg naar Mars en 3.500 kg naar Pluto. Daarmee is de Falcon Heavy de krachtigste nu beschikbare raket van de wereld, en de krachtigste commercile raket ooit. Alleen de Saturnus V maanraket (laatste vlucht in 1973) en de Russische Energia (die na slechts twee proefvluchten werd geannuleerd) konden meer vracht vervoeren. De Falcon Heavy is een gedeeltelijk herbruikbare draagraket waarbij de twee boosters en de eerste trap (centercore) in principe kunnen landen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Falcon_Heavy
quote:
Dragon 1 (cargo)
Dragon, ook bekend als Dragon 1 of Cargo Dragon was het eerste ruimtevaartuig uit de Dragon-reeks van het Amerikaanse ruimtevaartbedrijf SpaceX. Het was een herbruikbaar, onbemand, commercieel bevoorradingsschip dat met subsidies van NASA werd ontwikkeld onder het Commercial Orbital Transportation Services-programma. Met zijn eerste onbemande vlucht in december 2010 werd Dragon het eerste commercile ruimtevaartuig dat succesvol op aarde terugkeerde. Op 25 mei 2012 voltooide een Dragon als eerste commercile ruimtevaartuig een rendez-vous met het ISS. NASA had SpaceX gecontracteerd om met de Dragon vracht naar het ISS te brengen onder het CRS-1 contract van het Commercial Resupply Services-programma. Regelmatige vluchten werden tussen oktober 2012 april 2020 uitgevoerd. Nadat de Dragon van missie CRS-20 op 7 april 2020 in de Grote Oceaan landde wordt de Dragon 1 opgevolgd door de Dragon 2-Cargo. SpaceX heeft dertien Dragon-1-capsules gebouwd, waarvan er n verloren ging.
https://nl.wikipedia.org/wiki/SpaceX_Dragon

quote:
Dragon 2 (Cargo en Crew)
De Dragon 2, met de versies Crew Dragon en Cargo Dragon is de tweede generatie Dragon-ruimtevaartuigen van het Californische ruimtevaartbedrijf SpaceX die samen met de Boeing Starliner namens NASA-bemanningen naar het ISS moet gaan brengen onder het Commercial Crew-programma. De Crew Dragon wordt ook voor commercile klanten ingezet en kan maximaal vier ruimtevaarders vervoeren. De Dragon 2 is een doorontwikkeling van de Dragon 1 waarmee SpaceX van 2012 tot en met 2020 vracht naar het ISS bracht. Naast een bemande uitvoering werkt SpaceX ook aan een uitgekleed Dragon 2-ontwerp voor onbemande bevoorradingsmissies van NASA's CRS 2-programma, dat in 2019 van start ging.
De eerste onbemande testvlucht van de Crew Dragon werd op 2 maart 2019 gelanceerd. De bemande testvlucht werd op 30 mei 2020 gelanceerd. Reguliere bemande vluchten beginnen volgens planning eind augustus 2020.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dragon_2

In ontwikkeling:

quote:
Starship
Starship is een tweetrappig al dan niet bemand zeer zwaar lanceersysteem in ontwikkeling van SpaceX. De boostertrap van Starship, die nodig is om de aarde te verlaten, heet Super Heavy. De Naam Starship slaat op zowel tweedetrap met een compartiment voor bemanning, vracht of satellieten als op de eerste-en-tweede trap als geheel.

Starship vormt een volledig herbruikbaar ruimtevaartuig dat is bedoeld om 100 tot 150 ton aan vracht of tot 100 mensen per vlucht in de ruimte te brengen. In expendable mode zou dat zelfs 250 ton kunnen zijn. Vluchten naar Mars (en terug) behoren tot de mogelijkheden. Door de mogelijkheid tot bijtanken in de ruimte kunnen die hoeveelheden ook op mars of op de maan landen.

Een aangepast Starship is ook een van de drie ontwerpen die NASA heeft opgenomen in de voorselectie voor de bemande maanlander(s) van het Artemisprogramma en in de race zijn voor definitieve selectie.
Het eerste conceptontwerp werd op 27 september 2016 door SpaceX oprichter en ceo Elon Musk op het International Astronatical Congress gepresenteerd als Interplanetairy Transport System. Een jaar later werd een verkleind, makkelijker haalbaar ontwerp met een bredere inzetbaarheid gepresenteerd met de naam Big Falcon Rocket. In 2018 werden nog enkele aanpassingen aan het ontwerp gedaan waaronder een verlenging, een versimpeld landingsgestel met gentegreerde stuurvleugels en de keuze om de raket van roestvaststaal in plaats van koolstofvezel te bouwen. Het project staat onder directe leiding van Musk zelf. Met de ontwikkeling van de Starship is zo'n vijf miljard dollar gemoeid.

Het eerste prototype van het Starship werd op 28 september 2019 voltooid. Een maand daarvoor werd het voorbereidende Starhopperprogramma waarbij men met een testraket korte vluchten maakte om met de voor Starship ontwikkelde Raptormotoren te leren vliegen en landen afgerond. Anno 2020 worden in hoog tempo prototypes gebouwd en getest waarbij de brandstoftanks de eerste bottleneck waren en verschillende prototypes explodeerden. Op 27 april 2020 doorstond voor het eerst een brandstoftank de cryogene druktest. Elon Musk wil Starship zo snel als mogelijk in bedrijf kunnen nemen. Er wordt gestreefd naar een eerste bemande vlucht langs de Maan in 2023.

Elon Musk wil in de toekomst met Starship, de Falcon 9, de Falcon Heavy en de (bemande en onbemande) Dragon 2 vervangen. Bemande maanlandingen en marslandingen, satellietlanceringen, bijtankvluchten en eventueel zelfs langeafstandsvluchten op aarde behoren tot de mogelijkheden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Starship_(SpaceX)



Starbase


Starhopper:


Starship Mk1:


Starship:


Starship Moon:

My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 september 2021 @ 14:14:14 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_201292592
Gaat er al bijna weer iets omhoog/is het al bijna weer tijd om in te schakelen voor iemand die al het bouwen enzo niet per se hoeft te zien? :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 10 september 2021 @ 15:28:11 #3
213457 engine
pi_201293551
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Gaat er al bijna weer iets omhoog/is het al bijna weer tijd om in te schakelen voor iemand die al het bouwen enzo niet per se hoeft te zien? :9
:D
Ja dat heb ik ook wel. Ben nu vooral benieuwd wanneer ze klaar zijn voor een static fire van de booster.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201297808
twitter
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201298010
quote:
Over een week of 3 dus. :+

Heb trouwens nog geen goede hi-res foto's gevonden van de onderkant van B4 met alle nieuwe plumbing. Was geen NSF-fotograaf ter plekke denk ik?
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:10:18 #6
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_201298044
Mooie video van Cosmic Perspective:


quote:
In this debut episode of our "Road to Mars" series, relive the exhilarating moment when Starship was fully-stacked at the Orbital Launch Tower for the first time! Learn from Inspiration4 astronaut, Dr. Sian Proctor, what it's like to train for her upcoming flight to orbit on a SpaceX Crew Dragon, and what she thought of her time in Starbase. And, bask in the magic of Starship and horses.

In our new "Road to Mars" series, you'll learn what it's like to live near Starbase, SpaceX's Starship launch facility, as we take you on our journey to document and archive these moments for future generations through film. We also connect you to the community near Starbase and interview the people making our sci-fi dreams a reality in this new era of space exploration.
pi_201298244
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe blijft Starship nu vast aan SuperHeavy? En hoe komt het weer los?
Hij zit vast met klemmen. En hij komt los door die klemmen los te maken en even te wachten met het ontsteken van Starship. Door het verschil in massa zullen beide delen al snel een ander traject volgen, waardoor een lastig stage separation system niet nodig is.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 september 2021 @ 00:56:15 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201302038
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:08 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Over een week of 3 dus. :+

Heb trouwens nog geen goede hi-res foto's gevonden van de onderkant van B4 met alle nieuwe plumbing. Was geen NSF-fotograaf ter plekke denk ik?
Vast wel maar zal wel exclusief voor patreons zijn ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201303478
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Vast wel maar zal wel exclusief voor patreons zijn ;(
Op het betaalde gedeelte van NSF staan geen extra foto's.
Wellicht op de Patreon van de fotograaf zelf, als ze die al hebben. Meestal als ze voor NSF daar zijn, zetten ze niks op hun patreon, want ze worden dan al door NSF betaald.

Alle foto's die ik zie zijn van een afstandje gemaakt. Dus ik denk dat ze niet dichtbij genoeg konden komen om een foto van de onderkant te maken.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 11 september 2021 @ 08:43:15 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201303508
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:40 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Op het betaalde gedeelte van NSF staan geen extra foto's.
Wellicht op de Patreon van de fotograaf zelf, als ze die al hebben. Meestal als ze voor NSF daar zijn, zetten ze niks op hun patreon, want ze worden dan al door NSF betaald.
Daar had ik ze ook niet zien staan idd. Maar ik bedoelde inderdaad de Patreon van de fotograaf. Jack B heeft/had een Patreon en daar zette hij exclusieve opnames op. Al kan ik mij zo voorstellen dat nu hij een salaris krijgt van NSF, dat hij dit niet meer doet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201304280
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Daar had ik ze ook niet zien staan idd. Maar ik bedoelde inderdaad de Patreon van de fotograaf. Jack B heeft/had een Patreon en daar zette hij exclusieve opnames op. Al kan ik mij zo voorstellen dat nu hij een salaris krijgt van NSF, dat hij dit niet meer doet
Meestal staan de hi-res foto’s van Mary gewoon in het NSF-forum. Maar zij was er die dag niet denk ik.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 11 september 2021 @ 10:38:04 #13
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201304566
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 12 september 2021 @ 09:14:14 #14
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201318666
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 12 september 2021 @ 12:20:00 #15
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_201320957




Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 12 september 2021 @ 15:31:41 #16
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 12 september 2021 @ 17:30:13 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201325966
Eens kijken of de highbay blijft staan ;)

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 12 september 2021 @ 18:14:15 #18
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201326593
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 17:30 schreef Starhopper het volgende:
Eens kijken of de highbay blijft staan ;)

[ afbeelding ]
Oh jee :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 13 september 2021 @ 04:16:53 #19
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201334447
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201338131
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 17:30 schreef Starhopper het volgende:
Eens kijken of de highbay blijft staan ;)

[ afbeelding ]
Vooralsnog staat hij er nog. :+

De grote kraan bij de lanceerplaats hebben ze gisterenavond wel in veilige positie gezet (naar de grond).

Het gaat al wel aardig tekeer!
pi_201338197
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 17:30 schreef Starhopper het volgende:
Eens kijken of de highbay blijft staan ;)

[ afbeelding ]
Vorig jaar volgens mij ook al zo'n mooie storm gehad :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 13 september 2021 @ 13:00:30 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201338268
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:50 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Vooralsnog staat hij er nog. :+

Het gaat al wel aardig tekeer!
Ik ben benieuwd wanneer er een deur in komt :') Het gaat nu om een tropische storm, maar als er eens een orkaan langs komt waaien....

Staat wel brandweer zie ik :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 13 september 2021 @ 13:00:54 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201338275
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:55 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Vorig jaar volgens mij ook al zo'n mooie storm gehad :)
Ja mooi was dat! Je zag dat hele gebied toen langzaam onderwater lopen :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201338280
quote:
16s.gif Op maandag 13 september 2021 13:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wanneer er een deur in komt :') Het gaat nu om een tropische storm, maar als er eens een orkaan langs komt waaien....

Staat wel brandweer zie ik :o
De weg is afgesloten vanwege de storm, dus is volgens mij de politie.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 13 september 2021 @ 13:44:12 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201338713
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:01 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
De weg is afgesloten vanwege de storm, dus is volgens mij de politie.
Ja, dat klinkt wel logischer eigenlijk
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 13 september 2021 @ 20:03:01 #26
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201343547
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201348286

spooky beelden in die mist
pi_201348481
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 07:43 schreef FranticDJ het volgende:

spooky beelden in die mist
Yup, gelukkig vrij snel mooi helder, en (natuurlijk) een bullseye landing.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 08:35:50 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201348717
Nooo dat was Starlink op Vandenberg :'( Die had ik willen zien :'( :'( Ik moet toch maar een lijstje bijhouden voor welke lanceringen ik de wekker moet zetten ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201348740
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 september 2021 08:35 schreef Starhopper het volgende:
Nooo dat was Starlink op Vandenberg :'( Die had ik willen zien :'( :'( Ik moet toch maar een lijstje bijhouden voor welke lanceringen ik de wekker moet zetten ;(
https://spacexnow.com/upcoming.php
Regelmatig kijken :)
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 08:39:43 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201348755
quote:
Jap, maar in dit geval heb ik niet verder gekeken dan 'Starlink' :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201349550
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 september 2021 08:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Jap, maar in dit geval heb ik niet verder gekeken dan 'Starlink' :P
Ga je opblijven voor Inspiration4 woensdag op donderdagnacht?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 09:43:55 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201349589
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:41 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ga je opblijven voor Inspiration4 woensdag op donderdagnacht?
Jazeker! :Y :Y :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201349698
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 september 2021 08:35 schreef Starhopper het volgende:
Nooo dat was Starlink op Vandenberg :'( Die had ik willen zien :'( :'( Ik moet toch maar een lijstje bijhouden voor welke lanceringen ik de wekker moet zetten ;(
Was vrij beroerd in beeld gebracht allemaal slecht weer en ook de landing op het droneship was niet te zien
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 09:53:03 #35
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201349732
Precies op tijd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 09:53:10 #36
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201349736
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 10:47:05 #37
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201350453
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201350904
Jammer dat die Netflix serie van Inspiration4 net iets te Amerikaans is. Ik dacht aflevering 3 en 4 gaan echt over de training. Maar er zit wel een enorm Amerikaans sausje overheen.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 11:24:54 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201351021
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:50 schreef Remco het volgende:

[..]
Was vrij beroerd in beeld gebracht allemaal slecht weer en ook de landing op het droneship was niet te zien
Dat kan mij niet schelen :T Als de locatie of missie interessant is moet ik het zien :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 11:38:07 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201351192
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 11:16 schreef Remco het volgende:
Jammer dat die Netflix serie van Inspiration4 net iets te Amerikaans is. Ik dacht aflevering 3 en 4 gaan echt over de training. Maar er zit wel een enorm Amerikaans sausje overheen.
Ja, ik vind het 3x niks :N :N :N

Maar manmanman.... wat een geweldige missie met hele toffe mensen is dit _O_ _O_ _O_ Dat verhaal van Hayley Arceneaux :o :o :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201351262
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 11:16 schreef Remco het volgende:
Jammer dat die Netflix serie van Inspiration4 net iets te Amerikaans is. Ik dacht aflevering 3 en 4 gaan echt over de training. Maar er zit wel een enorm Amerikaans sausje overheen.
Klopt, sommige stukjes zijn zo cringe. :') Maar heb toch gekeken omdat er ook wel toffe stukken inzitten. Die fighter jet training. _O_

quote:
16s.gif Op dinsdag 14 september 2021 11:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja, ik vind het 3x niks :N :N :N

Maar manmanman.... wat een geweldige missie met hele toffe mensen is dit _O_ _O_ _O_ Dat verhaal van Hayley Arceneaux :o :o :o
Hayley is wel een toppertje. O+ Ook gaaf dat haar broertje ook mee kon in een straaljager. _O_
pi_201352579
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:41 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ga je opblijven voor Inspiration4 woensdag op donderdagnacht?
Ik baal zo dat ik donderdag moet werken
Had het graag live mee willen maken.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201352913
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:13 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Ik baal zo dat ik donderdag moet werken
Had het graag live mee willen maken.
Ik moet ook werken, maar begin donderdag wel wat later. :P
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 13:50:02 #44
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201353034
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:41 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ga je opblijven voor Inspiration4 woensdag op donderdagnacht?
Waar kan je dat donderdagnacht zien?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201353157
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Waar kan je dat donderdagnacht zien?
SpaceX zal daar ongetwijfeld een stream van hebben en verwacht dat andere 'bekende' kanalen als NSF en EverydayAstronaut ook wel verslag doen.

De lancering is om 02:00 's nachts, maar verwacht dat we enkele uren daarvoor al de voorbereidingen van de crew enz. kunnen zien, net als bij de eerdere Crew-missies.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 14:01:07 #46
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201353203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:58 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
SpaceX zal daar ongetwijfeld een stream van hebben en verwacht dat andere 'bekende' kanalen als NSF en EverydayAstronaut ook wel verslag doen.

De lancering is om 02:00 's nachts, maar verwacht dat we enkele uren daarvoor al de voorbereidingen van de crew enz. kunnen zien, net als bij de eerdere Crew-missies.
Dat wordt dus wel een latertje :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201355082
Dit verklaart de weinige (detail)foto's van de laatste tijd: Mary was afwezig.

twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 16:40:37 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201355447
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 16:12 schreef Tourniquet het volgende:
Dit verklaart de weinige (detail)foto's van de laatste tijd: Mary was afwezig.

[ twitter ]
Fijn dat ze weer terug is :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 16:43:20 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201355489
Het weer ziet er gunstig uit voor morgenavond :)

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 17:39:38 #50
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201356219
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 17:43:59 #51
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201356264
WTF gelul over ziek zijn , behandelingen en luie mensen :+
Wat is dit voor een stream :') :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201356327
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:58 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
SpaceX zal daar ongetwijfeld een stream van hebben en verwacht dat andere 'bekende' kanalen als NSF en EverydayAstronaut ook wel verslag doen.

De lancering is om 02:00 's nachts, maar verwacht dat we enkele uren daarvoor al de voorbereidingen van de crew enz. kunnen zien, net als bij de eerdere Crew-missies.
Is er al een lanceertijd vast gesteld dan? Ik dacht alleen nog maar een window van 5 uur, maar nog geen officile tijd.

quote:
Update September 13, 2021: Inspiration4 has announced a new 5-hour launch window opening September 15, 2021 8:02 PM EDT. See below for the latest details for the Feel the Heat Launch Viewing Package.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201356344
quote:
Nee, Ocean Cam streamt al weken een aantal uur per dag. Vaak vanaf de laadbak van z'n auto, en lult dan 5 kwartier in een uur over van alles en nog wat.
Prima te doen met het geluid uit :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201356348
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:49 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Is er al een lanceertijd vast gesteld dan? Ik dacht alleen nog maar een window van 5 uur, maar nog geen officile tijd.
[..]

Oh, dan heb ik gemist dat het een window is. Maar zullen ze niet gewoon de opening van het window aanhouden bij goed weer?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 17:52:00 #55
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201356370
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:50 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Nee, Ocean Cam streamt al weken een aantal uur per dag. Vaak vanaf de laadbak van z'n auto, en lult dan 5 kwartier in een uur over van alles en nog wat.
Prima te doen met het geluid uit :P
Aha!! :D Ik zag net al wat wapperen voor het beeld ,maar nu snap ik waarom :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201356375
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:50 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Oh, dan heb ik gemist dat het een window is. Maar zullen ze niet gewoon de opening van het window aanhouden bij goed weer?
quote:
Still 5 hour window
They're targeting the opening of the window
Wat ik van 1 van de insiders van Nasaspaceflight mee kreeg.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201356400
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:52 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
[..]
Wat ik van 1 van de insiders van Nasaspaceflight mee kreeg.
Ja precies, volgens mij willen ze specifiek bij zonsondergang lanceren voor de mooie plaatjes dus begin van het window is logisch. Maar ze hebben dus eventueel uitloopruimte. Zonsondergang morgen in Cape Canaveral is om 19:26.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 20:20:08 #58
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201359098
De LP en NSF streams knallen er telkens uit ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201360916
Over een half uurtje live:

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 22:15:39 #60
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201361026
Hopelijk knalt die stream er niet iedere keer uit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 22:44:17 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201361589
Ik zit even te kijken maar volgens mij gaat het nogal kielekiele worden. De recovery locaties bij een mogelijke abort zijn niet heel gunstig volgens mij dankzij oa de restanten van orkaan Nicolas in de golf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Starhopper op 14-09-2021 23:54:36 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 22:44:38 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201361597
quote:
En live! :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 22:53:21 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201361750
HaleyGOD _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201361855
Geluid is wel bagger :@
pi_201361942
Wat gebeurt er? :o

Oh een “covid reminder” via het speakersysteem van KSC. Slechte timing. :P
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 23:06:02 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201361952
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
Geluid is wel bagger :@
Ja -O- Hopelijk is Jami van de productie snel weer terug achter de knoppen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 23:06:36 #67
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201361962
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:05 schreef Tourniquet het volgende:
Wat gebeurt er? :o
Ik dacht eerst een brandalarm maar was iets met Covidregels ofzo? _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201362145
Hey, Chris van NSF. :D
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 23:18:35 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201362168
Dr Proctor gaat schilderen :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 23:19:48 #70
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201362177
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:16 schreef Tourniquet het volgende:
Hey, Chris van NSF. :D
Tim Dodd staat ook klaar :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 23:21:35 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201362201
Een astronaut komt ook even een vraag stellen _O- :D

Cady Coleman
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 23:41:14 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201362413
Komt er ook een vertaling? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 23:42:21 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201362428
Daar is Tim Dodd dan eindelijk :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 14 september 2021 @ 23:55:08 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201362504
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 september 2021 22:44 schreef Starhopper het volgende:
Ik zit even te kijken maar volgens mij gaat het nogal kielekiele worden. De recovery locaties bij een mogelijke abort zijn niet heel gunstig volgens mij dankzij oa de restanten van orkaan Nicolas in de golf.
En net zo belangrijk natuurlijk de landing na 3 dagen voor de kust van Florida. Dit gaat hem niet worden vrees ik:

quote:
2. A trough of low pressure located a couple of hundred miles
northeast of the southeastern Bahamas is producing a large area
of disorganized showers and thunderstorms. Environmental
conditions are forecast to be conducive for gradual development
during the next few days, and a tropical depression could form
while the system moves north-northwestward to northward
across the
western Atlantic.
* Formation chance through 48 hours...medium...40 percent.
* Formation chance through 5 days...medium...60 percent.

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201362876
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:42 schreef Starhopper het volgende:
Daar is Tim Dodd dan eindelijk :D
twitter

:D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 15 september 2021 @ 09:20:34 #76
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201365154
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 15 september 2021 @ 09:21:19 #77
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_201365164
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 01:02 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
[ twitter ]
:D
Het is ook wel beroerd zeg, wat een niveautje.
  woensdag 15 september 2021 @ 10:09:01 #78
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_201366073
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 september 2021 23:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En net zo belangrijk natuurlijk de landing na 3 dagen voor de kust van Florida. Dit gaat hem niet worden vrees ik:
[..]

Inmiddels al meer duidelijkheid?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 15 september 2021 @ 11:28:43 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201367190
quote:
2s.gif Op woensdag 15 september 2021 10:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Inmiddels al meer duidelijkheid?
Nope, ik kan niets vinden iig. Laatste (niet verifieerbare) tweet die ik kon vinden had het over een "moderate risk". Ik neem aan dat SpaceX dit in de ochtend (Amerikaanse tijd) opnieuw gaat bekijken. En uiteraard 4 uur voor de lancering krijgt de crew een 'weather briefing'.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 15 september 2021 @ 11:32:17 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201367226
Livestream van SpaceX, gaat live om 21:45:

MET donatieknop voor St. Jude Children's Research Hospital _O_ _O_ _O_

En uiteraard staat er op de website van Inspiration 4 ook een donatiepagina. De teller staat inmiddels op 30,5 miljoen. Doel is 100 miljoen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201367381
quote:
Ik klik elke dag even door de 'hoofdstukken' van die overzichtsvideo's heen. Interessant om te zien water allemaal gebeurt. Maar nog steeds zoveel vragen. Misschien weten jullie het antwoord op enkele?

- Er zitten in de Starships meerdere 'hatches', openingen zodat de workers in en uit kunnen. Deze lijken op een bepaald moment met bouten dichtgemaakt te worden. Voor zover ik weet, is Starship enkelwandig, dan is alleen een deurtje 'dichtbouten' niet voldoende om gas/vloeistof onder druk binnen te houden? Of is er toch iets van een dubbelwandig systeem, want ook pipings en electronica lopen volgens mij voor een deel binnendoor?

- Ze hadden SN20 voorzien van tiles voor het stapelen. Vervolgens kregen meer dan de helft van de tiles een sticker omdat er iets mee aan de hand was. Inmiddels lijkt alles zo goed als gefixt. Ik ben dan toch benieuwd, hadden ze er in eerste instantie niet genoeg van goede kwaliteit, zijn er zoveel kapot gegaan tijdens montage of was er wat anders aan de hand. Niet echt geruststellend dat je het ding volhangt en achteraf blijkt dat de helft niet goed is. Zou wat zijn als je badkamer op die manier betegeld werd...
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 15 september 2021 @ 11:51:36 #82
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201367499
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 11:43 schreef Coelho het volgende:

[..]
Ik klik elke dag even door de 'hoofdstukken' van die overzichtsvideo's heen. Interessant om te zien water allemaal gebeurt. Maar nog steeds zoveel vragen. Misschien weten jullie het antwoord op enkele?

- Er zitten in de Starships meerdere 'hatches', openingen zodat de workers in en uit kunnen. Deze lijken op een bepaald moment met bouten dichtgemaakt te worden. Voor zover ik weet, is Starship enkelwandig, dan is alleen een deurtje 'dichtbouten' niet voldoende om gas/vloeistof onder druk binnen te houden? Of is er toch iets van een dubbelwandig systeem, want ook pipings en electronica lopen volgens mij voor een deel binnendoor?

- Ze hadden SN20 voorzien van tiles voor het stapelen. Vervolgens kregen meer dan de helft van de tiles een sticker omdat er iets mee aan de hand was. Inmiddels lijkt alles zo goed als gefixt. Ik ben dan toch benieuwd, hadden ze er in eerste instantie niet genoeg van goede kwaliteit, zijn er zoveel kapot gegaan tijdens montage of was er wat anders aan de hand. Niet echt geruststellend dat je het ding volhangt en achteraf blijkt dat de helft niet goed is. Zou wat zijn als je badkamer op die manier betegeld werd...
Ik weet een hoop ,maar denk dat @Tourniquet en @Starhopper je dat beter uit kunnen leggen :P
Dat is iets wat ik lastiger vind :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 15 september 2021 @ 12:01:02 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201367624
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 11:43 schreef Coelho het volgende:

[..]
Ik klik elke dag even door de 'hoofdstukken' van die overzichtsvideo's heen. Interessant om te zien water allemaal gebeurt. Maar nog steeds zoveel vragen. Misschien weten jullie het antwoord op enkele?

- Er zitten in de Starships meerdere 'hatches', openingen zodat de workers in en uit kunnen. Deze lijken op een bepaald moment met bouten dichtgemaakt te worden. Voor zover ik weet, is Starship enkelwandig, dan is alleen een deurtje 'dichtbouten' niet voldoende om gas/vloeistof onder druk binnen te houden? Of is er toch iets van een dubbelwandig systeem, want ook pipings en electronica lopen volgens mij voor een deel binnendoor?

De hatches worden dichtgelast :) En ja, Starship is enkelwandig. Veel leidingen en andere zaken die we eerst aan de buitenkant zagen (plaatje: https://upload.wikimedia.(...)0px-Starship_sn5.jpg) zitten nu verstopt onder de afdekplaten onder de Elonerons. Al loopt er nog wel nog eea buitenom maar dat zal in de toekomst wel netjes weggewerkt worden.

quote:
"Yes, there are oval hatches on the sides of the fuel tanks for both SS and SH. They're welded shut for launch, but can be opened for cleaning/inspection/maintenance. Falcon has the same."

https://forum.nasaspacefl(...)sg2273557#msg2273557
De discussie over de tegels heb ik niet gevolgd helaas.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201368587
LAUNCH DAY *O* *O* *O*
Of is dat morgen pas? :P
pi_201369033
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 11:43 schreef Coelho het volgende:

- Ze hadden SN20 voorzien van tiles voor het stapelen. Vervolgens kregen meer dan de helft van de tiles een sticker omdat er iets mee aan de hand was. Inmiddels lijkt alles zo goed als gefixt. Ik ben dan toch benieuwd, hadden ze er in eerste instantie niet genoeg van goede kwaliteit, zijn er zoveel kapot gegaan tijdens montage of was er wat anders aan de hand. Niet echt geruststellend dat je het ding volhangt en achteraf blijkt dat de helft niet goed is. Zou wat zijn als je badkamer op die manier betegeld werd...
Ik heb het vrij aandachtig gevolgd, maar er is nog steeds geen duidelijk beeld (bij ons amateur rocket scientists :P ) wat er aan de hand was. Zelf gok ik dat het vooral met de montage te maken heeft, waardoor de trillingen voor barsten hebben gezorgd. Op de neus van de raket zijn ze gelijmd ipv met onderstaande montage strips. Waarschijnlijk was de epoxy/lijm nog niet droog genoeg of zat er te weinig demping tussen, waardoor teveel tegels gesneuveld zijn.
Sowieso zitten ze nog erg aan het begin van de ontwikkeling van hun heatshield. Dus er is eigenlijk totaal niet de verwachting dat SN20 heelhuids voor re-entry gaat komen. Pas na een paar generaties van heatshields zal het beter gaan (zoals het bij alle prototypes gaat in hun manier van ontwikkelen).

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201369042
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:17 schreef Jonmen het volgende:
LAUNCH DAY *O* *O* *O*
Of is dat morgen pas? :P
Ik hoop op slecht weer, zodat ik het donderdag wel gewoon live kan meemaken :@
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201369298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Ik hoop op slecht weer, zodat ik het donderdag wel gewoon live kan meemaken :@
Live als in ter plaatse?
pi_201369459
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:03 schreef Coelho het volgende:

[..]
Live als in ter plaatse?
Nee, als ik dat voor elkaar had weten te krijgen had de dag me niet veel meer uitgemaakt. :D

Maar moet morgen helaas gewoon weer vrij vroeg op het werk zijn, en kan me niet permitteren half wakker op m'n werk te zijn. Dus zal het 's avonds terug moeten kijken. ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 15 september 2021 @ 15:44:40 #89
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201370664
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 13:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Ik hoop op slecht weer, zodat ik het donderdag wel gewoon live kan meemaken :@
Dat hoop ik stiekem ook :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201372736
quote:
16s.gif Op woensdag 15 september 2021 11:32 schreef Starhopper het volgende:
Livestream van SpaceX, gaat live om 21:45:

MET donatieknop voor St. Jude Children's Research Hospital _O_ _O_ _O_

En uiteraard staat er op de website van Inspiration 4 ook een donatiepagina. De teller staat inmiddels op 30,5 miljoen. Doel is 100 miljoen.
*O*

En dan nog $100 miljoen van Jared erbij. _O_
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 15 september 2021 @ 18:54:18 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201372833
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 18:44 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
*O*

En dan nog $100 miljoen van Jared erbij. _O_
Ja _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 15 september 2021 @ 21:21:01 #92
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201375170
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 14:16 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Nee, als ik dat voor elkaar had weten te krijgen had de dag me niet veel meer uitgemaakt. :D

Maar moet morgen helaas gewoon weer vrij vroeg op het werk zijn, en kan me niet permitteren half wakker op m'n werk te zijn. Dus zal het 's avonds terug moeten kijken. ;(
Helaas ;( Naja, ik ga wel ff de wekker zetten voor de lancering, het programma vooraf kijk ik morgen wel terug :T

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Leukste jonkie 2022 woensdag 15 september 2021 @ 21:22:56 #93
213457 engine
pi_201375211
quote:
16s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Helaas ;( Naja, ik ga wel ff de wekker zetten voor de lancering, het programma vooraf kijk ik morgen wel terug :T

[ twitter ]
*O*
Ik heb wel tijd om het een beetje te volgen vanavond.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201375324
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201375605
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Leukste jonkie 2022 woensdag 15 september 2021 @ 21:40:20 #96
213457 engine
pi_201375633
quote:
^O^
De eerste stream is begonnen :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201375760
quote:
2s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:40 schreef engine het volgende:

[..]
^O^
De eerste stream is begonnen :)
SpaceX inmiddels ook live :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 15 september 2021 @ 21:53:38 #99
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201375881
Jessie *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 15 september 2021 @ 21:54:44 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201375893
Ook in Cali hebben ze covidwaarschuwingen _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201375995
quote:
16s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:54 schreef Starhopper het volgende:
Ook in Cali hebben ze covidwaarschuwingen _O-
Wel slecht dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden. Presentatoren wisten er ook niet echt mee om te gaan, hij week niet af van z’n script en helemaal niet even uitleggen wat het was. _O-
pi_201376046
Lekker duidelijk zo, gelukkig zijn ze beter in raketten bouwen. _O- :')
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 15 september 2021 @ 22:09:09 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201376206
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 22:03 schreef Tourniquet het volgende:
Lekker duidelijk zo, gelukkig zijn ze beter in raketten bouwen. _O- :')
Ja :') pas het geluid wegschakelen als ie bijna is uitgelult :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 15 september 2021 @ 22:11:01 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201376291
De microfoons zijn ook kut vandaag. Veel gekraak
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201376459
Weer is momenteel in orde, ook voor de ‘primary splashdown site’ voor over 3 dagen.
  woensdag 15 september 2021 @ 22:24:06 #106
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_201376640
Tof dat Mission Control gewoon in de fabriek is :D
pi_201376659
John _O_
pi_201376676
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 22:24 schreef Tourniquet het volgende:
John _O_
Iedereen is er gewoon bij *O* *O*

Net ook al Kate Tice O+
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201376736
Ben wel benieuwd naar de cupola! Die hebben ze nog nooit getest in de ruimte toch? :@
  Leukste jonkie 2022 woensdag 15 september 2021 @ 22:29:15 #110
213457 engine
pi_201376780
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 22:27 schreef Tourniquet het volgende:
Ben wel benieuwd naar de cupola! Die hebben ze nog nooit getest in de ruimte toch? :@
Ben ook wel benieuwd inderdaad. Heb er eigenlijk ook nog weinig van gezien.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 woensdag 15 september 2021 @ 22:48:31 #111
213457 engine
pi_201377074
Leuke beelden :Y
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201377451
Ninja’s _O_
  woensdag 15 september 2021 @ 23:18:36 #113
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_201377479
Enkel 2 vrouwen aan boord. Hopen dat ze 'm niet op z'n kant leggen :o :P
pi_201377776
Hatch gaat dicht.
  Leukste jonkie 2022 donderdag 16 september 2021 @ 00:11:56 #115
213457 engine
pi_201377807
Hatch closed *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 16 september 2021 @ 00:20:34 #116
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_201377840
Ik kijk het morgen wel
  donderdag 16 september 2021 @ 00:26:22 #117
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_201378058
T-01:00:00 *O*
  Leukste jonkie 2022 donderdag 16 september 2021 @ 01:04:46 #119
213457 engine
pi_201378062
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 01:03 schreef Tourniquet het volgende:
T-01:00:00 *O*
:Y
Nu een beetje saai gedeelte van de show.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201378095
Zo grappig dat Hayley zich helemaal niet opgegeven of aangemeld heeft, maar een telefoontje kreeg met “hey, wil je misschien naar de ruimte”? _O-
  Leukste jonkie 2022 donderdag 16 september 2021 @ 01:25:53 #121
213457 engine
pi_201378139
SpaceX maakt er weer een mooie uitzending van _O_
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 donderdag 16 september 2021 @ 01:53:41 #122
213457 engine
pi_201378227
T-10 minutes
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201378261
LAUNCH!
pi_201378263
daar gaan ze *O*

  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 02:04:54 #125
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201378265
_O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Leukste jonkie 2022 donderdag 16 september 2021 @ 02:05:00 #126
213457 engine
pi_201378266
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 02:04 schreef Tourniquet het volgende:
daar gaan ze *O*

[ afbeelding ]
Lift off! *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201378270
Hoger dan Jeff Bezos al _O_
  donderdag 16 september 2021 @ 02:07:27 #128
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201378271


En meer mooie beelden
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_201378272
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 02:07 schreef tjoptjop het volgende:
Hoger dan Jeff Bezos al _O_
Haha BURN
pi_201378281
Hebben ze nu eigelijk al het 0 zwaartekracht gevoel? Of pas nadat we SECO hebben gehad?
pi_201378283
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 02:11 schreef Jonmen het volgende:
Hebben ze nu eigelijk al het 0 zwaartekracht gevoel? Of pas nadat we SECO hebben gehad?
Nee, zie de acceleratie
pi_201378285
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 02:11 schreef Jonmen het volgende:
Hebben ze nu eigelijk al het 0 zwaartekracht gevoel? Of pas nadat we SECO hebben gehad?
Na SECO, ze worden nu nog versneld.
pi_201378290
Stage 1 ook weer succesvol geland.
pi_201378293
Geland!
Ik kruip in bed :P Wordt tijd

Prettige avond nog voor de rest!
pi_201378294
Over een paar minuten opening van neus, daar wacht ik nog even op. :P
  donderdag 16 september 2021 @ 02:15:49 #136
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201378298
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_201378305
Zero-G indicator. :D
  donderdag 16 september 2021 @ 02:21:08 #138
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201378313
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 02:18 schreef Tourniquet het volgende:
Zero-G indicator. :D
airfloating knuffel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_201378326
Dat was 't, geen cupula-beelden helaas. Trusten!
  donderdag 16 september 2021 @ 02:45:58 #140
19840 Libris
Live from Singapore
pi_201378380
$375K USD opgehaald voor St Jude. Mooi, maar ik denk dat ze het doel wel wat hoger hadden kunnen leggen.
  donderdag 16 september 2021 @ 05:32:37 #141
19840 Libris
Live from Singapore
pi_201378726
Mooie plaatjes

twitter
pi_201379073
twitter
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 07:07:28 #143
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201379093
quote:
Tijd voor een selfie :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 07:09:04 #144
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201379104
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 02:45 schreef Libris het volgende:
$375K USD opgehaald voor St Jude. Mooi, maar ik denk dat ze het doel wel wat hoger hadden kunnen leggen.
SpaceX stream is geindigd op 403k. Mooi bedrag toch? :D En een nog hoger doel? Ze zijn pas op 1/3
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201379139
instagram


Was toch ook echt wel een prima webcast team, zo met z'n allen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 08:23:21 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201379619
Even terugkijken :D

Edit: hahaha! Kijk ze allemaal blij zijn _O- :D

[ Bericht 52% gewijzigd door Starhopper op 16-09-2021 08:58:47 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 08:24:19 #147
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201379626
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 23:16 schreef Tourniquet het volgende:
Ninja’s _O_
Die met nr 30 zou je moeten kennen :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 16 september 2021 @ 08:27:23 #148
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201379655
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 09:17:24 #149
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201380158
Wow! NSF heeft met hun stream 100k opgehaald :o :o :o Helden _O_ _O_ _O_ _O_

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201380800
quote:
16s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:17 schreef Starhopper het volgende:
Wow! NSF heeft met hun stream 100k opgehaald :o :o :o Helden _O_ _O_ _O_ _O_

[ twitter ]
De chat was ook totaal onleesbaar, zo hard ging het met de donaties. O+

Uiteindelijk had ik net zo goed op kunnen blijven, 1 van de kids werd om 3u ziek en heeft me de hele nacht wakker gehouden. Dus zit alsnog gewoon thuis vandaag :D :(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201380847
twitter


Zij is zo tof. Nog nooit iemand zo enthousiast gezien. Ook gedurende de hele voorbereiding.
Wat een mooi mens _O_
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 16 september 2021 @ 10:25:40 #152
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_201381094
Die Falcon9 begint wel echt een werkpaard te worden op dit moment.
pi_201381403
quote:
16s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Die met nr 30 zou je moeten kennen :T
John Kraus lees ik, fotograaf. Die ken ik niet. :@
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 10:59:40 #154
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201381650
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:45 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
John Kraus lees ik, fotograaf. Die ken ik niet. :@
Ja John Kraus idd :T

Hij is een paar keer bij NSF te gast geweest en in dit topic komen regelmatig foto's van hem voorbij :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 11:08:05 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201381770
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 10:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ twitter ]

Zij is zo tof. Nog nooit iemand zo enthousiast gezien. Ook gedurende de hele voorbereiding.
Wat een mooi mens _O_
Ja :D _O_ Ze is echt een hele goede keuze geweest :D

Geweldig ook dat moment dat ze samen met Dr Proctor op de loopbrug loopt en ze plots naar het raam rent om vervolgens vol verwondering en enthousiasme naar buiten te kijken :T

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201386017
quote:
Geen post-it's meer. :+

De "lifting points" zijn zo te zien te verwijderen / in te klappen nadat het ship op de booster is gehesen. Daar zullen dan nog additionele hittetegels moeten worden geplaatst lijkt me.

Ben nog steeds benieuwd hoe ze het kip/ei-probleem dan gaan oplossen met het loskoppelen van de kraan, want booster+ship zijn hoger dan de hoogste hoogwerker. Een tweede 'Frankencrane'? :D

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 16 september 2021 @ 17:18:33 #157
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201386547
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 16:34 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Geen post-it's meer. :+

De "lifting points" zijn zo te zien te verwijderen / in te klappen nadat het ship op de booster is gehesen. Daar zullen dan nog additionele hittetegels moeten worden geplaatst lijkt me.

Ben nog steeds benieuwd hoe ze het kip/ei-probleem dan gaan oplossen met het loskoppelen van de kraan, want booster+ship zijn hoger dan de hoogste hoogwerker. Een tweede 'Frankencrane'? :D

[ afbeelding ]
Nee :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 16 september 2021 @ 17:19:12 #158
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201386554
Hopelijk morgen de eerste test met de S20 :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 17:42:28 #159
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201386803
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 16:34 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Geen post-it's meer. :+

De "lifting points" zijn zo te zien te verwijderen / in te klappen nadat het ship op de booster is gehesen. Daar zullen dan nog additionele hittetegels moeten worden geplaatst lijkt me.

Ben nog steeds benieuwd hoe ze het kip/ei-probleem dan gaan oplossen met het loskoppelen van de kraan, want booster+ship zijn hoger dan de hoogste hoogwerker. Een tweede 'Frankencrane'? :D

[ afbeelding ]
Elon kennende ninja's die vanaf de toren abseilen :9 :9

Er zal ook wel iets beweegbaars komen waar tegels opzitten, net als de wielkasten van Shuttle. Elke keer tegels plakken kost veel tijd en is ook een risico.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201387717
Zodra de Starships ook de interface hebben waarmee hij gevangen kan worden, kunnen ze hem daarmee ook optillen om te stacken. Dus dan is het probleem gelijk opgelost.
Tot die tijd zal er wel wat creatiefs bedacht worden.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 16 september 2021 @ 18:57:15 #161
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201387765
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zodra de Starships ook de interface hebben waarmee hij gevangen kan worden, kunnen ze hem daarmee ook optillen om te stacken. Dus dan is het probleem gelijk opgelost.
Tot die tijd zal er wel wat creatiefs bedacht worden.
Gaan ze Starship ook opvangen? :o Dat heb ik helemaal gemist :@
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201387801
twitter
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 16 september 2021 @ 19:29:44 #163
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201388178
quote:
16s.gif Op donderdag 16 september 2021 17:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Elon kennende ninja's die vanaf de toren abseilen :9 :9

Er zal ook wel iets beweegbaars komen waar tegels opzitten, net als de wielkasten van Shuttle. Elke keer tegels plakken kost veel tijd en is ook een risico.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 16 september 2021 @ 19:30:12 #164
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201388185
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zodra de Starships ook de interface hebben waarmee hij gevangen kan worden, kunnen ze hem daarmee ook optillen om te stacken. Dus dan is het probleem gelijk opgelost.
Tot die tijd zal er wel wat creatiefs bedacht worden.
Spannend!! :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201390606
twitter

twitter

twitter

twitter
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 17 september 2021 @ 00:16:33 #166
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_201392833
Er begint zo hier en daar toch wel wat kritiek te ontstaan. Dit is niet heel inspirational.
pi_201394082
twitter


twitter
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 september 2021 @ 08:38:08 #168
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201394720
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 17 september 2021 @ 10:48:42 #169
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_201396592
quote:
Dat doet net alsof ze verplicht waren om mee te doen. Dit is gewoon een dikke middelvinger naar die 7 miljard mensen waar ze het over hebben gehad. Dit is echt een misser.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 17 september 2021 @ 10:52:28 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201396647
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:48 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dat doet net alsof ze verplicht waren om mee te doen. Dit is gewoon een dikke middelvinger naar die 7 miljard mensen waar ze het over hebben gehad. Dit is echt een misser.
Ik had in ieder geval elke dag een live update/videotour verwacht. Kost maar een half uurtje per dag....

Ik gok dat we het straks allemaal op Netflix moeten bekijken :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201396670
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik had in ieder geval elke dag een live update/videotour verwacht. Kost maar een half uurtje per dag....

Ik gok dat we het straks allemaal op Netflix moeten bekijken :{
Een spaceX insider op NSF had het erover dat er wel dagelijkse video momenten ingepland waren, maar echte details weet tot nu toe niemand.

Zoals xzaz al zei, vrij lastig om op deze manier mensen te inspireren (wat natuurlijk gewoon een bullshit smoes is om goed te praten dat ze eigenlijk gewoon ruimtetoeristen zijn). Laat staan dat ze op deze manier donaties binnen krijgen, daarvoor moet je toch echt meer livestreams opzetten.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201396721
Die warmtetegels zijn puur voor deze tests toch? Ik dacht dat ze uiteindelijk naar een gekoelde schil gingen ivm dat die tegels te risicovol zijn?
  vrijdag 17 september 2021 @ 11:09:22 #173
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_201396858
Die hele fondswerving is natuurlijk een grote afleiding van een multimiljardair die 4 tickets heeft gekocht om 3 dagen in de ruimte te kunnen zijn. Het zal me niet verbazen als hij met contracten nog op 0 kosten uitkomt.

Ik ben benieuwd hoe er op gereageerd wordt wanneer ze terugkomen.
pi_201397060
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 10:58 schreef kurk_droog het volgende:
Die warmtetegels zijn puur voor deze tests toch? Ik dacht dat ze uiteindelijk naar een gekoelde schil gingen ivm dat die tegels te risicovol zijn?
Nee, die blijven. Die gekoelde schil zijn ze vanaf gestapt, is nog te lastig uit te voeren.
Wellicht dat als het schild niet goed werkt, ze nog een combinatie gaan proberen, maar wat er van bekend is blijft het voorlopig hier bij.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 september 2021 @ 15:07:26 #175
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201400273
Ik had gehoopt ze vandaag een test zouden gaan doen, maar als ik naar de tijden van de road closures voor vandaag kijk heb ik mijn twijfels daarover :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201400357
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 15:07 schreef puzziepie het volgende:
Ik had gehoopt ze vandaag een test zouden gaan doen, maar als ik naar de tijden van de road closures voor vandaag kijk heb ik mijn twijfels daarover :@
Volgende week gaan ze Ship20 cryo proofen , de booster duurt denk ik nog wel even.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 september 2021 @ 15:12:23 #177
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201400369
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 15:11 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Volgende week gaan ze Ship20 cryo proofen , de booster duurt denk ik nog wel even.
Ik dacht al zoiets :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 september 2021 @ 16:39:52 #178
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201401432
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 september 2021 @ 17:10:10 #179
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201401690
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 17 september 2021 @ 17:32:14 #180
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201401872

Dat zwarte ding lijkt wel een looprek :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201403309
twitter
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201403599
twitter


De FAA survey is eindelijk uitgekomen. Nu is er 30 dagen de tijd om er op te reageren, en daarna hebben ze van de FAA toestemming om ook Starships te gaan lanceren vanuit Boca Chica.

Ik durf te wedden dat BO ook in dit proces flink dwars gaat liggen door de FAA te spammen met allerlei commentaar op de draft.

De documenten:
https://www.faa.gov/space/stakeholder_engagement/spacex_starship/
https://www.faa.gov/space(...)vy_at_Boca_Chica.pdf
https://www.faa.gov/space(...)vy_at_Boca_Chica.pdf
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 17 september 2021 @ 20:08:10 #183
213457 engine
pi_201403857
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201404916
Wat doen ze eigenlijk die 3 dagen? Iets meer dan naar buiten kijken?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_201404962
twitter


quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:12 schreef Gremen het volgende:
Wat doen ze eigenlijk die 3 dagen? Iets meer dan naar buiten kijken?
Een aantal (simpele) wetenschappelijke proeven. Verder vooral genieten van het uitzicht
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201404986
quote:
Traveling weightless at over 17,000 miles per hour, the crew will conduct experiments designed to expand our knowledge of the universe. Crew Dragon’s 365lbs cargo capacity will be allocated for both crew essentials as well as scientific equipment dedicated to micro-gravity research and experimentation. Inspiration4 is committed to assigning the maximum possible mass towards this valuable research, providing access to space for inspiring projects that are otherwise unable to overcome the high barriers of traditional space-based research.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_201405405
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 16:34 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Geen post-it's meer. :+

De "lifting points" zijn zo te zien te verwijderen / in te klappen nadat het ship op de booster is gehesen. Daar zullen dan nog additionele hittetegels moeten worden geplaatst lijkt me.

Ben nog steeds benieuwd hoe ze het kip/ei-probleem dan gaan oplossen met het loskoppelen van de kraan, want booster+ship zijn hoger dan de hoogste hoogwerker. Een tweede 'Frankencrane'? :D

[ afbeelding ]
Naar mijn weten gaan ze Starship niet klassiek takelen zoals ze eerder deden, maar met behulp van een grijpsysteem horizontaal / verticaal, dat men op afstand kan bedienen.
pi_201405583
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:37 schreef Jonmen het volgende:

[..]
Naar mijn weten gaan ze Starship niet klassiek takelen zoals ze eerder deden, maar met behulp van een grijpsysteem horizontaal / verticaal, dat men op afstand kan bedienen.
Bedoel je daar de 'chopsticks' mee? Dat is uiteindelijk het plan inderdaad, maar ik vraag me af dat systeem op tijd klaar is om Starship op de Booster te zetten voor de eerste orbital testvlucht. Maar inderdaad, wie weet. De QD-arm moet dan sowieso al klaar zijn om Starship te kunnen tanken.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 17 september 2021 @ 22:58:17 #191
213457 engine
pi_201406646
En beeld *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201406879
Was wel cool, ze vermaken zich prima zo te zien. ^O^
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 18 september 2021 @ 00:16:53 #193
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201407628
quote:
Leuk dat Haley en dr Proctor zich vermaken maar ik vond t nogal een tegenvaller ;(

Ik heb nu echt het idee dat Haley en dr Proctor de goedpraterij zijn van het ruimtereisje van een miljardair.

[ Bericht 3% gewijzigd door Starhopper op 18-09-2021 16:01:05 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 18 september 2021 @ 01:53:30 #194
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_201408306
De Democraten zitten zo diep in de pocket van de autobranch dat ze zelfs SpaceX niet durven te feliciteren
twitter
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 september 2021 @ 02:16:36 #195
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_201408410
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 01:53 schreef slashdotter3 het volgende:
De Democraten zitten zo diep in de pocket van de autobranch dat ze zelfs SpaceX niet durven te feliciteren
[ twitter ]
Wat een ding om 'ophef' over te maken _O-

Lekker boeiend, leuk dingetje van SpaceX hoor maar daar hoeft nota bene de president niet een 'goed gedaan hoor!' voor te publiceren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 18 september 2021 @ 10:16:10 #196
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201410696
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201412251
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 02:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wat een ding om 'ophef' over te maken _O-

Lekker boeiend, leuk dingetje van SpaceX hoor maar daar hoeft nota bene de president niet een 'goed gedaan hoor!' voor te publiceren.
welkom in de 21e eeuw waar overal wat achter gezocht moet worden..
pi_201421236
Inspiration4 Splashdown stream kan elk moment live gaan, splashdown is om 1:06 vannacht:

quote:
After three days on-orbit, Dragon and the Inspiration4 crew - the world's first all-civilian mission to orbit - will return to Earth on September 18, splashing down at approximately 7:06 p.m. EDT in the Atlantic Ocean off the coast of Florida.

SpaceX's webcast for return of Dragon and the Inspiration4 crew will go live about 1 hour before splashdown.
pi_201421408
Nog even een filmpje kijken. _O-



edit: Het is Space Balls!! _O-

[ Bericht 20% gewijzigd door Tourniquet op 19-09-2021 00:56:43 ]
  zondag 19 september 2021 @ 00:13:30 #200
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201421440
tuned in
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  Leukste jonkie 2022 zondag 19 september 2021 @ 00:28:28 #201
213457 engine
pi_201421610
Mooie views nog even :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201421874
twitter
pi_201421931
Lol, ik doe Youtube open en ik zie ineens een SpaceX livestream :P
Blijkbaar net op tijd :D
  zondag 19 september 2021 @ 01:05:13 #204
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201421937
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  zondag 19 september 2021 @ 01:08:21 #205
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_201421968
*O*
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_201421973
pi_201421977
Splashdown
  Leukste jonkie 2022 zondag 19 september 2021 @ 01:09:21 #208
213457 engine
pi_201421982
quote:
*O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 19 september 2021 @ 01:10:37 #209
481998 K21
Cappuccino
pi_201421996
Was weer mooi om te zien. O+
  zondag 19 september 2021 @ 01:11:42 #210
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_201422003
twitter
pi_201422020
Denk dat Netflix nog wel wat beter kwaliteit beelden heeft
  zondag 19 september 2021 @ 01:14:57 #212
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201422026
quote:
Best close bij lokatie .. bootjes liggen er al

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
pi_201422041
quote:
99s.gif Op zondag 19 september 2021 01:14 schreef chufi het volgende:

[..]
Best close bij lokatie .. bootjes liggen er al

[ afbeelding ]
ja, er lagen boten echt vlakbij.
pi_201422058
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 01:17 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
ja, er lagen boten echt vlakbij.
[ afbeelding ]
Doen ze nauwkeuriger als Boeing.
Volgens mij hadden de auto's toen toch een uur nodig bij de Starliner test :Z
  zondag 19 september 2021 @ 01:21:37 #215
481998 K21
Cappuccino
pi_201422072
Heb je wel mooie beelden, als je er recht onder staat en hij landt bovenop je sloep.

..Mits er daarna nog wat van je camera, of jezelf, over is.
pi_201422281
Mooi om mee te maken :)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 september 2021 @ 09:12:45 #217
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201423642
twitter


Daarmee zitten ze over hun 200 miljoen doel ^O^
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 september 2021 @ 08:15:03 #219
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  maandag 20 september 2021 @ 09:37:34 #220
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_201437619
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 02:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wat een ding om 'ophef' over te maken _O-

Lekker boeiend, leuk dingetje van SpaceX hoor maar daar hoeft nota bene de president niet een 'goed gedaan hoor!' voor te publiceren.
Volgens mij zit de rancune in het feit dat Virgin en BO wel gefeliciteerd zijn door POTUS, ondanks dat het bij hen slechts om een kermisattractie ging. Bovendien, 200M gecollecteerd voor het kinderziekenhuis! Voor dat geld mag van mij elke proleet met geld zijn moment of fame pakken.
  maandag 20 september 2021 @ 10:12:10 #221
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_201437973
Musk heeft de corrupte ruimte industrie een dikke vinger gegeven. Daar maak je geen vrienden mee.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 20 september 2021 @ 12:42:57 #222
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_201439719
Goed nieuws geloof ik. De FAA lijkt toestemming te gaan geven voor de Starship/Superheavy.

https://www.reddit.com/r/(...)_draft_programmatic/

Nog niet definitief, maar het lijkt iig de goede kant op te gaan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 20 september 2021 @ 12:43:38 #223
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_201439725
En zeer interessant, in de documenten staan afbeeldingen van de launch tower! Met een afbeelding waarin we 2 torens naast elkaar zien staan!



Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 september 2021 @ 14:43:15 #224
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201441098
Vandaag hopelijk de eerste test met de S20.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 september 2021 @ 16:23:09 #225
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201442413
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 20 september 2021 @ 22:18:16 #226
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_201447497
quote:
Lekker buitenspelen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 september 2021 @ 22:18:50 #227
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201447509
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:18 schreef Vriezzer het volgende:

[..]
Lekker buitenspelen.
Ik heb geen idee wat het is :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 september 2021 @ 22:20:47 #228
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201447545
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:18 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat het is :@
Een arm :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 20 september 2021 @ 22:21:13 #229
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201447554
quote:
16s.gif Op maandag 20 september 2021 22:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Een arm :D
Natuurlijk!!! :D _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201450573
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:18 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat het is :@
De uitbreiding van de Quick Disconnect Arm
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 21 september 2021 @ 10:13:31 #231
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201451706
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:23 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
De uitbreiding van de Quick Disconnect Arm
Ja ik weet :D :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 21 september 2021 @ 10:13:39 #232
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201451710
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201452128
quote:
2s.gif Op maandag 20 september 2021 12:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En zeer interessant, in de documenten staan afbeeldingen van de launch tower! Met een afbeelding waarin we 2 torens naast elkaar zien staan!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat lijkt mij niet handig. Bij een ontploffing zijn ze allebei kapot.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_201455263
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 10:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat lijkt mij niet handig. Bij een ontploffing zijn ze allebei kapot.
Moet nog maar zien of dat echt zo is, toen AMOS-6 ontplofte waren de lightning towers ernaast ook gewoon nog heel.

Toegegeven, het gaat om andere brandstof en ook veel meer daarvan. Maar de torens zelf zijn vrij stevig en open. De blastwave kan dus grotendeels door de toren heen. Wellicht dat de 2e toren dus best veilig is.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 september 2021 @ 14:40:39 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201455362
Het risico dat een onbestuurbare Starship of booster tegen de andere toren klapt lijkt mij groter.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 22 september 2021 @ 08:35:54 #236
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 23 september 2021 @ 09:56:38 #237
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201479711
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201481998
twitter
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 24 september 2021 @ 04:54:34 #239
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201493023
:+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 24 september 2021 @ 04:57:04 #240
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201493025
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201493641
quote:
Ze gaan wel Ship20 op korte termijn testen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 24 september 2021 @ 12:15:33 #242
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201496257
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 08:17 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Ze gaan wel Ship20 op korte termijn testen
:Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 24 september 2021 @ 13:30:24 #243
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201497206
Dit is al beter.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 24 september 2021 @ 23:45:46 #244
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_201505890
Mechzilla krijgt zijn arm :D Wat gaat dit er bizar uit zien...

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 25 september 2021 @ 00:23:01 #245
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201506210
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 september 2021 23:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mechzilla krijgt zijn arm :D Wat gaat dit er bizar uit zien...

[ afbeelding ]
Wauwww!! :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 25 september 2021 @ 13:58:50 #246
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201514854
Booster 4 wordt van de stand gehaald. NSF live:
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 25 september 2021 @ 18:41:29 #248
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201515129
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201515223
Als ik ooit nog eens naar Starbase ga, lijkt het me ook wel leuk om even naar Harlingen te gaan. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 26 september 2021 @ 13:40:44 #250
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201525304
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 26 september 2021 @ 22:38:52 #251
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201534948
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 27 september 2021 @ 07:41:55 #252
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  maandag 27 september 2021 @ 08:43:00 #253
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_201536881
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 18:47 schreef Tourniquet het volgende:
Als ik ooit nog eens naar Starbase ga, lijkt het me ook wel leuk om even naar Harlingen te gaan. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaren gewoond!
The Admirals......1995-2007
  maandag 27 september 2021 @ 20:14:26 #254
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_201544441
Wat zijn we toch verwend door SpaceX... De lancering van Atlas lijkt met een raboscanner gefilmd te worden ;(
pi_201544466
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 08:43 schreef RodenCity het volgende:

[..]
Jaren gewoond!
Harlingen, Texas? :o
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 01:53:05 #256
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201547663
Voorlopig gebeurt er nog niets.


twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 28 september 2021 @ 02:16:15 #257
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201547677
Dan kom ik later wel weer kijken
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 02:18:41 #258
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201547679
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 september 2021 02:16 schreef chufi het volgende:
Dan kom ik later wel weer kijken
Pad is clear dus het gaat de goede kant op.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 28 september 2021 @ 02:21:54 #259
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201547684
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 02:18 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Pad is clear dus het gaat de goede kant op.
Dan zijn ze een procedure gestart neem ik aan ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaol
Come On
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 02:24:10 #260
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201547685
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 september 2021 02:21 schreef chufi het volgende:

[..]
Dan zijn ze een procedure gestart neem ik aan ..
:Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 03:24:55 #261
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201547703
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201548007
twitter
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 28 september 2021 @ 08:55:50 #263
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_201548651
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 20:15 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Harlingen, Texas? :o
Nee de friese versie :P
The Admirals......1995-2007
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 10:11:30 #264
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201549227
lol :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 10:12:03 #265
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201549230
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 29 september 2021 @ 11:31:27 #266
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201562706
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 29 september 2021 @ 20:43:47 #267
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201570481
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 29 september 2021 @ 20:48:15 #268
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201570583
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 30 september 2021 @ 00:34:58 #269
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201573905
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 donderdag 30 september 2021 @ 06:42:21 #270
213457 engine
pi_201574307
Starship venting *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 30 september 2021 @ 06:49:03 #271
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201574332
Ijs :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Leukste jonkie 2022 donderdag 30 september 2021 @ 06:51:36 #272
213457 engine
pi_201574338
quote:
16s.gif Op donderdag 30 september 2021 06:49 schreef Starhopper het volgende:
Ijs :D
Veel ijs :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 30 september 2021 @ 12:12:09 #273
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201577329
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201587458
Deel 5 van de Inspiration4 docu staat op Netflix. Het mierzoete Amerikaans-patriottische sausje blijft irritant, maar wel gave beelden!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 1 oktober 2021 @ 06:11:00 #275
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201588360
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:55:47 #276
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201595697
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:54:31 #277
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:57:12 #278
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201604678
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:14:30 #279
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_201607447
Dat er spontaan een stuk of 30 tegels van het hitteschild af sprongen toen de eerste koude vloeistof in de tank ging voorspelt nog niet veel goeds voor een snelle ingebruikname.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:24:39 #280
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_201608229
Net de laatste aflevering van Countdown: Inspiration4 Mission to Space gekeken. Toch een paar keer kippenvel gekregen. Het contrast tussen de ontspanning bij de crew en de stress bij de familieleden was voelbaar. Uniek stukje documentatie ook denk ik.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 3 oktober 2021 @ 12:06:28 #281
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201615436
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 08:37:53 #282
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201628548
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201636523
Links naar YT filmpjes waardeer ik echt. Maar kan er dan even een korte omschrijving bij van waar het filmpje over gaat?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 23:11:44 #284
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201640780
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:46 schreef vannelle het volgende:
Links naar YT filmpjes waardeer ik echt. Maar kan er dan even een korte omschrijving bij van waar het filmpje over gaat?
Gewoon kijken , en dan zie je het vanzelf oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 08:05:20 #285
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201642365
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201642809
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:11 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Gewoon kijken , en dan zie je het vanzelf oO<
Ik snap hem wel, ik heb in 50% van de gevallen ook geen idee waar ik naar zit te kijken.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:34:23 #287
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201648356
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:11 schreef Remco het volgende:

[..]
Ik snap hem wel, ik heb in 50% van de gevallen ook geen idee waar ik naar zit te kijken.
Dan kan ik er beter mee stoppen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:59:17 #288
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_201649398
En ondertussen bij Boeing: NASA likely to move some astronauts off Starliner due to extended delays

quote:
NASA will not make an official announcement for weeks or months, but two sources say the space agency is moving several astronauts from Boeing's Starliner spacecraft onto SpaceX's Crew Dragon vehicle for upcoming missions to the International Space Station.

The assignments are not final—they have yet to go through the formal approval process of the Multilateral Crew Operations Panel, which includes all international partners—but sources say NASA's rookie astronauts who have not yet flown to space will move off the Boeing vehicle due to its ongoing delays.
quote:
Sources confirmed there is no date yet set for the next OFT-2 launch attempt, as the spacecraft's valve issue has yet to be resolved. Realistically, this test flight may not happen before next spring. Because there is no certainty that this test flight will go flawlessly and because there will be an extensive data review following the flight, NASA has low confidence for when the first crew flight will take place.

As Mann will move from this Starliner Crew Flight Test to the SpaceX Crew-5 mission, set for no earlier than August, this suggests NASA believes the first Starliner crew mission will not take place before the second half of 2022. And there is no guarantee it will occur then.
Midden volgend jaar hebben er al 7 bemande Dragons gevlogen en nog geen enkele Starliner.

edit: in een van de commentaren onder het gelinkte artikel merkt iemand (terecht) op dat er een kans bestaat dat SpaceX zijn complete initile contract met NASA van 6 vluchten volbrengt voordat er ook maar een Starliner bemand heeft gevlogen. Chanant. :D

[ Bericht 9% gewijzigd door beantherio op 05-10-2021 18:10:27 ]
pi_201649418
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:11 schreef Remco het volgende:

[..]
Ik snap hem wel, ik heb in 50% van de gevallen ook geen idee waar ik naar zit te kijken.
Het belangrijkste staat toch al als 'foto' het filmpje?
En in het YouTube filmpje zie je ook continu tekst verschijnen.
Snap het probleem niet echt.
We mogen al blij zijn dat puzziepie wat van haar tijd gebruikt om telkens de links te posten.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:04:33 #290
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_201652012
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:34 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dan kan ik er beter mee stoppen.
Alsjeblieft niet! Ontzettend fijn dat ik alleen maar dit topic hoef te openen om de dagelijkse update te vinden. En als er dan zo af en toe nog wat extra's tussen staat zoals het FAA document, dan is het helemaal geweldig.

Die dagelijkse updates kun je in 2 minuten doorklikken van hoofdstukje naar hoofdstukje en dan ben je helemaal op de hoogte. Is daar trouwens ook een sneltoets voor, nu is het point en click.

Kortom, ga zo door! *O*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:25:57 #291
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201652308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:00 schreef Jonmen het volgende:

[..]
Het belangrijkste staat toch al als 'foto' het filmpje?
En in het YouTube filmpje zie je ook continu tekst verschijnen.
Snap het probleem niet echt.
Ik zie het probleem ook niet. :P

Thnx :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:26:09 #292
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201652316
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:04 schreef Coelho het volgende:

[..]
Alsjeblieft niet! Ontzettend fijn dat ik alleen maar dit topic hoef te openen om de dagelijkse update te vinden. En als er dan zo af en toe nog wat extra's tussen staat zoals het FAA document, dan is het helemaal geweldig.

Die dagelijkse updates kun je in 2 minuten doorklikken van hoofdstukje naar hoofdstukje en dan ben je helemaal op de hoogte. Is daar trouwens ook een sneltoets voor, nu is het point en click.

Kortom, ga zo door! *O*
:P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201652466
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:04 schreef Coelho het volgende:

[..]
Is daar trouwens ook een sneltoets voor, nu is het point en click.

Ja:

quote:
There now are: Ctrl + → and ← on Windows, ⌥ opt + → and ← on Mac.
https://webapps.stackexch(...)backward-through-a-v
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:38:52 #294
213457 engine
pi_201652491
quote:
Dit is wel handig om te weten :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:39:58 #295
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201652506
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:04 schreef Coelho het volgende:

[..]
Alsjeblieft niet! Ontzettend fijn dat ik alleen maar dit topic hoef te openen om de dagelijkse update te vinden. En als er dan zo af en toe nog wat extra's tussen staat zoals het FAA document, dan is het helemaal geweldig.

Die dagelijkse updates kun je in 2 minuten doorklikken van hoofdstukje naar hoofdstukje en dan ben je helemaal op de hoogte. Is daar trouwens ook een sneltoets voor, nu is het point en click.

Kortom, ga zo door! *O*
En sowieso krijgen we dankzij het plaatsen van video's, foto's een tweets een prachtige tijdlijn. Ik scrol nog regelmatig door oudere topics :) Niet mee stoppen dus!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:43:58 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201652556
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:59 schreef beantherio het volgende:
En ondertussen bij Boeing: NASA likely to move some astronauts off Starliner due to extended delays
[..]
[..]
Midden volgend jaar hebben er al 7 bemande Dragons gevlogen en nog geen enkele Starliner.

edit: in een van de commentaren onder het gelinkte artikel merkt iemand (terecht) op dat er een kans bestaat dat SpaceX zijn complete initile contract met NASA van 6 vluchten volbrengt voordat er ook maar een Starliner bemand heeft gevlogen. Chanant. :D
SpaceX mag dus een of twee extra Crew Dragons gaan maken. Als ze meer NASA missies moeten vliegen en daarnaast ook nog private vluchten willen maken, dan hebben ze aan de huidige vloot niet genoeg.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 6 oktober 2021 @ 08:25:18 #297
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201655166
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 6 oktober 2021 @ 16:52:09 #298
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201660563
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 oktober 2021 @ 17:46:13 #299
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201661121
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:59 schreef beantherio het volgende:
En ondertussen bij Boeing: NASA likely to move some astronauts off Starliner due to extended delays
[..]
[..]
Midden volgend jaar hebben er al 7 bemande Dragons gevlogen en nog geen enkele Starliner.

edit: in een van de commentaren onder het gelinkte artikel merkt iemand (terecht) op dat er een kans bestaat dat SpaceX zijn complete initile contract met NASA van 6 vluchten volbrengt voordat er ook maar een Starliner bemand heeft gevlogen. Chanant. :D
En daar is de eerste verhuizing naar Crew Dragon _O- _O- De testcrew zijn ze nu dus kwijt. Tot 2023 hoeven dus geen bemande Starliner te verwachten

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 6 oktober 2021 @ 18:31:55 #300
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_201661597
quote:
16s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En daar is de eerste verhuizing naar Crew Dragon _O- _O- De testcrew zijn ze nu dus kwijt. Tot 2023 hoeven dus geen bemande Starliner te verwachten

[ twitter ]
Volgens mij ging daar gisteren al iets van rond. Maar als ik het goed begrijp hebben ze nog wel een crew achter de hand voor een eerste vlucht van Starliner. Zie o.a. hier.
quote:
NASA has three astronauts still assigned to Boeing’s Starliner crewed flight test: Butch Wilmore, Mike Fincke, and Suni Williams. The agency says it will make further assignments to Boeing missions “in the future.”
Maar er vanuit gaand dat ze nog steeds 2 getrainde crews nodig hebben voor een vlucht (waarvan er nu maar eentje beschikbaar lijkt te zijn) impliceert het evengoed uitstel. Opnieuw slecht nieuws voor Boeing.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 oktober 2021 @ 19:01:24 #301
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201661878
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 18:31 schreef beantherio het volgende:

[..]
Volgens mij ging daar gisteren al iets van rond. Maar als ik het goed begrijp hebben ze nog wel een crew achter de hand voor een eerste vlucht van Starliner. Zie o.a. hier.
[..]
Maar er vanuit gaand dat ze nog steeds 2 getrainde crews nodig hebben voor een vlucht (waarvan er nu maar eentje beschikbaar lijkt te zijn) impliceert het evengoed uitstel. Opnieuw slecht nieuws voor Boeing.
Yep. Maar nu dus de bevestiging vanuit NASA :)

Het lijkt mij dat nu ze de testcrew koppelen aan SpaceX Crew-5 wil zeggen dat het zo goed als zeker is dat er volgend jaar geen bemande Starliner vlucht gaat plaats vinden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')