quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan mag jij de plaat van de dag kiezen!
Jaimy Jacobs.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar eens mijn scoritoteam in elkaar knutselen
Iemand nog tips????
Kies een bult stevige kerels die het duel niet schuwen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar eens mijn scoritoteam in elkaar knutselen
Iemand nog tips????
quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Huh
Dat is niet eens een voetballer
Henk presenteert zich altijd als de ideale schoonzoon maar schopte vroeger lachend spitsen het ziekenhuis in. Dat vind ik altijd erg grappig.quote:
Kon hij wel wat verder?quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Henk presenteert zich altijd als de ideale schoonzoon maar schopte vroeger lachend spitsen het ziekenhuis in. Dat vind ik altijd erg grappig.
Het was iets voor mijn tijd maargoed hij heeft nog oranje gehaald geloof ik en voor Feyenoordbegrippen was hij met De Wolf wel een vrij legendarisch duo in die tijd. Toen kon er natuurlijk sowieso wel wat meer.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon hij wel wat verder?
Ik vind deze wel leuk, die 'Fleddie' is er heel erg in begin te geloven.
Voor een eend geen heel groot probleem lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:05 schreef Boze_Eend het volgende:
Het regent hier al even ter info @:caland
Nee ik ben graag nat.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor een eend geen heel groot probleem lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |