Toen ze samen een GS finale haalden ? Allebei al top10, 1 en 7 geplaatstquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En hier maar zeuren dat ze te jong zijn. Hingis en Williams stonden destijds vast ook niet zo hoog.
Toen ze werden geboren had Serena al 4 Grand Slams gewonnenquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:34 schreef dz5b604 het volgende:
Raducanu en Fernandez zijn bij elkaar opgeteld jonger dan Serena Williams
Ohwquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Toen ze samen een GS finale haalden ? Allebei al top10, 1 en 7 geplaatst
Twin Towers hebben ze niet eens meegemaakt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:34 schreef dz5b604 het volgende:
Raducanu en Fernandez zijn bij elkaar opgeteld jonger dan Serena Williams
Hoop dat Gauff de finale wint.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:48 schreef macca728 het volgende:
Gauff en McNally door naar damesdubbel finale door opgave tegenstanders
Ja ach, maar dat gaat nooit gebeuren. En als dat wel zover zou komen wint Rafa dat vrij eenvoudig.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
Iets anders - beetje offtopic - is dat ze het net hebben over Toni Nadal als coach van A-A. Het lijkt me voor Toni vreemd als de finale van RG 2022 gaat tussen A-A en Nadal. Dat moet toch een loyaliteitsconflict zijn voor Toni? Ik bedoel, Rafael is zijn eigen familie.
Laat die Felix maar eens ATP finale winnen. Die boy is 0-6 in finales. 😂🤣quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
Iets anders - beetje offtopic - is dat ze het net hebben over Toni Nadal als coach van A-A. Het lijkt me voor Toni vreemd als de finale van RG 2022 gaat tussen A-A en Nadal. Dat moet toch een loyaliteitsconflict zijn voor Toni? Ik bedoel, Rafael is zijn eigen familie.
Goed punt, in dat geval ben ik voor Medvedevquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:36 schreef superniger het volgende:
Ik ben voor Felix Auger-Aliassime. Dat is een gunstiger tegenstander voor Djokovic.
8 zelfs https://www.atptour.com/e(...)37/titles-and-finalsquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Laat die Felix maar eens ATP finale winnen. Die boy is 0-6 in finales. 😂🤣
Jij hoopt dat Djokovic wint?quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:36 schreef superniger het volgende:
Ik ben voor Felix Auger-Aliassime. Dat is een gunstiger tegenstander voor Djokovic.
Boy.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Laat die Felix maar eens ATP finale winnen. Die boy is 0-6 in finales. 😂🤣
Haha, ik ook.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goed punt, in dat geval ben ik voor Medvedev
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |