Toen ze samen een GS finale haalden ? Allebei al top10, 1 en 7 geplaatstquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En hier maar zeuren dat ze te jong zijn. Hingis en Williams stonden destijds vast ook niet zo hoog.
Toen ze werden geboren had Serena al 4 Grand Slams gewonnenquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:34 schreef dz5b604 het volgende:
Raducanu en Fernandez zijn bij elkaar opgeteld jonger dan Serena Williams
Ohwquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Toen ze samen een GS finale haalden ? Allebei al top10, 1 en 7 geplaatst
Twin Towers hebben ze niet eens meegemaakt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:34 schreef dz5b604 het volgende:
Raducanu en Fernandez zijn bij elkaar opgeteld jonger dan Serena Williams
Hoop dat Gauff de finale wint.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:48 schreef macca728 het volgende:
Gauff en McNally door naar damesdubbel finale door opgave tegenstanders
Ja ach, maar dat gaat nooit gebeuren. En als dat wel zover zou komen wint Rafa dat vrij eenvoudig.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
Iets anders - beetje offtopic - is dat ze het net hebben over Toni Nadal als coach van A-A. Het lijkt me voor Toni vreemd als de finale van RG 2022 gaat tussen A-A en Nadal. Dat moet toch een loyaliteitsconflict zijn voor Toni? Ik bedoel, Rafael is zijn eigen familie.
Laat die Felix maar eens ATP finale winnen. Die boy is 0-6 in finales. 😂🤣quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
Iets anders - beetje offtopic - is dat ze het net hebben over Toni Nadal als coach van A-A. Het lijkt me voor Toni vreemd als de finale van RG 2022 gaat tussen A-A en Nadal. Dat moet toch een loyaliteitsconflict zijn voor Toni? Ik bedoel, Rafael is zijn eigen familie.
Goed punt, in dat geval ben ik voor Medvedevquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:36 schreef superniger het volgende:
Ik ben voor Felix Auger-Aliassime. Dat is een gunstiger tegenstander voor Djokovic.
8 zelfs https://www.atptour.com/e(...)37/titles-and-finalsquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Laat die Felix maar eens ATP finale winnen. Die boy is 0-6 in finales. 😂🤣
Jij hoopt dat Djokovic wint?quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:36 schreef superniger het volgende:
Ik ben voor Felix Auger-Aliassime. Dat is een gunstiger tegenstander voor Djokovic.
Boy.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Laat die Felix maar eens ATP finale winnen. Die boy is 0-6 in finales. 😂🤣
Haha, ik ook.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goed punt, in dat geval ben ik voor Medvedev
Ik doe vooralsnog met je mee. En dat hoop ik ook inderdaad. Tot 00.45 u. duurt de partij dan idealiter.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ga wel kijken. Hoop wel dat deze wedstrijd nog even duurt. Dan sluit het wat beter aan.
Voordeel is ook dat er een dak is. Weet dat we enkele jaren geleden uren aan het wachten waren op de finale Fed-Djoko vanwege regen. Begon ergens midden in de nacht.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik doe vooralsnog met je mee. En dat hoop ik ook inderdaad. Tot 00.45 u. duurt de partij dan idealiter.
Ja, absoluut. En erg fijn dat ze nu op alle vier de GS'en een dak hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:39 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat er een dak is. Weet dat we enkele jaren geleden uren aan het wachten waren op de finale Fed-Djoko vanwege regen. Begon ergens midden in de nacht.
Is hij een soort nieuwe Berdych?quote:
Ik kijk er toch echt niet naar uit om na deze partij nog bijna twee uur te wachten tot Djokovic-Zverev.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ga wel kijken. Hoop wel dat deze wedstrijd nog even duurt. Dan sluit het wat beter aan.
Ja, of over een half uur al. Het gaat zo wel heel erg snel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:45 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Tja. Zo is het over een uurtje wel klaar.
Dat lijkt me best wel een goede vergelijking eigenlijk jaquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is hij een soort nieuwe Berdych?
Wel pas 21..quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is hij een soort nieuwe Berdych?
Ook eens een finale geweest op maandag, geloof ikquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:39 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat er een dak is. Weet dat we enkele jaren geleden uren aan het wachten waren op de finale Fed-Djoko vanwege regen. Begon ergens midden in de nacht.
Ja, en hij onderging het allemaal wel erg gelaten. Dat vond ik ook altijd bij Berdych. Hij leek zich er al vroeg in een partij mee verzoend te hebben dat hij zou verliezen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:22 schreef Szura het volgende:
Vanaf 5-2* tweede set wint die sufkut welgeteld 2 van de 13 games
Dat is zeker een mogelijkheid. We kennen onze pappenheimers.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wellicht kwam Zverev die lijnrechster tegen en heeft hij die nog wat klappen verkocht.
quote:
De umpire zit nog wel op de stoelquote:Op zaterdag 11 september 2021 01:26 schreef monkyyy het volgende:
Voordeeltje voor Djoko wel, er zijn geen lijnrechters dit jaar, dus diskwalificatie door één te verwonden hoeft hij zich niet druk om te maken.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:26 schreef monkyyy het volgende:
Voordeeltje voor Djoko wel, er zijn geen lijnrechters dit jaar, dus diskwalificatie door één te verwonden hoeft hij zich niet druk om te maken.
Jaa, en als hij net zo met zijn racket gooit als in Tokio kan hij ook nog een toeschouwer raken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
De umpire zit nog wel op de stoel
Ik zeg dan liever humiditeit.quote:
Zit nog één official rechtsachter op een stoeltje. Maar die pakt steeds alleen de nieuwe ballen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:26 schreef monkyyy het volgende:
En dan zijn er nog de ballenkinderen die hij kan raken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Zit nog één official rechtsachter op een stoeltje. Maar die pakt steeds alleen de nieuwe ballen.
Beste is gewoon je hele ritme aanpassenquote:Op zaterdag 11 september 2021 01:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lig normaal gesproken om 22.30 u. op bed. Dit is wel even een uitdaging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat heb ik dan niet, want ik doe tegen de ochtend zo'n 'oogmasker' op. Gewoon een lap stof die ik een paar keer heb opgerold. Werkt erg goed. Maar goed, ik moet er maar even aan geloven. Morgen en overmorgen nog en dan zijn we er weer een hele tijd van af.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:42 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Beste is gewoon je hele ritme aanpassen. Vorige week wel een paar dagen gedaan. Maar uiteindelijk slaap je wat te weinig omdat je door het licht toch snel weer wakker wordt.
Ja heer.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:44 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Dat gesprek hebben we al gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |