Ja kan, omdat alles beter is geworden natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij doet me altijd denken aan die film Wrong Turn.
Mja, in 1962 waren het nog amateurtoernooien. Ik heb het idee dat een 3'tje van nu van Laver van toen zou winnen.
Ja, alleen vind ik het feit dat het amateurtoernooien waren het wel appels met peren vergelijken om het met de GS'en in de Open Era te vergelijken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja kan, omdat alles beter is geworden natuurlijk.
Niettemin telt het wel.
Ja. Alleen is bij sommige de microfoon uitgezet. Vandaar de unmute us protesten morgen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:59 schreef Federer-fan het volgende:
Zitten die lijnrechters allemaal thuis en via Zoom hun calls door te geven ofzo?
O, oké, bedankt voor de uitleg.quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:01 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ja. Alleen is bij sommige de microfoon uitgezet. Vandaar de unmute us protesten morgen.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:08 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Moet je niet zo vaak stuiteren gek.
Nee, klopt, is om aandacht te vragen voor obesitas.quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:15 schreef monkyyy het volgende:
Wat is die baselijn dik, of ligt dat aan mij
Waarom?quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Oké ik ga Luik - Bastenaken - Luik 2020 terugkijken.
Nee hoor. Ik reageerde op de reclame van de ES Player. Alsof je random oude evenementen gaat terugkijkenquote:Op zaterdag 11 september 2021 03:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom?Denk je dat het een gelopen race is?
Excuses aan jou en alle andere mensen in dit topic.quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:25 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik reageerde op de reclame van de ES Player. Alsof je random oude evenementen gaat terugkijken
Geaccepteerd. Kan ik rustig Sky Radio gaan luisteren.quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Excuses aan jou en alle andere mensen in dit topic.
Wat betekent dat, 6-1?quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:36 schreef superniger het volgende:
2-1 Djokovic.
Zverev gaat in de 4de set een stokbroodje eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |