Wat maakt dat je dat denkt?quote:
Omdat zijn service stabieler is en hij moeilijker te breken isquote:Op zaterdag 11 september 2021 02:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat maakt dat je dat denkt?
Oké, en zijn forehand ook denk ik. Want die gaat bij Djokovic niet erg goed in de afgelopen paar games.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat zijn service stabieler is en hij moeilijker te breken is
Wilander zei dat het Djokovic helpt als hij de eerste set verliest, omdat hij dan nog geconcentreerder wordt. Het zou me niet verbazen als dat waar is.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Djokovic matig in de eerste set. Hardcourt is groen (en blauw).
Zal ik je eens zeggen dat ik zelfs denk dat hij in 3 sets kan winnenquote:Op zaterdag 11 september 2021 02:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, en zijn forehand ook denk ik. Want die gaat bij Djokovic niet erg goed in de afgelopen paar games.
Graag, want dan heb ik nog wat aan m'n nacht.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal ik je eens zeggen dat ik zelfs denk dat hij in 3 sets kan winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, maar Zverev is wel een ander kaliber dan Djokovic' eerdere tegenstanders.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:11 schreef macca728 het volgende:
Zverev kan best wiinnen maar Djoko verloor elke eerste set tot nu toe.
Ja daarom, hij is echt stabiel.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar Zverev is wel een ander kaliber dan Djokovic' eerdere tegenstanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |