Hoe wist je dat?quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:32 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Voorspelling: Ergens tijdens de volgende set is dit forum tijdelijk niet bereikbaar.
Hah. Van de Olympische spelen, toen was ik juist net steeds wakker en elke dag was het forum rond die tijd niet bereikbaar.quote:Op zaterdag 11 september 2021 04:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe wist je dat? Omdat het 11 september is en er allerlei topic over 9/11 worden geopend?
Snap ik. Ik blijf wel kijken, maar het gaat niet echt van harte. Ik ben in vele jaren niet zo lang opgebleven.quote:Op zaterdag 11 september 2021 04:22 schreef superniger het volgende:
Ik ben te moe voor een potentiële 5de set.
Ach, die rot-Laver ook altijd.quote:
Bedoel je dubbele?quote:Op zaterdag 11 september 2021 04:32 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ah. Zverev gaat weer fouten slaan.
Inderdaad, en al die stoere praat dat zij het gaan overnemen. Het is gewoon nog steeds Djokovic en hopelijk straks ook weer Federer en Nadal.quote:
Interview pak ik nog wel mee.quote:Op zaterdag 11 september 2021 04:50 schreef Federer-fan het volgende:
Als jullie het niet erg vinden, ga ik meteen na het laatste punt naar bed.![]()
Ook zonder eten dan!quote:Op zaterdag 11 september 2021 04:50 schreef Federer-fan het volgende:
Als jullie het niet erg vinden, ga ik meteen na het laatste punt naar bed.![]()
Begrepen heer!quote:
Haha, ja, een beetje, maar ik heb zeldzaam veel zin om te gaan slapen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 05:10 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Federer-Fan is over zijn slaap heen
Ik vind het wel een toppertje. Vind die blik van hem altijd zo mooi. Hij kijkt altijd een beetje glazig.quote:
Dank je wel. Was volgens mij twintig jaar geleden dat ik zo laat naar bed ben gegaan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Respect voor jullie jong0ns.
Wat vond je ervan? Die rally van 53 slagen vond ik wel heel spectaculair.quote:Ik heb m in de herhaling gekeken.
Zou goed kunnen. Maar Medvedev zie ik ook wel winnen. Hij heeft denk ik wel de klasse om in een BO5 lang genoeg op het niveau te spelen dat hij nodig heeft om van Djokovic te winnen.quote:Voor de finale zeg ik Djoko in 4.
Ben benieuwd wat het wordt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:20 schreef macca728 het volgende:
Raducanu zwaar favoriet. Nog geen set verloren maar Fernandez zal toch kansen hebben,
Hoop Medvedev eigenlijk, hij maakt ook een hele goeie indruk, maar Djoko zal wel winnen , 4 setsquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het wordt.
En wat verwacht je van Djokovic-Medvedev?
Ja, precies. In beide gevallen is het spektakel denk ik. Als Medvedev wint, is het een greote verrassing; als Djokovic wint, is het een nieuwe mijlpaal in de tennisgeschiedenis.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoop Medvedev eigenlijk, hij maakt ook een hele goeie indruk, maar Djoko zal wel winnen , 4 sets
Bij de heren bedoel je?quote:
Bij de dames.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies. In beide gevallen is het spektakel denk ik. Als Medvedev wint, is het een greote verrassing; als Djokovic wint, is het een nieuwe mijlpaal in de tennisgeschiedenis.
[..]
Bij de heren bedoel je?
Vind je ze onsympathiek/arrogant?quote:
Netjes.quote:
Ik gun het de Britten niet.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je ze onsympathiek/arrogant?
En bij de heren hoop je neem ik aan dat Djokovic wint?
Heel uitbindig, hoor ik net?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Fernandez heeft een vervelende playersbox.
Succes alvast.quote:Uiteraard juich ik morgen voor Djokovic.
Zullen niet veel na kunnen zeggen lijkt me.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:16 schreef wimderon het volgende:
Desirae Krawczyk wint al voor de derde Grand Slam achter elkaar de mixed dubbel (2x met Salisbury, 1x met Skupski). Toch wel vrij bijzonder volgens mij.
Alleen Court en Navratilova volgens mij.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zullen niet veel na kunnen zeggen lijkt me.
Ja Court ookquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen Court en Navratilova volgens mij.
Ja, eerder alsof het routiniers zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:07 schreef Szura het volgende:
Voor een finale met twee totale rookies is het een prima niveautje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |