Ik doe vooralsnog met je mee. En dat hoop ik ook inderdaad. Tot 00.45 u. duurt de partij dan idealiter.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ga wel kijken. Hoop wel dat deze wedstrijd nog even duurt. Dan sluit het wat beter aan.

Voordeel is ook dat er een dak is. Weet dat we enkele jaren geleden uren aan het wachten waren op de finale Fed-Djoko vanwege regen. Begon ergens midden in de nacht.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik doe vooralsnog met je mee. En dat hoop ik ook inderdaad. Tot 00.45 u. duurt de partij dan idealiter.

Ja, absoluut. En erg fijn dat ze nu op alle vier de GS'en een dak hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:39 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat er een dak is. Weet dat we enkele jaren geleden uren aan het wachten waren op de finale Fed-Djoko vanwege regen. Begon ergens midden in de nacht.

Is hij een soort nieuwe Berdych?quote:

Ik kijk er toch echt niet naar uit om na deze partij nog bijna twee uur te wachten tot Djokovic-Zverev.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ga wel kijken. Hoop wel dat deze wedstrijd nog even duurt. Dan sluit het wat beter aan.
 En ik hoef die partij ook niet per se helemaal te zien, maar ik zou het wel willen zien wanneer het spannend wordt. Stel dat ik zou weten dat Djokovic makkelijk wint, dan zou ik sowieso niet kijken. Alleen de finale wil ik altijd per se zien.
 En ik hoef die partij ook niet per se helemaal te zien, maar ik zou het wel willen zien wanneer het spannend wordt. Stel dat ik zou weten dat Djokovic makkelijk wint, dan zou ik sowieso niet kijken. Alleen de finale wil ik altijd per se zien.

Ja, of over een half uur al. Het gaat zo wel heel erg snel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:45 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Tja. Zo is het over een uurtje wel klaar.

Dat lijkt me best wel een goede vergelijking eigenlijk jaquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is hij een soort nieuwe Berdych?

Wel pas 21..quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is hij een soort nieuwe Berdych?

Ook eens een finale geweest op maandag, geloof ikquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:39 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat er een dak is. Weet dat we enkele jaren geleden uren aan het wachten waren op de finale Fed-Djoko vanwege regen. Begon ergens midden in de nacht.

Ja, en hij onderging het allemaal wel erg gelaten. Dat vond ik ook altijd bij Berdych. Hij leek zich er al vroeg in een partij mee verzoend te hebben dat hij zou verliezen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:22 schreef Szura het volgende:
Vanaf 5-2* tweede set wint die sufkut welgeteld 2 van de 13 games

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |