Er is ook een Lego zoekboek waar je op elke blz de pizzadief moet zoeken. Was de grootste hit van het familieweekend toendertijd met drie peuters/kleutersquote:
Dat is de inspiratiequote:Op donderdag 29 juni 2023 15:53 schreef Hupje het volgende:
[..]
Er is ook een Lego zoekboek waar je op elke blz de pizzadief moet zoeken. Was de grootste hit van het familieweekend toendertijd met drie peuters/kleuters
neem aan dat het beetje mag krassen enzo?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:43 schreef TolstoiFan het volgende:
Hoe maken jullie Lego schoon?
Ik had me op school aangemeld om wat speelgoed uit de klas schoon te maken en kreeg een enorme bak met Lego (ook grondplaten en een onderstel van een boot) mee. Maandag moet het schoon terug.
Lego van school : in kussensloop, dichtknopen en in de wasmachine.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:43 schreef TolstoiFan het volgende:
Hoe maken jullie Lego schoon?
Ik had me op school aangemeld om wat speelgoed uit de klas schoon te maken en kreeg een enorme bak met Lego (ook grondplaten en een onderstel van een boot) mee. Maandag moet het schoon terug.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:59 schreef TolstoiFan het volgende:
Het is gelukt, hoor. Grondplaten in een sopje en de rest van de lego in een kussensloop en een waszak in de wasmachine. Het was alleen dusdanig veel dat het kussensloop tijdens het wassen scheurde en de lego dus los in de wasmachine kwam
Ja! Ik ga eens kijken of de trein beschikbaar is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:51 schreef Aure het volgende:
Je kunt ook legosets huren als het alleen voor de vakantieperiode is
Crosspost:quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:50 schreef exode het volgende:
[..]
Ik lees het inderdaad, de nieuwe is gebaseerd op het kasteel waarmee de Disney films beginnen, niet op een park editie.
Wij gaan wel voor de nieuwe, ik vind de kleuren mooier.
Leuk!quote:Op zondag 9 juli 2023 21:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Crosspost:
De kogel is door de kerk het kasteel:
[ afbeelding ]
Het nieuwe Disney Castle besteld (43222), met deze GWP:
https://www.lego.com/en-n(...)rs-celebration-40600
[ afbeelding ]
![]()
Nog niet eerder in één keer zoveel uitgegeven aan Lego.Wel geluk met de wisselkoers, omgerekend ¤383. Ik weet overigens dat de VIP Days bijna zijn, maar dan is bovenstaande aanbieding met de GWP al niet meer geldig.
Lief van je!quote:Op maandag 10 juli 2023 09:57 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk niet, maar kreeg net een banner van zalando te zien met 70% korting op o.a. het Slytherin house. Dus die deel ik hier even. Ik heb geen aandelen ofzo, is gewoon een tip voor als er iemand op zoek is.
Zo ver heb ik me er niet in verdieptquote:Op maandag 10 juli 2023 10:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Lief van je!![]()
Even gekeken, maar het lijkt erop dat ze op Zalando rommelen met de van/voor-prijzen.
Ja vet! Ik ga 20 oktober.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:16 schreef exode het volgende:
Dit jaar eindelijk weer Lego World in de Jaarbeurs, vorig jaar was het om onbekende redenen niet, daarvoor natuurlijk Covid. Wij zijn daarvoor 2 keer geweest en vonden het erg leuk. Net Early Bird kaartjes met korting gekocht.
Dus voor wie ook wil, je kan nu tickets kopen via Ticketmaster.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |