abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 september 2021 @ 18:23:31 #51
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201310015
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Kijk ook eens naar alle raceklassen onder de F1 waar F1 prutsers als Mazepin iedereen zoek hebben gereden. En dat zijn mensen die wel alle kansen hebben gehad en vroeg zijn begonnen met racen.
?
Dat zeg ik toch ook?
Zo’n Viscaal en Verschoor, zijn al een pak sneller dan de gemiddelde FOK!er en die gasten komen ondanks jarenlange ervaring en racen gewoon niveau te kort.
pi_201310019
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:11 schreef tja77 het volgende:

[..]
Dit meen je niet toch?
Zeg me aub dat je hier een grapje maakt.
Jij denkt dat Mick Schumacher een uniek talent is en zijn achternaam een toevallige bijkomstigheid is? Als hij Mick Jansen had geheten dan was hij ook boven komen drijven, want hij is zo ontzettend goed? Lance Stroll had het ook tot de F1 geschopt zonder dat papa teams voor hem opkocht? Nee, deze jongens zijn niks bijzonders.

Puur omdat ze in de F1 rijden en op televisie komen zijn mensen zoals jij van hun onder de indruk maar in werkelijkheid doen ze niks wat jij en ik niet zouden kunnen. Heb je weleens van een growth mindset gehoord?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zaterdag 11 september 2021 @ 18:26:24 #53
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201310049
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Jij denkt dat Mick Schumacher een uniek talent is en zijn achternaam een toevallige bijkomstigheid is? Als hij Mick Jansen had geheten dan was hij ook boven komen drijven, want hij is zo ontzettend goed? Lance Stroll had het ook tot de F1 geschopt zonder dat papa teams voor hem opkocht? Nee, deze jongens zijn niks bijzonders.

Puur omdat ze in de F1 rijden en op televisie komen zijn mensen zoals jij van hun onder de indruk maar in werkelijkheid doen ze niks wat jij en ik niet zouden kunnen.
Oké, je zit te trollen.
Mick Schumacher werd kampioen in de F2. Nee hij heeft niet zoveel talent als z’n vader, maar hij kan wel degelijk goed racen.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 september 2021 @ 18:26:52 #54
842 Zorro
Z
pi_201310058
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Jij denkt dat Mick Schumacher een uniek talent is en zijn achternaam een toevallige bijkomstigheid is? Als hij Mick Jansen had geheten dan was hij ook boven komen drijven, want hij is zo ontzettend goed? Lance Stroll had het ook tot de F1 geschopt zonder dat papa teams voor hem opkocht? Nee, deze jongens zijn niks bijzonders.

Puur omdat ze in de F1 rijden en op televisie komen zijn mensen zoals jij van hun onder de indruk maar in werkelijkheid doen ze niks wat jij en ik niet zouden kunnen. Heb je weleens van een growth mindset gehoord?
Nee die had dan niet in de F1 gezeten. Gewoon omdat er talloze betere rijders zijn.

Dat betekent echter nog niet dat hij niet veel beter is dan jij of ik.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_201310069
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:23 schreef tja77 het volgende:

[..]
?
Dat zeg ik toch ook?
Zo’n Viscaal en Verschoor, zijn al een pak sneller dan de gemiddelde FOK!er en die gasten komen ondanks jarenlange ervaring en racen gewoon niveau te kort.
Ik ben het ook gewoon met je eens. Ik bedoelde eigenlijk onder de F-klassen.
  zaterdag 11 september 2021 @ 18:30:28 #56
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201310109
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik ben het ook gewoon met je eens. Ik bedoelde eigenlijk onder de F-klassen.
Een beetje WTC of DTM coureur bedoel je?
Ook die gasten hebben meer talent en kunde dan de gemiddelde FOK!er.
pi_201310110
Hoeveel heeft Zhou nu geoefend in F2, ieder seizoen dezelfde auto en circuits, aardig getalenteerd, maar toch rijden echte talenten als Piastri en Pourchaire hem in hun eerste seizoen om de oren.

Echte toppers Verstappen, Hamilton, Leclerc, Alonso of Raikkonen hebben in de lagere klassen vaak maar één seizoen per categorie gereden en weer doorgestroomd.
.
pi_201310124
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:26 schreef tja77 het volgende:

[..]
Oké, je zit te trollen.
Mick Schumacher werd kampioen in de F2. Nee hij heeft niet zoveel talent als z’n vader, maar hij kan wel degelijk goed racen.
Ja natuurlijk kan Mick Schumacher nu redelijk goed racen. Maar het punt wat ik probeer te maken is dat jij en ik ook redelijk goed zouden kunnen racen als we de kans hadden gekregen om ons op dezelfde manier te ontwikkelen.

Als je redelijk goed kan voetballen dan schop je het niet tot het Nederlands elftal. Als je redelijk kan autoracen en je de juiste kruiwagens hebt schop je het wel tot de F1.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_201310138
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:30 schreef tja77 het volgende:

[..]
Een beetje WTC of DTM coureur bedoel je?
Ook die gasten hebben meer talent en kunde dan de gemiddelde FOK!er.
Uiteraard. Sterker nog, de lokale kart competitie daar wordt LN al zoek gereden.
  zaterdag 11 september 2021 @ 18:33:32 #60
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201310159
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:26 schreef Zorro het volgende:

[..]
Nee die had dan niet in de F1 gezeten. Gewoon omdat er talloze betere rijders zijn.

Dat betekent echter nog niet dat hij niet veel beter is dan jij of ik.
Kampioen worden in de F2 en daarvoor GP2 is doorgaans een behoorlijk goed boterbriefje om toch in de F1 te komen. Dus ik zou niet met zekerheid durven te stellen dat Mick niet in de F1 terecht zou zijn gekomen met een andere achternaam.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 september 2021 @ 18:34:42 #61
842 Zorro
Z
pi_201310168
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:33 schreef tja77 het volgende:

[..]
Kampioen worden in de F2 en daarvoor GP2 is doorgaans een behoorlijk goed boterbriefje om toch in de F1 te komen. Dus ik zou niet met zekerheid durven te stellen dat Mick niet in de F1 terecht zou zijn gekomen met een andere achternaam.
Vanuit de F2 wellicht wel, maar daar had hij dan ook niet gezeten.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 11 september 2021 @ 18:36:46 #62
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201310192
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:34 schreef Zorro het volgende:

[..]
Vanuit de F2 wellicht wel, maar daar had hij dan ook niet gezeten.
Werd ook kampioen in het Europese F3 kampioenschap.
pi_201310224
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:34 schreef Zorro het volgende:

[..]
Vanuit de F2 wellicht wel, maar daar had hij dan ook niet gezeten.
Ik geloof echt wel dat er betere coureurs zijn dan Mick en dat hij veel van zijn kansen aan zijn naam te danken heeft. Maar dat betekent niet dat iedereen met dezelfde kansen ook hetzelfde zal bereiken. Sterker, zijn traject toont juist aan dat dat niet zo is.

Want de lagere klassen zitten vol met mensen die daar zitten dankzij centjes van papa of mama, of vanwege legacy. En toch wint Mick daarvan, zoals ook Mazepin won.

Loopt er bij mijn zoontje op school een kind van 6 dat het met dezelfde kansen, training, discipline en tijdsinvestering ook tot de F1 zou schoppen? Die kans is aanwezig ja. Geldt dat voor elk kind van 6 in Nederland? Nee, natuurlijk niet.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 september 2021 @ 18:41:11 #64
842 Zorro
Z
pi_201310237
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:36 schreef tja77 het volgende:

[..]
Werd ook kampioen in het Europese F3 kampioenschap.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik geloof echt wel dat er betere coureurs zijn dan Mick en dat hij veel van zijn kansen aan zijn naam te danken heeft. Maar dat betekent niet dat iedereen met dezelfde kansen ook hetzelfde zal bereiken. Sterker, zijn traject toont juist aan dat dat niet zo is.

Want de lagere klassen zitten vol met mensen die daar zitten dankzij centjes van papa of mama, of vanwege legacy. En toch wint Mick daarvan, zoals ook Mazepin won.

Loopt er bij mijn zoontje op school een kind van 6 dat het met dezelfde kansen, training, discipline en tijdsinvestering ook tot de F1 zou schoppen? Die kans is aanwezig ja. Geldt dat voor elk kind van 6 in Nederland? Nee, natuurlijk niet.
Mijn voornaamste punt is dan ook vooral: Of zo'n rijder nou wel of niet goed genoeg is voor de F1 doet er niet toe, ze zijn allemaal nog altijd een stuk beter dan de gemiddelde FOK!-user.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_201310262
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:41 schreef Zorro het volgende:

[..]
[..]
Mijn voornaamste punt is dan ook vooral: Of zo'n rijder nou wel of niet goed genoeg is voor de F1 doet er niet toe, ze zijn allemaal nog altijd een stuk beter dan da gemiddelde FOK!-user.
Daar twijfelt niemand over. De discussie was meer of de gemiddelde Fokker met dezelfde kansen en training hetzelfde zou kunnen bereiken.

Ik stel dat dat niet zo is. Simpelweg alleen al omdat de gemiddelde Fokker daar in de verste verte de discipline niet voor heeft.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 september 2021 @ 18:44:48 #66
842 Zorro
Z
pi_201310286
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Daar twijfelt niemand over. De discussie was meer of de gemiddelde Fokker met dezelfde kansen en training hetzelfde zou kunnen bereiken.

Ik stel dat dat niet zo is. Simpelweg alleen al omdat de gemiddelde Fokker daar in de verste verte de discipline niet voor heeft.
Dan zijn we het daar over eens :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_201310531
Het zoontje van Kimi Räikkönen is nu al bezig met karting. Hoeveel zullen we wedden dat hij op zijn minst de Formule 2 haalt, op basis van zijn achternaam en kansen om te oefenen? Geloof me, er is niet veel talent voor nodig om omhoog te vallen in de autosport: Mathias Lauda, Nelsinho Piquet, Damon Hill, Nico Rosberg, Giuliano Alesi, Max Verstappen, Aurelien Panis, Nicolas Prost, Bruno Senna, David Schumacher, Mick Schumacher, Michael Andretti, Marco Andretti, Jacques Villeneuve, Carlos Sainz etc. Toevallig zeg dat het 'talent' zovaak in de familie zit.

Hoeveel 'zoontjes van' halen de top in het tennis? Niemand, want daar heb je namelijk echt talent voor nodig en kun je niet teren op je achternaam of geldbuidel. Autosport is een sportief nauwelijks serieus te nemen circus voor de happy few. Prima verder, ik vermaak me er kostelijk mee. Maar ga me niet wijsmaken dat een Latifi of Stroll dingen doen die jij en ik niet zouden kunnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lokale_Notabele op 11-09-2021 19:22:16 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_201310651
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het zoontje van Kimi Räikkönen is nu al bezig met karting. Hoeveel zullen we wedden dat hij op zijn minst de Formule 2 haalt, op basis van zijn achternaam en kansen om te oefenen? Geloof me, er is niet veel talent voor nodig om omhoog te vallen in de autosport: Mathias Lauda, Nelsinho Piquet, Damon Hill, Nico Rosberg, Giuliano Alesi, Max Verstappen, Nico Rosberg, Aurelien Panis, Nicolas Prost, Bruno Senna, David Schumacher, Mick Schumacher etc. Toevallig zeg dat het 'talent' zovaak in de familie zit

Hoeveel 'zoontjes van' halen de top in het tennis? Niemand, want daar heb je echt talent voor nodig en kun je niet teren op je achternaam of geldbuidel. Autosport is een sportief nauwelijks serieus te nemen circus voor de happy few. Prima verder, ik vermaak me er kostelijk mee. Maar ga me niet wijsmaken dat een Latifi of Stroll dingen doen die jij en ik niet zouden kunnen.
Lekker is dat, lijkt me. Als je denkt dat je discussies kunt winnen door steeds je standpunten te herhalen zonder in te gaan op argumenten van anderen.

Hoe dan ook, je overdrijft schromelijk. Ja, zoals gezegd, de basis van de pyramide is smal in de autosport en dus is het een sport met relatief veel onbenut talent. En dat betekent automatisch dat je met minder talent en de juiste kruiwagen, relatief ver kunt komen. Aan de andere kant, in het voetbal of tennis helpt een naam ook enorm. Of zou het misschien ook komen omdat je in sport talent nodig hebt, en dat eigenschappen die dat veroorzaken deels erfelijk zijn?

Maar los daarvan, want dat is een deelaspect. Er zijn tientallen raceklassen gevuld met rijders die leven voor hun sport en op jonge leeftijd zijn begonnen met karten en alle kansen hebben gehad om verder te komen. Toch hebben die gewoon niet het talent, discipline en doorzettingsvermogen om het zelfs maar te redden tot de DTM.

Topsport, en ook autoracen, is meer dan talent of geld. Het is ook doorzetten, discipline, trainen, trainen en nog eens trainen.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 september 2021 @ 19:28:34 #69
842 Zorro
Z
pi_201310872
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het zoontje van Kimi Räikkönen is nu al bezig met karting. Hoeveel zullen we wedden dat hij op zijn minst de Formule 2 haalt, op basis van zijn achternaam en kansen om te oefenen? Geloof me, er is niet veel talent voor nodig om omhoog te vallen in de autosport: Mathias Lauda, Nelsinho Piquet, Damon Hill, Nico Rosberg, Giuliano Alesi, Max Verstappen, Aurelien Panis, Nicolas Prost, Bruno Senna, David Schumacher, Mick Schumacher, Michael Andretti, Marco Andretti, Jacques Villeneuve, Carlos Sainz etc. Toevallig zeg dat het 'talent' zovaak in de familie zit.

Hoeveel 'zoontjes van' halen de top in het tennis? Niemand, want daar heb je namelijk echt talent voor nodig en kun je niet teren op je achternaam of geldbuidel. Autosport is een sportief nauwelijks serieus te nemen circus voor de happy few. Prima verder, ik vermaak me er kostelijk mee. Maar ga me niet wijsmaken dat een Latifi of Stroll dingen doen die jij en ik niet zouden kunnen.
Jordi Cruijff, Daley Blind, Youri Mulder, Sydney van Hooijdonk, Steven Berghuis, Paolo Maldini, Sergio Busquets, zomaar wat namen die me nu te binnen schieten.

In het voetbal gebeurt het dus ook.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_201311330
Een tijdje terug stond het zoontje van Kimi al met een flesje water op het podium, als een F1 winnaar met een fles champagne. Zo'n briljant stukje video, dat zal later nog eens vertoond worden. Hij komt er wel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 11 september 2021 @ 20:37:19 #71
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201311867
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het zoontje van Kimi Räikkönen is nu al bezig met karting. Hoeveel zullen we wedden dat hij op zijn minst de Formule 2 haalt, op basis van zijn achternaam en kansen om te oefenen? Geloof me, er is niet veel talent voor nodig om omhoog te vallen in de autosport: Mathias Lauda, Nelsinho Piquet, Damon Hill, Nico Rosberg, Giuliano Alesi, Max Verstappen, Aurelien Panis, Nicolas Prost, Bruno Senna, David Schumacher, Mick Schumacher, Michael Andretti, Marco Andretti, Jacques Villeneuve, Carlos Sainz etc. Toevallig zeg dat het 'talent' zovaak in de familie zit.

Hoeveel 'zoontjes van' halen de top in het tennis? Niemand, want daar heb je namelijk echt talent voor nodig en kun je niet teren op je achternaam of geldbuidel. Autosport is een sportief nauwelijks serieus te nemen circus voor de happy few. Prima verder, ik vermaak me er kostelijk mee. Maar ga me niet wijsmaken dat een Latifi of Stroll dingen doen die jij en ik niet zouden kunnen.
De zoon van Petr Korda (Sebastian) doet het lang niet verkeerd won al een GS bij de jeugd en maakt grote sprongen op de ranglijst bij de senioren staat al binnen de top 50. Dus niemand?
Talent voor bepaalde sporten kan ook gewoon in je genen zitten, de gezusters Williams met bloedfanatieke vader, Michaela en Richard Krajicek, en de gebroeders Bryan (jarenlang wereldtop bij de dubbels). Dinara Safin en haar broer Marat Safin. De zusjes Maleeva (3 zusjes) die op de WTA actief waren mede dankzij de moeder die prof was en die ze trainde. De zusjes Pliskova enz. enz.
Dus ook in tennis valt de appel niet ver van de boom.
En ja, ook voor de top te halen in het tennis is geld en sponsors wel zo fijn. Iedere tennisser die de top wil halen is duizenden Euro’s kwijt aan trainers, hotels, fysio, materiaal enz. En de ouders ook duizenden euro’s voor kindlief aan trainingen, gereis voor toernooien, materiaal enz. Heel veel geld investeren en een kleine kans op succes.

Zo heeft Max ook mazzel met een vader die talent heeft en bloedfanatiek is in het vormen van z’n zoon richting wereldtop.
Dat is echt niet iets wat je alleen in de formule 1 ziet.
  zaterdag 11 september 2021 @ 20:49:56 #72
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201312045
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:. Maar ga me niet wijsmaken dat een Latifi of Stroll dingen doen die jij en ik niet zouden kunnen.
Wijsmaken?
Ik weet 100% zeker dat jij niet kunt wat zij kunnen.
Stroll heeft bergen kritiek gekregen maar kan echt wel racen.

Stroll werd kampioen in het Italiaans Formule 4 kampioenschap. Stroll werd kampioen in de Toyota Racing Series. Formule 3, ook daar kampioen (14 overwinningen).
Scoorde in de F1 in z’n debuutseizoen een podium en was daarmee de op één na jongste coureur op het podium ooit.

Dus als jij oprecht denkt dat jij dat ook kan?
_O- _O- _O-
pi_201312098
lol

quote:
Opgepakte 'Siciliaanse maffiabaas' blijkt Britse Formule 1-fan

De advocaat van de arrestant zei direct al dat er sprake was van een vergissing. Zijn cliënt is een 54-jarige Formule 1-fan uit Liverpool, zo verzekerde hij. De Engelsman zou de grand prix in Zandvoort hebben bijgewoond en sindsdien in Nederland zijn blijven hangen.
https://nos.nl/artikel/23(...)britse-formule-1-fan
pi_201312255
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Met alle respect maar dan kan je er echt geen klote van. Zes seconden? Neem bijvoorbeeld de Lewis Hamilton challenge op Gran Turismo waarbij je tegen zijn ghost kon rijden. Hij was snel maar niet onverslaanbaar.

F1 coureurs komen niet van een andere planeet. Alonso, Hamilton en Verstappen hebben exceptioneel veel talent. Norris, Leclerc, Sainz, Ricciardo en Ocon hebben bovengemiddeld veel talent. Maar ik ben ervan overtuigd dat de gemiddelde boerenlul op dit forum hetzelfde niveau aan kan tikken als de Latifi's, Mazepins en Mick Schumachers van deze wereld. Het enige verschil tussen deze rich kids en ons is hun achternaam en de kansen die ze in het leven hebben gekregen.

Een F1 auto besturen is echt geen hogere wiskunde en F1 coureurs zijn geen atleten die van een andere planeet komen. Neem Giovanni Lavaggi. Een over het paard getilde ondernemer die puur door zijn geld in de F1 gekomen is. Hij was niet echt snel maar hij verloor absoluut geen 6 seconden per ronde op de 'professional' Pedro Lamy. De F1 grid bestaat niet uit unieke freaks of nature die 'meer talent hebben in hun kleine teen dan wij in ons hele lichaam'. Dat is echt onzin.
:')

Jij bent ervan overtuigd... Nou, dan zal het wel waar zijn.

Ik heb alleen maar tegen Alonso gereden, en ben niet de beste, maar ik eindig vaak genoeg in de top 5 om te kunnen zeggen dat ik er niet 'geen klote van kan'. Maar laten we gewoon jouw 'gevoel' volgen.

Dank je wel. Ik heb hartelijk gelachen. Laat nu de grote mensen maar weer met rust. :D
pi_201313235
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:02 schreef TagForce het volgende:

[..]
:')

Jij bent ervan overtuigd... Nou, dan zal het wel waar zijn.

Ik heb alleen maar tegen Alonso gereden, en ben niet de beste, maar ik eindig vaak genoeg in de top 5 om te kunnen zeggen dat ik er niet 'geen klote van kan'. Maar laten we gewoon jouw 'gevoel' volgen.

Dank je wel. Ik heb hartelijk gelachen. Laat nu de grote mensen maar weer met rust. :D
Het is gewoon niet waar dat Formule 1 coureurs zoveel talent hebben en zo speciaal zijn dat ze seconden per ronden sneller zijn met simracen dan gewone stervelingen. De YouTuber Jimmy Broadbent mag bijvoorbeeld regelmatig meedoen met de pro's en hij brengt het er dan beter vanaf dan bijvoorbeeld Giedo van der Garde. Hij kreeg tijdens die evenementen ook echt geen zes seconden per ronden aan zijn broek van Max Verstappen. Jimmy Broadbent is gewoon een boerenlul zoals jij en ik. Jij kan er gewoon echt geen klote van als je zes seconden per ronde verliest op Alonso.

Zelf heb ik jaren geleden veel Forza Motorsport gespeeld tegen Josef Newgarden en ik was veel beter dan hem. Ik wil niet zeggen dat ik hem in real life ook zou verslaan maar ik sluit het ook niet uit. Het zijn gewoon mensen van vlees en bloed die betere kansen hebben gekregen in het leven. Natuurlijk hebben Michael Schumacher, Alonso, Senna, Hamilton en Verstappen wat extra's maar er is geen enkele aanleiding om rich kids zoals Stroll en Latifi op een voetstuk te plaatsen en te denken dat ze speciaal zijn.

Neem de Gran Turismo Academy. Winnaars daarvan konden een race carrière winnen bij Nissan. Kreeg een winnaar zoals Jann Mardenborough zes seconden per ronde aan zijn broek van de Pedro Lamy's van deze wereld? Nee natuurlijk niet. Hij draaide gewoon mee op het niveau van de pro's en heeft een mooie race carrière op kunnen bouwen.

Je moet niet zo onder de indruk zijn van mensen die je op televisie ziet. De Latifi's, Mick Schumachers en Mazepins hebben geen bijzondere talenten en stellen geen reet voor. Ze hebben de kans gekregen om veel te rijden en zich kunnen ontwikkelen tot een redelijk niveau. Meer is het niet. Er is geen enkele aanleiding om te denken dat jij en ik dat niet zouden kunnen als we dezelfde kansen voorgeschoteld hadden gekregen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')