Haha godsamme ik ookquote:Op donderdag 16 september 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik troost me met de gedachte dat ik een stuk fitter ben dan op m'n 23e.
Oh, ja, dat sowieso. Ik kan gewoon niet op de seintjes van m'n lichaam vertrouwen qua honger. En op zich is dat geen ramp, na tig jaar track-ervaring kost dat ook nog amper moeite.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:49 schreef SQ het volgende:
Levenslang, heb ik me allang bij neergelegd. Tenzij mijn hersenen echt geherprogrammeerd kunnen raken.
Als ik incidentieel valium slik heb ik wel altijd last van een onbezorgd gevoel over eten en de gevolgen daar van. Dus uh, dan eet ik.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:30 schreef Declan-Harp het volgende:
Hier gelukkig geen problemen met drank en drugs. Alleen met benzo's, maar die zijn kcal-arm
Altijd leuk.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:55 schreef Sangha het volgende:
Eigenlijk is zaterdag mijn meetmoment maar kon me niet beheersen, 2 kg eraf sinds afgelopen zaterdag! Yes, geeft de burger weer moed!Heb er ook veel voor gedaan en gelaten dus het mag ook wel!
Oh boy, da's geen goede combi neequote:Op donderdag 16 september 2021 13:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik incidentieel valium slik heb ik wel altijd last van een onbezorgd gevoel over eten en de gevolgen daar van. Dus uh, dan eet ik.
Ja alprazolam/xanax is pittig spul. Heb er vroeger ook veel last van gehad toen ik er veel van gebruikte. Nu gelukkig ervan af.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Oh boy, da's geen goede combi nee![]()
Ik slik 1x per week Oxazepam of Lorazepam, incidenteel nog een keertje extra. Vroeger eens verslaafd geweest aan Alprazolam, dat wil ik never nooit niet weer(Verslaafd zijn wel, het afkicken niet....)
Ik vind dat best heel netjes voor een dagje Eftelingquote:Op donderdag 16 september 2021 18:08 schreef minilot het volgende:
Zo, op naar de uitgang van de Efteling en de schade beperkte zich tot een paar likjes van een smeltend softijsje en drie stukjes patat frites. Meevaller
Dit is waar.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:05 schreef SQ het volgende:
Ja maar minilot gaat elke week naar de efteling, je kunt je moeilijk elke keer helemaal vol vreten![]()
Goed bezig mini!
quote:Op donderdag 16 september 2021 22:37 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest
Juistem!quote:Op donderdag 16 september 2021 19:05 schreef SQ het volgende:
Ja maar minilot gaat elke week naar de efteling, je kunt je moeilijk elke keer helemaal vol vreten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |