abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 september 2021 @ 12:33:26 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_201382986
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik troost me met de gedachte dat ik een stuk fitter ben dan op m'n 23e.

;(
Haha godsamme ik ook _O- :')
disclaimer
pi_201383173
Ergens vind ik het hele idee dat ik al ruim tien jaar met m'n gewicht bezig ben een beetje mal. Oh well.

:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 september 2021 @ 12:49:31 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_201383185
Levenslang, heb ik me allang bij neergelegd. Tenzij mijn hersenen echt geherprogrammeerd kunnen raken.
disclaimer
pi_201383284
Alcohol is wel een twijfelachtige gewoonte van me. Pre-kind allerlei soorten drugs overigens ook, al had dat meestal juist een afslankend effect :7

Verder nu op mijn bijna veertigste ongeveer een honderdvoud fitter dan ik ooit in mijn leven ben geweest *O* Als ik vooraf had geweten dat sterk en snel zijn zķ lekker zou voelen was ik misschien wel eerder dan op mijn 38e begonnen met bewegen :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201383329
Mijn lief en kind knabbelen intussen vredig op elk een versgebakken oliebolletje in de Efteling en ik heb er geen. So far so good. Duimen jullie mee? :s)
pi_201383499
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 12:49 schreef SQ het volgende:
Levenslang, heb ik me allang bij neergelegd. Tenzij mijn hersenen echt geherprogrammeerd kunnen raken.
Oh, ja, dat sowieso. Ik kan gewoon niet op de seintjes van m'n lichaam vertrouwen qua honger. En op zich is dat geen ramp, na tig jaar track-ervaring kost dat ook nog amper moeite. :+ Scheelt ook wel dat het weer meer sporten vooral heel veel andere voordelen heeft náást dat het extra calorieën verbrandt, niet dagelijks last van m'n rug hebben en domweg een stuk kunnen fietsen zonder er meteen door gesloopt te zijn, vind ik veel meer waard dan dat ik outfit x weer goed pas (al speelt dat uiteraard ķķk mee :+).

Overigens, de afgelopen twee weken zat ik best netjes in m'n gemiddeld 1800-1900kcalinname-zone én m'n beweeggewoonte gaat goed. :7 Ok, gisteren in de sportschool alsnog weinig spannends gedaan omdat alles nog zeer deed, maar altijd nog beter dan direct op de bank gaan hangen. *D Ben benieuwd wanneer ik er wat van ga merken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 september 2021 @ 13:19:39 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_201383542
Haha ja dat heb ik nu ook, keurig eten ditdatalles maar verschil op de weegschaal ho maar ;(
Ik wijt het nu maar even aan het definitief stoppen met borstvoeding en de hormonale veranderingen die daar bij horen. Het zal vanzelf wel een keer omlaag gaan :D
disclaimer
pi_201383632
Dat lange stilstaan en dan ineens *poef* gewicht naar beneden is (gelukkig? helaas?) normaal voor me, dus dat hou ik maar in m'n achterhoofd. _O-

Het heeft ook zo'n twee jaar geduurd voor het weer op dit punt zat, dus het gaat ook niet in drie dagen gefixt zijn. :') Binnenkort ook weer even mezelf opmeten, met krachttraining erbij is dat ook altijd wel grappig. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201383685
Hier gelukkig geen problemen met drank en drugs. Alleen met benzo's, maar die zijn kcal-arm O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201383858
Oh, maar ik zie alcohol (of andere drugs) ook niet als een probleem hoor. Het is niet ideaal als je strakke doelen gesteld hebt, maar aangezien ik er toch levenslang aan vast zit, wil ik ook wel een béétje een, naar mijn standaarden, prettig leven. Dan maar wat langzamer. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201383903
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:30 schreef Declan-Harp het volgende:
Hier gelukkig geen problemen met drank en drugs. Alleen met benzo's, maar die zijn kcal-arm O+
Als ik incidentieel valium slik heb ik wel altijd last van een onbezorgd gevoel over eten en de gevolgen daar van. Dus uh, dan eet ik. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201384058
Eigenlijk is zaterdag mijn meetmoment maar kon me niet beheersen, 2 kg eraf sinds afgelopen zaterdag! Yes, geeft de burger weer moed! ^O^ Heb er ook veel voor gedaan en gelaten dus het mag ook wel! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201384160
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:55 schreef Sangha het volgende:
Eigenlijk is zaterdag mijn meetmoment maar kon me niet beheersen, 2 kg eraf sinds afgelopen zaterdag! Yes, geeft de burger weer moed! ^O^ Heb er ook veel voor gedaan en gelaten dus het mag ook wel! ;)
Altijd leuk. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201384290
Ben onlangs gestopt met de dagelijkse benzo's, xanax gebruikte ik. Scheelt ook weer wat vocht, ik kreeg er behoorlijk gezichtsoedeem van. Tijdje slecht geslapen maar nu gaat het wel weer. Ik ga ze nu alleen nog zo nodig gebruiken en weet uit ervaring dat ze dan goed werken. :)
pi_201384360
quote:
2s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Als ik incidentieel valium slik heb ik wel altijd last van een onbezorgd gevoel over eten en de gevolgen daar van. Dus uh, dan eet ik. :')
Oh boy, da's geen goede combi nee :D

Ik slik 1x per week Oxazepam of Lorazepam, incidenteel nog een keertje extra. Vroeger eens verslaafd geweest aan Alprazolam, dat wil ik never nooit niet weer :X (Verslaafd zijn wel, het afkicken niet....)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201384385
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 14:16 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Oh boy, da's geen goede combi nee :D

Ik slik 1x per week Oxazepam of Lorazepam, incidenteel nog een keertje extra. Vroeger eens verslaafd geweest aan Alprazolam, dat wil ik never nooit niet weer :X (Verslaafd zijn wel, het afkicken niet....)
Ja alprazolam/xanax is pittig spul. Heb er vroeger ook veel last van gehad toen ik er veel van gebruikte. Nu gelukkig ervan af. :)
pi_201385474
Hier af en toe een Temazepam. Het is ook maar goed dat ik geen koelkast naast bed heb staan, anders is het dan ook vlak voordat ik in slaap val: Eat all the foooddzzzz c_/ :Y)
pi_201385563
Ik heb nog nooit van mijn leven zoiets kalmerends geslikt, maar kan als er xtc/mdma, paddo's, LSD of geinige designer drugs in de buurt zijn mijn tengels er niet vanaf houden :9 Allemaal praktisch kcalloos natuurlijk en het meeste ervan zorgt voor drie dagen geen trek in wat dan ook, niettemin toch verstandig om er enigszins met mate mee om te springen :7
pi_201387148
Zo, op naar de uitgang van de Efteling en de schade beperkte zich tot een paar likjes van een smeltend softijsje en drie stukjes patat frites. Meevaller :)
pi_201387712
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:08 schreef minilot het volgende:
Zo, op naar de uitgang van de Efteling en de schade beperkte zich tot een paar likjes van een smeltend softijsje en drie stukjes patat frites. Meevaller :)
Ik vind dat best heel netjes voor een dagje Efteling :o Goed gedaan _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 september 2021 @ 19:05:06 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_201387871
Ja maar minilot gaat elke week naar de efteling, je kunt je moeilijk elke keer helemaal vol vreten :P
Goed bezig mini!
disclaimer
pi_201387882
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:05 schreef SQ het volgende:
Ja maar minilot gaat elke week naar de efteling, je kunt je moeilijk elke keer helemaal vol vreten :P
Goed bezig mini!
Dit is waar.

Ik ga 1x per 3 jaar of zo en dan wil ik echt wel alle lekkere dingen _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201391818
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest :@
  donderdag 16 september 2021 @ 23:06:14 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_201392295
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 22:37 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest :@
:o

Wij gaan in februari weer een lang weekend O+
disclaimer
pi_201394947
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:05 schreef SQ het volgende:
Juistem! :)

Lijst!
O: Koffie, banaan, lepel pindakaas
B: Zes kilometer sprintintervalletjes hardgelopen
B: Drie kwartier baantjes trekken in het zwembad
D: Nacho's met tomaat, ui, guacemole, zwarte bonen, salsa en lokale boerenkaas :9 Toe frambozen en een beetje chocoladevla.

En ik ga zo naar de kapper, dat scheelt natuurlijk ook wat in gewicht :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')