Wacht maar tot je het me ziet doen, ik heb die shit geperfectioneerd.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, dat van die fallusbewegingen ben ik ook nog aan het verwerken....![]()
Haha, nee hoor, dat zullen we echt nooit denken...quote:Op donderdag 9 september 2021 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Alleen naar mijn vrouw doe ik dat!!!
Niet mijn woorden uit verband halen ajb, straks denkt men nog dat ik raar ben ofzo
quote:
Rutte zegt letterlijk niks in deze tweet. Zoals gewoonlijk dus.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Fijn dat ze nu door dat gesprek zien wat er leeft. Anders was dat natuurlijk nooit duidelijk geweest.
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het me ziet doen, ik heb die shit geperfectioneerd.
Maareh.. ontopic. Jeetje. Corona. Erg he?
Dat doet hij al 11 jaar en nog steeds heeft VVD de meeste zetelsquote:Op donderdag 9 september 2021 15:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rutte zegt letterlijk niks in deze tweet. Zoals gewoonlijk dus.
Niet door mij.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat doet hij al 11 jaar en nog steeds heeft VVD de meeste zetels
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja... dat is niet mis, die corona...
Nu is wel het moment om die evenementen weer te gaan versoepelen, het laatste goede weer van deze herfst is ongeveer na deze week afgelopen dus daarna hoeft er ook geen evenement meer georganiseerd te worden. win-win dus.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het doel van het gesprek was dit tweetje?
Nou, in de winter zijn er ook evenementen hoor. Ik heb al tickets voor een festival in december, Binnen dus. Maar ik snap je punt hoor, niet te vergelijken met de zomer en waar er veel voorbij zijn gegaan.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:50 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Nu is wel het moment om die evenementen weer te gaan versoepelen, het laatste goede weer van deze herfst is ongeveer na deze week afgelopen dus daarna hoeft er ook geen evenement meer georganiseerd te worden. win-win dus.
Ja dat wist ikquote:Op donderdag 9 september 2021 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het Zweeds gebruikt dat streepje juist niet![]()
@:Molo
Vond ik ook wel!quote:Op donderdag 9 september 2021 15:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Dat gifje, fantastisch! Waar had je op gezocht?
Ja my bad. Ik had zitten beunen aan de scripts vandaag en tijdelijk datum van gisteren erin gezet.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt hogere cijfers dan Thom-Ivar?
Daar hebben we een oplossing voor: we beginnen met het versoepelen van (meerdaagse) buiten evenementen. Voor binnen evenementen wachten we nog even zodat we misschien een herfstpiek krijgen zodat we dat kunnen uitstellen tot 2030.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, in de winter zijn er ook evenementen hoor. Ik heb al tickets voor een festival in december, Binnen dus. Maar ik snap je punt hoor, niet te vergelijken met de zomer en waar er veel voorbij zijn gegaan.
Ik ben benieuwd of de sector het zelf ook een goed gesprek vond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
56 gemeentes met 0 besmettingen
58 gemeentes met 1 besmettingen
115 gemeentes met 2-4 besmettingen
14 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Kortom: geen enkele noodzaak om TvT verder in te voeren, evenementen kunnen open, mondkapjes kunnen weg.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Mooi, in dit gevalquote:Op donderdag 9 september 2021 15:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja my bad. Ik had zitten beunen aan de scripts vandaag en tijdelijk datum van gisteren erin gezet.
Is inmiddels gecorrigeerd
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja my bad. Ik had zitten beunen aan de scripts vandaag en tijdelijk datum van gisteren erin gezet.
Is inmiddels gecorrigeerd
Milo is Fins trouwensquote:Op donderdag 9 september 2021 15:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Had ik het goed onthouden uit mijn Zweedse lessen
Ik zie al voor me hoe het gesprek is gegaan.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de sector het zelf ook een goed gesprek vond.
Dat gesprek had veel eerder plaats moeten vinden.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de sector het zelf ook een goed gesprek vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |