Zinloosquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:17 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik had gister hetzelfde met een boomer in een Toyota. Seinen, naast rijden en gebaren...boomertje snapte er niets van.Rij dan gewoon niet als je niet weet hoe je auto werkt.
Dus jullie zagen elkaar maar 1 van beide (of mss allebei) had zoiets van: Kom, laten we elkaar even flink dwars gaan zitten? Juist ja......quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Hij had z'n lampen overigens ook niet aan en we zagen elkaar prima
Ja hij ging vast ruzie met me zoeken omdat ik m'n lichten niet aan had overdag, geloof je het zelfquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus jullie zagen elkaar maar 1 van beide (of mss allebei) had zoiets van: Kom, laten we elkaar even flink dwars gaan zitten? Juist ja......
Ik heb een knopje gemaakt op mijn stuur waarmee ik mijn remlichten kan bedienen tegen dit soort tuig.quote:Op zondag 3 oktober 2021 07:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Strontvervelend. Of als mensen lopen te drukken als ik verkeer voor me heb
Ik kan er niet doorheen hè!![]()
Maargoed, ruitenvloeistof aan en gaan
Het zal ongetwijfeld ergens anders over zijn gegaan, toevallig allebei maling aan de verkeersregels? Wie reed er dit keer door rood of de rotonde verkeerd om?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:24 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja hij ging vast ruzie met me zoeken omdat ik m'n lichten niet aan had overdag, geloof je het zelfen zoals ik aangaf had hij ze zelf ook niet aan.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld ergens anders over zijn gegaan, toevallig allebei maling aan de verkeersregels? Wie reed er dit keer door rood of de rotonde verkeerd om?
Tsja....
Ga dan ook niet naar linksquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:12 schreef Hyperdude het volgende:
Als ik naar de linkerbaan ga om een invoeger ruimte te geven, en dat die invoeger dan precies zo hard gaat rijden dat ik niet naar rechts terug kan zonder te versnellen of te vertragen.
90-95% heeft het waarschijnlijk niet eens door.
Om je af te straffen. Wie gaat er dan ook naar links?quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:12 schreef Hyperdude het volgende:
Als ik naar de linkerbaan ga om een invoeger ruimte te geven, en dat die invoeger dan precies zo hard gaat rijden dat ik niet naar rechts terug kan zonder te versnellen of te vertragen.
90-95% heeft het waarschijnlijk niet eens door.
Ook in de zomer ja?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik las laatst dat het wordt afgeraden om een winterjas aan te hebben in de auto, omdat dan de gordel niet optimaal werkt.
Is dit waar?
Ik rijd echt al jaren met een winterjas aan in de auto
Geen idee. Ik vind het iig kut om met een jas aan te rijden. Zeker op lange afstanden. En ik heb een kachel in de auto, dus ik hoef niet in de kou te zitten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik las laatst dat het wordt afgeraden om een winterjas aan te hebben in de auto, omdat dan de gordel niet optimaal werkt.
Is dit waar?
Ik rijd echt al jaren met een winterjas aan in de auto
quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ook in de zomer ja?
Ik heb mn jas juist zelden aan in de auto. De eerste minuten in de koude maanden heb je het dan wel ff fris ja, maar zodra de motor warm is dan zet ik de blazers gewoon lekker warm en dan is een jas sowieso overbodig.
Meen je nietquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:21 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.anwb.nl/verke(...)erjas-uit-in-de-auto
Ja oke, ben niet anders gewendquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind het iig kut om met een jas aan te rijden. Zeker op lange afstanden. En ik heb een kachel in de auto, dus ik hoef niet in de kou te zitten.
Duidelijk, dank je !quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:21 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.anwb.nl/verke(...)erjas-uit-in-de-auto
Haha, doen wij ook altijdquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:22 schreef maily het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Echt he ... heb liever een vest aan en doe mijn winterjas (in de winter) wel aan op plaats van bestemming.
Ik wil vooral niet met mijn winterjas in een warme auto zitten .... om daarna zo de kou in te gaan ...quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Haha, doen wij ook altijdBewegingsvrijheid in de auto en lekker warm als je uitgestapt bent.
Idem, zegt mijn vriendin ook altijd. Anders merk je er niet heel veel van als je eenmaal buiten bent.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wil vooral niet met mijn winterjas in een warme auto zitten .... om daarna zo de kou in te gaan ...
Hoezo ben jij hier de gezelligste neger?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:21 schreef SuperNeger het volgende:
Sowieso winterjassenNiet gewoon warm blijven door als autist met 10km/u te snelwandelen vanaf je auto naar de ingang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |