Je ziet toch aande cijfers dat het terug loopt door vaccinatie? Waarom dan dat dwarse interessante gedoe om je niet te laten inenten? Ik zie dat soort mensen als verradersquote:Op donderdag 9 september 2021 23:01 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
Als je je niet laat vaccineren, ga je in jouw optiek dus tegen de stroom in. Sorry dat ik zelf nadenk, redeneer en bepaal of ik me laat vaccineren. En me dus niet laat beïnvloeden door preken op tv, maar wel door harde cijfers.
Maar dan nog steeds beter tegen de stroom in, dan met de stroom mee als een mak schaap dat meeloopt met de rest van de kudde.
Dat jij die mensen zo ziet, zegt meer over jou dan over die mensen. Wat de reden is voor iemand om zich niet te laten vaccineren gaat je werkelijk geen ene reet aan.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:05 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Je ziet toch aande cijfers dat het terug loopt door vaccinatie? Waarom dan dat dwarse interessante gedoe om je niet te laten inenten? Ik zie dat soort mensen als verraders
quote:Op donderdag 9 september 2021 23:05 schreef Ferrous het volgende:
Ik zie dat soort mensen als verraders
Ik zie het narratief nog veranderen.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:03 schreef Steven_Stil het volgende:
Na een besmetting heb je meer antistoffen dan met vaccins dus wat de beste keuze is zal de toekomst leren.
quote:Op donderdag 9 september 2021 23:01 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
Als je je niet laat vaccineren, ga je in jouw optiek dus tegen de stroom in. Sorry dat ik zelf nadenk, redeneer en bepaal of ik me laat vaccineren. En me dus niet laat beïnvloeden door preken op tv, maar wel door harde cijfers.
Maar dan nog steeds beter tegen de stroom in, dan met de stroom mee als een mak schaap dat meeloopt met de rest van de kudde.
Juist, we weten allemaal door welk soort media dit soort anti vax geluiden komen.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:05 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Je ziet toch aande cijfers dat het terug loopt door vaccinatie? Waarom dan dat dwarse interessante gedoe om je niet te laten inenten? Ik zie dat soort mensen als verraders
Ik dacht dat vergelijkingen met WO2 niet zo leuk waren? Dit is toch nergens voor nodig?quote:Op donderdag 9 september 2021 23:05 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo dat ik als gevaccineerde leef in een wereld waarin covid niet meer bestaat.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Dat mensen aan mij vragen waarom ik me niet heb laten vaccineren? Of dat ze me met verbaasde ogen aangapen alsof ze water zien branden?
Collega kwam vandaag achter me staan en hoestte wat. Hij zei, geen zorgen ik ben gevaccineerd met een glimlach. Toen ik zei dat ik niet was gevaccineerd was was met een net zo grote glimlach, was hij plotsklaps minder blij. Zo ver is het dus al. Hij komt dicht bij mij staan, hij hoest, en hij is verontwaardigd als blijkt dat ik niet gevaccineerd ben.
Met dit soort uitspraken ben je niet het onderdeel van de oplossing, maar juist het probleem.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:05 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Welke cijfers? De cijfers zijn goed na vaccinatie. Dan ben je maar geen mak Schaap zoals jij zegt, maar niet piepen dan als je doodziek word he? Zoals een paar deden die antie vaxers waren en spijt hadden. Ik hoop dat je gezond blijft, maar het oplopen zonder vaccin doe je. Het is egoïstisch om het niet te doen alleen al voor de verpleging! Mensen moeten hun eigen schamen die het niet doen.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:01 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
De oplossing is vaccineren, klaar toch?quote:Op donderdag 9 september 2021 23:32 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken ben je niet het onderdeel van de oplossing, maar juist het probleem.
Dat virus muteert vrolijk verder en dat wordt dan elk jaar vaccineren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:08 schreef Ferrous het volgende:
[..]
De oplossing is vaccineren, klaar toch?
Prima toch? Ik ben beide keren door een hele leuke dame geprikt, alleen daarvoor zou ik al teruggaanquote:Op vrijdag 10 september 2021 00:10 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat virus muteert vrolijk verder en dat wordt dan elk jaar vaccineren.
Het probleem is de tweespalt die ontstaan is door neer te kijken op anderen die om wat voor reden dan ook geen prik willen. Alsof er niet genoeg verdeeldheid is in de maatschappijquote:Op vrijdag 10 september 2021 00:08 schreef Ferrous het volgende:
[..]
De oplossing is vaccineren, klaar toch?
Tsja en wie gaat dat betalen dan.quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:12 schreef obligataire het volgende:
[..]
Prima toch? Ik ben beide keren door een hele leuke dame geprikt, alleen daarvoor zou ik al teruggaan
Ga je die leuke dame terugprikken?quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:12 schreef obligataire het volgende:
[..]
Prima toch? Ik ben beide keren door een hele leuke dame geprikt, alleen daarvoor zou ik al teruggaan
Dat is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:13 schreef The_Emotion het volgende:
Je hebt je shots gehad, jij bent veilig en verder leven en laten leven.
Ik de benzine en Hugo het shot. Altijd goedkoper dan mensen moeten behandelen in ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:13 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Tsja en wie gaat dat betalen dan.
Het gaat hier echter niet om de triviale vraag bijv. of het friet is of patat (friet dusquote:Op vrijdag 10 september 2021 00:13 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het probleem is de tweespalt die ontstaan is door neer te kijken op anderen die om wat voor reden dan ook geen prik willen. Alsof er niet genoeg verdeeldheid is in de maatschappij
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 23:13 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik zie het narratief nog veranderen.
Nu: Vaccin goed, geen vaccin slecht.
Nabije toekomst: Vaccin goed, geen vaccin beter.
Juist, daarom zo snel mogelijk vaccineren om het verder de kop in te drukken.quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:10 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat virus muteert vrolijk verder en dat wordt dan elk jaar vaccineren.
Die vaccinaties zijn het ei van Columbus?quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:18 schreef obligataire het volgende:
[..]
Het gaat hier echter niet om de triviale vraag of het friet is of patat (friet dus), maar om de veiligheid van de samenleving als geheel en de broodwinning van een aantal mensen. Logisch dat mensen zich ergeren aan egoïstisch en dwars en anti sociaal gedrag, dat de mogelijkheid van een volgende lockdown open houdt en wat helemaal niet nodig zou moeten zijn.
Ik kijk niet neer op anderen, maar snap dat tegen de stroom ingaan niet? Maar goedquote:Op vrijdag 10 september 2021 00:13 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het probleem is de tweespalt die ontstaan is door neer te kijken op anderen die om wat voor reden dan ook geen prik willen. Alsof er niet genoeg verdeeldheid is in de maatschappij
Je hebt je shots gehad, jij bent veilig en verder leven en laten leven.
Ja !!quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die vaccinaties zijn het ei van Columbus?
Beter dan niet vaccinerenquote:Op vrijdag 10 september 2021 00:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die vaccinaties zijn het ei van Columbus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |