N=1 maar dit kan ik als redelijk frequente treinreiziger wel bevestigenquote:Op woensdag 8 september 2021 22:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de NS. Op die 2e foto zie je heel goed waarom mondkapjes niet helpen. Er is één verdwaald iemand die zijn mondkapje goed draagt, de rest heeft 'm onder de kin, onder de neus of in elk geval niet op de juiste manier op.
Als zulke foto's enigzins de norm zijn kun je denk wel stellen dat het afschaffen van de mondkapjes in het OV niet tot volle IC's leidt. Dat zeg ik uiteraard wel met de nodige voorzichtigheid.
Dat bepaal je niet zelf.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Lichamelijke integriteit is er niet zodat anderen kunnen bepalen wat wel of niet gevaarlijk is, dat bepaal je zelf. Waar dat ophoudt? Niet. Tuurlijk zijn er beperkingen, maar dit vaccin is er niet één van.
Dat moet je niet aan mij vragen wie dat nou weer verzonnen heeft.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
"Zoiets belachelijks als lichamelijke integriteit." man man man. Leg mij even uit waarom dat in onze grondwet staat dan als dat zo belachelijk is. Het zal daar toch niet zomaar terecht zijn gekomen.
Word je toch gek van?quote:Op woensdag 8 september 2021 22:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de NS. Op die 2e foto zie je heel goed waarom mondkapjes niet helpen. Er is één verdwaald iemand die zijn mondkapje goed draagt, de rest heeft 'm onder de kin, onder de neus of in elk geval niet op de juiste manier op.
Als zulke foto's enigzins de norm zijn kun je denk wel stellen dat het afschaffen van de mondkapjes in het OV niet tot volle IC's leidt. Dat zeg ik uiteraard wel met de nodige voorzichtigheid.
https://nos.nl/artikel/23(...)-voor-coronatestlabsquote:Het ministerie van Volksgezondheid verlengt een garantieregeling met zeven grote coronatestlaboratoria tot het einde van dit jaar. Zij krijgen hierdoor tot 31 december gegarandeerd betaald voor het analyseren van tienduizenden coronatests, ook als die tests niet worden afgenomen door de GGD.
De verlenging kost maximaal 13,5 miljoen euro, blijkt uit stukken die naar de Tweede Kamer zijn gestuurd. Volgens het ministerie is het nodig omdat een aanbestedingstraject ter waarde van honderden miljoenen euro's voor de analyse van coronatests in het najaar uitloopt.
Gaat het verder wel goed met je?quote:Op woensdag 8 september 2021 23:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Word je toch gek van?
Wat is dit toch een ongelofelijk schijt land aan het worden.
Een hele hele simpele regel dat je even een mondkapje moet dragen in het OV is al te veel gevraagd van die schijt Nederlanders.
Gedraag je toch gewoon eens een keer. Echt zet al die mafketels gewoon op de foto, zet ze op de schandpaal en zorg ervoor dat de rechter met terug werkende kracht dat soort mafketels een bekeuring van 1.000 euro mag geven met een strafblad.
Kansloos land
Hou je gewoon eens aan de zeer simpele regels.
Ja laten we allemaal n nutteloos kapje opzetten, niet omdat t werkt maar omdat n paar mensen in Den Haag dat zeggen.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Word je toch gek van?
Een hele hele simpele regel dat je even een mondkapje moet dragen in het OV is al te veel gevraagd van die schijt Nederlanders.
Gedraag je toch gewoon eens een keer. Echt zet al die mafketels gewoon op de foto, zet ze op de schandpaal en zorg ervoor dat de rechter met terug werkende kracht dat soort mafketels een bekeuring van 1.000 euro mag geven met een strafblad.
Kansloos land
Middel betaald, doel is daarmee ook weer bepaaldquote:Op woensdag 8 september 2021 23:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-voor-coronatestlabs
quote:Op woensdag 8 september 2021 23:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Word je toch gek van?
Kansloos land
Ligt er natuurlijk wel aan wat voor 'lid' 😏😏😏quote:Op woensdag 8 september 2021 23:18 schreef Gia het volgende:
Ik gaf, vanavond een nieuw lid, per ongeluk, een hand om me voor te stellen.
Om me heen werd geschokt gereageerd, neuzen opgetrokken, en 'gatver', geroepen.
Nou ja!!!!
En iedereen die iets steelt een hand af hakken? Iemand die denkt aan een moord plegen preventief ruimen?quote:Op woensdag 8 september 2021 23:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Word je toch gek van?
Kansloos land
Tijd om een andere club op te zoeken die wat minder veroordelend is....... hier schudden, kussen, knuffelen zitten we bovenop bijelkaar wanneer (beide) partijen dat zelf willen. Anderen die dat niet wensen, krijgen gewoon hun (eigen desnoods club)ruimte. Moet wel zeggen dat die groep die apart wil zijn, wat buiten de boot begint te vallen.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:18 schreef Gia het volgende:
Nou ja!!!!
Ik lees dit als: Voor 1 januari stoppen we niet met tvt. 1 november was een grapje van ons.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-voor-coronatestlabs
Nee.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik lees dit als: Voor 1 januari stoppen we niet met tvt. 1 november was een grapje van ons.
Is dat raar?
We moeten de uitgaven van Stichting Open Nederland natuurlijk wel verantwoorden.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik lees dit als: Voor 1 januari stoppen we niet met tvt. 1 november was een grapje van ons.
Is dat raar?
Net als bij de corona melder appquote:Op woensdag 8 september 2021 23:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat wisten we toch al? Er is veel te veel tijd, geld en energie in geďnvesteerd om het maar een paar weken te laten draaien.
Eey, iemand die het snapt. Hulde!quote:Op woensdag 8 september 2021 22:52 schreef Discombobulate het volgende:
Wtf is het probleem van mensen hier? Neem je prikkie, ik heb 'm al, maar wat boeit het als iemand 'm niet neemt? Moeten ze toch zelf weten? Wat heb ik te vrezen in een nachtclub met 50 niet gevaccineerden? Ik ben toch beschermd of niet? Waarom pushen we dat vaccineren zo? Dat is echt overheidspropaganda. Je hebt niks te vrezen als individu, het heeft alleen betrekking op het collectieve. Het enige argument is zorgbelasting, wat IMO wel mee gaat vallen denk ik.
Ik heb mijn vaccin en als het aan mij ligt geef ik iedereen weer een hand, ga ik naar nachtclubs, etc. Waarom zou ik mij druk maken om het feit dat iemand niet gevaccineerd is? Ze hebben al lang en breed de mogelijkheid gehad. En ik respecteer hun keuze want lichamelijke integriteit, waarom zou ik ze uitsluiten? Het is echt een beetje een propagandaverhaal aan het worden. Of nee, dat is het gewoon écht al.
quote:Op woensdag 8 september 2021 22:52 schreef Discombobulate het volgende:
Wtf is het probleem van mensen hier? Neem je prikkie, ik heb 'm al, maar wat boeit het als iemand 'm niet neemt? Moeten ze toch zelf weten? Wat heb ik te vrezen in een nachtclub met 50 niet gevaccineerden? Ik ben toch beschermd of niet? Waarom pushen we dat vaccineren zo? Dat is echt overheidspropaganda. Je hebt niks te vrezen als individu, het heeft alleen betrekking op het collectieve. Het enige argument is zorgbelasting, wat IMO wel mee gaat vallen denk ik.
Ik heb mijn vaccin en als het aan mij ligt geef ik iedereen weer een hand, ga ik naar nachtclubs, etc. Waarom zou ik mij druk maken om het feit dat iemand niet gevaccineerd is? Ze hebben al lang en breed de mogelijkheid gehad. En ik respecteer hun keuze want lichamelijke integriteit, waarom zou ik ze uitsluiten? Het is echt een beetje een propagandaverhaal aan het worden. Of nee, dat is het gewoon écht al.
Heftig dat, en knap dat hij dat filmpje zo maaktquote:Op woensdag 8 september 2021 23:49 schreef speknek het volgende:
[..]
[ tiktok ]
https://www.tiktok.com/@:(...)/6992891922859740422
Ik weet niet hoor, nee eigenlijk weet ik het wel. Dondersgoed zelfs. De hele gedachte van grondrechten is juist de bescherming tegen dit soort absurde redeneringen. De gedachte dat de mens in de basis vrij is om zijn eigen leven in te richten. Natuurlijk heb je landen waar het collectief boven alles gaat (China) maar dat zijn nou niet bepaald prettige landen. En dat heeft een reden.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat bepaal je niet zelf.
Dat doen de feiten wel voor je.
Soms is iets een twijfelgeval sure. Vaak genoeg echter niet.
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen wie dat nou weer verzonnen heeft.
In dit gekke land weet je het maar nooit.
Nee, laten we iets wat bewezen effectief is en werkzaam is wat voor de hele samenleving goed is maar niet gaan verplichten!!
Nee hoor want dit landje moet super soft zijn want stel je voor iemand is op zijn pik getrapt![]()
![]()
![]()
En laten we dat ook even in 1 of ander gaar wetje zetten, want stel je voor dat je iets krijgt wat belangrijk is voor je gezondheid en de samenleving. Stel je voor!
Ik heb vorige week een 'hoera corona is voorbij!' toespraak gehouden. Shoot me.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:18 schreef Gia het volgende:
Nou ja!!!!
Ah het fenomeen rechtstaat is ook maar maf en idioot begrijp ik? Ga lekker naar China of zo. Daar doen ze wat jij wil. Dan houden we hier in Nederland onze liberale, rechtsstatelijke traditie in ere.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Word je toch gek van?
Kansloos land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |