abonnement Unibet Coolblue
pi_201266339

Veronica Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op Veronica wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:30. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Veronica Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Toto & John de Mol.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Voorzitter van de fanclub en erelid van het topic



Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp en Genee mee om geld in te zamelen voor de afgebrande kantine van een amateurclub uit de provincie of nieuwe palen bij de lokale palendansvereniging.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije en in de flop2000 stond met Rollerkooster. Soms staat er in plaats van Danny één of andere ouwelullenband een kuntrie- of bloesnummer van zes minuten te spelen met dank aan ome Johan.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
Uitzending Uitgesteld, mocht u de aflevering gemist hebben.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Veronica Inside (ooit bekend als Voetbal Inside, Voetbal International en Voetbal Insite), maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs 'Graydonmannetje' Manders, Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld (Tibbe!), Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Tom Egbers, Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, de vermakelijke hork, Koos Tompé, Barney, Michael van Gerwen, Joop Munsterman, John van Lottum, John Williams, Sylvana Simons, Arie Boomsma, Ruud Terzijde, Jelle Brandt Cortius, Bo van Spilbeeck, Casper van Eijck, de Gamma dug-out, Amstel bier, Hugo Borst, DJ Jan, het Soundboard van Genee, Roelof Luinge, Henk de Haan, Prem, Tijl Beckand, Maurice de Hont, de Witte Chinees, Simon Zijlemans, Joep van NAC tv, Aletha Leidelmeijer, Fresia, de stagiair achter de knopjes, de floormanager, de Voetbal Inside app, Peter Rudolf de Vries, Dennis Schouten, R. Wiebel, Niko Bellic uit New York, Directeurtje, Barbara Barend, Toine from Pepperstreets, Jean-Marie Pfaff, Steve McClaren, Andy van der Meijde, Michel van Egmond, Recep Tayyip Erdoğan, Fernando Ricksen, Sir Alex Ferguson, Koert Westerman, Mario Been, Louis van Gaal, ´eljko Petrović, French Corner, Bert van Marwijk, Cor Pot, Sjaak Swart, Frans Bauer, Hans van Breukelen, Rudi Dil, Eva Braun, George Baker, Man bijt Hond, Lellebel, Jandino, Humberto Tan, Bart Nolles, de UEFA Europa League, Gerard Joling, Patricia Paay, Kees Jansma, Jack van Gelder, Koning Toto, Sjeik Telmachientje, Harry Vermeegen, Jaap Stam, Marco van Basten, Celine, de sidekicks van Genee, Jan Mulder, Ronald Koeman, Ronald Waterreus, Mark van Bommel, Jan van Halst, Frank en Ronald de Boer, Willy en René van de Kerkhof, Ron Jans, Chris Woerts, Hans Kraay sr., Johan Cruijff, Jules Deelder, RTL7, Akwasi en Bavaria.









  woensdag 8 september 2021 @ 14:48:58 #2
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201266380
Johan hep gewoon gelijk!!!
pi_201266399
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oude muffe racist en seksist is het.
Vroeger traditiegetrouw op de PvdA stemmen, en nu er opeens veel negers in het land zijn, en hij centjes heeft op de VVD of Forum stemmen, en continue Rutte verdedigen ondanks al zijn leugens en wanbeleid.

Trouwens, Nederlanders smakeloos noemen qua muzieksmaak en dan aan komen zetten met vastgeroeste Blues muziek dat al minimaal 50 jaar hetzelfde klinkt. :')

Ga toch lekker met pensioen of verhuis naar de VS.
Ga zelf lekker met pensioen of verhuis naar de VS.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2021 15:10:32 ]
  woensdag 8 september 2021 @ 14:52:56 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201266414
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:55 schreef RensAjacied het volgende:

[..]
Johan Derksen inconsistent goh kijk je voor het eerst?
Spreekt zichzelf herhaaldelijk tegen.
Doet racistische uitspraken en beweert dan geen racist te zijn.
Neemt geregeld homo's en vrouwen in de zeik maar ontkent homofoob of seksist te zijn.

Kerel kan beter SGP stemmen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 8 september 2021 @ 14:53:14 #5
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201266417
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ga zelf lekker met pension of verhuis naar de VS.
@onlogisch en @GGMM gun ik ook een pension
pi_201266820
Gelieve geen Helene meer als gast, die had bijna dezelfde inbreng als John van Lottum.

En opzouten met foto's van hondjes in de uitzending.
  woensdag 8 september 2021 @ 15:39:16 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201266961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:28 schreef macca728 het volgende:
Gelieve geen Helene meer als gast, die had bijna dezelfde inbreng als John van Lottum.

En opzouten met foto's van hondjes in de uitzending.
Ik kijk liever tegen die kwarktassen van haar aan dan tegen die zeiksnor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 8 september 2021 @ 16:08:36 #8
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_201267331
Ben best fan van Helene, maar dan wel als presentatrice, als gast wat te weinig inbreng. Hoewel, echt veel spreektijd hebben mensen op de middelste stoel toch eigenlijk nooit. :)
  Trouwste user 2022 woensdag 8 september 2021 @ 16:11:23 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_201267362
Dan maak en eis je maar tijd. Het is en blijft een omhooggevallen, nietszeggende, domme hockeydoos.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 september 2021 @ 16:22:49 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201267503
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:11 schreef tong80 het volgende:
Dan maak en eis je maar tijd. Het is en blijft een omhooggevallen, nietszeggende, domme hockeydoos.

:T
Stinkende hockeydoos blijkbaar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 september 2021 @ 16:23:41 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_201267510
quote:
10s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Stinkende hockeydoos blijkbaar.
Ik heb geen geur-tv

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201267606
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:28 schreef macca728 het volgende:
Gelieve geen Helene meer als gast, die had bijna dezelfde inbreng als John van Lottum.

En opzouten met foto's van hondjes in de uitzending.
instagram


Zo'n schattig hondje.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 september 2021 @ 16:36:39 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_201267721
Ik haat honden.

Net iets meer dan Hendriks en Boskamp.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 september 2021 @ 16:38:02 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201267740
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:36 schreef tong80 het volgende:
Ik haat honden.

Net iets meer dan Hendriks en Boskamp.

:T
Jij haat Boskamp? Waarom?
Boskamp en Kieft zijn de enige leuke gasten. Van mij mag Valentijn wegblijven met zijn azijngezicht en kutkrant.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 september 2021 @ 16:47:10 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_201267894
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Jij haat Boskamp? Waarom?

Te veel om op te noemen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201268011
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:36 schreef tong80 het volgende:
Ik haat honden.

Net iets meer dan Hendriks en Boskamp.

:T
Ik hou zelf ook meer van poesjes eerlijk gezegd.
pi_201268334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:08 schreef Rocket Ride het volgende:
Ben best fan van Helene, maar dan wel als presentatrice, als gast wat te weinig inbreng. Hoewel, echt veel spreektijd hebben mensen op de middelste stoel toch eigenlijk nooit. :)
Was tijd genoeg maandag, maar ze heeft geen kennis en ze kent te weinig mensen.
En ze zit mensen te corrigeren of te bevestigen (vooral Wilfred)
[
pi_201268344
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik kijk liever tegen die kwarktassen van haar aan dan tegen die zeiksnor.
Alles is nep joh.
  woensdag 8 september 2021 @ 17:36:35 #19
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_201268369
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:34 schreef macca728 het volgende:

[..]
Alles is nep joh.
Kijk maar naar haar pink , is ook een act (het willen verbergen)
RED ONS HENNIEGOD
pi_201268591
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:38 schreef Harvest89 het volgende:
..Van mij mag Valentijn wegblijven met zijn azijngezicht en kutkrant.
Daar zijn filmpjes van :+

Het trouwens krantje :P _O-
pi_201268605
Hans Kraay jr. wil boete betalen voor 13-jarige ’selfiemaker’ Amin

Alle bezoekers van de WK-kwalificatiewedstrijd van het Nederlands elftal tegen Montenegro (4-0) die zaterdag in Eindhoven het veld op kwamen, krijgen een stadionverbod en een boete opgelegd. Dus ook de 13-jarige Amin, die het veld op rende om een selfie te maken met Memphis Depay. Hans Kraay jr. heeft nu aangeboden om de boete voor Amin te betalen.

Kraay jr. vindt de straf namelijk onterecht, en bood in de studio van ESPN aan om het geldbedrag te betalen. „Ik vond het mooi. Ik vond het in Lille mooi met Hakim Ziyech, hoe Ziyech het deed en hoe die jongen zó blij was. Die jongen had de lotto gewonnen, en deze jongen heeft nu ook de lotto gewonnen’, zei de analist.

En dus wil hij het bedrag wel betalen. „Depay deed het fantastisch. Bel maar, ik betaal die honderd euro voor deze jongen. Ik vond het geweldig.” Dat de KNVB ingrijpt, snapt hij ook wel weer. „Ik snap de supportersvereniging en de KNVB dat er nu paal en perk aan gesteld moet worden. Een stadionverbod voor vijf jaar, maar niet hij. Ik maak het over.”

Trots
In totaal renden zeker zestien fans het veld op, onder wie dus de 13-jarige Amin die in de slotfase van het duel erin slaagde om ongehinderd een selfie te maken met Depay. De Amsterdamse jongen deed een dag later trots zijn verhaal op diverse tv-zenders.

https://www.telegraaf.nl/(...)ige-selfiemaker-amin

Hansie *O* *O* *O*
pi_201270296
Ja en straks doet iedereen het of steken ze een speler neer net zoals bij Seles toen.....
pi_201270365
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:34 schreef macca728 het volgende:

[..]
Alles is nep joh.
Heb je daar bewijs van :P
pi_201270726
Hansie heeft een achterstand.
pi_201271284
Danny Vera nu bij de geknipte gast :D
En samenvatting bij het AD
https://www.ad.nl/show/da(...)egrip-voor~ae150793/

[ Bericht 48% gewijzigd door ikweethetookniet op 08-09-2021 22:39:14 ]
pi_201272368
Geen chemie tussen Hélène Hendriks en Wilfred Genee

Sportjournalist Hélène Hendriks noemt Wilfred Genee niet haar gedroomde co-host. Dat onthulde de presentatrice woensdag in het tv-programma HLF8. Gevraagd naar de samenwerking met haar SBS6-collega zegt ze: "Ik vind Wilfred heel aardig en goed in zijn vak, maar wij waren geen droomduo."

Twee jaar geleden presenteerden Hendriks en Genee samen de talkshow Café Hendriks en Genee bij Veronica. Het programma werd niet goed bekeken en verdween al na twee seizoenen van de buis. Veelgehoorde kritiek was dat de chemie ontbrak. Dat beaamt de journaliste nu ook tegenover Johnny de Mol in HLF8. "Je kunt elkaar heel aardig vinden, maar dat wil niet zeggen dat je goed met elkaar kunt werken. Wilfred zat op een heel ander level dan ik. Hij denkt heel snel, is een autodidact. Hij was gewoon veel verder dan ik. De balans was er niet helemaal."
Hendriks is los van Genee nog altijd te zien als sportpresentatrice- en verslaggeefster bij Veronica. Vanaf oktober is ze ook een van de nieuwe presentatoren van het SBS6-programma Mission Impossible.

https://www.shownieuws.nl(...)iks-en-wilfred-genee

Nou meid dat hadden wij nog niet gemerkt :') :|W
pi_201279520
U kunt stemmen.

twitter


quote:
6s.gif Op woensdag 8 september 2021 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Danny Vera nu bij de geknipte gast :D
En samenvatting bij het AD
https://www.ad.nl/show/da(...)egrip-voor~ae150793/
EditieNL had gisteren ook een VI gezicht namelijk Goof Lukken.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 september 2021 @ 09:15:07 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_201288534
De Mol jr afslachten graag.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201292612
Ongetwijfeld over ADO, al is Chris er niet
pi_201295122
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:16 schreef macca728 het volgende:
Ongetwijfeld over ADO, al is Chris er niet
twitter
pi_201296976
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:16 schreef macca728 het volgende:
Ongetwijfeld over ADO, al is Chris er niet
:?
Vanavond bij Veronica Inside: Valentijn Driessen en Chris Woerts

https://www.veronicainsid(...)ssen-en-chris-woerts

Krantje en Bitcoin promoten |:) _O-
pi_201297032
Valentijn hekelt actie Hans Kraay jr: 'Belachelijk' :|W

Vorige week zaterdag slaagde Amin er in om tijdens het WK-kwalificatieduel tussen Oranje en Montenegro (4-0) het veld op te rennen en een selfie met Memphis Depay te maken. De foto kwam de 13-jarige Amsterdamse jongen duur te staan: een stadionverbod van vijf jaar en een boete van 100 euro. Hans Kraay jr. hoorde van de boete en bood aan het bedrag te betalen.

‘Ik vond het mooi. Ik vond het in Lille mooi met Hakim Ziyech, hoe Ziyech het deed en hoe die jongen zó blij was. Die jongen had de Lotto gewonnen, en deze jongen heeft nu ook de Lotto gewonnen’, zei Kraay jr. bij ESPN. ‘Depay deed het fantastisch. Bel maar, ik betaal die honderd euro voor deze jongen. Ik vond het geweldig.’

Valentijn Driessen hekelt de actie van Hans Kraay jr. om de boete voor Amin te betalen. ‘Belachelijk’, zo oordeelt hij in een videoitem van De Telegraaf. ‘Hij doet iets wat niet mag en niet kan, en dat wordt in feite goedgepraat doordat Hans die boete van 100 euro gaat neerleggen. Belachelijk.’
Valentijn vervolgt: 'Ik heb er zelf ook een van 13 jaar thuiszitten, die weet echt dondersgoed wat ze wel en niet kunnen doen, en wat wel en niet kan. Waar gaat dit over?’

https://www.veronicainsid(...)kraay-jr-belachelijk

Triest dit :(
pi_201297044
Valentijn haalt uit naar Feyenoord-directie: 'Dit kan een hele dure grap worden'

Valentijn met laatste nieuws over nieuwe bondscoach: 'In dat stadium zitten ze al'
Valentijn Driessen heeft in zijn nieuwe column voor De Telegraaf uitgehaald richting de directie van Feyenoord. Volgens Driessen krijgt de jeugdopleiding van de Rotterdammers door de Disney-documentaire een slecht beeld. 'Het versterkt alleen maar de bestaande negatieve beeldvorming over de jeugdopleiding van Feyenoord', stelt De chef voetbal van de ochtendkrant.

'Welke directeur haalt het in z'n hoofd zijn in anonimiteit opererende werknemers voor het vuurpeloton van de publieke opinie te zetten?', doelt Driessen op het fragment, waarin algemeen directeur Mark Koevermans aan jeugdtrainers vraagt wat nu eigenlijk de voetbalvisie van Feyenoord is.

https://www.veronicainsid(...)n-een-hele-dure-grap

Hoeveel liter azijn moet je daarvoor drinken :?
pi_201298104
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Valentijn hekelt actie Hans Kraay jr: 'Belachelijk' :|W

Vorige week zaterdag slaagde Amin er in om tijdens het WK-kwalificatieduel tussen Oranje en Montenegro (4-0) het veld op te rennen en een selfie met Memphis Depay te maken. De foto kwam de 13-jarige Amsterdamse jongen duur te staan: een stadionverbod van vijf jaar en een boete van 100 euro. Hans Kraay jr. hoorde van de boete en bood aan het bedrag te betalen.

‘Ik vond het mooi. Ik vond het in Lille mooi met Hakim Ziyech, hoe Ziyech het deed en hoe die jongen zó blij was. Die jongen had de Lotto gewonnen, en deze jongen heeft nu ook de Lotto gewonnen’, zei Kraay jr. bij ESPN. ‘Depay deed het fantastisch. Bel maar, ik betaal die honderd euro voor deze jongen. Ik vond het geweldig.’

Valentijn Driessen hekelt de actie van Hans Kraay jr. om de boete voor Amin te betalen. ‘Belachelijk’, zo oordeelt hij in een videoitem van De Telegraaf. ‘Hij doet iets wat niet mag en niet kan, en dat wordt in feite goedgepraat doordat Hans die boete van 100 euro gaat neerleggen. Belachelijk.’
Valentijn vervolgt: 'Ik heb er zelf ook een van 13 jaar thuiszitten, die weet echt dondersgoed wat ze wel en niet kunnen doen, en wat wel en niet kan. Waar gaat dit over?’

https://www.veronicainsid(...)kraay-jr-belachelijk

Triest dit :(
Niet gelezen.
pi_201298419
Azijn Valentijn is er weer *O* :P
pi_201298447
Chrisaids
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:36:42 #37
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_201298465
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Valentijn hekelt actie Hans Kraay jr: 'Belachelijk' :|W

Vorige week zaterdag slaagde Amin er in om tijdens het WK-kwalificatieduel tussen Oranje en Montenegro (4-0) het veld op te rennen en een selfie met Memphis Depay te maken. De foto kwam de 13-jarige Amsterdamse jongen duur te staan: een stadionverbod van vijf jaar en een boete van 100 euro. Hans Kraay jr. hoorde van de boete en bood aan het bedrag te betalen.

‘Ik vond het mooi. Ik vond het in Lille mooi met Hakim Ziyech, hoe Ziyech het deed en hoe die jongen zó blij was. Die jongen had de Lotto gewonnen, en deze jongen heeft nu ook de Lotto gewonnen’, zei Kraay jr. bij ESPN. ‘Depay deed het fantastisch. Bel maar, ik betaal die honderd euro voor deze jongen. Ik vond het geweldig.’

Valentijn Driessen hekelt de actie van Hans Kraay jr. om de boete voor Amin te betalen. ‘Belachelijk’, zo oordeelt hij in een videoitem van De Telegraaf. ‘Hij doet iets wat niet mag en niet kan, en dat wordt in feite goedgepraat doordat Hans die boete van 100 euro gaat neerleggen. Belachelijk.’
Valentijn vervolgt: 'Ik heb er zelf ook een van 13 jaar thuiszitten, die weet echt dondersgoed wat ze wel en niet kunnen doen, en wat wel en niet kan. Waar gaat dit over?’

https://www.veronicainsid(...)kraay-jr-belachelijk

Triest dit :(
Nja Hansie doet dit ook maar voor 1 ding. Makkelijk scoren.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_201298470
Kwijlbek Woerts
pi_201298474
Nu al saai.
pi_201298481
StopMetChrisWoerts
pi_201298485
Chris is wel afgevallen in zijn vakantie :+ _O- _O-
pi_201298488
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:37 schreef SpaceOdyssey het volgende:
StopMetChrisWoerts
:{w Eerst mijn Bitcoin verkopen :P
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2021 @ 20:38:59 #43
842 Zorro
Z
pi_201298500
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:36 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Nja Hansie doet dit ook maar voor 1 ding. Makkelijk scoren.
Eens met Valentijn, Opzouten met die eikels die het veld op lopen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:39:32 #44
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_201298514
Valentijn gaat voor de val van ADO :')
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 20:40:22 #45
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_201298530
Jongens, het feest kan beginnen want ik ben er nu ook! :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_201298536
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
:{w Eerst mijn Bitcoin verkopen :P
Ja leuk, EasyToys, ha-ha...
pi_201298539
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:37 schreef Bolasie het volgende:
Nu al saai.
Inderdaad :')
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 20:41:21 #48
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_201298545
Eens met Johan

TT Assen _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:42:30 #49
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_201298564
Ik gok dat Alex zo nog zijn excuses gaat aanbieden
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:42:41 #50
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_201298568
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik gok dat Alex zo nog zijn excuses gaat aanbieden
:D
pi_201298573
Willempie afzeiken altijd ^O^
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:43:56 #52
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_201298582
Hahaha Veronica krijgt geen beelden meer van die kutprogramma’s _O-
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_201298583
Leegod
pi_201298598
De Sinatra van de lage landen
pi_201298637
Bedeen
pi_201298665
Een tunnelfobie in Nederland _O-
pi_201298689
Forum is een parodie op een politieke partij
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 20:51:39 #58
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_201298741
Ja, ik kijk de samenvatting wel :W
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:51:58 #59
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_201298746
Mooi dat Valentijn zich verder ook niet voor lul voelt. Praat er wel makkelijk over.
Die vindt dat alleen maar mooi :D
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_201298751
Doodtopicgenot.
pi_201298762
Krantje :P
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:54:25 #62
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_201298790
Dat applaus _O-
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_201298802
Frank afzeiken ^O^
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:56:11 #64
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_201298821
Bij de 6-1 ging het inderdaad wel lekker
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 20:58:52 #65
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201298863
Lekker voor die kloteFalentijn
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:00:42 #66
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201298903
Ik kijk nu ook mee.
What can change the nature of a man?
pi_201298917
Johnny afzeiken in 3,2,1, :B
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:01:49 #68
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201298930
1-4-3-3 genot
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_201298995
Woertsaids :r
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:04:47 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201299005
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
1-4-3-3 genot
Wanneer race?
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:05:05 #71
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201299016
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:04 schreef Coco het volgende:

[..]
Wanneer race?
Morgen en zondag
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:06:00 #72
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201299041
Dick: Eentje maar _O_ _O- _O-
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:06:18 #74
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:06:26 #75
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201299044
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:06 schreef Coco het volgende:

[..]
Niet geklikt.
:)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:09:05 #76
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_201299087
Dit doet me denken aan Sneijder bij Sjek op schoot.
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:09:40 #77
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_201299097
Onkruid Stekelenburg vergaat maar niet
RED ONS HENNIEGOD
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2021 @ 21:09:58 #78
842 Zorro
Z
pi_201299103
Dit is best eng.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:10:34 #79
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201299110
Ik kijk dat niet.
What can change the nature of a man?
pi_201299121
Kaaliet, Gaaliet :D
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:11:39 #81
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_201299126
Tijd voor een VI Talkshow _O_
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:12:40 #82
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201299140
HAHAHAHAHA
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_201299147
Derksen durft wel :7
pi_201299148
:')
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2021 @ 21:13:21 #85
842 Zorro
Z
pi_201299150
Waar Johan zegt "wij" bedoelt hij "ik"

Stop de tijd.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:15:04 #86
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_201299181
Die plaatjes staan er wel heel snel achter Johan… :D
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_201299189
Zo is het maar net
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:16:00 #88
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201299194
Vol is vol.

Recht door zee.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:16:00 #89
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_201299195
kraudie
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2021 @ 21:16:04 #90
842 Zorro
Z
pi_201299198
Kwauwdie!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:17:11 #91
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201299216
Zo ist Johan! 100% mee eens.

Dit land is vol.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_201299227
Wopke afbranden *O* *O* *O*
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:18:34 #93
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201299241
NOSGODE
N
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_201299242
Flopshow
pi_201299245
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:17 schreef DonDruiper het volgende:
Zo ist Johan! 100% mee eens.

Dit land is vol.
Gezien de mening van Derksen leest hij hier mee.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:19:02 #96
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201299249
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
NOSGODE
N
N
What can change the nature of a man?
pi_201299255
|:)
pi_201299257
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:17 schreef DonDruiper het volgende:
Zo ist Johan! 100% mee eens.

Dit land is vol.
Alle vluchtelingen opvangen in Grolloo |:)
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:19:40 #99
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201299261
What can change the nature of a man?
pi_201299373
Flopshow vanavond.
  Forum Admin vrijdag 10 september 2021 @ 21:28:12 #101
35723 crew  GGMM
pi_201299424
Nee dat is niet waar trouwens
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:28:19 #102
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201299426
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:25 schreef Bolasie het volgende:
Flopshow vanavond.
Wat moet je dan kijken?
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:28:33 #103
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201299432
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:28 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat moet je dan kijken?
F1 café
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin vrijdag 10 september 2021 @ 21:28:40 #104
35723 crew  GGMM
pi_201299436
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:28 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat moet je dan kijken?
De keukenkampioendivisie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201299449
Hotdogged.
pi_201299454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:28 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat moet je dan kijken?
Porno.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:30:01 #107
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201299463
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:28 schreef GGMM het volgende:
Nee dat is niet waar trouwens
dom varken
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:30:21 #108
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201299473
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:29 schreef Zipportal het volgende:
Hotdogged.
Op1?
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:31:10 #109
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201299484
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:28 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat moet je dan kijken?
Media Inside
pi_201299492
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:30 schreef Coco het volgende:

[..]
Op1?
Nee. Je hebt Johan toch wel gehoord?
  Forum Admin vrijdag 10 september 2021 @ 21:31:35 #111
35723 crew  GGMM
pi_201299494
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]
dom varken
^p^
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201299497
Eens met Valentijn.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:31:59 #113
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201299504
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:31 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Nee. Je hebt Johan toch wel gehoord?
Die neem ik niet serieus.
What can change the nature of a man?
pi_201299523
~O>
pi_201299531
Gaat het nou nog steeds over dat kutventje.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:34:19 #116
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201299547
De Croky Cup van Zuid-Amerika.
What can change the nature of a man?
pi_201299580
Pelé is een fraud.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:38:51 #118
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201299633
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:35 schreef Bolasie het volgende:
Pelé is een fraud.
Bald?
What can change the nature of a man?
pi_201299661
Johan _O-
pi_201299704
Borrelnotengenot op tafel bij de heren :9
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:43:37 #121
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201299705
Maandag Hansie Hansie *O* *O* *O*
En Bas, weer eindelijk suf geneukt en weer op tv :+
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:47:05 #122
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201299767
What can change the nature of a man?
pi_201299779
pi_201299783
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
F1 café
rot eens op ja halve tamme
U MAD?
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 21:48:12 #125
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201299793
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
rot eens op ja halve tamme
Rot zelf op, hele tamme!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 september 2021 @ 22:02:22 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_201300011
6 en half

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201302186
50 stuks 31.95
Dik sponsort dus 60 cent :+ _O-
https://www.bol.com/nl/nl(...)en/9200000097445901/
pi_201326681
Rene van de IC bedjes wil ineens dat Theo Maassen niet op gaat treden en dat we hier nog jaren mee zitten.

Van waar deze draai?
pi_201327318
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:19 schreef Nober het volgende:
Rene van de IC bedjes wil ineens dat Theo Maassen niet op gaat treden en dat we hier nog jaren mee zitten.

Van waar deze draai?
De kwaliteit/het talent van Theo Maassen als cabaretier waarschijnlijk.
pi_201340522
Benieuwd naar de mening van Johan en Rene.



De nieuwe Hans Teeuwen is uit.

twitter
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 19:57:53 #133
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201343442
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:20 schreef Nober het volgende:
Benieuwd naar de mening van Johan en Rene.

[ afbeelding ]

De nieuwe Hans Teeuwen is uit.

[ twitter ]
twitter
pi_201343576
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 19:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]
[ twitter ]
ja Chris Woerts, omdat je mensen uitsluit en nog onterecht ook, aangezien in bv Israël 85-90% van de mensen in het ziekenhuis gevaccineerd zijn.
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:05:18 #135
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201343588
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:04 schreef macca728 het volgende:

[..]
ja Chris Woerts, omdat je mensen uitsluit en nog onterecht ook, aangezien in bv Israël 85-90% van de mensen in het ziekenhuis gevaccineerd zijn.
Deze redenatie snap ik niet.
pi_201343592
Johan en Rene komen nergens, die hebben dus ook geen last van de coronapas.
pi_201343620
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 20:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Deze redenatie snap ik niet.
Het is toch om te voorkomen dat Covid zich (weer) gaat verspreiden.
Dat vaccin houdt die verspreiding niet tegen.
pi_201343765
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:04 schreef macca728 het volgende:

[..]
ja Chris Woerts, omdat je mensen uitsluit en nog onterecht ook, aangezien in bv Israël 85-90% van de mensen in het ziekenhuis gevaccineerd zijn.
bron?

https://www.volkskrant.nl(...)j-bestaan~b29853369/ zegt wat anders namelijk en zo oud is die bron niet dat dat nu heel anders is..
pi_201343828
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:04 schreef macca728 het volgende:

[..]
ja Chris Woerts, omdat je mensen uitsluit en nog onterecht ook, aangezien in bv Israël 85-90% van de mensen in het ziekenhuis gevaccineerd zijn.
Wappie
  maandag 13 september 2021 @ 20:17:56 #140
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201343853
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:05 schreef macca728 het volgende:
Johan en Rene komen nergens, die hebben dus ook geen last van de coronapas.
Johan moet de bejaarde zangers wel begeleiden in het theater.
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:18:11 #141
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201343860
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 19:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ondertussen wel naar het buitenland gaan :')
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:18:28 #142
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201343865
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wappie
Dit mag niet.
What can change the nature of a man?
pi_201343951
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:13 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
bron?

https://www.volkskrant.nl(...)j-bestaan~b29853369/ zegt wat anders namelijk en zo oud is die bron niet dat dat nu heel anders is..
Ok, 50% blijkbaar

https://www.reuters.com/w(...)r-sicker-2021-08-20/

En uit jouw bron Uit diverse wetenschappelijke studies blijkt inmiddels dat de overheersende deltavariant ook besmettelijk blijft na dubbele vaccinatie

En ja dat maakt niet zoveel uit bij minder ziekenhuisopnames maar dat maakt de coronapas wel overbodig natuurlijk.
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:24:59 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344005
Klaar met COR hier.
What can change the nature of a man?
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 13 september 2021 @ 20:26:55 #145
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201344039
Ik sla over
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201344092
Geen Chris Woerts ?

OVer ADO, investeerders bij Feyenooord ?

Oh nee, vervelende Bas
  maandag 13 september 2021 @ 20:30:50 #147
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201344107
Bommen op Urk.
pi_201344108
URKED
  maandag 13 september 2021 @ 20:31:30 #149
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_201344119
Urk bash _O_
  maandag 13 september 2021 @ 20:31:40 #150
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_201344122
urk de incest dorp van nl
pi_201344126
Hebben ze eigenlijk dingen als tv, Internet en riolering in Urk ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201344127
*O*
  maandag 13 september 2021 @ 20:32:17 #153
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201344137
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:31 schreef TLC het volgende:
Hebben ze eigenlijk dingen als tv, Internet en riolering in Urk ?
Urk is een open riool.
  User die overal opduikt 2022 maandag 13 september 2021 @ 20:32:30 #154
186611 Haags
pi_201344141
joeee
Zonder wrijving geen glans
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:32:35 #155
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344144
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik sla over
Mooi
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:33:06 #156
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344148
Kurkurk

@Scrummie
What can change the nature of a man?
pi_201344151
Ik kijk ook mee :)
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:33:38 #158
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344153
De Grote Bas Nijhuis Show
What can change the nature of a man?
pi_201344166
Konijn Jan Slagter
  maandag 13 september 2021 @ 20:35:21 #160
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_201344175
Tja.. ;(
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 13 september 2021 @ 20:36:37 #161
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201344192
Genoten van MAX die zijn concurrent van de baan af beukt?
pi_201344195
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Dit mag niet.
#Louis
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:37:05 #163
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344201
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
Genoten van MAX die zijn concurrent van de baan af beukt?
Heerlijk toch.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:37:20 #165
362868 crew  Slobeend
of all places
  maandag 13 september 2021 @ 20:37:30 #166
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201344208
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Heerlijk toch.
Als het andersom is staat tokkieNederland te schuimbekken.
pi_201344209
Weer hetzelfde
pi_201344212
Het is wachten op Urk Inside
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 13 september 2021 @ 20:38:07 #169
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201344215
Er is niet gevoetbald dit weekend?
  maandag 13 september 2021 @ 20:38:34 #170
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_201344220
Verstandelijke beperking en een Brabander
Goh
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:38:35 #171
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344221
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
Er is niet gevoetbald dit weekend?
Interlandpauze toch?
What can change the nature of a man?
pi_201344228
Rustig man :')
  maandag 13 september 2021 @ 20:38:54 #173
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_201344230
:D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_201344232
Gijp heeft weer wat geslikt.
Het is koud, het is guur....
pi_201344234
John B2 de Bever.
pi_201344236
Dit boeit niemand
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:39:06 #177
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344237
Wat is dit
What can change the nature of a man?
  User die overal opduikt 2022 maandag 13 september 2021 @ 20:39:08 #178
186611 Haags
pi_201344239
wat is dit nu weer
Zonder wrijving geen glans
pi_201344242
WIE DENK JE DAT DAAR ZIT
pi_201344244
:'(
pi_201344245
_O-
pi_201344248
Moeten ze hier aandacht aan geven van Sjon?
  maandag 13 september 2021 @ 20:39:40 #183
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201344249
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:38 schreef Coco het volgende:

[..]
Interlandpauze toch?
Ik ga weer.
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:40:12 #184
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344257
Die man heeft de slimste mens gewonnen en is Chopin connaisseur
What can change the nature of a man?
pi_201344258
Mensonterend tokkievermaak.
Het is koud, het is guur....
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:40:28 #186
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344262
quote:
9s.gif Op maandag 13 september 2021 20:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik ga weer.
Jammer maar begrijpelijk.
What can change the nature of a man?
pi_201344268
Ze weten de kijker wel direct te boeien vanavond :{
pi_201344293
Aids.
pi_201344296
Johan heeft nog wat zaad van John de Bever op zijn onderlip.
pi_201344300
Rob Kemps die heeft zich zo doorontwikkeld, jarenlang eerst mongolenmuziek gemaakt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_201344310
Boeiend.
pi_201344312
Nog geen woord over echt voetbal
pi_201344321
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Tennis Inside @:Lenny_Leonard @:Wereldgozer
Wat werd er gezegd

(Ik kijk niet)
  maandag 13 september 2021 @ 20:43:47 #194
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_201344326
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:43 schreef macca728 het volgende:
Nog geen woord over echt voetbal
Dan kunnen we de Eredivisie alvast overslaan
RED ONS HENNIEGOD
pi_201344342
quote:
9s.gif Op maandag 13 september 2021 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Dan kunnen we de Eredivisie alvast overslaan
Dat is sowieso een goed idee
  maandag 13 september 2021 @ 20:45:05 #196
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_201344358
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 20:44 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Dat is sowieso een goed idee
Nu Hans die een RKC speler naar Real Madrid praat.
Genieten hoor
RED ONS HENNIEGOD
pi_201344373
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 20:43 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Wat werd er gezegd

(Ik kijk niet)
Meisjes in de finale, had Gijp naar gekeken. Stonden de media zo goed te woord.
pi_201344395
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:45 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Meisjes in de finale, had Gijp naar gekeken. Stonden de media zo goed te woord.
9/11 quote.

Had ze zelf niet eens meegemaakt.
pi_201344423
Nog steeds die kut bromtoon in de uitzending.
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:48:17 #200
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201344429
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:46 schreef macca728 het volgende:

[..]
9/11 quote.

Had ze zelf niet eens meegemaakt.
:')
  maandag 13 september 2021 @ 20:51:47 #201
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_201344478
Ga weg dan Wilfjed
RED ONS HENNIEGOD
pi_201344482
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:48 schreef Zipportal het volgende:
Nog steeds die kut bromtoon in de uitzending.
Is die windmolen bij je in de buurt
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:52:44 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344494
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:48 schreef Zipportal het volgende:
Nog steeds die kut bromtoon in de uitzending.
Otter uitzetten.
What can change the nature of a man?
pi_201344504
Studio Voetbal heeft wel iets wat Veronica Inside niet heeft :

het jongetje van de redactie _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201344531
VI is net zo kut, Johan.
pi_201344536
Studio Voetbal is nietszeggend gewauwel, eens maar dat is dit ook. :')
Het is koud, het is guur....
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:55:53 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344545
Erkennen jullie Israël ?
What can change the nature of a man?
pi_201344554
Sinds Zahavi bij PSV is gaan spelen is Ihattaren ook niks meer. Toeval? Dat lijkt mij niet nee!
Dit, dus.
pi_201344560
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:55 schreef Coco het volgende:
Erkennen jullie Israël ?
Natuurlijk.
Het is koud, het is guur....
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:56:44 #210
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344564
Koekoek boscagli
What can change the nature of a man?
pi_201344570
pi_201344579
Welke FOK!ker is dat.
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 20:57:59 #213
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344592
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Links zie je hoe rechts er over 20 jaar uitziet.
What can change the nature of a man?
pi_201344596
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:57 schreef Gehrman het volgende:
Welke FOK!ker is dat.
Die capuchon? Zelfde leeftijd.
Het is koud, het is guur....
  maandag 13 september 2021 @ 20:58:22 #215
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_201344602
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Studio Voetbal is nietszeggend gewauwel, eens maar dat is dit ook. :')
En dan zegt Johan dat ze telkens in de herhaling vallen.
Wacht op het moment dat Johan weer gaat uitbarsten over Kaag.
pi_201344619
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Links zie je hoe rechts er over 20 jaar uitziet.
;(
  maandag 13 september 2021 @ 21:00:55 #217
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_201344655
Dit loopt weer heerlijk soepel
RED ONS HENNIEGOD
pi_201344665
Vond ie niet leuk hè
Dit, dus.
pi_201344666
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:58 schreef spapaars het volgende:

[..]
En dan zegt Johan dat ze telkens in de herhaling vallen.
Wacht op het moment dat Johan weer gaat uitbarsten over Kaag.
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2021 @ 21:01:32 #220
842 Zorro
Z
pi_201344667
Nodigen ze iemand uit die van Groningen heet, kijkt ie niet naar Groningen -O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_201344675
Fokking var.
pi_201344687
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 21:01 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Geslaagde cartoon.
  User die overal opduikt 2022 maandag 13 september 2021 @ 21:02:45 #223
186611 Haags
pi_201344688
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 21:01 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
prima spotprent.

Cijfer 9/11.
Zonder wrijving geen glans
pi_201344689
Billie Turf _O-
pi_201344690
quote:
6s.gif Op maandag 13 september 2021 21:01 schreef Zorro het volgende:
Nodigen ze iemand uit die van Groningen heet, kijkt ie niet naar Groningen -O-
Hij is voor Veendam
pi_201344704
Hij stapt daar toch gewoon vol op zijn enkel? Per ongeluk wellicht, maar wel raak. Hij fluit niet voor dat lichte duwtje..
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_201344728
Dat geneuzel over de VAR kennen we nou wel.
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2021 @ 21:06:34 #228
842 Zorro
Z
pi_201344745
Corona street
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_201344784
Oh Haaaaaans
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 21:09:45 #230
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344807
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:08 schreef Oriente het volgende:
Oh Haaaaaans
Geen animo merk ik.
What can change the nature of a man?
pi_201344833
Oolloongren.
pi_201344856
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:09 schreef Coco het volgende:

[..]
Geen animo merk ik.
75% post hier toch nooit mee joh
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 21:13:18 #233
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344874
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:12 schreef Oriente het volgende:

[..]
75% post hier toch nooit mee joh
Dat is niet genoeg als vaccinatiegraad.
What can change the nature of a man?
pi_201344899
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:13 schreef Coco het volgende:

[..]
Dat is niet genoeg als vaccinatiegraad.
;)
pi_201344922
Ibra greep die ene speler goed vast
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 21:18:25 #236
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201344985
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
Ibra greep die ene speler goed vast
Ik zal jou eens goed vastgrijpen.
What can change the nature of a man?
pi_201344997
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik zal jou eens goed vastgrijpen.
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou
  User die overal opduikt 2022 maandag 13 september 2021 @ 21:19:12 #238
186611 Haags
pi_201345007
Nodig Barry Hay een keer uit. Wat een God is dat _O_
Zonder wrijving geen glans
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 21:19:46 #239
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201345020
What can change the nature of a man?
pi_201345023
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik zal jou eens goed vastgrijpen.
Er is niks mis met homo zijn.
Het is koud, het is guur....
  maandag 13 september 2021 @ 21:25:39 #241
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201345148
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Er is niks mis met homo zijn.
pi_201345229
ik kijk nu ook mee.
pi_201345240
Net haxball gemist, jammer.
pi_201345269
mad :)
pi_201345296
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
mad :)
Erg mooi.
pi_201345339
@ChevyCaprice heb je een race?
pi_201345349
Antimes.
Het is koud, het is guur....
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 21:35:01 #248
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201345354
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:34 schreef Oriente het volgende:
@:chevycaprice heb je een race?
Is @Scrummie boos?
What can change the nature of a man?
pi_201345365
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef Coco het volgende:

[..]
Is @:scrummie boos?
Ik denk vanwege COR ja. En waz met Waz?
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 21:35:51 #250
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201345373
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:35 schreef Oriente het volgende:

[..]
Ik denk vanwege COR ja. En waz met Waz?
Die is boos vanwege jouw racisme.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 21:37:13 #251
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201345407
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:34 schreef Oriente het volgende:
@:chevycaprice heb je een race?
Ja, Hongarije. Teringveel safetycars maar wel van 16 naar p5 gereden
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_201345416
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ja, Hongarije. Teringveel safetycars maar wel van 16 naar p5 gereden
Mooi dat je klaar bent :)
pi_201345417
Ah, Bas met zijn eigen regels.
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2021 @ 21:38:08 #254
842 Zorro
Z
pi_201345426
Thomas snapt het beter dan Bas.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_201345459
quote:
6s.gif Op maandag 13 september 2021 21:38 schreef Zorro het volgende:
Thomas snapt het beter dan Bas.
Prima kereltje die Thomas. Mooi ventje, werelds mannetje. Niks meer aan doen. Goed gozertje.
pi_201345491
Lamprou zou qua lengte mee kunnen in het Grieks paralympisch elftal, het is bijna een medische aandoening.
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 21:42:24 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201345513
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:39 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Prima kereltje die Thomas. Mooi ventje, werelds mannetje. Niks meer aan doen. Goed gozertje.
Beetje dikkig en dwergig.
What can change the nature of a man?
  maandag 13 september 2021 @ 21:42:41 #258
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_201345516
Die dronken Griek van VVV maakte er ook een heleboel hier
RED ONS HENNIEGOD
pi_201345543
quote:
9s.gif Op maandag 13 september 2021 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Die dronken Griek van VVV maakte er ook een heleboel hier
Giakokokokokokococoocmoaakakenis
pi_201345547
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:42 schreef Coco het volgende:

[..]
Beetje dikkig en dwergig.
Zou hij ook food reviews maken?
pi_201345552
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:44 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Zou hij ook food reviews maken?
Nee dat is quasimodo.
pi_201345560
Tyfus uitzending weer.
  maandag 13 september 2021 @ 21:44:57 #263
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_201345562
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:44 schreef Oriente het volgende:

[..]
Giakokokokokokococoocmoaakakenis
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 21:45:06 #264
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201345564
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:44 schreef Oriente het volgende:

[..]
Giakokokokokokococoocmoaakakenis
:wtf:
What can change the nature of a man?
pi_201345580
Deze had @Caland al gepost in de SC

VBL / [VBL SC #7988] Schoenbekooievaar
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 21:45:55 #266
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201345585
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 13 september 2021 @ 21:56:23 #267
35723 crew  GGMM
pi_201345794
Alles gewonnen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201345800
Haxball net gemist, jammer.
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 21:57:30 #269
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201345822
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:56 schreef GGMM het volgende:
Alles gewonnen.
Hoe vond jij @FireFox1 spelen?
What can change the nature of a man?
pi_201345838
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:56 schreef RamboDirk het volgende:
Haxball net gemist, jammer.
pi_201345841
CDA op 6 zetels en dan tevreden zijn
pi_201345848
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe vond jij @:Firefox1 spelen?
Ja

Waar was @ChevyCaprice nou

en @-jos-
@T3hTommay
@MC-M
@JR-Style-93
@Scrummie
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 21:59:00 #273
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201345854
Dat is rood.
What can change the nature of a man?
pi_201345855
Wopke is net geen big 4. @KingRoland
  Forum Admin maandag 13 september 2021 @ 21:59:30 #275
35723 crew  GGMM
pi_201345861
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:58 schreef Oriente het volgende:

[..]
Ja

Waar was @:chevycaprice nou

en @:-jos-
@:t3htommay
@:mc-m
@:jr-style-93
@:scrummie
Loop niet zo te zeiken joh
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201345863
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:56 schreef GGMM het volgende:
Alles gewonnen.
OS forum kan dicht, FEE kan open. Dan win je een like.
pi_201345866
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:59 schreef GGMM het volgende:

[..]
Loop niet zo te zeiken joh
Hoertje
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 21:59:54 #278
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201345871
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:58 schreef Oriente het volgende:

[..]
Ja

Waar was @:chevycaprice nou

en @:-jos-
@:t3htommay
@:mc-m
@:jr-style-93
@:scrummie
Doe dit gezeur in het haxtopic.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 22:00:19 #279
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201345878
Oh krijgen we weer dat gezeur over wanneer FEE open gaat.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 22:00:27 #280
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201345882
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:58 schreef Oriente het volgende:

[..]
Ja

Waar was @:chevycaprice nou

en @:-jos-
@:t3htommay
@:mc-m
@:jr-style-93
@:scrummie
Race nabespreken/stream bekijken

Ik kom als er wordt gelokquotet :) (zoals bijna iedereen)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin maandag 13 september 2021 @ 22:00:38 #281
35723 crew  GGMM
pi_201345884
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:59 schreef Zipportal het volgende:

[..]
OS forum kan dicht, FEE kan open. Dan win je een like.
Teveel moeite voor een like
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 22:00:50 #282
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201345887
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Race nabespreken/stream bekijken

Ik kom als er wordt gelokquotet :) (zoals bijna iedereen)
Ik ben tegen racisme.
What can change the nature of a man?
pi_201345913
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:00 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik ben tegen racisme.
Ik ook!
Maar uit principe ben ik wel tegen interracial.
pi_201345956
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe vond jij @:Firefox1 spelen?
Viesmad om mijn skillz :7
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_201345995
Aanvoerder blessa
pi_201346008
Waar wachten we op?
pi_201346013
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Forum Admin maandag 13 september 2021 @ 22:08:17 #288
35723 crew  GGMM
pi_201346020
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar wachten we op?
Doe niet zo verslaafd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201346032
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:08 schreef GGMM het volgende:

[..]
Doe niet zo verslaafd.
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 22:09:23 #290
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201346038
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
@:Coco
:?
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 13 september 2021 @ 22:10:20 #291
35723 crew  GGMM
pi_201346047
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201346131
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:09 schreef Coco het volgende:

[..]
:?
Nooit geweten dat jij post vanuit Reykjavik, leuk man.
  Trouwste user 2022 maandag 13 september 2021 @ 22:35:01 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_201346330
Nodig die Nijhuis maar niet meer uit. Van Groningen is een aanwinst. 6-

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201346415
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:35 schreef tong80 het volgende:
Nodig die Nijhuis maar niet meer uit. Van Groningen is een aanwinst. 6-

:T
Een bom op VI zou beter zijn. Ik ga het niet missen als ze echt stoppen volgend jaar.
pi_201377860


Wat een visie weer van die Valentijn :+ _O- _O- _O- _O- _O-
pi_201378223
twitter

:') :|W
pi_201382681
pi_201382906
Vanavond lachen gieren brullen met Gijpie over onze kutkeeper _O_
pi_201383041
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 12:27 schreef Bugno3 het volgende:
Vanavond lachen gieren brullen met Gijpie over onze kutkeeper _O_
Gele kanarie :P
pi_201383850
Vol.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')