Ik ga er vanuit dat er voor reizen binnen Europa niets veranderd.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Weer een winter met reisbeperkingen. Grote kans althans. Zo'n fijn vooruitzicht
The good 'ol daysquote:Op woensdag 8 september 2021 16:16 schreef Noek het volgende:
Ja dat scholen haarden zijn is geen verrassing he. Vorig jaar ook niet alleen bleven wat mensen volhouden in t feit dat kinderen geen geen rol speelden. Als je dan opperde dat scholen wél een probleem waren, was je 6 uren verder en was je brein gefrituurd. Dat was ook net als corona ontkennen. Weet je nog, @:alwayshappy?
Wanneer ik met schattingen zou komen aanzetten zou je mij daarop aanvallen, echter kom ik altijd met cijfers van overheden, ookal staan die cijfers jou niet aan.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:58 schreef DonDruiper het volgende:
Dus als het je niet aanstaat zijn het geen cijfers, terwijl je zelf al weken/maanden aan komt zetten met dubieuze twitteraars en bronnen over je Israel-fetisj
Ga asjeblieft iets anders doen. BVD.
RIP @Dvenquote:Op woensdag 8 september 2021 16:12 schreef Spablauw214 het volgende:
Op de Balkan beginnen de aantallen exponentieel te stijgen dus binnenkort zal het wel oranje reisadviezen en quarantaineplichten regenen.
We vliegen via Charleroi en de Belgen doen nergens moeilijk over. Dat scheelt weer.
Wel beter dan drie schooldirecteuren.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:16 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Alsof ze ooit goed BCO hebben kunnen uitvoeren
Jawel hoor, ik kan er ook niets aan doen dat je niet weet hoe statistisch onderzoek gedaan wordt.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:17 schreef Za het volgende:
"Jongeren hebben een direct medisch voordeel van een prik!" Ik heb nog steeds geen bewijs gezien van deze lichtzinnige uitspraak.
Ik denk dat schooldirecteuren over het algemeen beter op de hoogte zijn over hun eigen leerlingen dan de GGD in die gevallen.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wel beter dan drie schooldirecteuren.
Volgens mij worden er door het kabinet binnen de EU geen reisbeperkingen meer ingevoerd.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Totdat Nederland en Belgie elkaar als risico gebied noteren
Oké, dan zijn we uitgepraat.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:21 schreef _serial_ het volgende:
Ik denk dat schooldirecteuren over het algemeen beter op de hoogte zijn over hun eigen leerlingen dan de GGD in die gevallen.
Ik hoop dat ik het fout heb, en zal het dan ook direct toegeven, maar ik acht het nog steeds waarschijnlijker dat ze ook binnen de EU straks gewoon reis-beperkingen in gaan voeren. Maar we gaan het zien, vooralsnog is er gelukkig best veel mogelijk en we zijn sowieso al twee keer weg geweest; daar had ik ook geen rekening meer mee gehouden.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens mij worden er door het kabinet binnen de EU geen reisbeperkingen meer ingevoerd.
quote:Op woensdag 8 september 2021 16:25 schreef dick_laurent het volgende:
Dit topic blijft toch wel goud. 😍
[ afbeelding ]
Het zou sowieso zinvoller zijn om een dashboard te hebben met de ziekenhuislast per land (per 100k inwoners). Dat zegt veel meer dan de hoeveelheid positieve testen.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:24 schreef Spablauw214 het volgende:
Montenegro heeft met 700 cases per 100k inwoners per 7 dagen wel echt een flinke uitbraak te pakken. Mocht iemand nog denken dat vaccinaties niks doen…
Ter vergelijking, wij zitten op 100.
Dat denk ik niet want veel plekken in de UK hebben ook gewoon baat bij toerisme uit Europa en ondanks de Brexit werken en wonen nog steeds behoorlijk wat EU burgers in de UK die ook hun familie willen zien of is willen laten overkomen. Maar je hebt wel behoorlijk wat politici (vooral van Labour) die strenge grenscontroles willen vanwege Delta. Dus denk dat het vooral daardoor komt.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is het enige land in Europa dat zo debiel streng is. Dat is ook de reden dat ik denk dat ze er gewoon niet op zitten te wachten en dat de pandemie slechts een excuus is.
Idd.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:24 schreef Spablauw214 het volgende:
Montenegro heeft met 700 cases per 100k inwoners per 7 dagen wel echt een flinke uitbraak te pakken.
Dat is toch ook geen doen. Hobbelen van de ene quarantaine naar de andere.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In Noord beginnen nu de besmettingen op scholen toe te nemen volgens mij.
Halve voetbalteam van dochter is alweer in quarantaine geweest en getest, er zijn al wat klassen van een andere VO-school naar huis gestuurd.
Vorige week was de eerste volle, normale schoolweek.
Ja, en soms zo enorm pedant dat ik alleen ..quote:Op woensdag 8 september 2021 16:25 schreef dick_laurent het volgende:
Dit topic blijft toch wel goud. 😍
[ afbeelding ]
Nee gewoon mee stoppen.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen doen. Hobbelen van de ene quarantaine naar de andere.
Probeer daar maar eens een lesprogramma op te schrijven.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen doen. Hobbelen van de ene quarantaine naar de andere.
Dit is een grapje.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:35 schreef ipa84 het volgende:
Zit je opgesloten in je appartement in Sidney omdat er een besmetting was in je gebouw. Denk je ach ik bestel wel wat alcohol zodat ik het tenminste nog wat te drinken heb in de tussen tijd en dan krijg je dit.
[ twitter ]
De Zero Covid-wappies in Down Under slaan weer toe.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:35 schreef ipa84 het volgende:
Zit je opgesloten in je appartement in Sidney omdat er een besmetting was in je gebouw. Denk je ach ik bestel wel wat alcohol zodat ik het tenminste nog wat te drinken heb in de tussen tijd en dan krijg je dit.
[ twitter ]
niet alleen zero covidquote:Op woensdag 8 september 2021 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Zero Covid-wappies in Down Under slaan weer toe.
Dan maar aan de coke.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:35 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |